کولر گازی و اسپیلت امروزه یکی از برترین لوازم خانگی و مهم ترین عنصر برای آرامش اعضای خانواده و کارکنان در محیط های کاری است بنابراین انتخاب برند مناسبی از بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار همواره می تواند مهمترین انتخاب در خرید این کالا باشد .

تعریف کلی از بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار :

کولر گازی و اسپلیت نوعی تهویه کننده ی هواست که در مدل های مختلفی تولید می شود .

این وسیله با جذب هوای گرم داخل و تولید هوای خنک و مطبوع از طریق فرآیند تبخیر مایع مبرد به گاز اواپراتور عملکرد تولید هوای خنک را انجام می دهد .

امروزه کولر های گازی و اسپیلت با توجه به نیاز های مختلف مردم برای استفاده در مکان های مختلف ساخته شده و به بازار عرضه گردیده .

از جمله از این مدل ها می توان به :

کولر گازی اسپیلت ( Split Air Conditioner ) :

کولر گازی اسپلیت به دو قسمت تقسیم می شود و یک قسمت آن در داخل محیط ساختمان و دیگری در بیرون از ساختمان و در هوای آزاد نصب می شود .

با این کار قسمت پر سر و صدای این دستگاه یعنی کمپرسور ، به بیرون از محیط ساختمان منتقل شده و تنها قسمت اواپراتور که وجود آن در داخل محیط ضروری می باشد نصب می گردد .

دستگاه داخلی کولر گازی اسپلیت می تواند بصورت دیواری ( Wall Mounted ) ، سقفی کاستی ( Cassette ) ، سقفی ( Ceiling ) ، زمینی ( Floor ) و کانالی ( Duct ) باشد .بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار

کولر گازی و اسپلیت وسیله ی تهویه کننده ی هوا

بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار . ایستاده یا کابینتی :

سیستم کولر گازی اسپیلت ایستاده نیز ، دارای دستگاه داخلی و بیرونی بوده و کاملا مشابه اسپیلت ساده می باشد .

تنها تفاوت این سیستم با سیستم های قبلی در این است که طراحی دستگاه داخلی این سیستم ، مخصوصا فن آن ، برای فضاهای بزرگ مانند سالن ها ، اداره جات و مساجد مناسب بوده و پرتاب باد این دستگاه بیشتر از دستگاه های قبلی می باشد .

انوع مختلفی از کولر گازی اسپلیت ایستاده ساخته می شود که در بعضی از انواع آن خروجی هوا دستگاه از نوع کانالی بوده و توزیع هوا توسط سیستم کانال می باشد .

بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار . چند پنل یا چند تکه :

در کولر گازی مولتی پنل یک دستگاه بیرونی شامل کندانسور هوایی و کمپرسور و چند دستگاه داخلی از نوع مختلف ذکر شده می تواند وجود داشته باشد . تعداد دستگاه های داخلی از 2 تا حدود 100 عدد می تواند باشد .

 

بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار . پنجره ای یا اتاقی :

کولر گازی پنجره ای یا اتاقی برای تهویه مطبوع یک محل کوچک و محدود ، مانند یک اتاق بکار می رود .

کولر گازی های پنجره ای معمولا در درون پنجره ها نصب می گردند و با برداشتن قسمتی از شیشه پنجره ، نیمی از بدنه ی کولر و یا فقط قسمت جلویی دستگاه در فضای داخلی اتاق قرار گرفته و پشت دستگاه در بیرون از هوای اتاق و در معرض جریان هوای آزاد قرار می گیرد . به همین علت این دستگاه را کولر گازی پنجره ای می نامند .

کولر گازی پنجره ای یا اتاقی

بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار . پرتابل یا قابل حمل  :

کولر گازی پرتابل ، ساختمانی کاملا مشابه کولر گازی پنجره ای دارد ، با این تفاوت که قابل حمل بوده و در محل خاصی نصب نمی شود .

ظرفیت این کولرها معمولاً بین 9000 تا 24000 بی تی یو بر ساعت می باشد. جهت هدایت هوای گرم خروجی از کندانسور دستگاه معمولاً از یک لوله پلاستیکی استفاده می شود .

این مدل کولر گازی بیشتر در فضای کوچک و اتاقک ها استفاده می شود .

هرچه بیشتر به فصل گرما مثل تابستان نزدیک تر می شویم درخواست مردم برای خرید کولر گازی بیشتر می شود .

در انتخاب کولر گازی علاوه بر ظرفیت انتخاب یک برند خوب بسیار مهم است و شاید مشکل بیشتر افراد این باشد که چه کولر گازی با چه برندی می تواند خوب باشد .

در این مقاله سعی داریم ضمن آشنایی شما با چند برند خوب به توضیح هر یک بپردازیم .

کولر پرتابل یا قابل حمل

انواع برند برتر بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار :

بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار:

از جمله برند های کولر گازی می توان به :

گری ، جنرال ، اجنرال ، ال جی ، سامسونگ ، بوش و میتسوبیشی

کولر گازی گری :

یکی از بزرگ ترین و تخصصی ترین شرکت تولید سیستم تهویه مطبوع در جهان شرکت گری می باشد .

این شرکت بزرگ ترین تولید کننده کولر گازی در چین می باشد و توانسته در بازار های جهانی با تولید کنندگان کولر های گازی درجه یک به خوبی رقابت کند .

این شرکت در سال 1991 تاسیس و شروع به کار کرده است . تنوع زیاد کولر های گازی گری موجب گردیده که یکی از بهترین کولر گازی در ایران شناخته شود .

از جمله ویژگی های مهم این کولر ها استحکام زیاد بدنه ی آن ها می باشد . همچنین این کولر ها مصرف برق کم و تولید سرمایش و گرمایش فوق العاده ای دارند و با محیط بسیار سازگاری پیدا می کنند .

کمپرسور کولر گازی های گری ، بسیار پیشرفته بوده و اغلب آنها ساخت شرکت های آمریکایی است .

نکته جالب اینجاست که کولر گازی های گری قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را دارند و شما از هر نقطه ای از جهان که قرار داشته باشید براحتی می توانید کولر گازی خود را از طریق اینترنت بطور کامل کنترل کنید .

پنل داخلی این کولر ها بسیار کم حجم است و فضای بسیار کمی را اشغال می کند .

کولر گازی گری دارای مدل های مختلفی است که در این نوشته به چند مورد اشاره می کنیم .

 اسپلیت گری

انواع کولر گازی گری :

کولرگازی گری 9000 لومو ، کولر گازی 48000 گری ایستاده ، کولرگازی گری 24000 ، کولر گازی گری 30000 دی ماتیک ، کولر گازی گری 24000 لومو اینورتر و کولر گازی گری 30000 دی ماتیک و …

قیمت کولر گازی گری :

در پایان این نکته را تاکید می کنیم که اگر شما هم قصد خرید یک کولر گازی ارزان قیمت و در عین حال پیشرفته و کم مصرف را دارید ، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما ، کولرگازی های گری است .

 

بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار . کولر گازی جنرال :

کولر گازی جنرال یکی از بهترین کولر های گازی و پر فروش ترین برند در ایران است و یکی از شناخته ترین نوع کولر ها می باشد .

موتور کولر گازی جنرال از موتور توشیبا ساخت کشور تایلند بهره برده است . سطح مصرف انرژی آن نوع B است .

یکی از ویژگی های آن که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند بالا بودن کیفیت کولر گازی جنرال و قیمت پایین و مناسب آن است .

 اسپلیت جنرال

بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار . کولر گازی اجنرال :

یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی کولر گازی اجنرال است .

این نوع برند کولر گازی به علت داشتن رده مصرف انرژی A++ به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی جهان نامیده می شود . از ویژگی های این کولر گازی می توان به استحکام قطعات و موتور کم صدا بودن آن اشاره کرد .

تنوع در مدل های این کولر گازی باعث شده مشتریان در هنگام خرید انتخاب بیشتری داشته باشند . کولر های اجنرال در شرایط گرمسیری دارای مقاومت بسیار زیادی هستند .

سیستم اینورتر کولر گازی اجنرال بسیار پیشرفته است بطوری که حتی زمانی که کسی در اتاق حضور ندارد ، باز هم درجه هوا را خنک نگه می دارد .

یکی از نکات قابل توجه برای خرید کولر گازی اجنرال این است که قابلیت بوزدایی پیشرفته ای دارند که این کار توسط فیلتر های پیشرفته انجام می شود و همچنین قیمت کولر گازی اجنرال در مقابل با کیفیت و کارایی آن بسیار مناسب می باشد .

 

 کولر گازی ال جی :

یکی از پر فروش و بهترین کولر های گازی ، کولر گازی ال جی می باشد .

کولر گازی و اسپلیت ال جی قابل اطمینان بوده و راه حلی دائمی و مناسبی برای تامین سرمایش و گرمایش خانه یا محل کار شما هستند .

کولرهای گازی ال جی ، دارای قابلیت های متعددی می باشند از جمله می توان موارد زیر اشاره کرد :

  • اسکن هوشمندانه محیط و تنظیم هوشمندانه باد به سمت افراد
  • استفاده از جریان هوای بهینه
  •  داشتن قابلیت پرتاب باد تا 15 متر و حتی در برخی مدل ها بیشتر
  • سیستم تصفیه هوا
  • سیستم کاهنده برق
  • سیستم محافظ دستگاه در برابر نوسانان برق و حتی رعد و برق

 اسپلیت ال جی

کولر گازی ال جی دارای قیمت مناسب و تنوع زیادی است بنابراین برای کسانی که از نظر اقتصادی به دنبال خرید یک کولر گازی با قیمت مناسب هستند این برند بسیار مناسب و با کیفیت می باشد .

بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار . کولر گازی سامسونگ :

سامسونگ یکی از دیگر برند های معتبر کولر گازی است که توانسته بخشی از بازار های کولر گازی اسپلیت را از آن خود کند .

کولر گازی سامسونگ ، با طراحی منحصر به فرد و صنعتی و با بهره گیری از بروز ترین فناوری های دنیا ، به عنوان محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده است .

از جمله ویژگی های کولر گازی سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عملکرد مثبت در زمینه مصرف انرژی
  • داشتن فیلتر تصفیه هوای بسیار پیشرفته
  • پره و اپراتور طلایی ضد فرسایش
  • قابلیت تغییر سرمایش به گرمایش و بلعکس
  • دکمه عملکرد بهینه ( هنگام خواب )
  • کارکرد بی صدا

کولر گازی اسپلیت سامسونگ

بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار . کولر گازی بوش :

شرکت بوش آلمان یکی از برند های معتبر کولر گازی در اروپا و بلکه در سطح جهان است .

شرکت بوش توانسته با موفقیت بهترین مدل های کولر گازی کم مصرف و پیشرفته را در آلمان تولید و در سراسر جهان به فروش برساند .

قیمت کولر های گازی بوش نسبت به امکانات و قابلیت های عالی آن ها بسیار مناسب و به صرفه است .

کولر گازی های بوش معمولا دارای طراحی بدنه ساده ولی زیبایی هستند و دارای قابلیت ها و سیستم های پیشرفته ای هستند که موجب شده استفاده از آن ها را بسیار ساده و در عین حال مناسب برای مصرف کنندگان باشد .

از جمله ویژگی های کولر گازی بوش می توان به :

  • داشتن فیلتر های جدید ضد باکتری
  • داشتن کمپرسور های قدرتمند T3
  • سیستم اینورتر با گرید انرژی مناسب
  • سیستم عیب یابی خودکار
  •  پرتاب باد مناسب

و همچنین وجود نشانگر دیجیتالی تعبیه شده بر روی پنل دستگاه ، که کمک می کند مصرف کننده از شرایط کولر گازی مطلع شود از مزایای کولر گازی های بوش اشاره کرد .

کولر گازی و اسپلیت بوش

 کولر گازی میتسوبیشی :

کولرگازی میتسوبیشی به عنوان یک کولر گازی ژاپنی و درجه یک مسلما می تواند نیازهای شما را جهت تهویه هوا ، ایجاد سرمایش و گرمایش در فصل های مختلف سال برآورده کند .

کولرگازی های میتسوبیشی امروزه به عنوان یکی از بهترین کولر گازی های جهان شناخته می شوند و با داشتن کارایی مناسب و بسیار خوب خود توانسته اند در بازار های جهان مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنند .

از جمله ویژگی های کولر گازی میتسوبیشی صدای بسیار کم و فیلتر های مناسبی است که دارا می باشند و با کار در یک بازه ی زمانی کم می تواند هوای منزل یا محل کار شما را تصفیه کند .

بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار را از چه فروشگاه هایی می توان تهیه کرد ؟

بسیاری از افراد بعد از انتخاب برند و مدل کولر گازی خود به این فکر می کنند که اکنون این کولر گازی را از کدام فروشگاه یا مغازه تهیه کنند یا حتی بعضی از افراد نمی دانند کدام مدل یا برند برای آن ها مناسب است ؟

ما به شما فروشگاه اینترنتی چینوپ را معرفی می کنیم این فروشگاه با داشتن انواع برند های برتر کولر گازی و دیگر محصولات به عرضه این کالا ها در سراسر کشور با کمترین بازه ی زمانی پرداخته است .

افراد می توانند با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی و بدون اتلاف در زمان خود برای رفتن به مغازه ، محصول خود را از میان محصولات متنوع انتخاب و به ساده ترین شکل ممکن خریداری کنند و به صورت ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرند .

 بهترین کولر های گازی اسپلیت در فروشگاه تجهیزات آشپزخانه چینوپ

 

روش خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ :

ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی چینوپ محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده آن را در سبد خرید قرارداده و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید .

پس از ثبت سفارش همکاران ما در واحد پشتیبانی و هماهنگی و ارسال سفارشات ظرف مدت 24 ساعت با شما تماس میگیرند و هماهنگی های لازم جهت ارسال برای شما را انجام می دهند و شما می توانید محصول خود را در آدرس مورد نظر خود دریافت کنید و پرداخت را انجام دهید .

ارسال بهترین کولر گازی اسپلیت در بازار برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول را با ارسال رایگان در آدرس مورد نظر خود دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید . که پرداخت وجه برای شما می تواند به دو صورت باشد :

1- پرداخت درب منزل

2- پرداخت از طریق درگاه فروشگاه اینترنتی چینوپ

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال وجه را واریز نموده و محصول برای شما تا باربری رایگان ارسال می شود و با هزینه ی خریدار به شهر های دیگر ارسال می گردد.

بهترین کولر اسپلیت در فروشگاه اینترنتی چینوپ