بسیاری از افراد هنگام خرید هود به دنبال جدیدترین مدل هود آشپزخانه هستند . امروزه جدیدترین مدل هود آشپزخانه در مدل و طرح های مختلف تولید گردیده و به بازار عرضه گردیده است . البته این موضوع را باید در نظر گرفت که قیمت هود ها بنا بر مدل های مختلفی که دارند تغییر می یابد . حتی قیمت جدیدترین مدل هود هایی که در بازار وجود دارد نسبت به سایر موارد دیگر کمی بالاتر می باشد . در این مقاله سعی داریم شما را با انواع جدیدترین مدل هود آشپزخانه آشنا کنیم .

هود آشپزخانه وسیله ای بسیار ضروری برای آشپزخانه می باشد که ذرات روغن ، بو ، رطوبت ناشی از پخت و پز ایجاد می شود از بین می برد . در صورت عدم نصب هود در آشپزخانه خصوصا در آشپزخانه هایی که فضای کوچکی دارند ذرات و چربی های ناشی از پخت و پز در اطراف پراکنده شده و محیطی برای رشد باکتری ها فراهم می کنند . به طور کلی در حال حاضر دو نوع هود آشپزخانه در بازار موجود است .

هودهای تصفیه کننده و هود های دارای خروجی هوا . هود های تصفیه کننده ، گرد و‌ غبار و بو را به داخل خود می کشد ، ذرات معلق را تا حد ممکن از هوا می گیرد و دوباره هوای تصفیه شده را به آشپزخانه باز می گرداند . هود دارای خروجی هوا به یک کانال متصل شده است که گرد و غبار ، چربی و بوی نامطبوع از طریق آن به بیرون فرستاده می شود .

هود در فضای آشپزخانه

جدیدترین مدل هود آشپزخانه موجود در بازار

امروزه انواع هود آشپزخانه جدید در مدل های مختلف و با تکنولوژی پیشرفته تر تولید گردیده است که هر کس بنابر سلیقه ای که دارد می تواند هود آشپزخانه مورد نیاز خود را انتخاب کند .

برند های ایرانی و خارجی مختلفی وجود دارند که به تولید این مدل هود های آشپزخانه پرداخته اند .

از جمله جدیدترین مدل هود آشپزخانه موجود در بازار می توان به :

برند های گفته شده در بالا به تولید هود های آشپزخانه مدرن در این زمینه پرداخته اند و توانسته اند رضایت مشتریان خود را بدست آورند .

در زیر به توضیح مختصر هر یک می پردازیم .

هود-شومینه-ای

جدیدترین مدل هود آشپزخانه کن

شرکت تولیدی کن یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید جدیدترین مدل هود آشپزخانه کن می باشد .

برند تولید لوازم خانگی کن یکی از قدیمی ترین برند های موجود در این صنف می باشد کارخانه کن اولین تولید کننده هود آشپزخانه در ایران و در حال حاضر بسیار خوش آوازه است و حتی توانسته رقیبی جدی برای محصولات خارجی در این بخش باشد .

جدیدترین مدل هود آشپزخانه کن

قطعات هود آشپرخانه کن ساخت کشور ایتالیا با استاندارد اتحادیه اروپا CE می باشد که در ایران مونتاژ می شود و دارای علامت استاندارد ایران که نشانه مرغوبیت کالاست ، می باشد .

با افزایش استقبال مشتریان داخلی ، متخصصین شرکت تصمیم به افزایش کیفیت و نفوذ در بازارهای خارجی گرفتند و امروزه شاهد هستیم که محصولات کن به کشورهایی چون عراق ، افغانستان ، ترکیه و آفریقا صادر می شود .

از جدیدترین مدل هود آشپزخانه کن می توان به :

  • هود کن مدل 1400
  • هود کن مدل 1301
  • هود زیرکابینتی کن مدل 2000 و … اشاره کرد .

جدیدترین هود آشپزخانه کن

جدیدترین مدل هود آشپزخانه اخوان

اخوان جم در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی توکار از جمله جدیدترین مدل هود آشپزخانه اخوان در کشور شناخته می‌ شود .

گروه صنعتی اخوان جم در طی نیم قرن فعالیت خود در صنعت آشپزخانه همواره توانسته است گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی را کسب نماید .

شرکت اخوان با طراحی منحصر بفرد و بروز محصول آشپزخانه خود ضمن ایجاد فضایی زیبا در آشپزخانه کیفیتی بی نظیر را برای شما رقم زده است.

جدیدترین مدل هود آشپزخانه اخوان

کیفیت ، تنوع و خدمات گسترده به مشتریان و مصرف کنندگان محصولات اخوان، وجه تمایز برند اخوان از سایرین است .

 تمام محصولات این برند با ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی مدرن تولید می‌شوند .

از جدید ترین مدل هود آشپزخانه اخوان می توان به :

 هود آشپزخانه اخوان

جدیدترین مدل هود آشپزخانه استیل البرز

شرکت استیل البرز ، به عنوان یکی از قدیمی ترین ، معتبرترین و مرغوب ترین شرکت های تولیدی لوازم و تجهیزات آشپزخانه در سراسر کشور شناخته شده است ، موفق به تولید انواع جدیدترین مدل هود آشپزخانه استیل البرز در سه مدل ” مورب “، ” شومینه ای” و ” افقی ” شده است ، که هر یک مورد توجه گروهی از افراد قرار گرفته و در آشپزخانه های مختلف با چیدمان و دکوراسیون داخلی متفاوت ، مورد استفاده قرار می گیرند .

جدیدترین مدل هود آشپزخانه استیل البرز

شرکت استیل البرز اکنون پس از سال ها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات آشپزخانه جمله هود آشپزخانه به بیش از 1500000 قطعه محصول در سال ارتقاء بخشیده است و توانسته این محصولات را علاوه بر بازار های داخلی به بیش از 40 کشور خاورمیانه عرضه نماید .

محصولات استیل البرز با استقبال چشمگیری از طرف مشتریان مواجه شده که این می تواند نشان دهنده ی کیفیت محصولات تولیدی این کارخانه باشد .

از جدیدترین مدل هود آشپزخانه استیل البرز می توان به :

نمای زیبای هود آشپزخانه استیل البرز

جدیدترین مدل هود آشپزخانه بیمکث

شرکت بیمکث در سال ۱۳۶۰ راه اندازی شد و به صورت پیشگام در زمینه ی تولید جدیدترین مدل هود آشپزخانه بیمکث  به فعالیت پرداخت .

این شرکت با گذشت زمان تولیدات خود را گسترش داد و قدم به عرصه ی تولید لوازم خانگی و آشپزخانه گذاشت .

کارخانه ی بیمکث از جدید ترین تکنولوژی ها و به روز ترین ماشین آلات به همراه تیمی متخصص و مشاور هایی از خارج از کشور ، فرآیند تولید محصولات خود را انجام می دهد .

هود آشپزخانه زیرکابینتی بیمکث

سیاست تولید در بیمکث ، مبتنی بر پیشرفته ­ترین ماشین ­آلات و تکنولوژی مدرن و با بهترین کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می­ باشد .

از ویژگی های هود آشپزخانه بیمکث می توان به : قدرت مکش زیاد ، پر قدرت ، توان بالا ، نصب آسان ، طراحی زیبا ، سرعت فن بالا اشاره کرد .

جدیدترین مدل هود داتیس

کیفیت هود داتیس را می توان در سطح بالا قرار دارد چرا که درتولید این هود ها کلیه تکنولوژی روز دنیا ، نیروی انسانی کارآمد ، مواد اولیه با کیفیت و مرغوب ، دانش مهندسی روز و و  استاندارد های جهانی بکار گرفته شده است  . این شرکت هموارهدر تلاش بوده و هست تا بتواند جدیدترین مدل هود آشپزخانه داتیس را روانه ی بازار کند .

برند داتیس تولید کننده ی انواع تجهیزات آشپزخانه از جمله سینک ظرفشویی ، هود آشپزخانه ، فر توکار و اجاق گاز صفحه ای می باشد . که توانسته در این زمینه به موفقیت برسد و امتیازاتی کسب کند.

جدیدترین مدل هود آشپزخانه ( هود آشپزخانه بیمکث )

بهترین مارک هود آشپزخانه هود آشپزخانه خارجی

جدیدترین مدل هود آشپزخانه لتو

شرکت لتو در سال ۱۹۹۳ میلادی تاسیس شد و با گذشت زمان در کلیه ی محدوده شنگن ثبت نام نمود و انقلابی بزرگ و اساسی در زندگی افراد جامعه ایجاد کرد .

در واقع لتو مفهومی بهتر و دلنشین تر از زندگی را در اختیار مردم سراسر جهان قرار داد .

از آن جایی که محصولات به معنای واقعی کلمه ، دارای کیفیت بالایی هستند ، تمامی مشتریان محصولات این برند از خرید خود رضایت کامل نشان داده اند از این رو امروزه مجموعه ی لتو به عنوان یکی از پر قدرت ترین رقبا در زمینه تولید لوزام آشپزخانه و خانگی شناخته شده است .

جدیدترین مدل هود آشپزخانه لتو

هود آشپزخانه لتو در مدل های شومینه ای ، مورب ، زیرکابینتی و مخفی و با نمای استیل و شیشه تولید شده و روانه ی بازار گردیده است . ما معتقدیم ، با هر گونه خرید +LETO ، شما قطعا کیفیت را لمس خواهید کرد . ما همچنین معتقد هستیم که شرکت لتو در حال ارائه انواع و نوآوری نهایی و همچنین امنیت کامل به مشتریان است .

هود آشپزخانه فرامکو

برند فرامکو سال‌ ها است که در زمینه واردات تجهیزات آشپزخانه از کشور ترکیه فعالیت می‌ کند . از نظر تنوع محصولات فرامکو کلیه سلایق ایرانی را در نظر گرفته و با توجه به کیفیت اروپایی این محصولات از نظر قیمت کاملا قابل رقابت با محصولات داخلی است . محصولات فرامکو دارای استاندارد اروپایی CE و استانداردهای UKAS و TSE ترکیه هستند .

هود آشپزخانه فرامکو

هود آشپزخانه فرامکو با توجه به تکنیک خاصی که در پرسه ی تولید خود بکار می برد یعنی استفاده از دانش مهندسی روز ، نیروی انسانی توانمند و جوان ، استفاده از تکنولوژی جهانی و مواد اولیه مرغوب در دسته هود های باکیفیت خارجی قرار دارد .

هود آشپزخانه آریستون

آریستون ترکیبی از سنت و نوآوری را با نسل جدید از محصولات ایجاد کرده است. لوازم خانگی آریستون کم صدا و بی خطر هستند و با ارائه راه‌حل های هوشمند موجب راحتی و آسایش در هر خانه‌ای می‌شود .

هود آشپزخانه آریستون با استفاده از بالاترین استاندارد بهره وری ، سطح پایین مصرف ، شخصیت منحصر به فرد ، عملکرد عالی ، سازگاری با محیط زیست ساخته شده است و خروجی این کارخانه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا می باشد .

هود آشپزخانه آریستون

قبل از خرید جدیدترین مدل هود آشپزخانه به شما پیشنهاد می کنیم که با انواع آن ابتدا آشنا شوید :

انواع جدیدترین مدل هود آشپزخانه شامل :

۱.هود شومینه ای

۲.هود مورب

۳.هود جزیره

۴.هود توکار

۵.هود آسانسوری

هود آشپزخانه

جدیدترین مدل هود آشپزخانه . هود آشپزخانه شومینه ای

جدیدترین مدل هود آشپزخانه . هود آشپزخانه شومینه ای بر روی دیوارنصب می شود و عمدتاً به شکل قیف برعکس است . هودهای شومینه ای غالبا استیل یا ترکیب استیل و شیشه هستند . هود شومینه ای بلند تر و بزرگ تر از هود معمولی ست . جنس این هود از مس و فلز هایی ست که در مقابل گرما و حرارت بادوام هستند . یکی از فواید این هود این است که به راحتی تمیز می شود . هواکش این هود آشپزخانه به سقف و یا دیوار وصل می شود که نوع سقفی آن به هود جزیره ای معروف است . هود آشپزخانه فلت به دلیل مکش زیادی که دارد یکی از بهترین انواع هود شومینه ای می باشد .

هود آشپزخانه شومینه ای

جدیدترین مدل هود آشپزخانه . هود آشپزخانه مورب

جدیدترین مدل هود آشپزخانه . هود آشپزخانه مورب با زاویه 45 درجه نسبت به صفحه گاز قرار می گیرد ، هود های 45 درجه به علت اینکه کاملا بالای اجاق گاز قرار نمی گیرند ممکن است کمی از بو را پخش کنند اما بسیاری از افراد به خاطر ظاهر زیبا و متفاوت با هود های قدیمی این دسته را انتخاب می کنند . البته در هود هایی با موتور های قوی این نکته صادق نیست یعنی تفاوتی بین مکش هود آشپزخانه مورب و فلت وجود ندارد . از نظر میزان صدا مانند هود آشپزخانه فلت بسته به موتور آن متفاوت است . هود آشپزخانه مورب در طرح های شیشه ، استیل ، شیشه و استیل تولید می شود . این هود مجهز به فیلتر آلمینومی قابل شستشو و سیستم تشخیص زمان شستشو و تعویض فیلتر می باشد .

هود آشپزخانه مورب

کنترل قسمت های هود بسته به مدل آن از طریق ریموت کنترل ، صفحه لمسی و یا دکمه مکانیکی امکان پذیر است و روشنایی هود از طریق لامپ هالوژن و یا ال ای دی ( LED ) می باشد . بعضی از مدل ها تایمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود نیز دارد .

 هود مورب

جدیدترین مدل هود آشپزخانه . هود آشپزخانه جزیره ای

جدیدترین مدل هود آشپزخانه . هود آشپزخانه جزیره ای شبیه به هود دیواری است با این تفاوت که دیگر به دیوار متصل نمی‌ شود . این مدل هود برای آشپزخانه هایی استفاده می شود که هیچ کابینتی برای اتصال وجود ندارد . در این صورت هود آشپزخانه جزیره‌ ای ، که نوعی هود سقفی محسوب می‌شود ، از سقف به بالای اجاق گاز آویخته می‌شود .

تفاوتی که هود آشپزخانه جزیره‌ ای با هود سقفی دارد در این است که هود آشپزخانه جزیره‌ ای همانند دودکش کانالی دارد که از طریق آن به سقف متصل شده و این کانال نیز دود ، بو و تمام آلودگی‌ های ناشی از آشپزی را به داخل خود کشیده و فضای آشپزخانه را تمیز و عاری از هر بو یا دودی نگه می ‌دارد .

هود آشپزخانه جزیره ‌ای شاید کمی گران ‌تر از سایر هود های آشپزخانه باشد اما در عوض مدل و طراحی به روزتر و مدرن ‌تر دارد .

هود آشپزخانه جزیره ای

جدیدترین مدل هود آشپزخانه توکار

گاهی اوقات برای زیباتر کردن چهره آشپزخانه ، هود آشپزخانه را داخل کابینتی در بالای گاز نصب می‌ کنند . این نوع هود آشپزخانه به دلیل اینکه دیده نمی‌ شود به هود مخفی شهرت دارد . هود مخفی همه کار های یک هود معمولی زیر کابینتی یا سایر هود ها را انجام می‌ دهد ، با این تفاوت که صرفا برای جلوه و از دیدگاه دکوراسیون آشپزخانه ، طوری تعبیه می‌شود که دیده نشود . اغلب هود های آشپزخانه رو به بالا یا سقف هستند و در کل بالای اجاق گاز قرار می‌ گیرند .

تنها مدل هودی که به طور کلی با سایر هود ها متفاوت است ، هود زمینی یا ایستاده است .

هود توکار

 هود آسانسوی

این مدل یکی دیگر از هود های توکار است . در حالت آسانسوری دکمه ای برای بالا و پایین بردن هود تعبیه شده که قابل تنظیم است .

در نوع موتور بیرونی هم موتور مکنده در بیرون آشپزخانه نصب می ­شود که به مراتب صدای کمتری ایجاد می­ کند .

 هود آسانسوی

مزایای استفاده از هود در آشپزخانه

  • از بین رفتن ویروس ها ، باکتری ها و جلوگیری از شایع شدن بیماری های واگیردار
  • نابود کردن آلوده کننده های دستگاه های الکتریکی از قبیل لامپ های فلورسنت و مانیتورها و….
  • تهویه هوا که این هوای سالم کمک به مشکلات تنفسی و خروپف کردن در خواب خواهد کرد و خوابی راحت و بدون استرس را به همراه دارد .
  • قابلیت جذب گاز های مضر و سمی که در هوا وجود دارد از جمله گازهای خطرناکی مثل CO و….
  • تبدیل کردن هوای فضاهای بسته به هوایی سالم و مفرح
  • از بین بردن بوهای نامطبوع مانند بوی سیگار
  • از کاهش ضریب هوشی کودکان جلوگیری می شود
  • برای کسانی که مشکل آلرژی یا آسمی دارند کمک بزرگی است و این تهویه هوا موجب کاهش حملات آن ها می شود.
  • جلوگیری از رشد و تکثیر کپک ها و قارچ ها

هود فلت

بهترین هود آشپزخانه

بهترین هود آشپزخانه علاوه بر اینکه دارای ظاهری زیبا و شیک می باشد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد .  بهترین هود آشپزخانه هودی است که از نظر بی صدا بودن مورد تایید خریداران قبلی باشد .

بهترین هود آشپزخانه ، هودی است که بتواند علاوه بر از بین بردن چربی ، دود و ذرات معلق در هوا باعث تهویه مناسب نیز شود  که امروزه در مدل و طرح های مختلف با کارایی متفاوت تولید شده اند که هر کس بنابر سلیقه ی خود می تواند این محصول را برای آشپزخانه خریداری نماید و علاوه بر کارایی از ظاهر آن نیز باعث زیبا شدن فضای آشپزخانه می شود استفاده نماید .

هود آشپزخانه مخفی

کم صدا ترین هود آشپزخانه

هودی را انتخاب کنید که از نظر بی صدا بودن مورد تایید خریداران قبلی باشد . اکثر هود های موجود در بازار بعد از مدتی به صدا می افتد . برای سنجش میزان صدای هود آشپزخانه دور اول ، دور دوم و نهایتا دور سوم می تواند معیاری برای میزان صدای هود باشد ، دور چهارم و دور پنجم که دورهای آخر و مکش با شدت بالاست نمی تواند معیار مناسبی برای سنجش صدای هود باشد زیرا صدای زیادی تولید می شود .

هود آشپزخانه فلت

خرید اینترنتی جدیدترین مدل هود آشپزخانه 

برای خرید اینترنتی جدیدترین مدل هود آشپزخانه می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه ی چینوپ مراجعه نمایید .

فروشگااه اینترنتی چینوپ از جمله فروشگاه های معتبر فروش نجهیزات آشپزخانه ( هود آشپزخانه ) می باشد که به عرضه ی محصولات خود در سراسر کشود به طور گسترده پرداخته است .

هدف این مجموعه ایجاد کامل‌ ترین سرویس آنلاین خرید تجهیزات آشپزخانه است که در آن به تمام جوانب یک خرید مطمئن توجه شده باشد .

در همین راستا ضمانت بازگشت کالا در صورت مشکل داشتن ، ضمانت اصالت کالا ، تحویل سریع و مطمئن و پشتیبانی 24 ساعته برای سفارشات درنظر گرفته شده ، تا تجربه خریدی آسان و آسوده برای تمام مشتریان فراهم شود .

علاه بر موارد گفته شده با خرید در این فروشگاه می توانید لذت یک خرید خوب و عالی را تجربه کنید .

هود-مورب-شیشه-مشکی

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

مزایای خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی چینوپ

  • پایین ترین قیمت 
  • تخفیف ویژه برای کلیه محصولات 
  • تحویل سریع و به موقع درب منزل 
  • پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا
  • مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری
  • دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت