سینک ظرفشوییی استیل البرز – steel alborz یکی از سینک های تولید شده توسط برند ایرانی ( استیل البرز ) نشان دهنده ی یکی از تولیدات باکیفیت شرکت استیل البرز می باشد . قیمت سینک ظرفشوییی استیل البرز – steel alborz مناسب برای هر خانواده ایرانی می باشد . در این مقاله سعی داریم شما را با قیمت سینک ظرفشوییی استیل البرز – steel alborz و انواع مدل های آن آشنا سازیم . شرکت صنایع استیل البرز ( سهامی خاص ) تولید کننده و صادر کننده پیشگام سینک ظرفشویی در خاورمیانه می باشد که فعالیت خود را از سال ها پیش با پیشرفته ترین ماشین آلات و نیروی انسانی کار آمد می باشد .

شرکت صنایع استیل البرز اکنون پس از سال ها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات سینک ظرفشویی ،  اجاق گاز استیل البرز ، هود آشپزخانه استیل البرز و فر توکار استیل البرز به بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ قطعه محصول در سال ارتقاء بخشیده و تولیدات خود را به بیش از ۲۰۰ مدل مختلف در بازار های داخلی و بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه ، خاور دور ، کانادا ، جنوب آفریقا ، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید . سینک-ظرفشویی-تک-لگنه قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز

قبل از پرداختن به قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز ابتدا به تعریف کلی از سینک می پردازیم :

یکی از مهم ترین وسایل در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ، سینک ظرفشویی است .
سینک ظرفشویی کاربرد های بسیاری دارد که اگر جزیی از دکوراسیون داخلی آشپزخانه نباشد ، انگار یک چیزی کم است .
به دلیل شست و شوی چربی و ته مانده غدا و همچنین میکرووب ، جنس سینکی که استفاده می کنیم ، اهمیت بسیاری دارد .
سینک ظرفشویی آشپزخانه در طی سال های گذشته به دلیل پدید آمدن طراحی های جدید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ، تغییرات بسیار زیادی را تجربه کرده است .
 خرید یک سینک ظرفشویی با کیفیت کار سختی می باشد .
بنابراین قصد داریم در این مطلب شما با انواع قیمت سینک ظرفشوییی استیل البرز – steel alborz موجود در بازار و جدیدترین سینک ظرفشویی آشنا سازیم .
 

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز – steel laborz

برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز – steel laborz می توانید به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه کنید . این فروشگاه ارائه دهنده ی قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز در انواع و مدل های مختلف می باشد . با خرید از این فروشگاه علاوه بر تجربه ی لذت یک خرید خوب می توانید از تخفیف ویژه و تحویل سریع و به  موقع محصولات درب منزل بهره ند شوید .
سینک ظرفشویی آشپزخانه استیل

نکات لازم و مهم جهت خرید سینک ظرفشویی باکیفیت

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز با توجه به ویژگی هایی که دارد رتبه بندی می شود .

  • لگن 
  • ضد خش بودن یا نبودن 
  • نشان دادن یا ندادن رد آب 
  • میزان مقاومت در برابر ضربه 

سینک-استیل قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز بر اساس جنس 

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز بر اساس جنس تغییر می کند . سینک ظرفشویی استیل مقاوم در برابر حرارت و لکه هستند و در انواع و سایز های گوناگون موجود‌ند . این مدل سینک‌ ظرفشویی به راحتی با یک برس نرم تمیز می‌شود و نشانه‌ های آب و خراش کمتر روی آن‌ ها نمایان خواهد بود . ویژگی سینک‌ ظرفشویی استیل این است : که به علت آنکه بدون آلیاژ است با قرار گیری در معرض آب زنگ نمی‌ زند و تغییر رنگ نمی‌ دهد . همچنین این مدل سینک دچار فرورفتگی و برآمدگی نمی شود . به هنگام خرید سینک ظرفشویی استیل به ضخامت ورق آن توجه کنید . ضخامت اغلب ورق‌ های سینک استیل ۰٫۸ میلی متر است که در سینک‌ های با کیفیت‌ تر و گران‌ تر این ضخامت به ۱٫۲ میلی متر می‌ رسد سینک‌ ظرفشویی استیل خود انواع گوناگونی دارند می‌توانند ساده یا ضد خش و همچنین مات یا براق باشند . قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز مدل استیل بسیار مناسب می باد . سینک تک لگن استیل کیفیت سینک ظرفشویی استیل به ضخامت ورق آن بستگی دارد . این نوع سینک‌ ها دارای مدل‌ های روکار ، توکار ، و زیرکار می‌باشند :

  • سینک ظرفشویی استیل روکار : این نوع از سینک‌ ظرفشویی دارای چهار چوب هست و در کنار دیوار نصب می‌ شود .
  • سینک ظرفشویی استیل توکار : در این نوع سینک ظرفشویی صفحه‌ ی کابینت برش داده می‌ شود و سینک بر روی چوب کابینت نصب می‌ شود و در وسط چوب قرار می‌ گیرد .
  • سینک ظرفشویی استیل زیرکار : این نوع سینک معمولا در آشپزخانه‌ هایی استفاده می‌ شود که جنس رویه‌ ی کابینت آن‌ ها از کورین است .

نصب این نوع سینک ظرفشویی به این صورت انجام می‌ شود که صفحه‌ ی کورین برش داده می‌ شود و سینک از زیر نصب می‌ شود . قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز با توجه به توکار ، روکار و زیر کار بودن متفاوت می باشد . اکنون یه مزایا و معایب این مدل سینک ظرفشویی می پردازیم :

سینک-ظرفشویی-تک-لگن

مزایای سینک ظرفشویی استیل :

  • دارای استیل مقاوم
  • نظافت آسان
  • قیمت مناسب
  • امکان هماهنگی این نوع سینک با بیشتر دکوراسیون‌ ها از جمله مدرن و کلاسیک وجود دارد .

سینک زیر کار قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز

معایب سینک ظرفشویی استیل

  • امکان خراشیده شدن این سینک ظرفشویی وجود دارد .
  • اگر در شهری زندگی می‌ کنید که آب سنگینی دارد ، ممکن است دیده شدن لکه‌ های آب برایتان آزار دهنده باشد .

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز بر اساس تعداد لگن ها 

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز مدل تک لگن

اگر خانواده‌ای پرجمعیت دارید ، یا میهمانی‌ های زیادی می ‌گیرید ، مطمئنا به دفعات در مقابل سینک آشپزخانه و مدام در حال شست و شوی ظروف هستید . اینجاست که بهترین گزینه انتخاب و خرید سینک بزرگ‌ و تک لگنه خواهد بود . درواقع مزیت این نوع سینک برخورداری شما از فضای زیاد برای شست و شو به‌ ویژه قابلمه ‌ها و انواع ظروف بزرگ مانند دیس ، سینی و … است . قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز مدل تک لگن بر اساس مدل های مختلف آن تغییر می کند برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز مدل تک لگن می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . تنها نکته منفی این مدل سینک ظرفشویی ، تک ‌کاربردی بودن آن است . یعنی شما فقط در یک زمان قادر به انجام یک کار هستید . یا شست و شوی ظروف یا شست و شوی میوه و مواد غذایی .

سینک-ظرفشویی-تک-لگن

قیمت سینک تک لگن استیل البرز 

برای اطلاع از قیمت سینک تک لگن استیل البرز می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز با دو لگن در اندازه های متفاوت

مزایا : سینک های دوقلو به شما این امکان را می دهند که کارهایتان مانند شستن ظروف و آماده سازی مواد غذایی را جدا انجام دهید .

سینک های ظرفشویی که اندازه ی لگن آن ها متفاوت است به این منظور تولید شده اند که شما کارهایی از قبیل شستن ظروف را در لگن بزرگ تر و کار های دیگر مانند آماده سازی مواد غذایی را در لگن کوچک تر انجام دهید .

سینک های ظرفشویی دوقلو در صورتی که نخواهید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید نیز کارآمد هستند ، می توانید در یک لگن آب صابون بریزید و در لگن دیگر آب برای شستشو .

معایب: شستن و آب کشیدن ماهی تابه های بزرگ در لگن کوچک تر مشکل است .

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز با دو لگن در اندازه های متفاوت می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

سینک دو لگنه

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز با دو لگن هم اندازه

مزایا : این نوع سینک مناسب افرادی است که قرینگی در طراحی را دوست دارند .

این سینک همچنین امکان انجام فعالیت های هم زمان ( شستشو ، آماده سازی و … ) را به صورت جدا فراهم می کند .

معایب : این سینک ها ممکن است برای ماهی تابه های بزرگ ، کوچک باشند .

برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز با دو لگن هم اندازه می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

سینک ظرفشویی دو لگنه

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز با سه لگن ( دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک با امکان دفع زباله )

مزایا : شما می توانید از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سینک ظرفشویی استفاده کنید .

معایب : در بعضی از مدل های سینک ظرفشویی مانند این مدل ، شما نمی توانید باقی مانده های غذا را از کانتر به لگن دفع زباله منتقل کنید .

این نوع سینک ها چون عریض تر هستند ، فضای بیشتری را اشغال می کنند .

برای افرادی که می خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند ، این نوع سینک ظرفشویی گزینه ی خوبی است .

برای اطلاع از قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز با سه لگن ( دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک با امکان دفع زباله ) می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

سینک ظرفشویی سه لگنه استیل َ

سمت لگن

چیدمان وسایل آشپزخانه شما از قبیل اجاق گاز مشخص می کند که سینک شما لگن راست باشد یا لگن چپ .

پس قبل از خرید سینک ظرفشویی در ارتباط با این مورد با طراح کابینت آشپزخانه خود مشورت کنید .

سینک تک لگن استیل

کیفیت سینک ظرفشویی استیل البرز

زمانی که شما محصولات استیل البرز – steel laborz را استفاده می کنید ، کیفیت آنها به خوبی آشکار می شود . استیل البرز محصولاتی درجه اول با طراحی ارگونومیک در کنار تولید پایدار و خدمات پس از فروش مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . بنابراین با اطمینان می توان گفت کیفیت سینک ظرفشویی استیل البرز – steel laborz در رده ی بالایی قرار دارد . بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و کارامد در کنار ماشین آلات پیشرفته ای که این شرکت در تولید محصولات خود از آنها استفاده می ‌کند ، موجب شده است تا محصولات استیل البرز با طرح های منحصر به فردی به بازار عرضه شوند .

نمای زیبای سینک ظرفشویی

مناسب ترین سینک ظرفشویی کدام است :

طبق ارزیابی‌ های انجام شده رایج‌ ترین نوع سینک ظرفشویی ، سینک‌ های استیل هستند . این محبوبیت بین خریداران دلایل متعددی دارد :

  • قیمت این نوع سینک‌ ها با توجه به مزایا یشان نسبت به سایر انواع سینک‌ ها ، بسیار اقتصادی‌ تر است .
  • فناوری‌ های جدید به سینک‌ های ظرفشویی استیل اجازه می‌ دهند که کیفیت بالاتری داشته باشند . این سینک‌ های جدید ضخیم‌ تر هستند و هنگام ریختن آب درون آن‌ ها صدای کمتری تولید می‌ کنند .
  •  سینک ظرفشویی استیل کاملا ضد زنگ هستند و در برابر خش و لکه مقاوم‌ اند . این موضوع سبب عمر طولانی‌ تر آن‌ ها می‌شود .
  • اغلب سینک‌ ظرفشویی استیل دارای کاسه‌ های بزرگی هستند .
  • مراقبت از سینک‌ ظرفشویی استیل بسیار ساده‌ تر است و مواد شیمیایی کمتر آن‌ ها را تحت تاثیر قرار می‌ دهد .
  • این سینک‌ ها در برابر ضربه و شکستگی مقاوم هستند .
  • سینک ظرفشیی استیل دوستدار محیط زیست هستند ، زیرا استیل قابل بازیافت بوده و به هنگام بازیافت هیچ کدام از خواص خود را از دست نمی‌ دهد .

سینک ظرفشویی دو لگن استیل

انواع و قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز

سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 725/50

  • دارای ابعاد 50*120 و عمق 21 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 725/50 لوازم جانبی نظیر : تخته برش – سبد آبکش – سیفون  ، سبد ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد .قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز سینک توکار مدل 725/50

برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 737

  • دارای ابعاد 52*116 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دولگنه

همچنین همراه سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 737 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد .

برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 611

  • دارای ابعاد 51*100 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 611 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک توکار مدل 611

برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 612/50

  • دارای ابعاد 50*120 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 612/50 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک روکار مدل 612/50

سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 725/50

  • دارای ابعاد 50*120 و عمق 21 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 725/50 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک-روکار-مدل-725

سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 614

  • دارای ابعاد 51*117 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 614 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک توکار مدل 614

برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 214

  • دارای ابعاد 52*120 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/7 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 214 لوازم جانبی دیگر نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک توکار مدل 214

سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 215

  • دارای ابعاد 52*120 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/7 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک ظرفشویی توکار استیل البرز مدل 215 لوازم جانبی دیگر نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود . سینک توکار مدل 215

سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 605

  • دارای ابعاد 50*63 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • سر ریز سینی

همچنین همراه سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 605 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک روکار مدل 605 برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک توکار استیل البرز کد 734

  • دارای ابعاد 52*116 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز کد 734 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک توکار کد 734

سینک توکار استیل البرز کد 628

  • دارای ابعاد 50*80 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز کد 628 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – مایع براق کننده  ، الگوی برش و نوار آب بند می باشد . سینک توکار کد 628 برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک روکار استیل البرز کد 618

  • دارای ابعاد 50*80 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • تک لگن

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 618 لوازم جانبی نظیر : تخته برش – سبد آبکش می باشد . سینک روکار کد 618

سینک توکار استیل البرز کد 610

  • دارای ابعاد 51*100 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز کد 610 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک توکار استیل البرز کد 610 برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک توکار استیل البرز کد 608

  • دارای ابعاد 50*80 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز کد 608 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک توکار استیل البرز کد 608

سینک توکار استیل البرز کد 605

  • دارای ابعاد 50*63 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز کد 605 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک توکار استیل البرز کد 605

سینک روکار استیل البرز کد 530

  • دارای ابعاد 60*140 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • سه لگنه

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 530 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک روکار استیل البرز کد 530 برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک روکار استیل البرز کد 270/50

  • دارای ابعاد 51*116 و عمق 13.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 270/50 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود . سینک روکار استیل البرز کد 270/50

سینک روکار استیل البرز کد 220/50

  • دارای ابعاد 50*120 و عمق 13.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/7 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 270/50 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک روکار استیل البرز کد 220/50

سینک روکار استیل البرز کد 165/60

  • دارای ابعاد 60*100 و عمق 13.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/7 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • تک لگن
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 165/60 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک روکار استیل البرز کد 165/60 برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک روکار استیل البرز کد 165/50

  • دارای ابعاد 60*100 و عمق 16 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/5 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • تک لگن
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 165/50 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد .

سینک روکار استیل البرز کد 215

  • دارای ابعاد 52*120 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/5 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 215 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود . سینک روکار استیل البرز کد 215

سینک روکار استیل البرز کد 214

  • دارای ابعاد 52*130 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 214 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک روکار استیل البرز کد 214

سینک روکار استیل البرز کد 260/60

  • دارای ابعاد 60*120 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 260/60 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک روکار استیل البرز کد 260/60 برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک روکار استیل البرز کد 270/60

  • دارای ابعاد 60*120 و عمق 13.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 270/60 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک روکار استیل البرز کد 270/60

سینک توکار استیل البرز کد 510

  • دارای ابعاد 50*98 و عمق 16.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز کد 510 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک توکار استیل البرز کد 510

سينک زیرکار استیل البرز مدل 935

  • دارای ابعاد 45*79 و عمق 16.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

سينک زیرکار استیل البرز مدل 935

سینک روکار استیل البرز مدل 812

  • دارای ابعاد 60*100 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز مدل 812 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک روکار استیل البرز مدل 812

سینک توکار استیل البرز کد 810

  • دارای ابعاد 50*60 و عمق 16 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • تک لگنه

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز کد 810 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک توکار استیل البرز کد 810

سینک توکار استیل البرز کد 170

  • دارای ابعاد 46*46 و عمق 16.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز کد 170 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک توکار استیل البرز کد 170

سینک توکار استیل البرز کد 736

  • دارای ابعاد 52*116 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز کد 736 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود . سینک-توکار-استیل-البرز-کد-736

سینک گوشه استیل البرز کد 540

  • دارای ابعاد 83*83 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک گوشه استیل البرز کد 540 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک گوشه استیل البرز کد 540

سینک روکار استیل البرز کد 736

  • دارای ابعاد 60*120 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 736 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک روکار استیل البرز کد 736

سينك استیل البرز مدل 905 آندر مونت

  • دارای ابعاد 55*83.5 و عمق 16.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سينك استیل البرز مدل 905 آندر مونت لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سينك استیل البرز مدل 905 آندر مونت

سینک روکار استیل البرز کد 735

  • دارای ابعاد 60*120 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز کد 735 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک روکار استیل البرز کد 735

سینک استیل البرز مدل کریستال سفید

  • دارای ابعاد 53*123 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک استیل البرز مدل کریستال سفید لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود . سینک استیل البرز مدل کریستال سفید

سینک استیل البرز مدل کریستال مشکی

  • دارای ابعاد 53*123 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک استیل البرز مدل کریستال مشکی لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک استیل البرز مدل کریستال مشکی

سینک توکار استیل البرز کد 733

  • دارای ابعاد 52*116 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز کد 733 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک توکار استیل البرز کد 733

سینک توکار استیل البرز مدل 815

  • دارای ابعاد 52*120 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • دارای نمای استیل
  • دو لگنه

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز مدل 815 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک توکار استیل البرز مدل 815

سینک روکار استیل البرز مدل 725/60

  • دارای ابعاد 60*120 و عمق 16.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • دارای نمای استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز مدل 725/60 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود . سینک روکار استیل البرز مدل 725/60

سینک روکار استیل البرز مدل 815

  • دارای ابعاد 60*120 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • دارای نمای استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز مدل 815 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد .

سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 614

  • دارای ابعاد 60*120 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • دارای نمای استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 614 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک روکار استیل البرز مدل 614

سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 611

  • دارای ابعاد 60*100 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • دارای نمای استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 611 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 610

  • دارای ابعاد 50*60*100 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • دارای نمای استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 610 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد – مایع براق کننده و الگوی برش می باشد . سینک-روکار-استیل-البرز-مدل-610

سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 608

  • دارای ابعاد 60*80 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک ظرفشویی روکار استیل البرز مدل 608 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک-روکار-استیل-البرز-مدل-608

سینک پروانه استیل البرز کد 610/50

  • دارای ابعاد 50*100 و عمق 16.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک پروانه استیل البرز کد 610/50 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد .

سینک توکار استیل البرز مدل 812

  • دارای ابعاد 52*100 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز مدل 812 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود . سینک توکار استیل البرز مدل 812

سینک پروانه استیل البرز کد 612

  • دارای ابعاد 50*120 و عمق 16.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک پروانه استیل البرز کد 612 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک پروانه استیل البرز کد 612

سینک روکار استیل البرز مدل 813

  • دارای ابعاد 60*100 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز مدل 813 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک روکار استیل البرز مدل 813

سینک پروانه استیل البرز کد 614 new

  • دارای ابعاد 51*117 و عمق 17.5 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک پروانه استیل البرز کد 614 new لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک پروانه استیل البرز کد 614 new برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

سینک توکار استیل البرز مدل 813

  • دارای ابعاد 52*100 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک توکار استیل البرز مدل 813 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک توکار استیل البرز مدل 813

سینک روکار استیل البرز مدل 814

  • دارای ابعاد 60*120 و عمق 18 سانتیمتر
  • استفاده شده از استیل ضد زنگ با ضخامت 0/8 میلیمتر
  • نمای محصول استیل
  • دو لگنه
  • دارای سر ریز سینی

همچنین همراه سینک روکار استیل البرز مدل 814 لوازم جانبی نظیر : تخته ساطور – سبد آبکش – مایع براق کننده  ، الگوی برش ، بست فلزی و نوار آب بند می باشد . سینک روکار استیل البرز مدل 814 برای دیدن قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه شود .

لیست قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز | قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز 

برای دیدن لیست قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز | قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . این فروشگاه اینترنتی با هدف آسان کردن خرید برای مشتریان شروع به فعالیت کرده است و با در نظر گرفتن بالاترین درصد تخفیف برای محصولات خود عرضه کننده ی سینک ظرفشویی آشپزخانه استیل البرز – steel laborz با بهترین قیمت می باشد . فروشگاه اینترنتی چینوپ در در مراحل فعالیت خود در عرصه ی فروشگاه اینترنتی به ارائه خدمات ویژه برای مشتریان پرداخته است . این فروشگاه آنلاین با پشتیبانی 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود در هر بازه ی زمانی می باشد . همچنین ضمانت نامه اطالت کالا و ضمانت نامه بازگشت کالا این اطمینان را به مشتریان می دهد تا در صورت بروز مشکل در محصول خریداری شده آن را مرجوع نمایند . با خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید محصول خود رادر کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

طریقه ی ارسال محصولات برای مشتریان به سبک زیر است .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

مزایای خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی چینوپ

  • پایین ترین قیمت
  • تخفیف ویژه برای کلیه محصولات
  • تحویل سریع و به موقع درب منزل
  • پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا
  • مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری
  • دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت