برای خرید هود اخوان – akhavan فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ بهترین گزینه و انتخاب است چرا که با تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان کوشیده و تا خریدی آسان و مطمئن را برای آن ها تداعی نماید . به همین منظور با در نظر گرفتن پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت سعی کرده تا نظر خریداران را جلب نماید . هود اخوان – akhavan و نصب این هود در آشپزخانه مانع افزایش رطوبت ناشی برای رشد میکروب ها و قارچ ها و باکتری ها است . پس این وسیله برای حفظ سلامتی انسان بسیار مفید می باشد . هود آشپزخانه اخوان – akhavan امروزه در انواع و طرح های مختلفی در بازار موجود هست و برای هدایت هوای فضای آشپزخانه به بیرون مورد استفاده قرار می گیرد .

هود آشپزخانه شومینه ای مشکی

هود اخوان – akhavan | خرید هود اخوان – akhavan

اگر قصد خرید هود مناسبی برای آشپزخانه خود هستید که در عین حال علاوه بر زیباسازی فضای آشپزخانه از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد خرید هود اخوان – akhavan بهترین گزینه و انتخاب است . چرا که سال ها تلاش در زمینه ی تولید هود آشپزخانه ، این برند را بر آن داشته تا محصولی تولید نماید تا بتواند رضایت مصرف کننده را در پی داشته باشد . گروه صنعتی اخوان – akhavan در طی نیم قرن فعالیت خود در صنعت آشپزخانه همواره توانسته است گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی را کسب نماید  و یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه ی هود آشپزخانه ، هود اخوان – akhavan باشد . هود اخوان – akhavan در مدل‌ های شومینه‌ ای ، مورب ، مخفی و زیرکابینتی تولید می شود و دارای طرح‌ های متنوعی هست . کیفیت ، تنوع و خدمات گسترده به مشتریان و مصرف کنندگان محصولات اخوان – akhavan ، وجه تمایز برند اخوان از سایرین است .

هود آشپزخانه مورب

نصب هود اخوان – akhavan

بهترین مکان برای نصب هود اخوان – akhavan بالای اجاق گاز و در فاصله ی 40 تا 60 سانتی متری است . همچنین برای اینکه هود آشپزخانه درست کار کند باید از داخل و خارج تمیز شود .

خرید هود اخوان – akhavan | خرید انواع هود اخوان

برای خرید هود اخوان – akhavan | خرید انواع هود اخوان می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . رفتن به مراکز خرید صرفا احتیاج به زمان و حوصله ی بسیار دارد زیرا با نبود وقت کافی و دغدغه های شغلی و کاری و با وجود ترافیک بسیار سنگین شهری بیشتر افراد ترجیح می دهند که خرید خود را به صورت اینترنتی ( آنلاین ) انجام دهند زیرا هم به صرفه تر است و هم در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد . فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ با نیل به این هدف و ایجاد خریدی آسوده و مطمئن ایجاد شده و در تلاش بوده است تا در این زمینه یکی از بهترین ها باشد . به همین منظور با در نظر گرفتن پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت سعی کرده تا نظر خریداران را جلب نماید .

برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی و خرید هود آشپزخانه اخوان – akhavan کافیست به سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و در قسمت دسته بندی محصولات در سمت راست وب سایت سر دسته اصلی هود آشپزخانه را انتخاب و کلیک نمایید و در زیر دسته هود آشپزخانه ، هود آشپزخانه اخوان – akhavan را انتخاب کنید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

هود آشپزخانه فلت مشکی

  • خرید هود اخوان – akhavan ، خرید ارزانترین هود مورب اخوان

برای خرید هود اخوان – akhavan ، خرید ارزانترین هود مورب اخوان می توانید به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه نمایید . اخوان -akhavan در تلاش بوده تا همواره محصولی تولید نماید تا مطابق با سلیقه ی مصرف کننده باشد از جمله ویژگی هایی که این شرکت برای هود آشپزخانه اخوان – akhavan در نظر گرفته ارزان بودن قیمت این هود ها است تا هر کس بنابر هر سلیقه بتواند هود مورد نظر خود را یافت نماید . هود های آشپزخانه مورب که بر روی ديوار نصب مي شوند ، با زاويه 45 درجه نسبت به صفحه گاز قرار می گيرند . هود مورب دارای ظاهری زیبا و مود پسند هست و علت انتخاب آن بیشتر به خاطر همین ویژگی ست . هود آشپزخانه مورب در طرح های شيشه ، استيل ، شيشه و استيل توليد می شود ، اين هود ها مجهز به فيلتر آلومينیومی قابل شستشو و سيستم تشخيص زمان شستشو و تعويض فيلتر هستند . کنترل قسمت های هود بسته به مدل آن از طريق ريموت کنترل ، صفحه لمسی و يا دکمه مکانيکی امکان پذير می باشد و روشنايی هود از طريق لامپ هالوژن و يا ال اي دي ( LED ) است . بعضی از مدل ها تايمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود نيز دارد .

  • خرید هود اخوان – akhavan مدل فلت | خرید هود شومینه ای ارزان اخوان

برای خرید هود اخوان – akhavan مدل فلت | خرید هود شومینه ای ارزان اخوان با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . جنس هود شومینه ای ارزان اخوان – akhavan از مس و فلز هایی ست که در مقابل گرما و حرارت بادوام هستند . هود آشپزخانه شومینه ای اخوان – akhavan در طرح های استیل ، شیشه و شیشه استیل ساخته شده . از جمله ویژگی های هود اخوان – akhavan مدل فلت می توان به : مجهز به فیلتر آلومینیومی قابل شستشو ، تمیز کردن راحت تر ، مکش زیاد ، روشنایی به وسیله ی لامپ هالوژن و یا ال ای دی ، بعضی از مدل های آن دارای صفحه لمسی ، ریموت کنترل و دکمه مکانیکی می باشد  ، بعضی از مدل های این هود تایمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود را دارا هستند .

هود آشپزخانه شومینه ای استیل

  • اخوان – akhavan تولید کننده ی بهترین هود زیرکابینتی

اخوان – akhavan تولید کننده ی بهترین هود زیرکابینتی می باشد که به تولید و عرضه انواع هود زیرکابینتی پرداخته است . هود آشپزخانه زیرکابینتی اخوان – akhavan دارای مکش قوی ، کلید مکانیکی ، پنل مقاوم در برابر ضربه و حرارت و فیلتر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو می باشد . هود زیر کابینتی اخوان – akhavan در بالای اجاق گاز نصب می شود . ابعاد این هود آشپزخانه کمی کوچک تر از گاز می باشد . این هود آشپزخانه به وسیله ی یک کانال که در داخل دیوار قرار دارد هوا را به داخل دریچه و سپس به بیرون هدایت می کند . صدای این هود زیاد است .

هود زیرکابینتی

  • خرید هود اخوان مدل توکار | خرید هود مخفی ارزان قیمت اخوان

برای خرید هود اخوان مدل توکار | خرید هود مخفی ارزان قیمت اخوان می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . ود مخفی ارزان قیمت اخوان – akhavan دارای 2 عدد لامپ کم مصرف LED – SMD ، فیلتر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو ، میزان صدای موتور 54 دسی بل ، جنس موتور و پروانه پلاستیک – باکالیت می باشد . این هود آشپزخانه در داخل کابینت قرار می گیرد و هیچ نمایی ندارد . از جمله هود اخوان مدل مخفی می توان به هود مخفی اخوان مدل h64-tcs می باشد .

هود مخفی اخوان مدل h64-tcs

هود اخوان مدل h64-tcs در سایز 30*70 تولید گردیده و دارای نمای ظاهری استیل رنگ شده سفید می باشد . هود توکابینتی h64-tcs اخوان به صورت مخفی یا توکابینتی است. این کالا دارای دور موتور 3 سرعته می باشد به این معنی که قدرت مکش ان 700 متر مکعب بر ساعت است .

  • نمای پنل : شیشه مشکی مقاوم در برابر حرارت
  • مجهز به موتور توربو : 4 دور
  • دارای ریموت کنترل از راه دور
  • تعداد فیلتر آلومینیومی : 1 عدد
  • قابلیت نصب فیلتر ذغال : ندارد ( البته نصب فیلتر ذغالی بر روی هود مخفی کارایی آن را بسیار پایین میاورد )
  • جنس موتور و پروانه : پلاستیک – باکالیت
  • لامپ : دارد
  • سایز عمق هود : 30 سانتی متر
  • سایز عرض هود : 70 سانتی متر
  • دارای 2 عدد لامپ کم مصرف : LED – SMD
  • میزان صدای موتور: 54 دسی بل
  • قدرت مکش : حدود 700 متر مکعب
  • دارای فیلتر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو

خرید هود اخوان مدل tb-h64 tc

خرید هود اخوان بی صدا | خرید هود بی صدا اخوان – akhavan

برای سنجش میزان صدای هود آشپزخانه دور اول ، دور دوم و نهایتا دور سوم می تواند معیاری برای میزان صدای هود باشد ، دور چهارم و دور پنجم که دورهای آخر و مکش با شدت بالاست نمی تواند معیار مناسبی برای سنجش صدای هود باشد زیرا صدای زیادی تولید می شود .

2)میزان صدا در محدوده 53 تا 63 دسی بل محدوده مناسبی برای صدای هود است .

3)بعضی از مدل های هود سنسور حساس به بو و دود دارد به طوریکه هود آشپزخانه به طور خودکار با وجود بو ودود روشن شده و عمل تهویه را انجام می دهد. البته گاهی ممکن است این سنسورها حساس شده و بی مورد روشن شود.

نکته مهم دیگر در مورد صدای هود آشپزخانه و میزان تطابق خروجی هود با خروجی آشپزخانه است . اندازه خروجی متداول هود های آشپزخانه 10 و یا 15 سانتی متر مربع در حالیکه خروجی منازل 10 و یا 12 سانتی متر مربع است . حال اگر هودی با خروجی 15 را در آشپزخانه با خروجی 10 نصب کنیم این اختلاف زیاد در اندازه خروجی باعث ایجاد صدای اضافی در هود می شود. این نکته را باید بدانیم که هود هایی با مکش بسیار بالا خروجی 15 دارند اما در ایران خروجی آشپزخانه ها غالبا 10 و 12 است لذا هود هایی با مکش بسیار بالا مناسب ایران نیست زیرا علاوه بر تولید صدای اضافی عمر هود آشپزخانه نیز کم می شود .

هود آشپزخانه سقفی

نمایندگی هود اخوان – akhavan | نمایندگی خرید هود اخوان – akhavan

جهت سهولت در فروش و ارتباط تنگاتنگ با مشتریان ، گروه اخوان – akhavan در همه شهرهای کشور دارای نمایندگی فعال است . تنوع درمحصولات شرکت اخوان باعث شده محصولات این شرکت بزرگ دارای بازه گوناگونی از قیمت ها باشند . به طور کلی با توجه به شرایط حال حاضر بازار ، این شرکت محصولات خود را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می ‌کند . فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه ی چینوپ نمایندگی هود اخوان در تهران می باشد با دارا بودن انواع هود های این شرکت در مدل و طرح های مختلف ، عرضه کننده ی محصولات اخوان به سراسر کشور می باشد . با خرید از این فروشگاه علاوه بر صرفه جویی در اتلاف وقت از تحویل سریع و به موقع محصولات درب منل برخوردار می شوید . فقط کافیست با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید و وجه خود را درب منزل تحویل بگیرید .

جدیدترین مدل هود اخوان – akhavan

  • خرید هود اخوان مدل h63

برای خرید هود اخوان مدل h63 فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ بهترین گزینه و انتخاب است .هود اخوان مدل h63 در سایز 50*90 تولید گردیده و دارای نمای ظاهری شیشه مشکی می باشد . طرح هود اخوان h63 اخوان مورب است.این کالا دارای دور موتور 4 سرعته می باشد به این معنی که قدرت مکش ان 700 متر مکعب بر ساعت است .

  • نمای ظاهری : شیشه مشکی
  • نوع شیشه : سکوریت نشکن ( مقاوم در برابر حرارت و ضربه )
  • ریموت کنترل از راه دور : دارد
  • فیلتر آلومینیومی قابل شستشو : دارد
  • صفحه نمایش و صفحه کلید لمسی : دارد
  • سنسور دود و دما : دارد
  • دودکش : دارد
  • جنس موتور و پروانه : پلاستیک – باکالیت
  • قابلیت نصب فیلتر ذغالی : ندارد
  • سایز عمق هود : 50 سانتی متر
  • سایز عرض هود : 90 سانتی متر
  • دارای موتور 4 دور با مکش قوی
  • مجهز به لامپ SMD (نور بیشتر )
  • دارای فیلتر آلومینیومی چند لایه
  • قدرت مکش حدود 700 متر مکعب میزان صدا : 56 دسیبل

خرید هود اخوان مدل h63

  • خرید هود اخوان مدل h49ts

برای خرید هود اخوان مدل h49ts می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . هود اخوان مدل h49ts در سایز 50*90 تولید گردیده و دارای نمای ظاهری شیشه و استیل مشکی می باشد . هود اخوان h49 اخوان به صورت فلت است . این کالا دارای دور موتور 4 سرعته می باشد به این معنی که قدرت مکش ان 800 متر مکعب بر ساعت است .

  • نمای ظاهری : شیشه + استیل
  • ریموت کنترل از راه دور : دارد
  • فیلتر آلومینیومی قابل شستشو : دارد
  • امکانات دستگاه صفحه نمایش ، سنسور دود و دما به همراه صفحه کلید لمسی
  • قابلیت نصب فیلتر ذغالی : دارد
  • دودکش : دارد
  • جنس موتور و پروانه : پلاستیک – باکالیت
  • لامپ : دارد
  • سایز عمق هود : 50 سانتی متر
  • سایز عرض هود : 90 سانتی متر
  • دارای موتور توربو 4 دور با مکش قوی
  • دارای لامپ SMD (نور بیشتر )
  • دارای صفحه نمایش LCD
  • قدرت مکش حدود 800 متر مکعب میزان صدا : 56 دسیبل

خرید هود اخوان مدل h49ts

نکات لازم قبل از خرید هود اخوان

  • نوع تهویه

هود ها از لحاظ کارکرد معمولا به دو دسته تقسیم می شوند . دسته اول آن هایی هستند که که فقط نقش هواکش را داشته و هوای نامناسب آشپزخانه را از طریق کانال که به بیرون راه دارد ، به خارج از خانه منتقل می کنند . اما دسته دوم هوا را به داخل خود کشیده ، تصفیه کرده و سپس باز می گرداند . قبل از هر انتخابی شما باید بدانید که دقیقا به کدام نوع احتیج دارید و با توجه به نیاز خود هود آشپزخانه انتخاب کنید . برای دسته اول باید کانال کشی لازم انجام شده و در صورت امکان پذیر نبودن این کار ، ممکن است هزینه زیادی را برای شما در برداشته باشد . معمولا دسته دوم در نوسازی و بازسازی آشپزخانه ها کاربرد بیش تری دارند .

  • قدرت مکش

حتما در هنگام خرید هود آشپزخانه با واژه قدرت مکش برخورد زیادی داشته اید . از مهم ترین ویژگی که قدرت و برتری هود آشپزخانه را نشان می دهد قدرت مکش آن می باشد . پس باید بنابر محاسبه فضای آشپزخانه خود قدرت مکش هود آشپزخانه را انتخاب کنید .

  • سرعت مکش

مدلی را انتخاب کنید که امکان تنظیم سرعت را به شما بدهد . اما این که از چه سرعتی استفاده کنید بستگی به استفاده و نوع آشپزی شما خواهد داشت . البته این نکته ار فراموش نکنید که سرعت بیش تر صدای بیش تری نیز تولید می کند .

  • کم صدا بودن

مهم ترین عنصری که هرگز نباید نادیده گرفته شود صدای هود آشپزخانه است . زیرا می تواند به مرور زمان برایتان غیر قابل تحمل شود . البته تا به امروز مدلی که واقعا بدون صدا باشد طراحی و ساخته نشده است اما در بین برند های موجود می توانید کم صداترین را انتخاب نمایید .

  • ابعاد هود

اندازه هود بستگی به نوع اجاق گاز شما دارد به این معنا که نباید از صفحه گاز کوچک تر باشد .

  • سبک هود

قبل از انتخاب بهتر است دکوراسیون آشپزخانه تان را بررسی کرده و ببینید کدام مدل هود هم خوانی بیش تری با آن محیط دارد .

خرید هود اخوان ، هود شومینه ای استیل

نحوه ی تمیز کردن هود آشپزخانه

قبل از نظافت هود آشپزخانه ، آن را از برق بکشید . از مواد شوینده و حلال در چربی برای از بین بردن چربی ها مانند صابون و یا مایع ظرفشویی استفاده شود . از تماس مواد شوینده به صفحه کلید و قسمت های الکترنیکی و برقی خوداری شود . از مواد شوینده اسپری شکل جهت تمییز کردن لکه های موجود روی بدنه هود آشپزخانه استفاده شود . از برس فلزی ، سنباده ، سیم ظرفشویی و حلال های قوی برای تمییز کردن هود آشپزخانه استفاده نشود . برای داشتن سطحی براق بهتر از پاک کننده های تخصصی استفاده نمود . صفحه سوییچ فیلتر های استیل ، با پارچه نرم و مرطوب پاک شود .

خرید هود اخوان ، هود فلت استیل

چند روش دیگر برای تمیز کردن هود آشپزخانه :

تمیز کردن هود آشپزخانه با جوش شیرین : مقداری جوش شیرین و آب را با هم ترکیب کنید و آن توی یک شیشه اسپری بریزید یا به صورت خمیر درآورید . محلول را مستقیم روی بدنه هود اسپری کنید یا خمیر را با استفاده از یک تکه مسواک روی بدنه بکشید تا لکه‌های چربی را پاک کند . برای هودهای استیل و شیشه ‌ای می ‌توانید با یک اسکاچ پارچه ‌ای نرم چربی‌ ها را با این محلول پاک کنید .

تمیز کردن هود آشپزخانه با سرکه : برای انجام این روش سرکه را به اندازه مساوی با آب در شیشه‌ ای ریخته و روی بدنه و فیلتر ها اسپری کنید و بگذارید چند دقیقه بماند تا چربی‌ ها را در خود حل کند . با دستمالی مرطوب بقایای چربی و گرد و غبار روی هود را پاک کنید . پس از آن با یک دستمال میکروفایبر به آرامی لکه ‌ها و رد چربی توام با سرکه را پاک کنید و هود خود را برق بیندازید .

تمیز کردن هود آشپزخانه با مواد شیمیایی و شوینده : برای تمیز هود آشپزخانه می توانید از مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی و پودر لباسشویی استفاده کنید .

خرید هود اخوان ، هود فلت مشکی

خرید اینترنتی محصولات اخوان | لیست قیمت هود اخوان | خرید هود اخوان

برای خرید اینترنتی محصولات اخوان – akhavan و اطلاع از لیست قیمت هود اخوان – akhavan فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ انتخاب مناسبی است . این فروشگاه اینترنتی با هدف ایجاد خریدی آسان و مطمئن ایجاد شده و در تلاش بوده و هست تا بتواند بهترین در این زمینه باشد . به همین منظور با در نظر گرفتن پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت سعی کرده تا نظر خریداران را جلب نماید . در همین راستا ضمانت بازگشت کالا در صورت مشکل داشتن ، ضمانت اصالت کالا ، تحویل سریع و مطمئن و پشتیبانی 24 ساعته برای سفارشات درنظر گرفته شده ، تا تجربه خریدی آسان و آسوده برای تمام مشتریان فراهم شود .

خرید هود اخوان ، هود-آشپزخانه-زیرکابینتی

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .