شیرآلات یکی از ابزارهای پرکاربرد بهداشتی در استفاده از آب شرب توسط انسان در منازل و مکان عمومیست که رعایت شاخصه های استاندارد آن برای حیات بشر بسیار الزامی است . شیرآلات بهداشتی ایرانی وسيله ای هستند فلزی كه از آن برای باز و بست و تنظيم جريان مايعات و گازها استفاده می شود . شیرالات بهداشتی ایرانی به دو  گروه شیرآلات ساختمانی و خانگی و شیرآلات صنعتی تقسیم می شوند .

کشور ما نه‌ تنها در تولید انواع شیرآلات بهداشتی ایرانی خودکفا است بلکه رد پای برخی از برندهای ایرانی را می‌توان در اروپا جست‌وجو کرد .

امروزه شيرآلات نه تنها وسيله ای برای استفاده راحت تر از آب ، بلكه وسيله ای برای استفاده بهينه از آب در جهت رفع معضل كم آبی در جهان به شمار می آيد.

عموما افراد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه توجه زیادی به شیرآلات نمی کنند .

در صورتی که با نصب شیرالات مناسب در آشپزخانه و سرویس بهداشتی تفاوت و زیبایی آن به خوبی دیده می شود . پس بهتر است برای داشتن خانه ای زیبا در انتخاب شیرآلات بیشتر دقت کنیم .

شیر سینک ظرفشویی

جنس شیرآلات بهداشتی ایرانی | چنس شیرآلات مرغوب ایرانی

جنس شیرآلات بهداشتی ایرانی | چنس شیرآلات مرغوب ایرانی از آلیاژ سرب خشک و برنج می باشد .

تفاوت شیرالات با روکش برنج با شیرآلاتی با روکش سرب در این است که سرب یک ماده ی خطرناک بوده و اگر به خوبی آبکاری نشود ، سلامتی افراد را به خطر می اندازد . برای روکش شیرآلات نیز از فلزاتی مانند برنز ، مس ، استیل و یا برنج استفاده می شود .

شیر-سینک-ظرفشویی-

شیرآلات با روکش استیل در نزد مصرف کنند گان دارای محبوبیت بیشتری است زیرا :

  • در برابر پوسیدگی مقاومت بیشتری دارند .
  • از لحاظ قیمت و زیبایی بسیار مناسب هستند .

شیرآلات ساختمانی و خانگی

انواع شیرآلات بهداشتی ایرانی

شیرآلات بهداشتی ایرانی دارای سه مدل شیرآلات فلکه ای ، شیرآلات تک اهرمی ، شیرالات سنسوردار ( چشمی ) می باشند که در زیر به توضیح هر یک می پردازیم .

شیرآلات بهداشتی ایرانی . شیرآلات فلکه ای

این مدل از شیر آلات بهداشتی ایرانی دارای دو فلکه جداگانه سرد و گرم است که در دو طرف چپ و راست برای شیرآلات فلکه ای تعبیه شده است .

امروزه  این مدل از شیر آلات فلکه ای مرسوم نیست و فقط مدل های لوکس و برنزی آن در بازار موجود است .

از مزایای این نوع از شیرآلات می توان به امکان بهتر تنظیم درجه حرارت دقیق دمای آب اشاره کرد .

از معایب شیرآلات بهداشتی ایرانی فلکه ای هم می توان به نصب سخت تر است آن نگاهی داشت .

همچنین قیمت این شیرالات در مقایسه با سایرین کمتر می باشد .

شیرآلات فلکه ای

شیرآلات بهداشتی ایرانی . شیرآلات تک اهرمی

این شیرآلات بهداشتی ایرانی همانطور که از نامشان پیداست دارای یک اهرم هستند که اهرم به یک سمت برای آب گرم و به سمت دیگر برای آب سرد است و در وسط در دمای متعادل قرار می گیرد .

مزایای شیرآلات بهداشتی ایرانی تک اهرمی  :

  • قابلیت تنظیم دمای آب را دارد .
  • به دلیل راحت تر تنظیم شدن دمای آب ، مصرف آب را نیز کاهش می دهد .
  • از لحاظ بهداشتی به دلیل تماس کمتر با شیر آب بهتر است .

معایب شیرآلات بهداشتی ایرانی تک اهرمی

  • تنظیم میزان دمای آب در این نوع شیر ها نسبت به شیر های آب فلکه ای سخت تر است و دقت كم ‌تری دارد .
  • نسبت به شیرآلات فلکه ای تعمیر و نگهداریشان سخت تر است .

شیر سینک ظرفشویی

شیرآلات بهداشتی ایرانی . شیرآلات سنسوردار ( چشمی )

این نوع از شیرآلات بهداشتی ایرانی دارای یک حسگر هستند که استفاده از آن را آسان تر می کند .

در شیرآلات چشمی با استفاده از پنل بر روی شیر می توانید آن را بر روی حسگر و یا دستی تنظیم کنید .

مزایای شیرآلات بهداشتی ایرانی سنسوردار

  • هنگام استفاده به دلیل عدم تماس دست با شیر آب راحتی را فراهم می کند .
  • جریان آب توسط سنسور حرکتی فعال می شود و همین نکته باعث کاهش مصرف آب است .

شیرآلات تک اهرمی

معایب شیرآلات بهداشتی ایرانی سنسوردار

حسگر و فعال کننده خودکار در بعضی موارد در شیر آلات ، در پشت و یا پایین شیر آلات قرار دارد .

بعضی از شیر های سنسور دارد به نوعی است که باید بر روی آن ها ضربه بزنید تا فعال شود و در نتیجه اگر دستان شما کثیف باشد باید نقطه ای که لمس کرده اید را بشویید .

شیر روشویی چشمی طلایی

بهترین شیرآلات ایرانی

از میان بهترین شیرآلات ایرانی می توان به :

 شیرآلات درخشان ، شیرآلات راسان ، شیرآلات قهرمان ، شیرالات سیتکو و شیرآلات شودر اشاره کرد .

شیرآلات بهداشتی ایرانی بدلیل کیفیت و مرغوبیتی که دارند در دسته بهترین شیرآلات ایرانی قرار گرفته اند و همچنین در بازار نیز فروش خوبی دارند .

شیر-روشویی

لیست شیرآلات ایرانی

امروزه شیرآلات بهداشتی ایرانی توانسته اند در بازار های جهانی با دیگر برند های خارجی برابری کنند و حتی صادر کننده به کشور های اروپایی باشند و این بدلیل تکنیک خاصی است که در ساخت این شیرالات بکار رفته و این شیرالات را در دسته شیرآلات ایرانی با کیفیت قرار داده است .  اگر بخواهیم لیست شیرآلات ایرانی را تهیه کنیم لیستی طولانی خواهیم داشت .

ما در این مقاله به توضیح چند برند معروف شیرآلات بهداشتی ایرانی که اکثر مردم با آن آشنا هستند و همچنین در بازار داخلی از فروش خوبی برخوردارند می پردازیم .

شیرآلات ایرانی با کیفیت

شیرآلات درجه یک ایرانی

شیرآلات راسان ، شیرآلات درخشان ، شیرآلات قهرمان ، شیرآلات شودر و شیرآلات سیتکو را می توان در دسته شیرآلات درجه یک ایرانی قرار دارند .

کیفیت ، تنوع زیاد محصول ، استفاده از استاندارد جهانی و تکنولوژی روز ، استفاده از دانش مهندسی لازم و نیروی انسانی مجرب و کارآمد ،مواد اولیه مرغوب و با کیفیت همه ی این ها در بهترین شدن این شیرآلات نقش داشته است و این برند ها را به عنوان تولید کننده ی شیرآلات درجه یک ایرانی معرفی کرده است .

شیرآلات-درجه-یک-ایرانی  

البته شاید اکنون این شیرالات به عنوان شیرآلات بهداشتی ایرانی خوب شناخته شوند همانطور که گفته شد برند های زیادی در بازار موجودند که در تلاشند در این رقابت تنگاتنگ به عنوان بهترین شناخته شوند .

بهترین برند های شیرآلات ایرانی

در این قسمت به معرفی بهترین برند های شیرآلات ایرانی ( برند های ذکرشده ) می پردازیم .

بهترین برند های شیرآلات ایرانی 

پرفروش ترین شیرالات . شیرالات راسان

مجموعه پرفروش ترین شیرالات . شیرالات راسان شامل شیر سینک ظرفشویی ، انواع شیر روشویی ، شیر توالت ، شیر دوش حمام ، انواع علم یونیکاها و یونیورست ها ، شیر هوشمند و همچنین محصولات فلاش تانک می باشد . با انتخاب شیرآلات بهداشتی ایرانی راسان ، سلایق گوناگون فراهم گردیده است .

مجموعه راسان با 20 سال تجربه در تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی با رعایت استانداردهای ISO و استاندارد ملی ایران مشغول به فعالیت است .

از آن‌ جایی که برای فراهم نمودن آسایش خانواده‌ ها علاوه بر عرضه محصول مرغوب ، ارائه خدمات مطمئن و مستمر به مشتریان نیز ضرورت دارد ، راسان امروز با بهره‌ گیری از شبکه خدمات‌ رسانی گسترده در کشور آماده خدمات‌ دهی به مشتریان است ، تا با آسودگی خاطر از محصولات راسان استفاده نمایند .

این شرکت با بهره گیری از بهترین مواد اولیه ، تکنولوژی روز و نیروی انسانی مجرب در ارائه بهترین کیفیت و کسب رضایت مشتریان تلاش نموده است .

پرفروش ترین شیرالات . شیرالات راسان

پرفروش ترین شیرالات . شیرالات درخشان

پرفروش ترین شیرالات . شیرالات درخشان به طور کلی دارای ویژگی های مانند طراحی لوکس ، کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند . در کنار کیفیت بالا و ظاهر زیبا ، تنوع محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات یدکی از ویژگی‌ های شیرآلات بهداشتی ایرانی درخشان است . درخشان با بیش از 30 سال سابقه به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین مجموعه‌ های تولیدی کشور در زمینه لوازم‌ بهداشتی در صنعت ساختمان است .

هم‌اکنون با عنایت پروردگار و به کارگیری دستگاه‌های مدرن ، کارکنان ، مشاوران ، مهندسان مجرب و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا ، مواد اولیه با‌ کیفیت ، رعایت اصول استاندارد ملی ایران ، تولید محصولات از جمله شیرآلات درخشان ، هود ، سینک و اجاق‌ گاز را در کلاس بین المللی در دست دارد . درخشان افتخار دارد با دارا بودن کامل‌ ترین سبد محصولات در صنعت ساختمان صادر‌کننده این محصولات به 7 کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی است .

شیر سینک ظرفشویی شاوری درخشان

پرفروش ترین شیرالات . شیرالات شودر

پرفروش ترین شیرالات . شیرالات شودر ، از پیشروترین شیرآلات اهرمی و کلاسیک ، در ایران می باشد .  طراحی ویژه و متنوع ، هماهنگ با تکنولوژی اروپایی ، استاندارد ملی و مطابق با سلیقه‌ ی روز خانواده‌ ی ایرانی همواره از ویژگی‌ های برجسته‌ ی محصولات این شرکت بوده است . پرفروش ترین شیرالات . شیرالات شودر ، اولین تولید کننده‌ ی شیرآلات با طرح استیل در ایران است که با همکاری همتایان اروپایی این صنعت ، برترین کیفیت محصولات را در زمینه‌ ی فنی و طراحی ارائه می‌ دهد .

شودر تولید کننده‌ ای پیشرو در ارائه شیرآلاتی با کیفیت و طراحی نوآورانه است .

شیر دوش حمام شودر

پرفروش ترین شیرالات . شیرالات قهرمان

پرفروش ترین شیرالات . شیرالات قهرمان با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استاندارد های بین المللی می باشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشور های صنعتی مانند آلمان را داراست . همه ی این کار ها بکار گرفته شده است تا محصولی تولید شود که علاوه بر زیبایی از دوام و کیفیت عالی برخوردار شود . در واقع می توان گفت کیفیت پرفروش ترین شیرالات . شیرالات قهرمان بسیار عالی می باشد .

کارخانه قهرمان ، بخش زیادی از تولیدات خود را به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می کند ، که این امر ، در شکوفایی صنعت این مرز و بوم ، نقش بسزایی دارد .

شیر روشویی قهرمان

پرفروش ترین شیرالات . شیرالات سیتکو

پرفروش ترین شیرالات . شیرالات سیتکو حاصل ۱۳ سال تحقیق و اندیشه و فعالیت در زمینه تجهیزات ساختمانی می باشد که سر انجام در سال ۱۳۷۶ با نام واحد سیتکو تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است . جلب و رضایت مشتریان یکی از اهداف مهم برند سیتکو می باشد .

شرکت سیتکو با در دست داشتن کارشناسان متخصص در این صنعت و شرکت در نمایشگاه های مختلف باعث شده تا در رده بالایی قرار بگیرد .شرکت سیتکو از جمله شرکت های وارد کننده تجهیزات ساختمانی می باشد و در تهران و سایر شهرستان ها نمایندگی دارد .

شیر سینک ظرفشویی شاوری سیتکو

نکات مهم قبل از خرید شیرآلات بهداشتی ایرانی :

برای انتخاب شیرآلات بهداشتی ایرانی مورد نیاز برای آشپزخانه باید دقت کنیم که می خواهیم شیر آب شاوری بوده یا تنها علم ساده داشته باشد . با استفاده از شیرآلات شاوری آب به راحتی بر روی ظروف و یا سبزیجات ریخته می شود زیرا استفاده از آن در هر زاویه بسیار راحت است . در مقابل شیرآلاتی که تنها علم ساده دارند ثابت بوده و نمی توان زاویه نزول آب را تغییر داد .

شیرآلات بهداشتی ایرانی باید استاندارد باشند .

علاوه بر اینکه مواد اولیه شیرآلات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند .

شیر روشویی پایه کوتاه

قطعاتی که درون آنها تعبیه می شوند از جمله واشر، سوپاپ و پیج و مهره نیز باید از استاندارد های لازم پیروی کنند .

ظاهر شیرآلات باید با دکوراسیون محل مورد نظر همخوانی داشته باشد .

از جمله عواملی که بر زیبایی این تجهیزات اثرگذار هستند طراحی ، رنگ ، آبکاری و پرداخت آن ها است .

یکی از راه های حصول اطمینان از کیفیت پرداخت شیرآلات این است که اگر در نور به سطح شیر نگاه کنید روی آن هیچ موجی نخواهید دید .

بهترین شیرآلات ایرانی

از دیگر نکات قبل از خرید شیرالات بهداشتی ایرانی :

علاوه بر اینکه شیرآلات باید در مصرف آب صرفه جویی نمایند ، کار با آنها نیز باید آسان باشد . بنابراین هنگام خرید آنها باید از کم مصرف بودن و کاربرد آسان آنها اطمینان حاصل نمود .

نصب آسان از دیگر نکاتی است که در خرید شیرآلات بهداشتی ایرانی باید بدان توجه شود.

شیرآلاتی که نصب آنها دشوار بوده و دارای پیچیدگی می باشند اگر روزی دچار عیب و ایراد شوند تعمیر آن ها نیز دشوار خواهد بود .

علم شیر آب باید متناسب با کاربرد آن و نیاز افراد باشد . برای مثال انتخاب یک شیر کوچک برای سینک ظرفشویی بزرگ و برعکس ، نوعی عدم هماهنگی در فضا ایجاد می کند .

استفاده از شیرآلات اهرمی نسبت به سایر مدل ها راحت تر است .

شیر روشویی کروم

استفاده از یک دسته برای مخلوط کردن آب گرم و سرد فضای کمتری اشغال می نماید .

علاوه بر آن می توان دسته شیر را با توجه به دمای مورد نظر تنظیم نموده و دفعه بعدی آب را با همان درجه باز کرد .

برای اطمینان از کیفیت لایه آبکاری تست های مخصوصی انجام می شود .

قبل از خرید شیرآلت مورد نظر از اینکه این تست ها بر روی آن ها انجام شده مطمعن شوید .

ماشین کاری نیز از جمله عوامل دیگری است که بر کیفیت شیرآلات اثرگذار است .

شیر-روشویی-پایه-کوتاه

خرید اینترنتی شیرآلات ارزان قیمت ایرانی

برای خرید اینترنتی شیرآلات ارزان قیمت ایرانی می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید .

این فروشگاه با آسان کردن شیوه ی خرید ،همواره در تلاش است تا بتواند با ارائه خدمات ارزنده لذت یک خرید خوب را برای مشتریان به ارمغتن بیاورد .

همچنین از امتیازات این فروشگاه اینترنتی می توان به تحویل سریع و به موقع محصولات درب منزل اشاره کرد .

برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی می توانید با شماره تلفن 02122337750 تماس حاصلنمایید و پس از استعلام قیمت و موجودی شیر مورد نظر خود را سفارش دهید .

خرید اینترنتی شیرآلات ارزان قیمت ایرانی از فروشگاه اینترنتی چینوپ

روش خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ :

ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی چینوپ محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده آن را در سبد خرید قرارداده و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید .پس از ثبت سفارش همکاران ما در واحد پشتیبانی و هماهنگی و ارسال سفارشات ظرف مدت 24 ساعت با شما تماس میگیرند و هماهنگی های لازم جهت ارسال برای شما را انجام می دهند و شما می توانید محصول خود را در آدرس مورد نظر خود دریافت کنید و پرداخت را انجام دهید .

شیرآلات تک اهرمی

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول را با ارسال در آدرس مورد نظر خود دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید . که پرداخت وجه برای شما می تواند به دو صورت باشد :

1- پرداخت درب منزل

2- پرداخت از طریق درگاه فروشگاه اینترنتی چینوپ

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال وجه را واریز نموده و محصول برای شما تا باربری ارسال می شود و با هزینه ی خریدار به شهر های دیگر ارسال می گردد .

شیر روشویی پایه بلند ایرانی

قیمت شیرآلات ایرانی

قیمت شیرآلات ایرانی در برابر کیفیت و ظاهر زیبایی که دارند بسیار مناسب می باشد . بعضی از افراد فکر می کنند شیرالاتی که گرانترند مسلما از قیمت بهتری هم برخوردارند ولی اینطور نیست گران بودن یا ارزان بودن یک شیر به منظور خوب یا بد بودن آن نیست . شیرالات ایرانی به این دلیل از قیمت مناسب برخوردارند که در ایران تولید می شوند و در طی مراحل تولید هزینه های اضافی که ضرورتی ندارد حذف می شود در نتیجه باعث می شود قیمت محصول ارزان تر شود .

قیمت شیرآلات ایرانی . شیر سینک ظرفشویی

رتبه بندی شیرآلات ایرانی

امروزه تنوع شیرآلات ایرانی بسیار زیاد است و همین امر سبب شده هر کس با هر سلیقه ای بتواند شیرآلات مورد نظر خود را انتخاب نماید . ناگفته نماند در کنار این گستردگی تنوع کیفیت بالای شیرآلات نیز حفظ شده است و از نظر سطح کیفیت در بالاترین رده قرار گرفته به طوری که با دیگر شیرآلات خارجی برابری می کند .

تمامی برند های ایرانی سالانه برحسب استاندارد های جهانی رتبه بندی می شوند و امتیاز می گیرند که این رتبه بندی برحسب کیفیت تولید و کیفیت خدمات انجام می شود . این قیاس ( رتبه بندی شیرآلات ایرانی ) می تواند به شما در خرید شیرآلات کمک کند .