کیفیت فر توکار اخوان – akhavan بسیار عالی می باشد و می تواند بهترین انتخاب و گزینه برای آشپزخانه ی شما باشد . امروزه فضای آشپزخانه و منازل مسکونی بسیار محدود شده و افراد ترجیح می دهند از وسایلی استفاده کنند که کوچک باشد و محیط کمتری را اشغال کند . فر توکار اخوان – akhavan بدلیل ظاهر زیبا و عالی که دارد می تواند گزینه ی مناسبی باشد در کنار این ویژگی ها ، کیفیت فر توکار اخوان – akhavan نیز بدلیل تکنیک های خاصی که در ساخت این فر های توکار بکار گرفته شده بسیار عالی است .

فر توکار اخوان – akhavan علاوه بر اینکه امکان پخت و پز انواع غذا ها را در فر به وجود می آورد ، موجب لوکس تر شدن فضای آشپزخانه ی شما نیز می گردد . شركت اخوان – akhavan با داشتن تیم های مهندسی خبره و طراحانی خلاق و کاردان توانسته است محصولاتی با کیفیتی عالی و قیمتی بی نظیر را روانه بازار کند تا جایی که می توان گفت کیفیت فر توکار اخوان – akhavan بی نظیر است .

کیفیت فر توکار اخوان – akhavan ، بهترین فر توکار ایرانی

همانطور که گفته شد ، کیفیت فر توکار اخوان – akhavan ، بهترین فر توکار ایرانی بسیار عالی است . شرکت اخوان بزرگ ترین تولید کننده فر توکار در خاورمیانه است . فر توکار اخوان – akhavan در مدل های گازی ، برقی ، برقی و گازی موجود می باشد . اخوان سازنده و عرضه کننده ی انواع بهترین فر توکار ایرانی در خاورمیانه می باشد و این بدلیل با کیفیت بودن و با دوام بودن این محصولات است که به عنوان بهترین شناخته شده است . در ساخت بهترین فر توکار اخوان و یا کلیه فر این شرکت آخرین تکنولوژی روز دنیا و قطعات اصلی ایتالیا بکار رفته است . مصرف برق و گاز در فر توکار اخوان بسیار کم است و کلیه فر های این شرکت دارای گرید مصرفی A می باشند . فر توکار اخوان دارای تمیز کردن خودکار ، 65 برنامه از پیش تعیین شده برای پخت و پز ، تایمر تاچ اسکرین برای انجام کلیه تنظیمات و جوجه گردان و ترموکوبل دو زمانه می باشد .

فر توکار شیشه مشکی

انواع فر توکار اخوان – akhavan

  • فر توکار تمام گازی اخوان – akhavan

سوخت مصرفی فر توکار تمام گازی اخوان – akhavan از گاز شهری تامین می شود . برای استفاده از این مدل فر گازی اخوان نیاز به لوله کشی از پیش تهیه شده و اتصال سیم فر به پریز برای روشن کردن لامپ ها و فن دارید . مرطوب بودن محیط داخلی این فر باعث جلوگیری از خشک شدن غذا می شود . همچنین زمان کمتری برای گرم و سرد شدن لازم دارد . هزینه فر توکار تمام گازی اخوان – akhavan بسیار پایین است و این به دلیل پایین بودن گاز سوختی در ایران می باشد . تعمیر این فر توکار آسان و دوام آن نیز نسبت به سایرین بیشتر است . شایان ذکر است که به دلیل نبودن دمای ثابت در فضای داخلی این فر باعث عدم پخت غذا بطور یکنواخت می شود .

فر توکار شیشه مشکی

مزایای فر توکار تمام گازی اخوان – akhavan

  • سریع تر گرم می شود
  • سریع تر خاموش و سرد می شود
  • مرطوب بودن محیط پخت که مانع از خشک شدن غذا می شود
  • پایین بودن هزینه
  • پایین بودن هزینه ی نگه داری و تعمیرات
  • بادوام بودن
  • درصد پایین شکستن و خراب بودن

معایب فر توکار اخوان مدل گازی 

  • فرآیند پخت و پز به صورت یکنواخت انجام نمی شود
  • خشک نبودن محیط پخت
  • به دلیل تجمع گاز در فر و استفاده از جریان الکتریسیته ای که برای روشنایی لامپ یا نور پایلوت استفاده می شود ، احتمال بروز حادثه می باشد

فر توکار گازی

  • فر توکار برقی اخوان – akhavan

در این مدل فر توکار برقی اخوان از المنت های برقی برای پخت غذا استفاده می شود . اگر قصد استفاده حرفه ای از فر با درجه بالا را دارید ما این فر توکار را به شما پیشنهاد می کنیم . در ساخت این نوع فر توکار از تکنولوژی های بالایی از جمله : تمییز کنندگی خود کار، برنامه پخت ، تایمر هشدار ، قفل اتوماتیک در دماهای بالا و همچنین ثابت نگه داشتن درجه حرارت ،عایق های ضخیم تر ، نظافت آسان تر و یخ زدایی استفاده شده است . فر توکار برقی اخوان باعث خشک شدن غذا می شود که این برای بعضی نقطه ضعف و برای بعضی دیگر جزو مزیت به شمار می رود . از طرف دیگر چون مصرف برق این مدل فر توکار مقداری بالا ست توصیه می شود الویت خود را به سطح A بدهید . تذکر : المنت های موجود در این فر توکار پس از مدتی نیاز به تعویض دارد .

مزایای فر توکار برقی اخوان – akhavan

  • بالا بودن درجه حرارت
  • تمیز کنندگی خودکار
  • مناسب برای پخت و پز خشک
  • کنترل دقیق به روی درجه حرارت

معایب فر توکار اخوان مدل برقی

  • کوچک بودن فر توکار برقی نسبت به فر توکار گازی
  • تعویض هر چند وقت یک بار المنت های موجود در فر توکار برقی
  • بالا بودن میزان برق مصرفی

نمای داخلی فر توکار

فر توکار برقی و گازی اخوان – akhavan

درفر توکار برقی و گازی اخوان – akhavan انرژی لازم برای طبخ غذا به وسیله ی گاز صورت می گیرد و بخش هایی مثل فندک ، تایمر، جوجه گردان و … به وسیله برق .

ولی حتما قبل از خرید این مدل فر توجه داشته باشید که باید از لوله کشی گازی استفاده کنید .

فر توکار شیشه استیل

بهترین مدل فر توکار اخوان – akhavan

  • فر توکار اخوان مدل f22
  • فر توکار اخوان مدل f38
  • فر توکار اخوان مدل f32
  • فر توکار اخوان مدل f35
  • فر توکار اخوان مدل f34
  • فر توکار اخوان مدل f23
  • فر توکار اخوان مدل f21
  • فر توکار اخوان مدل f20
  • فر توکار اخوان مدل f25

کیفیت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f22

فر توکار اخوان مدل F22 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی و استیل به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک نیز است . مدل کلید فر برقی F22 اخوان لمسی و ولومی می باشد . این فر توکار دارای نمای شیشه و استیل ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک و جوجه گردان می باشد .

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای شلف تلسکوپی و ریل دار برای راحتی در جابجایی ظروف داغ ، با کارکرد گاز و برق | همزمان هم به گاز و هم به برق باید متصل باشد ، دارای شعله پخش کن گازی ، دارای گریل برقی ، مجهز به جوجه گردان ، دارای تایمر تاچ اسکرین با قابلیت تنظیم برنامه پخت ، شلنگ ایمنی استنلس استیل ، شیر ترموستاتیک ، دارای تایمر اشاره کرد .فر توکار اخوان مدل f22

کیفیت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f38

فر توکار برقی اخوان مدل F-38 دارای ابعاد 60*60 و عمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی و استیل به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 12 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی F-38 اخوان مکانیکی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه مشکی و استیل ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک  و جوجه گردان می باشد .

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای شیشه مشکی و استیل ، مجهز به جوجه گردان ، کارکرد با برق ، دارای تایمر تاچ اسکرین با قابلیت تنظیم برنامه پخت ، دارای فن داکتی داخلی جهت یکنواخت کردن حرارت ، دارای شلف به همراه ریل تلسکوپی ، شیلنگ ایمنی استنلس استیل ، شیر ترموستاتیک و شیشه ایتالیایی ، دارای ترموكوبل دو زمانه و دارای رده انرژی A اشاره کرد .

فر توکار اخوان مدل f38

کیفیت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f32

فر توکار اخوان مدل F32 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه هلالی سفید به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 12 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی F32 اخوان لمسی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه هلالی سفید ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک ، یخ زدایی و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای تایمر تاچ اسکرین ، تمام برقی و دارای ۴ المنت ، امکان استفاده برای یخ زدایی ، امکان استفاده برای گرم کردن غذا ، دارای meat probe  | قابلیت اندازه گیری درجه حرارت داخل گوشت و مرغ ، مجهز به جوجه گردان ، دارای شیشه سه جداره ، دارای شلف تلسکوپی و ریل دار ، دارای فن داکتی با پروانه ( یکنواخت کننده حرارت داخل فر ) ، کارکرد تمام برقی ( بدون نیاز به گاز ) برای محیط هایی که تاسیسات گاز در نظر گرفته نشده باشد ، دارای مصرف انرژی A ، دارای قابلیت برنامه ریزی اشاره کرد .فر توکار اخوان مدل f32

کیفیت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f35

فر توکار اخوان مدل F35 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 12 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی F35 اخوان لمسی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه رفلکتیو و استیل ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک ، یخ زدایی و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای تایمر تاچ اسکرین ، تمام برقی و دارای ۴ المنت ، مجهز به جوجه گردان ، دارای 12 برنامه پخت ، قابليت باز شدن درب فر به صورت دستي و الكترونيكي ، بازشدن درب فر به طرفين ، دارای شلف تلسکوپی و ریل دار ، دارای فن داکتی با پروانه ( یکنواخت کننده حرارت داخل فر ) ، کارکرد تمام برقی ( بدون نیاز به گاز ) برای محیط هایی که تاسیسات گاز در نظر گرفته نشده باشد ، مجهز به حسگر میت پراب ( جهت تعیین دمای داخلی غذا در حین پخت ، دارای مصرف انرژی برق A ، قابلیت برنامه ریزی اشاره کرد .

کیفیت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f34

فر توکار اخوان مدل f 34 دارای ابعاد 60*60 و عمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 6 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی f 34 اخوان مکانیکی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه هلالی مشکی ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک  و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای شیشه مشکی هلالی ، دارای گریل برقی و شعله پخش کن گازی ، کارکرد با برقی و گازی ، مجهز به موتور جوجه گردان ، دارای تایمر تاچ اسکرین با قابلیت تنظیم برنامه پخت ، دارای فن داکتی داخلی جهت یکنواخت کردن حرارت ، دارای شلف به همراه ریل تلسکوپی ، شیلنگ ایمنی استنلس استیل ، شیر ترموستاتیک و شیشه ایتالیایی ، دارای ترموكوبل دو زمانه و دارای رده انرژی A اشاره کرد .

فر توکار اخوان مدل f34

کیفیت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f23

فر توکار اخوان مدل F23 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک نیز است . مدل کلید فر برقی F23 اخوان لمسی و ولومی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه مشکی ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای کارکرد گاز و برق | همزمان هم به گاز و هم به برق باید متصل باشد ، دارای گریل برقی ، مجهز به جوجه گردان ، دارای شعله پخش کن گازی ، دارای تایمر تاچ اسکرین با قابلیت تنظیم برنامه پخت ، شلنگ ایمنی استنلس استیل ، شیر ترموستاتیک ، دارای پروانه تنظیم کننده درجه حرارت اشاره کرد .

کیفیت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f21

فر توکار اخوان مدل F21 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک نیز است . مدل کلید فر برقی F21 اخوان لمسی و ولومی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه مشکی ، فن خنک کننده ، قفل کودک و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای کارکرد گاز و برق | همزمان هم به گاز و هم به برق باید متصل باشد ، تایمر تاچ اسکرین ، دارای ترموکوپل دو زمانه ، دارای شلف تلسکوپی و ریل دار برای راحتی در جابجایی ظروف داغ ، دارای فن داکتی با پروانه ( یکنواخت کننده حرارت داخل فر ) ، موتور جوجه گردان ، دارای شعله گاز فر در قسمت پایین ، دارای گریل برقی در قسمت بالای فر اشاره کرد .فر توکار اخوان مدل f21

کیفیت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f20

فر توکار اخوان مدل F20 دارای ابعاد 60*60 وعمق 60 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 12 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی f 20 اخوان لمسی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه مشکی ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک ، یخ زدایی و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای کارکرد تمام برقی و ۴ المنت ، دارای 12 برنامه پخت ، امکان استفاده برای یخ زدایی ، دارای قابلیت اندازه گیری درجه حرارت داخل گوشت و مرغ ، دارای شلف تلسکوپی و ریل دار ، دارای فن داکتی با پروانه ( یکنواخت کننده حرارت داخل فر ) ، دارای مصرف انرژی A ، دارای قابلیت برنامه ریزی ، تایمر تاچ اسکرین و دارای 20 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش گسترده اشاره کرد .فر توکار اخوان مدل f20

کیفیت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f25

فر توکار اخوان مدل F-25 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 8 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی F-25 اخوان لمسی و ولومی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه  مشکی ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن و قفل کودک می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای تایمر تاچ اسکرین ، تمام برقی و دارای ۴ المنت ، دارای شلف تلسکوپی و ریل دار، مجهز به جوجه گردان ، دارای فن داکتی با پروانه ( یکنواخت کننده حرارت داخل فر ) ، کارکرد تمام برقی ( بدون نیاز به گاز ) برای محیط هایی که تاسیسات گاز در نظر گرفته نشده باشد ، قابلیت یخ زدایی ، مجهز به حسگر میت پراب ( جهت تعیین دمای داخلی غذا در حین پخت ) ، دارای مصرف انرژی A ، دارای قابلیت برنامه ریز ، مجهز به ولوم با حالت تلسکوپ اشاره کرد .

نکات قبل از خرید فر توکار

چون مدل این فر، توکار است پس باید قبل از خرید ابعاد دقیق محل قرار گرفتن فر توکار را در نظر گرفت و بعد اقدام به خرید نمود .

معمولا باید قبل از خرید فر توکار به رنگ آن نیز توجه شود چون بنا به توکار بودن فر رنگ بندی آن باید مطابق با دکوراسین آشپزخانه در نظر گرفته شود .

مشتریان باید با توجه به مدل برقی یا گازی بودن این فر محل اتصال منبع سوخت را در نظر بگیرند به صورتی که برای نصب فر گازی به شیر گاز جهت نصب و فر برقی به پریز برق احتیاج داریم و زمانی که فر توکار ما برقی و گازی باشد به هر دوی این جایگاه نصب احتیاج داریم .

خرید اینترنتی فر توکار اخوان – akhavan

برای خرید اینترنتی فر توکار اخوان – akhavan می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . این فروشگاه اینترنتی با هدف ایجاد یک خرید خوب و مطمئن ایجاد شده و کوشیده ضمن خریدی راحت و آسوده خدمات ویژه به مشتریان اهدا نماید . در همین راستا ضمانت بازگشت کالا در صورت مشکل داشتن ، ضمانت اصالت کالا ، تحویل سریع و مطمئن و پشتیبانی 24 ساعته برای سفارشات در نظر گرفته است . برای ارتباط با واحد فروش این فروشگاه آنلاین کافیست با شماره تلفن 02122337750 ( واحد فروش ) تماس بگیرید و از قیمت و موجودی محصول مطمئن شوید .

فر توکار استیل

طریقه ی ارسال محصولات 

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

با خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ از : پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات  ، تحویل سریع و به موقع درب منزل  ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت برخوردار شوید .

فر توکار استیل شیشه

کیفیت فر توکار اخوان – akhavan تولید کننده ی جدید ترین فر توکار 

کیفیت فر توکار اخوان – akhavan را می توان در رده بالایی قرار داد و این بدلیل دانش مهندسی لازمی ست که در ساخت فر های توکار این برند بکار رفته و توانسته کیفیت فر های توکار تولیدی این برند را چند برابر کند .

این مدل فر های توکار امروزه توانسته اند در بازار های جهانی جایگاه ویژه ای پیدا کنند و حتی با دیگر برند های خارجی موجود در بازار برابری داشته باشند .

روش تمیز کردن فر توکار

  1. پیش از تمیز کردن فر توکار بهتر است پنج دقیقه آن را گرم کنید .
  2. میتوان ابتدا فر توکار را با آب و اسفنج مرطوب و سپس دستگاه را روشن کرد .
  3. یک نکته پاک کردن فر توکار از مواد شوینده و شیمیایی در پایان کار نکته ی مهمی است .
  4. آثار مواد تمیز کننده را با دستمال مرطوب چند بار پاک کنید .
  5. برای تمیز کردن فر توکار گازی می توانید در منزل ، پاک کننده ارزان بسازید .
  6. یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی ، یک قاشق چایخوری لیموترش و یک و نیم قاشق چایخوری مایع سفید کننده را در یک لیوان آب گرم حل کنید .
  7. محلول را با اسفنج به دیوار های داخل فر توکار بمالید و بگذارید 45 دقیقه بماند . سپس با دستمال مرطوب چند بار سطوح را تمیز کنید . این پاک کننده مواد خشک شده و چربی های سوخته را از دیوار ها جدا می کند .