یکی از مهم ترین مسائلی که بیشتر افراد هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه با آن مواجه هستند انتخاب شرکت تولید کننده یا همان برند محصول است  . اخوان ، ارائه دهنده ی با کیفیت ترین فر اخوان از جمله برند های موفق در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه از جمله فر توکار می باشد .

فر های توکار از جمله تجهیزاتی هستند که امروزه به وفور در آشپزخانه های مدرن و امروزی دیده می شوند . آنچه که در هنگام خرید یک فر توکار حائز اهمیت است ، انتخاب بهترین و با کیفیت ترین این کالا می باشد . پس برای انتخاب بهترین برند فر توکار ، باید با توجه به سوابق و پیشینه ی آن و معیار هایی که در کیفیت و عملکرد آن محصول نقش دارد صورت گیرد . فر های توکار اخوان یک برندی ایده آل و شناخته شده در این عرصه می باشند و این شرکت تولید کننده ی انواع مدل با کیفیت ترین فر اخوان می باشد .

فر اخوان

فر توکار ایرانی چی بخرم ؟ با کیفیت ترین فر اخوان

بیشتر افراد هنگام خرید همواره با این سوال مواجه می شوندکه فر توکار ایرانی چی بخرم ؟

امروزه برند های زیادی در زمینه تولید تجهیزاتآشپزخانه مشغول فعالیت هستند که در بین این برند ها می توان گفت اخوان بهترین برند شناخته شده است .

باید بدانید که تمامی محصولات اخوان از جمله فر توکار آن از سابقه و پیشینه ی طولانی برخوردار هستند و با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند .

فر توکار اخوان

قطعات و مواد اولیه این فر های توکار دارای کیفیت و مرغوبیت خاصی هستند . همچنین در روند تولید این محصولات از نیرو های کارآمد و مشاورین متخصص استفاده شده است .

از دیگر ویزگی ممتاز این فر ها این است که دارای برنامه پخت متنوعی هستند و عاری از هرگونه اشعه و حرارت مضر می باشند .

به طوریکه غذای پخته شده در این فر های توکار برای سلامت اعضای خانواده مضر نمی باشد .

این فر های توکار بر طبق آخرین استاندارد های جهانی ساخته شده و مصرف انرژی در این فر ها بسیار پایین می باشد .

فر اخوان

یکی از ویژگی ممتاز این برند این است که کلیه قطعات بکار رفته در آن ایتالیایی و اسپانیایی ست که باعث شده این محصول به عنوان یکی از بادوام ترین محصولات شناخته شود و دارای ماندگاری زیادی باشد .

استیل و شیشه ی این فر های توکار بسیار مرغوب و مقاوم در برابر ضربه و حرارت است .

پخت غذا در این فر ها به طور یکنواخت انجام می پذیرد و این بخاطر المنت های حرارتی در این فر می باشد که باعث پخش حرارت یکنواخت در فضای آن می شود .

فر توکار استیل اخوان

این مدل فر های توکار اخوان از تمیز کردن خودکار برخوردار هستند یعنی احتیاجی به نظافت بدنه ی داخلی فر نیست .

استفاده از این فر ها بسیار آسان است .

همچنین این فر ها از موتور جوجه گردان و ترموکوبل دو زمانه نیز برخوردار هستند .

فر توکار استیل

بهترین مدل فر توکار اخوان کدام است ؟

بهترین مدل فر توکار اخوان کدام است ؟ اخوان با ایجاد تنوع در فر های توکار خود این امکان را برای خریدارای ایجاد کرده که با هر سلیقه ای که دارند می توانند فر توکار مورد نظر خود را در بین فر های این برند جستجو کنند . در این قیمت به چند مدل از با کیفیت ترین فر اخوان می پردازیم .

بهترین مدل فر توکار اخوان

شركت اخوان جم با داشتن تیم های مهندسی خبره و طراحانی خلاق و کاردان توانسته است محصولاتی با کیفیتی عالی و قیمتی بی نظیر را روانه بازار کند .

فر توکار آشپزخانه ی اخوان

فر اخوان

اخوان سازنده و عرضه کننده ی بهترین فر توکار ایرانی در خاورمیانه می باشد . این شرکت تولید کننده ی فر های توکار با کیفیت و مرغوب در ایران است .

فر اخوان ، از طراحی و ساخت بسیار زیبا و ظریفی برخورداراست و مدل های بسیار متنوعی دارد .

این فر های توکار، در رنگ های گوناگونی عرضه می شوند و این امکان را برای افراد فراهم می کنند ، تا با توجه به دکوراسیون داخلی آشپزخانه ی خود ، گزینه ی ایده آلشان را انتخاب نمایند .

فر اخوان در سه مدل گازی ، برقی ، گازی و برقی تولید شده و روانه ی بازار شده است .

فر توکار اخوان با نمای استیل شیشه

فر توکار تمام گازی اخوان با کیفیت ترین فر اخوان

فر توکار تمام گازی اخوان با گاز شهری کار می کند و نحوه پخت آن از سطح شروع شده و به عمق می رسد .

قیمت و راه اندازی فر های توکار گازی ارزان تمام می شود .

این مدل نیز مانند فر توکار گازی و برقی باید انشعاب گاز و فلکه گاز از اجاق گاز مبله یا گاز رومیزی جدا باشد .

فر توکار تمام گازی اخوان

فر توکار برقی اخوان با کیفیت ترین فر اخوان

فر توکار برقی اخوان بیشتر برای محل هایی مناسب است که لوله کشی گاز وجود ندارد یا برای مشتریانی که می خواهند فر توکار حرفه ای داشته باشند که عمل گرم کردن یا یخ زدایی غذا را داشته باشد مفید است .

در فر های برقی پخت غذا بوسیله ی تابش گرما توسط یک عنصر گرمایشی که در قسمت پایین و بالای فر قرار گرفته اند انجام می شود از این المنت ها موج حرارتی تولید می شود که سبب می شود درون غذا کاملا پخته شود .

فر توکار برقی اخوان

فر توکار گازی و برقی اخوان با کیفیت ترین فر اخوان

فر توکار گازی و برقی اخوان هم به گاز و هم به برق وصل می شود که برای گرم کردن فضای داخلی فر از شعله ی گاز و برای جوجه گردان ، تایمر و جرقه زدن از برق استفاده می شود .

این مدل فر توکار قابلیت استفاده تنها از گاز و برق را ندارد . به گونه ای طراحی شده

برای نصب فر توکار گاز و برق باید از انشعاب گاز و فلکه گاز از اجاق گاز مبله یا گاز رومیزی جدا باشد .

فر توکار گازی و برقی اخوان

سایز فر اخوان

فر اخوان دارای اندازه های مختلف 56 لیتری ، 60 لیتری و 70 لیتری می باشند سایز فر اخوان به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده در تمام آشپزخانه ی بزرگ و کوچک می باشد .

فر در فضای زیبای آشپزخانه

خرید با کیفیت ترین فر اخوان از فروشگاه اینترنتی چینوپ

برای خرید با کیفیت ترین فر اخوان می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید .

این فروشگاه آنلاین با فعالیت 24 ساعته سعی در تسهیل امر خرید برای مشتریان نموده است به طوریکه می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و پس از انجام مراحل بسیار ساده ثبت کالای خریداری شده خود را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید .

ار دیگر محصولات عرضه شده فروشگاه اینترنتی چینوپ می توان به :

شیرآلات ساختمانی – فر توکار آشپزخانه – سینک ظرفشویی – اجاق گاز صفحه ای – تهویه سرمایشی و گرمایشی و کولر گازی – دوش حمام – ماکروویو اشاره کرد .

تجربه ی یک خرید خوب را می توانید در این فروشگاه اینترنتی کسب کنید .