قیمت بهترین شیرآلات ایرانی علاوه بر کیفیت و ظاهر زیبایی که دارد از قیمت بسیار مناسب و در عین حال ارزان برخوردار هستند . از جمله بهترین شیرآلات ایرانی که دارای قیمت بسیار مناسب هستند می توان به قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان اشاره کرد . شیرآلات درخشان – derakhshan به طور کلی دارای ویژگی های مانند طراحی لوکس ، کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند . در کنار کیفیت بالا و ظاهر زیبا ، تنوع محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات یدکی از ویژگی‌ های شیرآلات درخشان است علاوه بر این موارد قیمت ارزان این شیرالات موجب شده که هر کس با هر توان مالی بتواند شیرآلات مورد نظر خود را خریداری نماید . بهترین شیرآلات ایرانی امروزه به حدی با کیفیت شده اند که دیگر کمتر کسی را سراغ داریم که به دنبال محصولات خارجی باشد چرا که کیفیت و جنس این شیرالات به حدی بالا رفته است که قابلیت رقابت با شیرالات خارجی را دارا می باشد .

همانطور که می دانید شیرالات خارجی همگی بسیار گران هستند و کمتر کسی است که بتواند این شیرآلات را خریداری نماید اما شیرالات ایرانی علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسب برخوردار می باشند تاجاییکه می توان گفت قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان در مقابل برند های خارجی بسیار ارزان است . 

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان پرفروش ترین شیرالات ایرانی

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان پرفروش ترین شیرالات ایرانی همانطور که گفته شد بسیار مناسب می باشد . برند های بسیاری در بازار وجود دارد که به تولید بهترین شیرآلات ایرانی و پرفروش ترین شیرالات ایرانی پرداخته اند . این کاخانجات در تولید محصولات خود سعی کرده اند تا بهترین مواد اولیه ، نیروی انسانی کارآمد ، دانش مهندسی روز ، استاندارد های جهانی و تکنولوژی روز دنیا بکار گیرند تا شیرالاتی را روانه ی بازار کنند تا بتواند رضایت مصرف کننده را جلب نماید . درواقع با بکارگیری این اصول می توان اطمینان حاصل کرد که شیرالات ایرانی می تواند انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه منزل مسکونی و محل کار شما باشد .

از جمله پرفروش ترین شیرالات ایرانی می تواند به شیرآلات درخشان ، شیرآلات راسان ، شیرآلات قهرمان و شیرآلات شودر اشاره کرد .

شیرآلات درخشان – derakhshan

درخشان همیشه به عنوان یک متخصص در ساخت تجهیزات آشپزخانه از جمله شیرآلات مطرح بوده است و این در حالیست که توجه خود را به استفاده از مواد با کارایی بالاتر معطوف نموده است که سبب شده شیرآلاتی با کیفیت بالا را روانه بازار کند . شیرآلات درخشان – derakhshan مجموعه کامل و متنوع و رنگارنگی از شیرآلات با کیفیت و لوکس می باشد که با بهره گیری از بهترین مواد اولیه ، تکنولوژی روز و نیروی انسانی مجرب و کاردان و استفاده از استاندارد های جهانی توانسته اند جزء شیرالات برتر قرار گیرند .

شیرآلات درخشان – derakhshan مقاوم در برابر دما های بالا و حدود 90 درجه سانتیگراد هستند . این شیرالات مقاوم به خوردگی و تغییر رنگ در اثر شرایط محیطی و مواد شیمیایی و گذشت زمان می باشند . بسیاری از شیرآلات باعث تغییر مزه و رنگ آب می شوند که با انتخاب شیرآلات درجه یک ایرانی | شیرالات درخشان باعث می شود این مشکل به وجود نیاید . از دیگر ویژگی های این شیرآلات می توان به نبود سرب در شیرآلات ساختمانی ، مقاومت بالا بیشتر شیرآلات در برابر ضربه و عدم زنگ زدگی اشاره کرد . قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان در مقابل کیفیت و ظاهر زیبای آن بسیار مناسب و ارزان می باشد و هرکس با هر توان مالی می تواند این شیرالات را تهیه نماید . 

شیرآلات راسان – rasan

شیرآلات راسان – rasan دارای مجموعه کامل و متنوع و رنگارنگی از شیرآلات با کیفیت و لوکس می باشد . استفاده از تکنولوژی های برتر در تولید ، وجود دستگاه های هوشمند ، استفاده از مواد اولیه مرغوب ، استفاده از مشاوران و کارشناسان مجرب ، بازدید دوره ای کارشناسان اداره استاندارد ، رعایت اصول استاندارد ISO و استاندارد های محیط باعث شده که خروجی این کارخانه محصولات با کیفیت و مرغوب باشد .

راسان در راستای برنامه استراتژیک بلند مدت که بر پایه تولید وسیعی از شیرآلات استاندارد ، با کیفیت و متنوع می باشد و با لطف خدا و همت متخصصان توانسته همگام با نیاز مشتریان ، مدل های متنوعی از شیرآلات بهداشتی در انواع فانتزی ، اهرمی و کلاسیک را تولید و عرضه نماید .

شیرآلات راسان

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات راسان – rasan

برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات راسان – rasan می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

شیرآلات قهرمان – ghahraman

شیرآلات قهرمان – ghahraman انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه شما است . چرا که ظاهر زیبا و شیک ست شیرآلات قهرمان – ghahraman باعث زیباتر شدن فضای داخلی خانه شما می شود ، علاوه بر این موارد کیفیت و مقاومت ست شیرآلات قهرمان به همراه حفظ شکل اولیه آن موجب می شود که شما سالیان سال نیازی به تعویض شیرالات خود نداشته باشید و این موضوع از لحاظ اقتصادی به صرف شما است .  کارخانه شیرآلات قهرمان – ghahraman ، یکی از پیشتازان ، در عرصه تولید شیر های ساختمانی ، لوازم و تجهیزات حمام و شیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است . 

شیرالات بهداشتی قهرمان با سابقه ترین تولید کننده شیر آلات بهداشتی کشور که توانسته با کیفیت بالای خود و همچنین نوآوری در محصولات در این بازار آشفته جایگاه ویژه ای برای خود به دست آورد . آبکاری نوین نیکل کروم ، ساختار برنجی و ریخته گری ، کارتریج سدال اسپانیایی و آبفشان و مغذی با کیفیت شیر قهرمان وجه تمایز آن را با سایر برند های موجود در بازار رقم زده است .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات قهرمان – ghahraman

برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات قهرمان – ghahraman می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

شیرآلات شودر – shuder

شیرآلات شودر – shuder ، از پیشروترین شیرآلات اهرمی و کلاسیک ، در ایران می باشد .  طراحی ویژه و متنوع ، هماهنگ با تکنولوژی اروپایی ، استاندارد ملی و مطابق با سلیقه‌ ی روز خانواده‌ ی ایرانی همواره از ویژگی‌ های برجسته‌ ی محصولات این شرکت بوده است . شرکت شودر با داشتن نیرو های متخصص درزمینه ی طراحی و مهندسین خبره درزمینه تولیدات ، محصولات خود را به سبک آلمانی طراحی می‌ کند و با تولید شیرآلات در انواع مختلف کلاسیک ، لوکس ، صنعتی ، اهرمی ، شاوری و ساده به همه نیاز های مشتریان خود پاسخ داده است .

شیرالات شودر – shuder با در دست داشتن نبض بازار و آگاه بودن از نیاز مشتریان و با بکارگیری از فناوری ‌های پیشرفته ، طراحی به ‌روز ، کیفیت بالای تولید و توجه به تمام جزییات ، خدمات پس از فروش ، آموزش فنی و تامین حداکثری رضایت مشتریان توانسته با برند های مطرح جهانی برابری کند .

شیرآلات شودر

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان

همانطور که گفته شد قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان در برابر کیفیت و تنوع محصولات بسیار مناسب هستند . می توان به  قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | شیرآلات درخشان – derakhshan اشاره کرد که در دسته شیرآلات ایرانی با کیفیت قرار گرقته است . قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | شیرآلات درخشان – derakhshan مناسب برای تمامی خانواده های ایرانی است .

در شرایط اقتصادی کنونی که که بسیاری از مردم توان مالی برای خرید را ندارند قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان می تواند گزینه ی مناسبی باشد .

شیر سینک ظرفشویی فنری

کیفیت شیرآلات درخشان – derakhshan

درخشان همیشه به عنوان یک متخصص در ساخت تجهیزات آشپزخانه از جمله شیرآلات مطرح بوده است و این در حالیست که توجه خود را به استفاده از مواد با کارایی بالاتر معطوف نموده است . کیفیت شیرآلات درخشان – derakhshan بی نظیر می باشد .

شیر آلات درخشان شامل شیر روشویی ، شیر سینک ظرفشویی ، شیر توالت ، شیر دوش حمام و علم دوش است که در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوع وارد بازار می‌ شود . شیر های ظرفشویی رنگی درخشان مناسب برای دکوراسیون‌ های خاص است که زیبایی دو چندانی به آن‌ ها می‌ بخشد. شیر سینک ظرفشویی شاوری و فنری درخشان مناسب برای سینک‌ های بزرگ است تا اطراف آن را به راحتی شست‌ وشو دهد . برخی از شیر های درخشان مانند مدل بیوتی ، رز و پرنس در رنگ ‌های رزگلد ، طلایی و مشکی طلایی تولید می ‌شوند که مناسب برای دکوراسون‌ هایی با این ترکیب رنگ هستند .

شیر سینک ظرفشویی شاوری

علم یونیکای درخشان در رنگ‌ های طلایی ، مشکی طلایی ، کروم ، سفید و طلایی تولید می ‌شوند که با طراحی فوق‌ العاده و کاربرد زیاد خود ، زیبایی دو چندانی به حمام هر خانه می‌ دهد . شیر توالت درخشان با طراحی منحصر به فرد ، دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را متفاوت خواهد کرد . شیر دوش حمام درخشان با استفاده از قطعات با کیفیت و آبکاری فوق العاده که در تولید آن بکار رفته مناسب در پروژه های ساختمانی می باشد . شیر روشویی درخشان با استفاده از کارتریج اسپانیایی استاندارد و با بهره گیری از علم شیر مجزا ساخته شده اند . بنابراین درخشان بهترین گزینه برای شیر روشویی خانه های شما می باشد که علاوه بر ظاهر زیبا از قیمت مناسب نیز برخوردار می باشد .

شیر-دوش-حمام

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان | قیمت ست شیرآلات ارزان 

برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان | قیمت ست شیرآلات ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . این فروشگاه آنلاین با هدف آسان کردن شیوه خرید برای مشتریان شروع به فعالیت نموده است و سعی کرده در این عرصه به ارائه خدمات به مشتریان بپردازید . با خرید از فروشگاه اینترنتی تجیهزات آشپزخانه چینوپ می توانید به : پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت برخوردار شوید .

شیر روشویی پایه کوتاه

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول را در آدرس مورد نظر خود دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید . که پرداخت وجه برای شما می تواند به دو صورت باشد :

1- پرداخت درب منزل

2- پرداخت از طریق درگاه فروشگاه اینترنتی چینوپ

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال وجه را واریز نموده و محصول برای شما تا باربری ارسال می شود و با هزینه ی خریدار به شهر های دیگر ارسال می گردد .

شیر سینک ظرفشویی مشکی

شیرالات بهداشتی ایرانی درخشان – derakhshan

درخشان – derakhshan همواره در تلاش بوده و هست شیرالاتی تولید و روانه ی بازار نماید که دارای کیفیت معطوف و پسندیده باشد و بتواند نیاز مصرف کننده را در این زمینه رفع نماید . درخشان با بکارگیری دستگاه‌های مدرن ، کارکنان ، مشاوران ، مهندسان مجرب و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا ، مواد اولیه با ‌کیفیت ، رعایت اصول استاندارد ملی ایران توانسته بهترین شیرالات ایرانی را تولید نماید . از جمله چند نمونه از شیرالات بهداشتی ایرانی درخشان – derakhshan می توان به :

شیر سینک طلایی

  • شیرآلات درخشان مدل لوکس
  • شیرآلات درخشان مدل پرنس
  • شیرآلات درخشان مدل کاج
  • شیرآلات درخشان مدل کاج وایت
  • شیرآلات درخشان مدل جزیره
  • شیرآلات درخشان مدل رزکات
  • شیرآلات درخشان مدل آوا

شیرآلات درخشان مدل لوکس

بسته کامل ست شیرالات درخشان مدل لوکس شامل :

  • شیر توالت درخشان مدل لوکس
  • شیر دوش حمام درخشان مدل لوکس
  • شیر روشویی درخشان مدل لوکس
  • شیر سینک ظرفشویی درخشان مدل لوکس می باشد .

نمای ظاهری ست شیرآلات درخشان مدل لوکس

  • دارای آبکاری کروم
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • ضد زنگ با مقاومت بالا
  • دارای کاتریج ساخت اسپانیا
  • دارای ۵ سال ضمانت از تاریخ فاکتور
  • سمت دستگیره شیر توالت و شیر دوش : سمت وسط
  • طرح شیر سینک ظرفشویی : متحرک
  • دارای علم روشویی ثابت
  • اندازه پایه روشویی کوتاه
  • شیر توالت این ست فاقد شیلنگ توالتی می باشد .
  • شیر دوش حمام این ست فاقد علم دوش یا علم یونیکا است .
  • دارای 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری

ست شیرآلات درخشان مدل لوکس دارای بدنه ی ساخته شده از آلیاژ برنج می باشد همچنین این ست در رنگ کروم ساخته شده و به بازار داخلی عرضه گردیده است . دستگیره شیر توالت و دوش حمام این در سمت وسط قرار دارد . علم شیر روشویی درخشان مدل لوکس ثابت و اندازه آن کوتاه می باشد . شیر توالت و شیر دوش حمام آن فاقد علم دوش یا یونیکا می باشد . همراه این ست 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری می باشد . همراه ست شیرآلات لوکس درخشان ، کاتریج ساخته شده کشور اسپانیا می باشد .

شیرالات درخشان مدل لوکس

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل لوکس

برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل لوکس می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

شیرآلات درخشان مدل پرنس

بسته کامل ست شیرالات درخشان مدل پرنس شامل :

  • شیر توالت درخشان مدل پرنس
  • شیر دوش حمام درخشان مدل پرنس
  • شیر روشویی درخشان مدل پرنس
  • شیر سینک ظرفشویی درخشان مدل پرنس می باشد .

نمای ظاهری ست شیرآلات درخشان مدل پرنس

  • دارای آبکاری کروم
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • ضد زنگ با مقاومت بالا
  • دارای کاتریج ساخت اسپانیا
  • دارای ۵ سال ضمانت از تاریخ فاکتور
  • سمت دستگیره شیر توالت و شیر دوش : سمت وسط
  • طرح شیر سینک ظرفشویی : متحرک
  • دارای علم روشویی ثابت
  • اندازه پایه روشویی کوتاه
  • شیر توالت این ست فاقد شیلنگ توالتی می باشد .
  • شیر دوش حمام این ست فاقد علم دوش یا علم یونیکا است .
  • دارای 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری

ست شیرآلات درخشان مدل پرنس دارای بدنه ی ساخته شده از آلیاژ برنج می باشد همچنین این ست در رنگ کروم ساخته شده و به بازار داخلی عرضه گردیده است . دستگیره شیر توالت و دوش حمام این در سمت وسط قرار دارد . علم شیر روشویی درخشان مدل پرنس ثابت و اندازه آن کوتاه می باشد . شیر توالت و شیر دوش حمام آن فاقد علم دوش یا یونیکا می باشد . همراه این ست 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری می باشد . همراه ست شیرآلات پرنس درخشان ، کاتریج ساخته شده کشور اسپانیا می باشد .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل پرنس

برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل پرنس می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

شیرآلات درخشان مدل کاج

بسته کامل ست شیرالات درخشان مدل کاج شامل :

  • شیر توالت درخشان مدل کاج
  • شیر دوش حمام درخشان مدل کاج
  • شیر روشویی درخشان مدل کاج
  • شیر سینک ظرفشویی درخشان مدل کاج می باشد .

نمای ظاهری ست شیرآلات درخشان مدل کاج

  • دارای آبکاری کروم
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • ضد زنگ با مقاومت بالا
  • دارای کاتریج ساخت اسپانیا
  • دارای ۵ سال ضمانت از تاریخ فاکتور
  • سمت دستگیره شیر توالت و شیر دوش : سمت وسط
  • طرح شیر سینک ظرفشویی : متحرک
  • دارای علم روشویی ثابت
  • اندازه پایه روشویی کوتاه
  • شیر توالت این ست فاقد شیلنگ توالتی می باشد .
  • شیر دوش حمام این ست فاقد علم دوش یا علم یونیکا است .
  • دارای 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری

ست شیرآلات درخشان مدل کاج دارای بدنه ی ساخته شده از آلیاژ برنج می باشد همچنین این ست در رنگ کروم ساخته شده و به بازار داخلی عرضه گردیده است . دستگیره شیر توالت و دوش حمام این در سمت وسط قرار دارد . علم شیر روشویی درخشان مدل کاج ثابت و اندازه آن کوتاه می باشد . شیر توالت و شیر دوش حمام آن فاقد علم دوش یا یونیکا می باشد . همراه این ست 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری می باشد . همراه ست شیرآلات کاج درخشان ، کاتریج ساخته شده کشور اسپانیا می باشد .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل کاج

برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل کاج می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

شیرآلات درخشان مدل کاج وایت

بسته کامل ست شیرالات درخشان مدل کاج وایت شامل :

  • شیر توالت درخشان مدل کاج وایت
  • شیر دوش حمام درخشان مدل کاج وایت
  • شیر روشویی درخشان مدل کاج وایت
  • شیر سینک ظرفشویی درخشان مدل کاج وایت می باشد .

نمای ظاهری ست شیرآلات درخشان مدل کاج وایت

  • دارای آبکاری سفید
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • ضد زنگ با مقاومت بالا
  • دارای کاتریج ساخت اسپانیا
  • دارای ۵ سال ضمانت از تاریخ فاکتور
  • سمت دستگیره شیر توالت و شیر دوش : سمت وسط
  • طرح شیر سینک ظرفشویی : متحرک
  • دارای علم روشویی ثابت
  • اندازه پایه روشویی کوتاه
  • شیر توالت این ست فاقد شیلنگ توالتی می باشد .
  • شیر دوش حمام این ست فاقد علم دوش یا علم یونیکا است .
  • دارای 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری

ست شیرآلات درخشان مدل کاج وایت دارای بدنه ی ساخته شده از آلیاژ برنج می باشد همچنین این ست در رنگ سفید ساخته شده و به بازار داخلی عرضه گردیده است . دستگیره شیر توالت و دوش حمام این در سمت وسط قرار دارد . علم شیر روشویی درخشان مدل کاج وایت ثابت و اندازه آن کوتاه می باشد . شیر توالت و شیر دوش حمام آن فاقد علم دوش یا یونیکا می باشد . همراه این ست 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری می باشد . همراه ست شیرآلات کاج وایت درخشان ، کاتریج ساخته شده کشور اسپانیا می باشد .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل کاج وایت

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل کاج وایت

برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل کاج وایت می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

شیرآلات درخشان مدل جزیره

بسته کامل ست شیرالات درخشان مدل جزیره شامل :

  • شیر توالت درخشان مدل جزیره
  • شیر دوش حمام درخشان مدل جزیره
  • شیر روشویی درخشان مدل جزیره
  • شیر سینک ظرفشویی درخشان مدل جزیره می باشد .

نمای ظاهری ست شیرآلات درخشان مدل جزیره

  • دارای آبکاری کروم
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • ضد زنگ با مقاومت بالا
  • دارای کاتریج ساخت اسپانیا
  • دارای ۵ سال ضمانت از تاریخ فاکتور
  • سمت دستگیره شیر توالت و شیر دوش : سمت راست
  • طرح شیر سینک ظرفشویی : متحرک
  • دارای علم روشویی ثابت
  • اندازه پایه روشویی کوتاه
  • شیر توالت این ست فاقد شیلنگ توالتی می باشد .
  • شیر دوش حمام این ست فاقد علم دوش یا علم یونیکا است .
  • دارای 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری

ست شیرآلات درخشان مدل جزیره دارای بدنه ی ساخته شده از آلیاژ برنج می باشد همچنین این ست در رنگ کروم ساخته شده و به بازار داخلی عرضه گردیده است . دستگیره شیر توالت و دوش حمام این در سمت راست قرار دارد . علم شیر روشویی درخشان مدل جزیره ثابت و اندازه آن کوتاه می باشد . شیر توالت و شیر دوش حمام آن فاقد علم دوش یا یونیکا می باشد . همراه این ست 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری می باشد . همراه ست شیرآلات جزیره درخشان ، کاتریج ساخته شده کشور اسپانیا می باشد .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل جزیره

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل جزیره

برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل جزیره می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

شیرآلات درخشان مدل رزکات

بسته کامل ست شیرالات درخشان مدل رزکات شامل :

  • شیر توالت درخشان مدل رزکات
  • شیر دوش حمام درخشان مدل رزکات
  • شیر روشویی درخشان مدل رزکات
  • شیر سینک ظرفشویی درخشان مدل رزکات می باشد .

نمای ظاهری ست شیرآلات درخشان مدل رزکات

  • دارای آبکاری کروم
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • ضد زنگ با مقاومت بالا
  • دارای کاتریج ساخت اسپانیا
  • دارای ۵ سال ضمانت از تاریخ فاکتور
  • سمت دستگیره شیر توالت و شیر دوش : سمت وسط
  • طرح شیر سینک ظرفشویی : متحرک
  • دارای علم روشویی ثابت
  • اندازه پایه روشویی کوتاه
  • شیر توالت این ست فاقد شیلنگ توالتی می باشد .
  • شیر دوش حمام این ست فاقد علم دوش یا علم یونیکا است .
  • دارای 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری

ست شیرآلات درخشان مدل رزکات دارای بدنه ی ساخته شده از آلیاژ برنج می باشد همچنین این ست در رنگ کروم ساخته شده و به بازار داخلی عرضه گردیده است . دستگیره شیر توالت و دوش حمام این در سمت وسط قرار دارد . علم شیر روشویی درخشان مدل رزکات ثابت و اندازه آن کوتاه می باشد . شیر توالت و شیر دوش حمام آن فاقد علم دوش یا یونیکا می باشد . همراه این ست 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری می باشد . همراه ست شیرآلات رزکات درخشان ، کاتریج ساخته شده کشور اسپانیا می باشد .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل رزکات

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل رزکات

برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل رزکات می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

شیرآلات درخشان مدل آوا

بسته کامل ست شیرالات درخشان مدل آوا شامل :

  • شیر توالت درخشان مدل آوا
  • شیر دوش حمام درخشان مدل آوا
  • شیر روشویی درخشان مدل آوا
  • شیر سینک ظرفشویی درخشان مدل آوا می باشد .

نمای ظاهری ست شیرآلات درخشان مدل آوا

  • دارای آبکاری کروم
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • ضد زنگ با مقاومت بالا
  • دارای کاتریج ساخت اسپانیا
  • دارای ۵ سال ضمانت از تاریخ فاکتور
  • سمت دستگیره شیر توالت و شیر دوش : سمت وسط
  • طرح شیر سینک ظرفشویی : متحرک
  • دارای علم روشویی ثابت
  • اندازه پایه روشویی کوتاه
  • شیر توالت این ست فاقد شیلنگ توالتی می باشد .
  • شیر دوش حمام این ست فاقد علم دوش یا علم یونیکا است .
  • دارای 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری

ست شیرآلات درخشان مدل آوا دارای بدنه ی ساخته شده از آلیاژ برنج می باشد همچنین این ست در رنگ کروم ساخته شده و به بازار داخلی عرضه گردیده است . دستگیره شیر توالت و دوش حمام این در سمت وسط قرار دارد . علم شیر روشویی درخشان مدل آوا ثابت و اندازه آن کوتاه می باشد . شیر توالت و شیر دوش حمام آن فاقد علم دوش یا یونیکا می باشد . همراه این ست 2 عدد شیلنگ پیستوار حصیری می باشد . همراه ست شیرآلات آوا درخشان ، کاتریج ساخته شده کشور اسپانیا می باشد .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل آوا

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل آوا

برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان مدل آوا می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

نکات مهم خرید شیرآلات :

برای انتخاب شیر آب مورد نیاز برای آشپزخانه باید انتخاب کنیم که می خواهیم شیر آب شاوری بوده یا تنها علم ساده داشته باشد . با استفاده از شیرآلات شاوری آب به راحتی بر روی ظروف و یا سبزیجات ریخته می شود زیرا استفاده از آن در هر زاویه بسیار راحت است . در مقابل شیرآلاتی که تنها علم ساده دارند ثابت بوده و نمی توان زاویه نزول آب را تغییر داد . شیرآلات باید استاندارد باشند . علاوه بر اینکه مواد اولیه شیرآلات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند . قطعاتی که درون آنها تعبیه می شوند از جمله واشر ، سوپاپ و پیج و مهره نیز باید از استاندارد های لازم پیروی کنند . ظاهر شیرآلات باید با دکوراسیون محل مورد نظر همخوانی داشته باشد . از جمله عواملی که بر زیبایی این تجهیزات اثرگذار هستند طراحی ، رنگ ، آبکاری و پرداخت آن ها است . یکی از راه های حصول اطمینان از کیفیت پرداخت شیرآلات این است که اگر در نور به سطح شیر نگاه کنید روی آن هیچ موجی نخواهید دید .

شیر روشویی مشکی

علاوه بر اینکه شیرآلات باید در مصرف آب صرفه جویی نمایند کار با آنها نیز باید آسان باشد . بنابراین هنگام خرید آنها باید از کم مصرف بودن و کاربرد آسان آنها اطمینان حاصل نمود . نصب آسان از دیگر نکاتی است که در خرید شیرآلات باید بدان توجه شود. شیرآلاتی که نصب آنها دشوار بوده و دارای پیچیدگی می باشند اگر روزی دچار عیب و ایراد شوند تعمیر آن ها نیز دشوار خواهد بود .

علم شیر آب باید متناسب با کاربرد آن و نیاز افراد باشد . برای مثال انتخاب یک شیر کوچک برای سینک ظرفشویی بزرگ و برعکس ، نوعی عدم هماهنگی در فضا ایجاد می کند . استفاده از شیرآلات اهرمی نسبت به سایر مدل ها راحت تر است . استفاده از یک دسته برای مخلوط کردن آب گرم و سرد فضای کمتری اشغال می نماید . علاوه بر آن می توان دسته شیر را با توجه به دمای مورد نظر تنظیم نموده و دفعه بعدی آب را با همان درجه باز کرد . برای اطمینان از کیفیت لایه آبکاری تست های مخصوصی انجام می شود . قبل از خرید شیرآلات مورد نظر از اینکه این تست ها بر روی آن ها انجام شده مطمعن شوید . ماشین کاری نیز از جمله عوامل دیگری است که بر کیفیت شیرآلات اثرگذار است .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان . شیر سینک ظرفشویی شیلنگدار

نمایندگی شیرآلات درخشان

در طی بیش از 20 سال فعالیت در عرصه ی انواع لوازم بهداشتی و ساختمانی ، امروزه برند درخشان جای پای محکمی در کنار دیگر محصولات خارجی مشابه در بازار به دست آورده است . همچنین با وجود نمایندگی در هر شهر و استان آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود است فروشگاه اینترنتی چینوپ ، دارنده ی شیرالات درخشان در کشور می باشد که آماده ی فروش و ارسال محصولات این برند به مشتریان در سراسرکشور می باشد .

در تمام سال های بعد از 1382 تا به‌ حال ، برند درخشان موفق به کسب دستاورد های مانند : کسب تمام استاندارد های کشور ، تنوع محصولات ، رضایت مشتریان ، تأمین کامل قطعات یدکی ، خدمات مناسب پس از فروش ، گستردگی شبکه فروش در کشورمی باشد . همچنین در چندین سال متوالی موفق به اخذ جوایز استاندارد و خلاقیت در طراحی و مدیریت نیز بوده است .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان . شیر سینک ظرفشویی طلایی

خدمات پس از فروش شیرالات درخشان – derakhshan

درخشان به منظورجلب نظرمشتریان خود از محصول تولید شده ، برای کلیه شیرآلات تولید شده ی خود 5 سال ضمانت و سال ها خدمات پس از فروش گسترده در نظر گرفته است . با خدمات پس از فروش شیرالات درخشان – derakhshan ، در صورت خرابی شیر کارشناسان درخشان مشکل را بررسی می‌ کنند . در صورت امکان ، شیر تعمیر می‌شود و در غیر این صورت با یک ست جدید تعویض می‌ شود که این می تواند اطمینان را برای خریداران بوجود بیاورد که از خدمات این کارخانه برای سال ها می توانند استفاده کنند .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان . شیر روشویی کروم

خرید اینترنتی شیرآلات درخشان – derakhshan

برای خرید اینترنتی شیرآلات درخشان می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . این فروشگاه اینترنتی با هدف یک خرید مطمئن و آسان ایجاد شده و در تلاش است تا بتواند با ایجاد خدمات ویژه به مشتریان خود نظر آن ها را جلب نماید . در همین راستا ضمانت بازگشت کالا در صورت مشکل داشتن ، ضمانت اصالت کالا ، تحویل سریع و مطمئن و پشتیبانی 24 ساعته برای سفارشات در نظر گرفته است ، تا تجربه خریدی آسان و آسوده برای تمام مشتریان فراهم شود . برای ارتباط با واحد فروش این فروشگاه آنلاین کافیست با شماره تلفن 02122337750 ( واحد فروش ) تماس بگیرید و از قیمت و موجودی محصول مطمئن شوید .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات درخشان . نمای زیبای شیر سینک ظرفشویی شاوری

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول را در آدرس مورد نظر خود دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید . که پرداخت وجه برای شما می تواند به دو صورت باشد :

1- پرداخت درب منزل

2- پرداخت از طریق درگاه فروشگاه اینترنتی چینوپ

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال وجه را واریز نموده و محصول برای شما تا باربری ارسال می شود و با هزینه ی خریدار به شهر های دیگر ارسال می گردد .

با خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ به : پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت برخوردار می شوید .