برای بسیاری از افراد در اولویت اول برای انتخاب هود ، قیمت هود آشپزخانه می باشد . افراد به دنبال هودی برای آشپزخانه هستند که از قیمت مناسب برخوردار باشد . علاوه بر موارد گفته شده دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی نیز باشد . ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب هود برای آشپزخانه ابتدا با مدل ها و انواع آن و قیمت هود آشپزخانه آشنا شوید تا بتوانید هودی را برای آشپزخانه ی خود انتخاب کنید که مناسب باشد .

برخی از افراد گمان می‌ کنند کار هود آشپزخانه صنعتی که به طور معمول بالای اجاق گاز نصب می‌ شوند ، تنها کشیدن بوی غذا و بو های نامطبوع از فضای آشپزخانه است . حتی گروهی گمان می‌ کنند هواکش هود فضایی جدا از سیستم هواکش منزل است ، در حالی که این‌ طور نیست و گاهی کارکرد نامناسب هود تاثیر سویی بر کیفیت هوای داخل خانه می‌ گذارد و حتی کارکرد دیگر دستگاه‌ های تهویه منزل را مختل می‌ کند . هود در آشپزخانه کاربرد های زیادی دارد . مهم‌ ترین کار آن کشیدن بو ، دود و بخاری است که در هنگام آشپزی بلند می‌ شود .

هود سقفی فلت جزیره ای

قبل از پرداختن به قیمت هود آشپزخانه با انواع آن آشنا شوید :

  هود آشپزخانه زيرکابينتی

هود آشپزخانه زيرکابينتی در قسمت زيرين کابينت و بالای گاز نصب می شود که اصطلاحا به آن هود ديواری هم گفته می شود .

اين هود آشپزخانه دارای کليد های فشاری هستند و قابليت لمسی ريموت را دارا نيستند ، اين نوع هود آشپزخانه مجهز به چراغ کوچکی هستند و قابليت تنظيم را هم دارند ، اين هود ها به دو مدل تک موتوره و دو موتوره توليد می شوند از مزايا و معايب اين نوع هود آشپزخانه مي توان به اين نکات اشاره کرد .

هود اشپزخانه زيرکابينتی

مزايای هود آشپزخانه زير کابينتی :

قيمت مناسب ، نگهداری آسان ، فضای کم اشغال شده

معايب هود آشپزخانه زير کابينتی :

صدای زياد ، قدرت مکش پايين در مقايسه با مدل های جديدتر

هود زیرکابینتی

قیمت هود آشپزخانه . قیمت هود زیرکابینتی

برای اطلاع از قیمت هود آشپزخانه . قیمت هود زیرکابینتی می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

هود آشپزخانه ديواری / هود شومینه ای :

هود آشپزخانه شومينه ای و يا جزيره ای دقيقا بالای کابينت به سقف نصب می شوند و بهترين گزينه هود آشپزخانه برای گاز می باشد که کاملا دود و چربی را خارج می کنند .

قیمت هود آشپزخانه با مکش بسیار عالی در فروشگاه اینترنتی چینوپ

مزايای هود شومينه ای

نوع موتور و قدرت مکش توسعه يافته ، کاهش صدا ، داراي بورد الکترونيکی برای تنظيم قدرت مکش و دور موتور ، صفحه نمايش الکترونيکی ، سنسور تشخيص دود ، تنوع در طراحی بدنه

هود شومينه ای

قیمت هود آشپزخانه . هود شومینه ای ارزان 

برای خرید هود شومینه ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن انواع هود شومینه ای در مدل و طرح های مختلف و برند های متفاوت آماده ی فروش به مشتریان در سراسر کشور می باشد . برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی می توانید با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

هود شومینه ای

هود آشپزخانه شيبدار یا مورب

يکی از جديدترين مدل های هود اشپزخانه می توان به هودهای آشپزخانه شيبداریا مورب اشاره کرد .

اين نوع مدل هود آشپزخانه شبيه هود های آشپزخانه شومينه ای می باشند البته با نقاط ظعف و قدرت متفاوت ، از معايب اين مدل هود آشپزخانه می توان به مکش کمتر نسبت به هود های آشپزخانه شومينه ای اشاره کرد و از مزايای ان به صدا کمتر و عمر بيشتر موتور به جهت قرار نگرفتن مستقيم در برابر حرارت و زيبايی بيشتر اشاره کرد .

هود آشپزخانه شيبدار

هود آشپزخانه مخفی يا توکار

طراحی جديد خانه ها به صورتی انجام مي شود که هود از نقشه کابينت حذف شده و مخفی مي شود داخل کابينت ، يکی از مزايای اين مدل به زيبا نشان دادن اشپزخانه اشاره کرد و از معايب اين نوع هود هم به بی کيفيت و صدای زياد آن اشاره کرد .

هود آشپزخانه مخفی

قبل از خرید هود آشپزخانه به چه نکاتی توجه کنیم ؟

قیمت هود آشپزخانه

قیمت هود آشپزخانه با توجه به ظاهر و امکانات خود ، متفاوت می باشند .

هرچقدر امکانات هود آشپزخانه پیشرفته تر و طراحی آن شیک تر باشد و صدای کمتری داشته باشد ، قیمت آن بیشتر است . هود های آشپزخانه زیر کابینتی ، مقرون به صرفه تر هستند .

بخشی از هزینه هود آشپزخانه ، به پروسه نصب و راه اندزی آن اختصاص می یابد ، مثلا هود های آشپزخانه دارای خروجی هوا ، باید کانال مناسبی داشته باشند تا گرد و غبار و بو های نامطبوع را از آشپزخانه خارج کند و نصب این کانال ها هزینه راه اندازی آن را بیشتر می کند .

هود-اشپزخانه-مخفی

اندازه

اندازه هود آشپزخانه باید متناسب با اجاق گاز باشد ، پس بهتر است هودی انتخاب کنید که اندازه اجاق گازتان باشد تا تمام ذرات دود و مواد غذایی را خارج کند .

همچنین اندازه آن باید با فضای آشپزخانه متناسب باشد .

قیمت هود آشپزخانه با توجه به اندازه ی مختلف هود آشپزخانه متفاوت است .

هود آشپزخانه سقفی

قدرت

اگر در آشپزی از روغن بسیار زیادی استفاده می کنید و یا هر روز غذا های جدیدی طبخ می کنید و تمام وقت خود را در آشپزخانه هستید ، بهتر است از هود های آشپزخانه قوی تری استفاده کنید ، از هود هایی استفاده کنید که CFM ( اندازه محفظه ای که هوا را خارج می کند ) بالاتری دارند .

زیبایی

بعضی از هود های آشپزخانه معمولی ، از لحاظ زیباشناسی مناسب آشپزخانه های مدرن و شیک نیستند .

بسیاری از هود های آشپزخانه جزیره ای ، شومینه ای و دیواری زیبایی دارند که زیبایی آشپزخانه را چند برابر می کنند .

هود آشپزخانه شیبدار

اگر از محل استقرار هود آشپزخانه خود راضی نیستید و هودی می خواهید که فابل دید نباشد از مدل های مخفی و یا آسانسوری استفاده کنید .

اما اگر می خواهید هود آشپزخانه زیبا و در معرض دید داشته باشید هود های آشپزخانه شومینه ای ، شیبدار و جزیره ای انتخاب های خوبی هستند .

هود-آشپزخانه-جزیره-ای

صدا

اغلب هود های آشپزخانه صدای بلند دارند ، یکی از رایج ترین شکایات مردم در مورد هود های آشپزخانه ، در مورد صدای بلند و آزار دهنده آن ها است .

بعضی از مدل ها صدای کمتری دارند ، ولی در کل مدل بی صدایی تابحال به بازار نیامده است .

هود آشپزخانه فلت

نوع تهویه

برخی از هود های آشپزخانه دارای کانال هایی هستند که هوا را خارج می کنند و تعدادی از آن ها هوا را به دورن خود می کشند و آن را تصفیه می کنند و دوباره باز می گردانند .

هود های آشپزخانه دارای کانال هوا کارامد تر هستند و مَکِش بیشتری دارند ، اما نصب آنها سخت تر است و هزینه بیشتری را در بر می گیرد .

در برخی از آپارتمان ها نمی توان از هود های آشپزخانه با کانال هوا استفاده کرد و مجبوریم از هود های تصفیه ای استفاده کنیم .

در صورتی که از هود آشپزخانه تصفیه ای استفاده می کنید باید فیلتر آن را به صورت مرتب تمیز کنید .

مکش-قوی-هود-آشپزخانه

چند نکنه هنگام انتخاب هود آشپزخانه مناسب

به دنبال هودی بگردید که به طور کامل اجاق گاز شما را پوشش دهد .
هود آشپزخانه شما باید 200 متر مکعب بر دقیقه هوا را انتقال دهد .
هودی را انتخاب کنید که صدای آن 3 یا کمتر باشد.
هودی مناسب با فضای خالی به اندازه ی زیر آن تهیه کنید.
فیلتر هودهای آشپزخانه جدید از جنس آلومینیوم و قابل شستشو با دست و ماشین ظرفشویی است اما فیلتر هود های قدیمی زیرکابینتی از جنس پشم شیشه بوده که قابل شستشو نیست و باید تعویض شود .

هود-دیواری

بهترین مارک هود آشپزخانه ایرانی

امروزه برند هایی ایرانی زیادی در بازار وجود دارند که به تولید هود در مدل های مختلف پرداخته اند . تلاش هر کدام از این برند ها این بوده تا بتواند رضایت مصرف کننده را جلب نماید . با قاطعیت نمی توان گفت بهترین مارک هود آشپزخانه ایرانی کدام است ؟ اما ما در این قسمت به توضیح چند برند برتر در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه از جمله هود آشپزخانه اشاره می کنیم .

هود آشپزخانه زیرکابیتی در فضای زیبای آشپزخانه

هود آشپزخانه اخوان | هود اخوان 

اخوان جم در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی توکار از جمله هود آشپزخانه در کشور شناخته می‌ شود .

کیفیت ، تنوع و خدمات گسترده به مشتریان و مصرف کنندگان محصولات اخوان، وجه تمایز برند اخوان از سایرین است .

 تمام محصولات این برند با ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی مدرن تولید می‌شوند .

هود آشپزخانه اخوان

همچنین برای تولید محصولات اخوان جم ، شرکت با به‌ کارگیری بیش از ۷۰۰ نیروی کارگری متخصص ، زمینه را برای اشتغال بسیاری از جوانان ایرانی فراهم کرده است .

گروه صنعتی اخوان جم در طی نیم قرن فعالیت خود در صنعت آشپزخانه همواره توانسته است گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی را کسب نماید .

هود اخوان در مدل‌ های شومینه‌ ای ، مورب ، مخفی و زیرکابینتی تولید می شود و دارای طرح‌ های متنوعی هست .

قیمت هود آشپزخانه اخوان .  قیمت هود اخوان

برای دیدن قیمت هود آشپزخانه اخوان . قیمت هود اخوان می توانید به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . 

هود آشپزخانه اخوان

هود آشپرخانه کن | هود کن

برند کَن یکی از اولین تولید کنندگان هود در کشور به حساب می آید که موتور هود های خود را با طراحی کشور ایتالیا به بازار عرضه می کند .

قطعات هود آشپرخانه کن | هود کن ساخت کشور ایتالیا با استاندارد اتحادیه اروپا CE می باشد که در ایران مونتاژ می شود و دارای علامت استاندارد ایران که نشانه مرغوبیت کالاست ، می باشد .

با افزایش استقبال مشتریان داخلی ، متخصصین شرکت تصمیم به افزایش کیفیت و نفوذ در بازارهای خارجی گرفتند و امروزه شاهد هستیم که محصولات کن به کشورهایی چون عراق ، افغانستان ، ترکیه و آفریقا صادر می شود .

هود آشپرخانه کن

قیمت هود آشپزخانه کن | قیمت انواع هود کن | قیمت هود کن

برای دیدن قیمت هود آشپزخانه کن | قیمت انواع هود کن | قیمت هود کن می توانید به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه کنید و یا باشماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . هود آشپزخانه کن با توجه به کیفیت ،کارایی ، دوام بالا و مکش قوی که دارداز قیمت بسیار مناسب برخوردار است . به طوریکه با هزینه ی کم می توان هود مرغوبی خریداری کرد . 

هود آشپزخانه کن

هود آشپزخانه بیمکث

هود آشپزخانه بیمکث تهویه مناسبی دارد و خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را کم می کند .

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث (Bimax) ، در سال 1360 ، به عنوان یک پیشگام ، فعالیت خود را در زمینه تولید هود آشپزخانه آغاز نمود و محصولات خود را در سال­های آتی به سایر لوازم آشپرخانه توسعه داد . این شرکت ، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه ، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی ، امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده است .

سیاست تولید در بیمکث ، مبتنی بر پیشرفته ­ترین ماشین ­آلات و تکنولوژی مدرن و با بهترین کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می­ باشد .

هود آشپزخانه بیمکث

قیمت هود آشپزخانه بیمکث | قیمت هود بیمکث

برای دیدن قیمت هود آشپزخانه بیمکث | قیمت هود بیمکث می توانید به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه کنید .

هود آشپزخانه استیل البرز

شرکت استیل البرز ، به عنوان یکی از قدیمی ترین ، معتبرترین و مرغوب ترین شرکت های تولیدی لوازم و تجهیزات آشپزخانه در سراسر کشور شناخته شده است ، موفق به تولید انواع هود آشپزخانه استیل البرز در سه مدل ” مورب “، ” شومینه ای” و ” افقی ” شده است ، که هر یک مورد توجه گروهی از افراد قرار گرفته و در آشپزخانه های مختلف با چیدمان و دکوراسیون داخلی متفاوت ، مورد استفاده قرار می گیرند .

داشتن قدرت مکش زیاد و کم بودن صدای دستگاه به هنگام کار ، از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که در خرید هود آشپزخانه مورد توجه افراد قرار می گیرد و خوشبختانه انواع هود آشپزخانه استیل البرز ، از هر دوی این ویژگی ها در بالاترین سطح ممکن برخوردارند و زیبایی و کیفیت را به صورت همزمان ، برای شما به ارمغان می آورند .

هود آشپزخانه استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز پس از سال ها تجربه در صنعت تجهیزات آشپزخانه و دارنده استاندارد های ایران و CE اروپا ، محصولات خود را در بازار های داخلی و بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه ، خاور دور ، کانادا ، جنوب آفریقا ، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید که این خود نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت است .

بهترین هود آشپزخانه

بهترین هود آشپزخانه این است که یک هود به همان اندازه که ظاهری زیبا و شیک دارد کاربردی هم باشد.

اکثر هود های موجود در بازار بعد از مدتی به صدا می افتد . هودی را انتخاب کنید که از نظر بی صدا بودن مورد تایید خریداران قبلی باشد . هود آشپزخانه خوب دارای قدرت مکش عالی است و باعث می شود هوای فضای آشپزخانه مطبوع شود .

هود آشپزخانه فلت

کم صدا ترین هود آشپزخانه

هودی را انتخاب کنید که از نظر بی صدا بودن مورد تایید خریداران قبلی باشد . صدای هود و میزان تطابق خروجی هود با خروجی آشپزخانه بر این اساس می باشد . اندازه خروجی متداول هود های آشپزخانه 10 و یا 15 سانتی متر مربع  در حالیکه خروجی منازل 10 و یا  12 سانتی متر مربع است . حال اگر هودی با خروجی 15 را در آشپزخانه با خروجی 10 نصب کنیم این اختلاف زیاد در اندازه خروجی باعث ایجاد صدای اضافی در هود آشپزخانه می شود .

این نکته را باید بدانیم که هود هایی با مکش بسیار بالا خروجی 15 دارند اما در ایران خروجی آشپزخانه ها غالبا 10 و 12 است .

هود در نمای بالای اجاق

جدید ترین مدل هود آشپزخانه

در بازار هود های بسیاری وجود دارند که دارای ویژگی های مختلفی هستند . با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید هود های زیباتر و با کیفیت تر و در عین حال پیشرفته تر هستند . جدید ترین مدل هود آشپزخانه هودی است که از تکنولوژی ساخت پیشرفته تر و دوام بیشتر و ظاهری زیباتر برخوردار باشد .

هود آشپزخانه

خرید اینترنتی هود قیمت مناسب | قیمت هود آشپزخانه

برای خرید اینترنتی هود قیمت مناسب | قیمت هود آشپزخانه می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید .

برای خرید اینترنتی هود آشپزخانه می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن انواع هود آشپزخانه ( هود آشپزخانه مورب ، هود آشپزخانه شومینه ای ، هود آشپزخانه زی کابینتی ، هود آشپزخانه مخفی و هود آشپزخانه جزیره ای ) در مدل های حارجی و ایرانی آماده ی فروش این محصولات به مشتریان در سراسر کشور می باشد .

هدف این مجموعه ایجاد کامل‌ ترین سرویس آنلاین خرید تجهیزات آشپزخانه است که در آن به تمام جوانب یک خرید مطمئن توجه شده باشد .
در همین راستا ضمانت بازگشت کالا در صورت مشکل داشتن ، ضمانت اصالت کالا ، تحویل سریع و مطمئن و پشتیبانی 24 ساعته برای سفارشات درنظر گرفته شده ، تا تجربه خریدی آسان و آسوده برای تمام مشتریان فراهم شود .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .