شیرآلات ایرانی با کیفیت همان طور که از نامشان مشخص است باید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد . شیرآلات ایرانی با کیفیت شیرآلاتی هستند که بتوانند کلیه نیاز های لازم مشتریان و کاربرد های لازمی که یک شیرالات باید داشته باشد را برآورده سازد . به طور کلی شیرآلات بهداشتی عبارتند از مجموعه‌ ای از قطع کننده‌ ها که در انتهای خطوط لوله‌ های آب نصب می‌ شوند و عمل قطع و وصل کردن جریان آب و تنظیم شدت جریان و ترکیب آب سرد و گرم را با هم به عهده دارند .

عموما افراد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه توجه زیادی به شیرآلات نمی کنند .

در صورتیکه با نصب شیرآلات مناسب در آشپزخانه و سرویس بهداشتی تفاوت و زیبایی آن به خوبی دیده می شود .

پس بهتر است برای داشتن خانه ای زیبا در انتخاب شیرآلات بیشتر دقت کنیم .

بطور کلی شیرآلات به دو نوع شیرالات بهداشتی و صنعتی تقسیم می‌ شوند .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیر سینک ظرفشویی فنری

کاربرد شیرآلات ایرانی با کیفیت

  • کنترل قطع و وصل جریان آب
  • تنظیم جریان و ترکیب آب سرد و گرم با هم
  • باعث زیبایی نمای داخلی می شود
  • صرفه‌ جویی در مصرف آب

شیر سینک ظرفشویی با کیفیت

شیرآلات استاندارد ایرانی | شیرآلات ایرانی با کیفیت

شیرآلات استاندارد ایرانی | شیرآلات ایرانی با کیفیت از آلیاژ برنج می باشد . زیرا سرب خشک پس از مدتی به خورد آب می‌رود و برای کسی که از آن شیر آب مصرف خوراکی دارد مضر است و به بدن آسیب می ‌رساند . ایراد دیگر آن هم این است که خیلی سریع‌ تر از جنس برنجی از بین می‌رود و شکسته و پوسیده می‌ شود .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیر روشویی

با این حال بعضی از کارخانجات تولید کننده برای کاهش هزینه های خود از سرب استفاده می کنند زیرا آلیاژ برنج از سرب گران تر است.

برای روکش شیرآلات نیز از فلزاتی مانند برنز ، مس ، استیل و یا برنج استفاده می شود .

 انواع شیرآلات ایرانی با کیفیت

شیرالات به چند گروه شیرآلات ساده ، شیر آلات پدالی ، شیرالات الکترونیکی ( چشمی ) ، شیرآلات اهرمی و شیرالات پیسوار تقسیم می شود .

شیر سینک ظرفشویی با کیفیت

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیرآلات ساده

شیرآلاتی هستند که تنها برای کنترل جریان آب نصب می ‌شوند و عمل مخلوط کردن آب سرد و گرم مانند شیر های مخلوط را انجام نمی‌ دهند .

این شیرآلات دارای اجزای زیر هستند که با بیشتر شیرآلات ایرانی با کیفیت دیگر ، مشابه می‌ باشند .

بدنه

دیسک : که در شیرآلات توپی و مخروطی همان توپ یا استوانه مخروطی است .

نشیمنگاه : که محل نشستن دیسک و یا واسط بدنه و دیسک یا همان واشر است . اغلب از جنس نرمی ساخته می‌ شود تا کار آب‌ بندی را انجام دهد .

دسته و فلکه : فلکه یا دسته به دیسک وصل می‌شود . معمولاً با چرخاندن فلکه شیر باز یا بسته می‌ شود .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیر سینک ظرفشویی طلایی

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیرآلات پدالی

بهترین انتخاب برای اماکن عمومی شیرآلات پدالی یا غیر لمسی است .

این شیرآلات با کیفیت به دلیل عدم نیاز به انرژی مانند برق و باتری در قیاس با شیر الات الکترونیکی است .

از جمله مشکلات شیرآلات با کیفیت پدالی این است که :

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیر پدالی

در مدل های جدید شیر های پدالی قابلیت‌ هایی مانند تنظیم مقدار و دمای آب سرد و گرم و پدال جمع‌ شونده جهت سهولت نظافت در نظر گرفته شده و بر مزیت‌ های آن افزوده شده است .

این شیرآلات در مکان هایی مانند مدارس ، بیمارستان ها ، کلیه مراکز پزشکی ، هتل‌ ها ، مساجد ، رستوران‌ ها و … قابل استفاده‌ اند .

از دیگر مزایای انواع پدالی و چشمی عدم تماس دست با شیر است که مانع انتقال بیماری های واگیر دار عفونی و پوستی می‌ شود و به خاطر سرعت قطع آب در میزان مصرف آب و حتی انرژی نیز صرفه‌ جویی می‌ شود .

از این رو برای اماکن عمومی بهترین انتخاب هستند .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیرآلات اهرمی

شیرآلات ایرانی با کیفیت اهرمی خود به دو مدل ایستاده و دیواری تقسیم می‌ شوند که نوع ایستاده معمولاً در روشویی و سینک ظرف‌شویی استفاده می‌شود و نوع دیواری در حمام و توالت مورد استفاده است . البته گاهی از نوع دیواری نیز در روشویی و سینک ظرفشویی استفاده می‌ شود .

در شیرآلات اهرمی به جای مغزی از یک کارتریج استفاده می‌ شود .

کارتریج‌ ها در دو نوع پلاستیکی و سرامیکی موجود هستند که نوع سرامیکی آن مرغوب‌ تر است .

نوع پلاستیکی آن ها از رینگ‌ های پلاستیکی o شکل درون یک کارتریج استوانه‌ ای برای کنترل جریان آب استفاده می‌ کند .

برخی شیرالات و سردوش‌ ها نیز به چراغ‌ های LED مجهزند که جنبه تزئینی دارد .

در این نوع شیرآلات بر اساس دمای آب رنگ چراغ‌های LED تغییر می‌ کند و این چراغ‌ ها انرژی خود را از فشار آب بدست آورده و نیاز به برق و باتری ندارند .

برخی شیرآلات هم مجهز به سیستم نمایش دمای آب هستند .

شیر روشویی

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیرآلات الکترونیکی ( چشمی ) 

اساس کار شیرآلات ایرانی با کیفیت الکترونیکی بر مبنای ارسال و دریافت نور مادون قرمز می‌ باشد .

یعنی کاملاً الکترونیکی بوده و بدون تماس دست و تنها با قرار دادن دست مصرف کننده در میدان دید سنسور های مادون قرمز شروع به کار می‌ کنند .

همچنین قابلیت استفاده همزمان از برق و باتری را دارند و در صورت قطع برق از باتری استفاده می‌ کنند .

در صورتی که یک جسم ثابت در مقابل سنسور قرار گیرد بعد از یک مدت زمان مشخص مثلاً 45 ثانیه جریان آب قطع می‌ شود .

همچنین جهت صرفه‌ جویی در مصرف آب سر دوش‌ هایی نیز در بازار موجود است که با ترکیب آب و هوا و کنترل جریان خروجی آب و حالت‌ های مختلف پاشش می ‌تواند تا 50% مصرف آب را کم کنند .

در مورد شیرآلات چشمی می‌توان از باتری به جای برق استفاده کرد .

قیمت شیرالات چشمی نسبتا گران است.

شیر روشویی چشمی کروم

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیرآلات پیسوار

شیرآلات ایرانی با کیفیت پیستوار ، شیرآلات ساده‌ ای هستند که معمولاً قبل از اتصال لوله‌ های آب سرد و گرم به شیر های مخلوط  نصب می‌ گردد .

در واقع رابط بین لوله‌ کشی و شیر مخلوط است .

هدف از نصب آن این است که در صورت خرابی شیر های مخلوط با بستن آن ها بتوان جریان آب را قطع کرده و به تعمیر و یا تعویض آنها پرداخت .

شیرالات پیسوار معمولاً یا از جنس برنجی با آب کاری نیکل کروم هستند و یا از جنس پلاستیک‌ های فشرده‌ اند .

البته امروزه بیشتر از شیرالات پیسوار فیلتردار که دارای فیلتری از جنس استنلس استیل هستند استفاده می‌ شود .

محل دیگر شیر های پیسوار برای پر کردن سیفون توالت فرنگی یا شرقی است .

شیرآلات پیسوار

پر فروش ترین شیرالات ایرانی با کیفیت

مشتریان همیشه این سوال در ذهنشان خطور می کند که کدام برند شیرآلات بهتر است ؟

یا به عبارتی دیگر پر فروش ترین شیرآلات ایرانی با کیفیت کدام شیرالات هستند ؟

از میان پر فروش ترین شیرالات ایرانی با کیفیت موجود در بازار می توان گفت :

شیرآلات درخشان ، شیرآلات راسان ، شیرآلات قهرمان ، شیرالات سیتکو ، شیرآلات شودر ، شیرآلات سیتکو و …اشاره کرد . 

این شیرالات از این نظر به عنوان شیرآلات بهداشتی ایرانی با کیفیت شناخته شده اند که در مقایسه شیرآلات ایرانی دیگر از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و با تکنیک خاصی که در ساخت آن ها بکار رفته است در دسته شیرآلات ایده آل قرار گرفته اند .

شیر سینک ظرفشویی

لیست شیرآلات ایرانی

اگر بخواهیم لیست شیرآلات ایرانی را تهیه کنیم لیستی طولانی خواهیم داشت . در این جا به چند برند معروف که در بین عموم شناخته شده است و در بازار فروش خوبی دارد می پردازیم .

شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات راسان

مجموعه شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات راسان شامل انواع شیر سینک ظرفشویی ، انواع شیر روشویی ، شیر توالت ، شیر دوش حمام ، انواع علم یونیکاها و یونیورست ها ، شیر هوشمند و همچنین محصولات فلاش تانک می باشد . با انتخاب شیرآلات راسان ، سلایق گوناگون فراهم گردیده است .

شیر سینک ظرفشویی تک اهرمی

شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات راسان یکی از آیتم های موثر در طراحی دکوراسیون و زیبایی خانه یا شرکت می باشند . این نام همواره یادآور کیفیت و نام ایران است .

شیرهای بهداشتی راسان دارای ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور می باشند . مجموعه راسان در زمینه خدمات پس از فروش توانسته نیاز مشتریان را به نحو احسن برطرف نماید .

شیر سینک ظرفشویی فنری کروم

کیفیت شیرآلات راسان

کیفیت شیرآلات راسان بی نظیر است چرا که این شیرآلات دارای کیفیت بدنه مطلوب ، ظاهری جذاب ، تنوع در رنگ و سبک ، آبکاری باکیفیت ، قیمت و ماندگاری مناسب ، قطعات باکیفیت استفاده شده است .

شیرهای بهداشتی راسان دارای ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور می باشند . مجموعه راسان در زمینه خدمات پس از فروش توانسته نیاز مشتریان را به نحو احسن برطرف نماید .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیر سینک ظرفشویی طلایی

شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات درخشان

شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات درخشان به طور کلی دارای ویژگی های مانند طراحی لوکس ، کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند . در کنار کیفیت بالا و ظاهر زیبا، تنوع محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات یدکی از ویژگی‌های شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات درخشان است . درخشان با بیش از 30 سال سابقه به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین مجموعه‌ های تولیدی کشور در زمینه لوازم‌ بهداشتی در صنعت ساختمان است .

درخشان همیشه به عنوان یک متخصص در ساخت تجهیزات آشپزخانه از جمله شیرآلات مطرح بوده است و این در حالیست که توجه خود را به استفاده از مواد با کارایی بالاتر معطوف نموده است .

شیر سینک ظرفشویی کروم

شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات قهرمان ، یکی از پیشتازان ، درعرصه تولید شیر های ساختمانی ، لوازم و تجهیزات حمام و شیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است . محصولات این کارخانه ، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استاندارد های بین المللی می باشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشور های صنعتی مانند آلمان را داراست .

شرکت قهرمان از همان ابتدا با سرلوحه قرار دادن اصول مدیریتی و کیفیتی مورد اعتماد مصرف کنند گان واقع شده است .

شیر روشویی طلایی

شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات شودر

شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات شودر ، از پیشروترین شیرآلات اهرمی و کلاسیک ، در ایران می باشد .  طراحی ویژه و متنوع ، هماهنگ با تکنولوژی اروپایی ، استاندارد ملی و مطابق با سلیقه‌ ی روز خانواده‌ ی ایرانی همواره از ویژگی‌ های برجسته‌ ی محصولات این شرکت بوده است . شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات شودر ، اولین تولید کننده‌ ی شیرآلات با طرح استیل در ایران است که با همکاری همتایان اروپایی این صنعت ، برترین کیفیت محصولات را در زمینه‌ ی فنی و طراحی ارائه می‌ دهد .

شیر روشویی طلایی

کیفیت شیرآلات شودر

شرکت شودر با داشتن نیرو های متخصص درزمینهٔ طراحی و مهندسین خبره درزمینه تولیدات ، محصولات خود را به سبک آلمانی طراحی می‌ کند و با تولید شیرآلات در انواع مختلف کلاسیک ، لوکس ، صنعتی ، اهرمی ، شاوری و ساده به همه نیاز های مشتریان خود پاسخ داده است .

شرکت شودر شعار «چون جزئیات مهم است» در رأس تولیدات خود قرار داده و با عمل کردن به این شعار امروزه توانسته با رقبای خارجی و برندهای مطرح جهانی برابری کند. از این نظر کیفیت شیرآلات شودر از نظر تولید در سطح بالایی قرار دارد .

شیر دوش حمام توکار شودر

شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات سیتکو

شیرآلات درجه یک ایرانی . شیرآلات سیتکو حاصل ۱۳ سال تحقیق و اندیشه و فعالیت در زمینه تجهیزات ساختمانی می باشد که سر انجام در سال ۱۳۷۶ با نام واحد سیتکو تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است. جلب و رضایت مشتریان یکی از اهداف مهم برند سیتکو می باشد . مجموعه ی بزرگ سیتکو در زمینه ی شیرالات صنعتی ، بهداشتی ، اتصالات و لوله و بسیاری از ملزومات دیگر از جمله موتورخانه ، حمام و آشپزخانه فعال بوده است . این شرکت با در دست داشتن کارشناسان متخصص در این صنعت و شرکت در نمایشگاه های مختلف باعث شده تا در رده بالایی قرار بگیرد .شرکت سیتکو از جمله شرکت های وارد کننده تجهیزات ساختمانی می باشد و در تهران و سایر شهرستان ها نمایندگی دارد .برند سیتکو یک برند ایرنی می باشد که برخی از محصولات آن در چین و بخشی دیگر در ایران تولید می گردد .این برند تمامی محصولات تولیدی خود را با قیمت بسیار مناسب توام با کیفیت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد .

شیر سینک ظرفشویی سیتکو

خرید اینترنتی شیرآلات ارزان و شیرآلات با کیفیت ایرانی 

برای خرید اینترنتی شیرآلات ارزان و شیرآلات با کیفیت ایرانی می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه کنید . این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن شیرآلاات ایرانی و خارجی آماده ی فروش و عرضه محصولات به مشتریان در سراسر کشور می باشد .

با خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید لذت یک خرید خوب را تجربه کنید و از خدماتی نظیر ضمانت نامه اصالت کالا ، ضمانت نامه برگشت کالا ، تحویل سریع و بهموقع کالا درب منزل ، پشتیبانی 24 ساعته و همچنین پرداخت وجه درب منزل پس از تحویل کالا را اشاره کرد .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیر سینک ظرفشویی ارزان وبا کیفیت

رتبه بندی شیرآلات ایرانی

امروزه تنوع شیرآلات ایرانی بسیار زیاد است و همین امر سبب شده هر کس با هر سلیقه ای بتواند شیرآلات مورد نظر خود را انتخاب نماید . ناگفته نماند در کنار این گستردگی تنوع کیفیت بالای شیرآلات نیز حفظ شده است و اطز نظر سطح کیفیت در بالاترین رده قرار گرفته به طوری که با دیگر شیرآلات خارجی برابری می کند .

تمامی برند های ایرانی سالانه برحسب استاندارد های جهانی رتبه بندی می شوند و امتیاز می گیرند که این رتبه بندی برحسب کیفیت تولید و کیفیت خدمات انجام می شود . این قیاس ( رتبه بندی شیرآلات ایرانی ) می تواند به شما در خرید شیرآلات کمک کند .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیر سینک ظرفشویی شاوری

شیرآلات چه مارکی خوبه ؟

با قاطعیت و اطمینان نمی توان گفت شیرآلات چه مارکی خوبه ؟

امروزه برند های داخلی زیادی وجود دارند که به تولید شیرآلات ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب پراخته اند که ما هم چند مدل از شیرالات را در این مقاله ذکر کردیم . اما انتخاب با خود شما می باشد که چه مدل شیرالات با چه رنگ و طرحی مدنظر شما می باشد .