پرقروش ترین شیرآلات ، شیرآلاتی هستند که دارای کیفیت عالی از نظر ساخت و تولید باشد و همچنین ظاهری زیبا به خانه شما ببخشد . به طور کلی شیرآلات عبارتند از مجموعه‌ ای از قطع کننده‌ ها که در انتهای خطوط لوله‌ های آب نصب می‌شوند و عمل قطع و وصل کردن جریان آب و تنظیم شدت جریان و ترکیب آب سرد و گرم را با هم به عهده دارند . بطور کلی شیرها به دو نوع بهداشتی و صنعتی تقسیم می‌شوند . در این مقاله سعی داریم به توضیح پرفروش ترین شیرآلات و توضیح انواع شیرالات بپردازیم .

از جمله دیگر کاربرد های شیرآلات این است که علاوه بر قطع و وصل جریان آب و تنظیم جریان و ترکیب آب سرد و گرم با هم ، باعث زیبایی نمای داخلی می شود که امروزه به اولویت اول تبدیل شده است و نکته بعدی صرفه‌جویی در مصرف آب می‌ باشد .

پرفروش ترین شیرآلات . شیر سینک ظرفشویی

پرفروش ترین شیرآلات موجود در بازار

پرفروش ترین شیرآلات موجود در بازار . شیرآلات اهرمی

در پرفروش ترین شیرآلات موجود در بازار . شیرآلات اهرمی جریان آب سرد و گرم به مرکز شیر می رسند و از قطعه ای به نام کارتریج عبور می کنند .

شیرآلات اهرمی مدت هاست که در بسیاری از مناطق دنیا مورد استفاده قرار گرفته است و دیگر استفاده از شیرهای قدیمی مخلوط رایج نمی باشد .

یکی از دلایل استفاده از شیر های اهرمی ، بهداشت بالای آن می باشد .

همچنین استفاده از این نوع شیر ها و تنظیم دمای آب برای مصرف کننده بسیار راحت تر از مدل های دیگر شده است .

دسته کارتریج از طریق دسته شیرآلات اهرمی ، توسط مصرف کننده کنترل می گردد .

شیر روشویی رزگلد

با حرکت دسته شیرآلات اهرمی ، سرامیک های کارتریج به صورت افقی بر روی هم می لغزند تا مجراهای ورودی آب گرم و سرد ، بسته و باز شوند و نسبت جریان آب سرد و گرم کنترل شود .

سپس یک جریان آب واحد در دمای تنظیم شده از طریق لوله درون شیر به سمت خروجی آب ( آبریز شیر اهرمی ) هدایت می شود .

به گفته فروشندگان مراکز عمده شیر‌آلات ، شیرهای تک اهرمی با قابلیت جدا شدن سرشیر ( شیلنگی ) برای سینک آشپزخانه و شیر های تک اهرمی ایستاده برای روشویی سرویس های بهداشتی استفاده می‌شوند .

دیواری ‌های اهرمی محبوب سرویس بهداشتی هستند که البته افراد زیادی از آن استفاده می کنند و در پی خرید شیرآلات در این سبک هستند .

پر فروش ترین شیرآلات در فروشگاه اینترنتی چینوپ

پرفروش ترین شیرآلات موجود در بازار . شیرآلات چشمی

به طور کلی اساس کار پرفروش ترین شیرآلات موجود در بازار . شیرآلات چشمی به این گونه است که باید یک جسم ثابت جلوی میدان دید چشمی شیر قرار بگیرد تا با موج های مادون قرمز اب به جریان بیوفتد .

شیر آب چشمی دارای حسگر هایی بر روی خود می باشد که بدون نیاز به برخورد فیزیکی و تنها با نزدیک شدن دست ها به این سنسور ها و فعال شدن آن ها ، جریان آب برقرار می شود و سپس با دور شدن دست ها مجددا جریان آب قطع خواهد شد .

شیر روشویی چشمی کروم

این شیر آب با اسامی مختلفی در بازار به فروش می رسد که از این میان می توان به شیر آب مادون قرمز، سنسوری ، چشم الکترونیکی ، اتوماتیک و چشمی اشاره کرد .

شیر های آب چشمی با برق کار می کنند اما در آن ها باتری نیز تعبیه شده است تا در صورت نبود برق ، بتوانند همچنان کارایی خود را حفظ نمایند .

پرفروش ترین شیرآلات . شیر روشویی

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این مدل شیرآلات :

شیرآلات چشمی باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود .

شیرالات بهداشتی دارای چشمی مجهز به یک وبلاتور می باشند که کار این وبلاتور مخلوط کردن آب و هوا می باشد تا حجم آب کمتری از شیر خارج شود و در مصرف اب صرفه جویی شود .

اگر شما از شیر های معمولی استفاده می نمایید و می خواهید مقداری هوا با آب خروجی شیر های شما شود تا مقدار آب کمتری مصرف شود باید بگویم که به راحتی می توانید از بازار سر شیر هایی که این قابلیت را دارند تهیه نمایید و بر سر شیر خود نصب کنید .

نکته : شیرالات بهداشتی دارای چشمی به وسیله ی برق و باتری کار می کنند و باتری آن در زمان قطع شدن برق فعال می شود .

شیر-روشویی-لمسی

پرفروش ترین شیرآلات موجود در بازار . شیرآلات پدالی

یکی از بهترین و کاربردی ترین انتخاب ها برای فضاهای عمومی مانند مساجد ، مدارس و … استفاده از پرفروش ترین شیرآلات موجود در بازار . شیرآلات پدالی و یا الکترونیکی است .

شیر الات پدالی چون به برق و باتری احتیاج ندارند و با فشار دادن پدال می توانید مقدار حجم آب خروجی را تعیین نمایید بسیار به صرفه تر می باشد  .

تنها کاری ک در هنگام استفاده از شیرالات بهداشتی پدالی باید انجام دهید باید مقداری پای خود را بر روی پدال بفشارید و میان آب  و دمای آب خوجی را تعیین نمایید .

از دیگر مزایای انواع پدالی و چشمی عدم تماس دست با شیر است .

که مانع انتقال بیماری های واگیردار عفونی و پوستی می‌شود و به خاطر سرعت قطع آب در میزان مصرف آب و حتی انرژی نیز صرفه‌ جویی می‌ شود .

نکات مهم قبل از خرید شیرآلات ایرانی باکیفیت

  • شیر آلات سنسور دار ( چشمی ) بیشتر برای مکان های عمومی مناسب اند و تعبیه می شوند .
  • تنظیم فشار آب از نکات بسیار مهم است که هنگام خرید باید به آن توجه شود .
  • دارا بودن علامت استاندارد از نکات مهم است زیرا استفاده نکردن از سرب نرم که برای سلامتی خطرناک است و همچنین آبکاری شیر آلات بسیار مهم هستند.

شیرآلات چشمی

شرایط نگهداری شیر آلات پس از نصب

خیلی از افراد تصور می کنند که شیر های اهرمی یک بار مصرف هستند و در صورت خرابی باید آن ها را دور بیاندازند و به سراغ شیر جدید بروند اما باید بگوییم که اصلا این گونه نیست و اگر شیر اهرمی شما دچار مشکل شد باید کارتریج آن عوض شود .

کارتریج شیرآلات بهداشتی اهرمی همانند همان مغزی شیر های مخلوط می باشد با این تفاوت که تعویض ان به سادگی نیست و نیاز به متخصص دارد .

شیر سینک ظرفشویی کروم

کدام برند شیرالات بهتر است ؟

به راستی که بهترین شیرآلات ایرانی و خارجی موجود در بازار و پر فروش ترین شیرآلات کدام است ؟

بهترین شیرآلات بهداشتی ایرانی ، شیر الاتی هستند که دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی باشند و در طول زمان همچنان این ویژگی را حفظ کنند .

با کیفیت ترین شیرآلات ایرانی و خارجی باید از طول عمر بالایی برخوردار باشند به طوریکه حتی با گذشت زمان همان مرغوبیت و کیفیت اولیه خود را دارا باشد .

شیر سینک ظرفشویی مشکی

علاوه بر این موارد قیمت شیرآلات نیز بسیار مهم است .

صرفا گران بودن یک شیر به معنای خوب بودن آن نیست .

یک شیر ( شیر توالت ، شیر دوش حمام ، شیر روشویی ، شیر سینک ظرفشویی ) مورد استفاده باید تمامی وِیژگی ها و کاربرد شیرآلات را دارا باشد .

شیر-سینک-ظرفشویی

شیرآلات چه مارکی خوبه ؟

با قاطعیت نمی توان گفت شیرآلات چه مارکی خوبه ؟ امروزه در بازار های داخلی و خارجی برند های زیادی وجود دارند که هر کدام ویژگی و کیفیت خاص خود را دارند یا بسیاری از برند ها هستند که در رقابت با برند های موجود در تلاشند به تولید شیرالات با کیفیت بپردازند.

از میان برند های موجود برای شیرالات ایرانی و خارجی در بازار می توان به :

 شیرآلات درخشان ، شیرآلات راسان ، شیرآلات کی دبلیو سی ، شیرآلات قهرمان ، شیرالات سیتکو ، شیرالات لامیرا و شیرآلات زیگما و شیرآلات شودر اشاره کرد . که در این مقاله به توضیح مختصر هر یک از این برند ها می پردازیم .

شیرآلات چه مارکی خوبه ؟ شیر روشویی مشکی

در واقع می توان این برند ها را به عنوان پرفروش ترین شیرآلات موجود در بازار در نظر گرفت . البته ناگفته نماند فروش خوب این شیرالات به خاطر کیفیت عالی و ظاهر زیبایی می باشد که این شیرآلات دارا می باشند .

لیست شیرآلات ایرانی

همانطور که گفته شد به دلیل تنوع زیاد برند های ایرانی موجود در بازار اگر بخواهیم لیست شیرآلات ایرانی را تهیه کنیم لیستی طولانی خواهیم داشت بنابراین ما به توضیج چند مدل از این شیرالات که از نظر اکثر مردم شناخته شده است می پردازیم .

شیر روشویی سفید کروم

پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات راسان

مجموعه پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات راسان شامل انواع شیر سینک ظرفشویی ، انواع شیر روشویی ، شیر توالت ، شیر دوش حمام ، انواع علم یونیکاها و یونیورست ها ، شیر هوشمند و همچنین محصولات فلاش تانک می باشد .

مجموعه راسان با 20 سال تجربه در تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی با رعایت استانداردهای ISO و استاندارد ملی ایران مشغول به فعالیت است .

این شرکت با بهره گیری از بهترین مواد اولیه ، تکنولوژی روز و نیروی انسانی مجرب در ارائه بهترین کیفیت و کسب رضایت مشتریان تلاش نموده است .

شیرآلات راسان محصولاتی هستند که به مرور زمان کیفیت و رنگ خود را حفظ می کنند . شیرآلات راسان نمونه ای از شیرآلات با کیفیت و با دوام می باشند .

شیر روشویی سفید کروم

پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات درخشان

پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات درخشان به طور کلی دارای ویژگی های مانند طراحی لوکس ، کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند . در کنار کیفیت بالا و ظاهر زیبا، تنوع محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات یدکی از ویژگی‌های شیرآلات درخشان است . درخشان با بیش از 30 سال سابقه به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین مجموعه‌ های تولیدی کشور در زمینه لوازم‌ بهداشتی در صنعت ساختمان است .

هم‌اکنون با عنایت پروردگار و به کارگیری دستگاه‌های مدرن ، کارکنان ، مشاوران ، مهندسان مجرب و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا ، مواد اولیه با‌ کیفیت ، رعایت اصول استاندارد ملی ایران ، تولید محصولات از جمله شیرآلات درخشان ، هود ، سینک و اجاق‌ گاز را در کلاس بین المللی در دست دارد . درخشان افتخار دارد با دارا بودن کامل‌ ترین سبد محصولات در صنعت ساختمان صادر‌کننده این محصولات به 7 کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی است .

شیر روشویی کروم درخشان

پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات قهرمان

کارخانه پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات قهرمان ، یکی از پیشتازان ، درعرصه تولید شیر های ساختمانی ، لوازم و تجهیزات حمام و شیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است . محصولات این کارخانه ، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استاندارد های بین المللی می باشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشور های صنعتی مانند آلمان را داراست . همه ی این کار ها بکار گرفته شده است تا محصولی تولید شود که علاوه بر زیبایی از دوام و کیفیت عالی برخوردار شود . در واقع می توان گفت کیفیت شیرآلات قهرمان بسیار عالی می باشد .

شیرآلات ساختمانی قهرمان از اوایل دهه پنجاه خورشیدی فعالیت خود را شروع کرد این مجموعه با سرلوحه قرار دادن کیفیت و دقت به سرعت مورد توجه بازار قرار گرفت .

شیر سینک ظرفشویی شاوری قهرمان

پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات شودر

پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات شودر ، از پیشروترین شیرآلات اهرمی و کلاسیک ، در ایران می باشد .  طراحی ویژه و متنوع ، هماهنگ با تکنولوژی اروپایی ، استاندارد ملی و مطابق با سلیقه‌ ی روز خانواده‌ ی ایرانی همواره از ویژگی‌ های برجسته‌ ی محصولات این شرکت بوده است . شیرآلات شودر ، اولین تولید کننده‌ ی شیرآلات با طرح استیل در ایران است که با همکاری همتایان اروپایی این صنعت ، برترین کیفیت محصولات را در زمینه‌ ی فنی و طراحی ارائه می‌ دهد .

شرکت شودر با داشتن نیرو های متخصص در زمینهٔ طراحی و مهندسین خبره درزمینه تولیدات ، محصولات خود را به سبک آلمانی طراحی می‌ کند و با تولید شیرآلات در انواع مختلف کلاسیک ، لوکس ، صنعتی ، اهرمی ، شاوری و ساده به همه نیاز های مشتریان خود پاسخ داده است .

شیر روشویی کروم شودر

پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات سیتکو

پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات سیتکو حاصل ۱۳ سال تحقیق و اندیشه و فعالیت در زمینه تجهیزات ساختمانی می باشد که سر انجام در سال ۱۳۷۶ با نام واحد سیتکو تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است. جلب و رضایت مشتریان یکی از اهداف مهم برند سیتکو می باشد . مجموعه ی بزرگ سیتکو در زمینه ی شیرالات صنعتی ، بهداشتی ، اتصالات و لوله و بسیاری از ملزومات دیگر از جمله موتورخانه ، حمام و آشپزخانه فعال بوده است . این شرکت با در دست داشتن کارشناسان متخصص در این صنعت و شرکت در نمایشگاه های مختلف باعث شده تا در رده بالایی قرار بگیرد .شرکت سیتکو از جمله شرکت های وارد کننده تجهیزات ساختمانی می باشد و در تهران و سایر شهرستان ها نمایندگی دارد .برند سیتکو یک برند ایرنی می باشد که برخی از محصولات آن در چین و بخشی دیگر در ایران تولید می گردد .این برند تمامی محصولات تولیدی خود را با قیمت بسیار مناسب توام با کیفیت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد .

شیر سینک ظرفشویی فنری سیتکو

لیست شیرآلات خارجی

پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات کی دبلیو سی

پرفروش ترین شیرآلات . شیرآلات کی دبلیو سی – KWC در ایران تحت لیسانس کشور سوئیس در شرکت شیر های ساختمانی و صنعتی ایران تولید می شود . این کارخانه در سال ۱۳۶۳ در شهرک صنعتی کاوه تاسیس شد و نخستین تولیدات خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است . حال حاضر تولید کننده شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات چشمی ، شیرآلات توکار ، شیرآلات رنگی ، شیرآلات ترموستاتیک است .

شرکت شیر های ساختمانی و صنعتی ایران ، در یکصد و بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت ، اقدام به عقد قرارداد انتقال تکنولوژی تولید شیر های بهداشتی با استفاده از جدیدترین ماشین آلات تولید و تست و آخرین تکنولوژی آن شرکت که در خاورمیانه منحصر به فرد است ، نموده است .

شرکت شیر های ساختمانی و صنعتی ایران با استفاده از متخصصین مجرب خود که در سوئیس آموزش تئوری و عملی را توسط کارشناسان شرکت KWC گذرانده اند به تولید این شیرآلات پرداخته است .

شیر سینک ظرفشویی شاوری کی دبلیو سی

خرید اینترنتی بهترین شیرآلات ایرانی و خارجی

فروشگاه اینترنتی چینوپ با دارا بودن تمامی شیرآلات ساختمانی در انواع و مدل های مختلف و برند های گوناگون اماده ی عرضه خرید اینترنتی بهترین شیرآلات ایرانی و خارجی و دیگر محصولات در سراسر کشور کرده است .

با خرید شیرآلات از این فروشگاه اینترنتی می توانید لذت یک خرید خوب را تجربه کنید .

علاوه بر آن از خدمات این فروشگاه اینترنتی شامل ضمانت نامه اصالت کالا ، ضمانت نامه بازگشت کالا ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پشتیبانی 24 ساعته و همچنین پرداخت وجه درب منزل پس از تحویل محصول اشاره کرد .

شیر-روشویی

روش خرید پرفروش ترین شیرآلات از فروشگاه اینترنتی چینوپ :

ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی چینوپ محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده آن را در سبد خرید قرارداده و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید .

پس از ثبت سفارش همکاران ما در واحد پشتیبانی و هماهنگی و ارسال سفارشات ظرف مدت 24 ساعت با شما تماس میگیرند و هماهنگی های لازم جهت ارسال برای شما را انجام می دهند و شما می توانید محصول خود را در آدرس مورد نظر خود دریافت کنید و پرداخت را انجام دهید .

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول را در آدرس مورد نظر خود دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید . که پرداخت وجه برای شما می تواند به دو صورت باشد :

1- پرداخت درب منزل

2- پرداخت از طریق درگاه فروشگاه اینترنتی چینوپ

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال وجه را واریز نموده و محصول برای شما تا باربری ارسال می شود و با هزینه ی خریدار به شهر های دیگر ارسال می گردد .