قیمت اجاق گاز رومیزی با توجه به مدل ، کارایی و کیفیتی که دارد تعیین می شود . قیمت اجاق گاز رومیزی از ارزان ترین به گران ترین دسته بندی شده که هر کدام با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند در هر دسته بندی قرار می گیرند . برای بیشتر افراد قیمت اجاق گاز رومیزی بسیار مهم است و سوال اکثر آن ها این بوده و هست که آیا قیمت اجاق گاز رومیزی می تواند نشان دهنده ی این باشد که این اجاق خوبی است یا خیر؟ برای پاسخ گویی به این سوال و کسب اطلاعات لازم درباره ی قیمت اجاق گاز رومیزی به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید .

برای اطلاع از قیمت اجاق گاز رومیزی به چه فروشگاهی مراجعه کنیم ؟

اطلاع درست از قیمت اجاق گاز رومیزی بسیار مهم می باشد . ولی از چه فروشگاهی می توان علاوه بر آگاهی از قیمت اجاق گاز رومیزی بتوان خرید هم انجام داد .

فروشگاه اینترنتی چینوپ با دارا بودن انواع اجاق گاز صفحه ای در قیمت و مدل های مختلف از جمله بهترین اجاق گاز رومیزی خارجی و ایرانی ، آماده ی ارائه این محصولات و دیگر کالا ها به سراسر کشور می باشد  .

همچنین می توانید از این فروشگاه اینترنتی قیمت ارزانترین گاز رومیزی تا گران ترین آن را نیز مطلع شوید .

گاز رومیزی یا صفحه ای در میهمانی

اجاق گاز صفحه ای یا اجاق گاز توکار :

در سال های اخیر استفاده از اجاق گاز توکار یا اجاق گاز صفحه ای در آشپزخانه ها متداول شده است .

در یک آشپزخانه مدرن استفاده از اجاق گاز رومیزی علاوه بر کیفیت و کارایی ، از ظاهری شیک و زیبا برخوردار است .

در اجاق گاز صفحه ای ، گاز و فر از هم جدا بوده و هر کدام باید جداگانه خریداری شوند .

از این رو تنوع بیشتری در انتخاب گاز و فر خواهیم داشت .

نکته مثبت دیگر این که اجاق گاز توکار فضای کمتری را نسبت به اجاق گاز مبله اشغال می کند .

اجاق گاز رومیزی از تک شعله تا شش شعله متغیر است .

اجاق گاز دو شعله چهار شعله و پنج شعله اجاق گاز صفحه ای متدوال در آشپزخانه می باشد .

برخی از این اجاق گاز ها با برق کار می کنند که در واقع به آن ها اجاق گاز برقی می گویند ، و در بعضی مدل ها تلفیقی از اجاق گازی و اجاق برقی را داریم .

اجاق گاز صفحه ای شیشه مشکی 3 شعله

قیمت اجاق گاز رومیزی با توجه به مدل آن ها

قیمت اجاق گاز رومیزی با توجه به مدل آن ها متفاوت است . اجاق گاز جزو لاینفک هر آشپزخانه ای از گذشته تا به امروز بوده است .

درگذشته اجاق گاز نفتی و اجاق گاز چوبی یا ذغالی در آشپزخانه ها استفاده می شد که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی اجاق گاز به شکل تکامل یافته امروزی یعنی اجاق گاز صفحه ای درآمده است .

اجاق گاز صفحه ای 3 شعله

اجاق گاز صفحه ای استیل :

اجاق گاز رومیزی استیل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند .

فلز به کار رفته روی آن ها معمولاً گرد و خاک ، لکه مواد غذایی و سایر کثیفی‌ ها را خیلی دیر روی خود نشان می‌ دهد .

پس نیازی به تمیز کردن هر روزه ندارند و برای خانواده‌ های پرجمعیت مناسب‌ ترند.

در بین گاز های استیل ، استیل ساده نسبت به آجدار به دلیل سهولت بیشتر در نظافت ، بیشتر مورد توجه است .

برای نظافت این اجاق‌ ها می‌ توان از یک کهنه نرم یا محصولات براق کننده استیل در بازار استفاده کرد .

البته نظافت این گاز ها سخت و زمان‌ بر است چون لکه‌ های ایجاد شده خیلی راحت از بین نمی‌ روند .

برای اجاق گاز های استیل ، سرکه پاک‌ کننده طبیعی و خوبی است که آسیبی به سلامتی شما و اجاق گاز هم نمی‌ رساند .

قیمت اجاق گاز رومیزی استیل 

برای اطلاع از قیمت اجاق گاز رومیزی استیل می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

گاز صفحه ای استیل 4 شعله

اجاق صفحه‌ ای شیشه‌ ای

در این محصولات از شیشه‌ های نشکن استفاده می‌شود که از مقاومت و ضربه پذیری بالایی برخوردارند و برخلاف تصور برخی از افراد به راحتی یا با پخت و پز به مدت طولانی ، دچار ترک یا شکستگی نمی‌ شوند و آسیب نمی‌ بینند .

البته برند های معتبر همگی شیشه گاز خود را گارانتی می کنند .

ظاهر آن‌ ها بسیار لوکس و زیبا و تمیز شدنشان راحت است .

با وجود اینکه به راحتی با یک دستمال خیس و کمی شیشه پاکن ، درخشندگی اولیه به آن‌ ها باز می‌ گردد اما روغن و لکه‌ های مواد غذایی بلافاصله پس از طبخ غذا ، روی آن ها به چشم می‌ آید و زود لک می‌ شوند .

برای این امر بهتر است هر روز پاک شوند تا زیبایی این محصول در دراز مدت باقی بماند .

اجاق صفحه‌ ای شیشه‌ ای

قیمت اجاق گاز رومیزی شیشه‌ ای

برای اطلاع از قیمت اجاق گاز رومیزی شیشه‌ ای می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

اجاق صفحه ای شیشه استیل

این دسته از محصولات سعی دارند هم زیبایی اجاق شیشه‌ ای و هم دوام و ماندگاری اجاق گاز های استیل را داشته باشند .

گاز صفحه ای استیل در آشپزخانه

این اجاق گاز ها به خاطر بهره‌ مندی از نمای شیشه‌ ای به راحتی تمیز می‌ شوند و به خاطر داشتن لبه‌ های استیل ، مقاوت بالایی دارند تا تمام انتظارات مشتریان برآورده شود .

اجاق گاز های صفحه‌ ای امکانات به روزی به شما ارائه می‌ دهند تا هم از آشپزی لذت ببرید و هم فضای آشپزخانه لوکس و مدرن به نظر آید .

قیمت اجاق گاز رومیزی شیشه استیل

برای اطلاع از قیمت اجاق گاز رومیزی شیشه استیل می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

اجاق گاز صفحه ای سرامیکی

گاز صفحه سرامیکی در برابر حرارت مقاوم تر هستند و اگر روی صفحه داغ آن ها آب سرد نیز بریزید ترک برنمی دارند و به آسانی تمیز می شوند .

این نوع اجاق ها طرفداران زیادی دارند و در برابر چربی و گرد وغبار و سایش مقاوم هستند .

برخی از مدل های سرامیکی با شیشه نیز ترکیب می شوند .

اجاق گاز صفحه ای برقی

این اجاق گاز دارای ظاهری شیک هستند و با برق کار می کنند و به جای پیچ های معمول شعله های اجاق ، صفحه های لمسی و دیجیتال دارند . این نوع از اجاق گاز ها دارای ایمنی بیشتری از نظر نشت گاز نسبت به گاز های دیگر هستند و زمان پخت و پز را به علت قدرت بالا ، کم می کنند اما مصرف برق با استفاده از این نوع اجاق گازها بالا می رود و درقطعی برق کارایی ندارند . از جمله ویژگی مثبت اجاق برقی توکار ، نصب سریع و اتصال آسان می باشد . یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم اجاق گاز برقی ایمنی بالای آن می باشد .

اما از معایب گاز برقی نسبت به اجاق گاز هایی که با گاز طبیعی عمل می کنند این است که شما نگران کاهش یا نوسان ناگهانی برق خواهید بود .

قیمت اجاق گاز صفحه ای برقی

قیمت اجاق گاز صفحه ای برقی نسبتا به اجاق گاز صفحه ای گازی گرانتر است . لاکچری بودن این اجاق گاز ها باعث گران بودن این گاز رومیزی شده است . برای اطلاع از قیمت اجاق گاز صفحه ای برقی می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

قیمت اجاق گاز رومیزی کدام مدل گرانتر است ؟

در بین اجاق گاز صفحه ای ، قیمت اجاق گاز رومیزی شیشه ای از مدل های دیگر پایین تر می باشد .

این مدل گاز رومیزی از نظر اقتصادی‌ به صرفه تر هستند .

از بین برند های موجود در بازار می توان گفت که قیمت اجاق گاز رومیزی اخوان و قیمت اجاق گاز رومیزی استیل البرز یکی از برند های خوب در زمینه تولید اجاق گاز صفحه ای هستند .

گاز رومیزی

در زیر به توضیح هر یک از این برند ها می پردازیم .

قیمت اجاق گاز رومیزی اخوان – akhavan | اجاق گاز رومیزی اخوان

قیمت اجاق گاز رومیزی اخوان – akhavan بسیار مناسب برای خانواده هایی است که به دنبال اجاق گاز صفحه ای با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستند .

شرکت اخوان ، مجموعه ای از زیباترین ، لوکس ترین و باکیفیت ترین گاز های رومیزی را ، در بازار ایران عرضه نموده است و بدین ترتیب این امکان را برای افراد فراهم آورده است ، تا آشپزخانه ی خود را ، با کم ترین هزینه ی ممکن ، تبدیل به آشپزخانه ای لوکس و مدرن نمایند . مجموعه اجاق گاز رومیزی اخوان – akhavan در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند ، و گزینه ای ایده آل برای هر نوع سیلقه و یا بودجه را ، در اختیار افراد قرار می دهند . مهمترين رويكرد و استراتژی اخوان در حوزه طراحي و توليد ،‌ رضايت مصرف كننده و مشتريان بوده و خواهد بود . به همين منظور كيفيت برتر و كاربری آسان به همراه ايمنی را در اولويت اول تمامی فرايندهای كاری خود در شركت و گروه صنعتی اخوان قرار داده و به آن پايبند بوده است .

اجاق گاز رومیزی اخوان

اجاق گاز رومیزی استیل البرز – steel alborz

اجاق گاز رومیزی استیل البرز – steel alborz ، یکی از محبوب ترین و مشهور ترین گزینه های موجود در بازار ایران می باشد که علاوه بر ظاهری لوکس و زیبا ، از کیفیت و عملکردی فوق العاده نیز بهره می برد . اجاق گاز رومیزی استیل البرز – steel alborz کاملا مطابق با استاندارد های روز دنیا ساخته شده و همین امر باعث شده اجاق گاز های این برند در دسته اجاق گاز های ایده آل قرار بگیرد . اجاق گاز خوب ایرانی ، اجاق گاز صفحه ای استیل البرز – steel alborz دارای دو دسته اجاق گاز هایی با قطعات ایتالیایی و قطعات ایرانی می باشد . شعله پخش کن های این اجاق گاز توکار با راندمان حرارتی بالا هستند . همچنین دارای ترموکوبل سریع و 40 مدل اجاق گاز صفحه ای توکار در طرح و مدل های مختلف است . شرکت صنایع استیل البرز در راستای نیل به اهداف مشتری مدارانه خود ، تولید محصولات را بر پایه کیفیت قرار داده و با بکارگیری مدرن ترین خطوط تولید در ایران و خاورمیانه و با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ، موفق به اخذ گواهینامه ارزشمند از سری اساندارد های ISO 9001:2000 گردیده است .

قیمت اجاق گاز رومیزی استیل البرز

قیمت گاز رومیزی استیل البرز – steel laborz

قیمت گاز رومیزی استیل البرز – steel laborz در برابر کیفیت عالی که دارا است بسیار مناسب می باشد . برای اطلاع از قیمت گاز رومیزی استیل البرز – steel laborz می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

نکاتی در مورد خرید اجاق گاز رومیزی :

تعداد شعله اجاق گاز : در انتخاب اجاق گاز بسته به ابعاد آشپزخانه و تعداد افراد خانواده باید در انتخاب تعداد شعله اجاق گاز دقت کرد .

برای خانواده های پرجمعیت اجاق گاز پنج یا شش شعله و برای خانواده های کم جمعیت اجاق گاز دو شعله یا سه شعله پیشنهاد می شود .

نکات ایمنی اجاق گاز : در انتخاب گاز علاوه بر شکل ظاهری باید به ایمنی اجاق گاز بسیار اهمیت داد .

گاز های مجهز به ترموکپل و فندک از امنیت بالاتری برخوردارند .

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای

کیفیت اجاق گاز : از آنجایی که اجاق گاز یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در منازل است بهتر است در انتخاب آن بسیار دقت شود .

قبل از خرید در مورد برند اجاق گاز مورد نظر تحقیق کرده و اجاق گازی با کیفیت بالا خریداری شده تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه تعمیرات نباشیم .

گارانتی و خدمات پس ازفروش : بهتر است اجاق گازی خریداری کنیم که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد .

نکته مهم اینست که پس از خرید اجاق گاز نصب و راه اندازی آن را بر عهده شرکت مربوطه قرار دهید در این صورت اجاق گازتان از گارانتی خارج می شود .

اجاق گاز رومیزی شیشه مشکی

قیمت ارزانترین گاز رومیزی

برای اطلاع از قیمت ارزانترین گاز رومیزی می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن انواع اجاق گاز صفحه ای در مدل های ایرانی و خارجی و با قیمت های مناسب آماده ی فروش به مشتریان در سراسر کشور می باشد  . این فروشگاه اینترنتی با هدف آسان کردن خرید برای مشتریان شروع به فعالیت کرده است و با در نظر گرفتن بالاترین درصد تخفیف برای محصولات خود عرضه کننده ی اجاق گاز صفحه ای با بهترین قیمت می باشد .

فروشگاه اینترنتی چینوپ در در مراحل فعالیت خود در عرصه ی فروشگاه اینترنتی به ارائه خدمات ویژه برای مشتریان پرداخته است . این فروشگاه آنلاین با پشتیبانی 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود در هر بازه ی زمانی می باشد . همچنین ضمانت نامه اطالت کالا و ضمانت نامه بازگشت کالا این اطمینان را به مشتریان می دهد تا در صورت بروز مشکل در محصول خریداری شده آن را مرجوع نمایند .

با خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید محصول خود رادر کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

اجاق گاز رومیزی استیل

طریقه ی ارسال محصولات برای مشتریان به سبک زیر است .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

مزایای خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی چینوپ

  • پایین ترین قیمت 
  • تخفیف ویژه برای کلیه محصولات 
  • تحویل سریع و به موقع درب منزل 
  • پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا
  • مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری
  • دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت