بیشتر دغدغه ی ذهنی مردم هنگام خرید شیرآلات این است که کدام برند شیرآلات بهتر است ؟ در این مقاله سعی داریم شما را با انواع شیرآلات ساختمانی و این که کدام برند شیرآلات بهتر است ؟ آشنا کنیم . شیرآلات وسیله‌ ای معمولاً فلزی هستند که برای باز و بست ، تنظیم و کنترل جریان مایعات یا گاز ها در لوله‌ کشی به‌ کار می‌ رود . امروزه انواع بسیاری از شیرآلات طراحی و ساخته می‌ شوند که در صنعت و خانه به‌ کار می‌ روند . « شیرآلات » به گروه شیر هایی گفته می‌ شود که خود بنا به کاربرد ، نحوه ی کارکرد یا شکل آن‌ ها به زیر گروه‌ های مختلف دسته‌ بندی می‌ شوند . شيرآلات به دو گروه بهداشتی كه همان شيرآلات ساختمانی و خانگی هستند و شيرآلات صنعتی تقسيم می شود .

شیر-سینک-ظرفشویی-طلایی

کاربرد شیرآلات

  • کنترل قطع و وصل جریان آب
  • تنظیم جریان و ترکیب آب سرد و گرم با هم
  • باعث زیبایی نمای داخلی می شود
  •  صرفه‌ جویی در مصرف آب

شیر سینک ظرفشویی

کدام برند شیرآلات بهتر است ؟ انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی 

  • شیرآلات اهرمی
  • شیرآلات چشمی
  • شیرآلات پدالی

شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی مدت هاست که در بسیاری از مناطق دنیا مورد استفاده قرار گرفته است و دیگر استفاده از شیرهای قدیمی مخلوط رایج نمی باشد .

کدام برند شیرآلات بهتر است ؟ شیر روشویی طلایی

یکی از دلایل استفاده از شیر های اهرمی ، بهداشت بالای آن می باشد .

همچنین استفاده از این نوع شیر ها و تنظیم دمای آب برای مصرف کننده بسیار راحت تر از مدل های دیگر شده است .

به گفته فروشندگان مراکز عمده شیر‌آلات ، شیرهای تک اهرمی با قابلیت جدا شدن سرشیر ( شیلنگی ) برای سینک آشپزخانه و شیر های تک اهرمی ایستاده برای روشویی سرویس های بهداشتی استفاده می‌شوند .

دیواری ‌های اهرمی محبوب سرویس بهداشتی هستند که البته افراد زیادی از آن استفاده می کنند و در پی خرید شیرآلات در این سبک هستند .

شیر روشویی پایه کوتاه

شیرآلات چشمی

به طور کلی اساس کار شیرآلات دارای چشمی به این گونه است که باید یک جسم ثابت جلوی میدان دید چشمی شیر قرار بگیرد تا با موج های مادون قرمز اب به جریان بیوفتد .

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این مدل شیرآلات :

شیرآلات چشمی باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود .

شیرالات بهداشتی دارای چشمی مجهز به یک وبلاتور می باشند که کار این وبلاتور مخلوط کردن آب و هوا می باشد تا حجم آب کمتری از شیر خارج شود و در مصرف اب صرفه جویی شود .

شیر روشویی پایه بلند چشمی

اگر شما از شیر های معمولی استفاده می نمایید و می خواهید مقداری هوا با آب خروجی شیر های شما شود تا مقدار آب کمتری مصرف شود باید بگویم که به راحتی می توانید از بازار سر شیر هایی که این قابلیت را دارند تهیه نمایید و بر سر شیر خود نصب کنید .

نکته : شیرالات بهداشتی دارای چشمی به وسیله ی برق و باتری کار می کنند و باتری آن در زمان قطع شدن برق فعال می شود .

شیر روشویی

شیرآلات پدالی

یکی از بهترین و کاربردی ترین انتخاب ها برای فضاهای عمومی مانند مساجد ، مدارس و … استفاده از شیر الات پدالی و یا الکترونیکی است .

شیر الات پدالی چون به برق و باتری احتیاج ندارند و با فشار دادن پدال می توانید مقدار حجم آب خروجی را تعیین نمایید بسیار به صرفه تر می باشد  .

تنها کاری ک در هنگام استفاده از شیرالات بهداشتی پدالی باید انجام دهید باید مقداری پای خود را بر روی پدال بفشارید و میان آب  و دمای آب خوجی را تعیین نمایید .

شیر پدالی

از دیگر مزایای انواع پدالی و چشمی عدم تماس دست با شیر است .برای آموزشگاه ها یا مراکز درمانی کدام برند شیرآلات بهتر است ؟

که مانع انتقال بیماری های واگیردار عفونی و پوستی می‌شود و به خاطر سرعت قطع آب در میزان مصرف آب و حتی انرژی نیز صرفه‌ جویی می‌ شود .

شیر-سینک-ظرفشویی-کروم

 برای استفاده شیرآلات در آشپزخانه کدام برند شیرآلات بهتر است ؟

شکل ظاهری شیرآلات در آشپزخانه با شیر های سرویس‌ های بهداشتی کاملا متفاوت است که این تفاوت ناشی از از کار آیی متفاوت آن‌ ها می باشد .

شیرآلات آشپزخانه ارتفاع بلند تری دارند و همین طور قابل چرخش هستند از طرفی سری‌ های مخصوصی نیز برای آن‌ ها وجود دارد تا در صورت نیاز ارتفاع بیشتری به آن ها داده شود تا دسترسی مناسبی در سینک ظرفشویی ایجاد کنند .

این شیر ها در سه حالت برای اتصال به سینک ،‌ اتصال به دیوار و اتصال به پیشخوان طراحی شده اند که انتخاب آن‌ ها بستگی به چیدمان آشپزخانه شما دارد .

شیرآلات-اخوان

در این میان هر کدام از آن‌ها مجموعه ای از انتخاب را پیش روی شما می گذارد و شما شیری که برای نصب روی دیوار تعبیه شده را نمی توانید روی سینک استفاده کنید .

شیر‌ های متصل به پیشخوان ، نمای زیبا‌‌تری دارند اما یکی از معایب آن‌ ها کثیفی و جرمی است که در فاصله سینک و شیر آب ایجاد می شود .

ولی شیر‌ های نصب شده روی سینک این مشکل را ندارند و از این نظر انتخاب بهتری هستند تنها چیزی که ممکن است درد سر ساز شود ، تعویض سینک است چون در این صورت ممکن است به ناچار مجبور به تعویض شیر آب شوید .

در مورد شیر‌ های متصل به دیوار نکته ای که باید رعایت شود فاصله و ارتفاع آن از سینک ظرفشویی و پیش خوان است اما این شیرآلات به دلیل فاصله ای که با سینک دارند خیلی مورد استقبال قرار نگرفته اند .

شیر روشویی مشکی کروم

شیرالات سرویس بهداشتی

شیرآلات از تجهیزات اصلی سرویس‌ های بهداشتی محسوب می شوند که لازم نیست به بلندی شیر های آشپزخانه باشند .

نقش شیرآلات در دکوراسیون سرویس بهداشتی پررنگ‌‌ تر است زیرا در فضایی مانند آشپزخانه برای داشتن دکوراسیونی زیبا عناصر قدرتمند زیادی دارید که به راحتی می توانید روی آن مانور دهید اما سرویس‌ های بهداشتی به نسبت فضای کمی دارند و این قدرت مانور در عناصری مانند شیر های آب ،‌ کاشی‌ ها و روشویی‌ ها خلاصه می شود .

شیر روشویی کروم

شیرآلاتی که برای این فضا طراحی شده اند نمونه‌ های متنوع‌‌ تری دارند و از نظر ظاهری پیشتاز هستند .

این شیرآلات در رنگ‌ ها و طرح‌ های متنوعی عرضه می شوند که می توانید آن‌ها را با پایه‌ های کمدی که در زیر روشویی قرار دارد و یا همین طور با رنگ و طرح دور قاب آینه‌ها هماهنگ کنید .

شیرالات اهرمی و هوشمند دارای چشمی بهترین گزینه برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی هستند چون تماس دست با آن‌ها کمتر است و به همین دلیل کمتر موجب انتقال باکتری و میکروب می شوند از طرفی این شیر ها به طور قابل توجهی در مصرف بهینه آب تاثیر گذارند .

شیرالات پدالی

شیرالات حمام‌ ها

شیرآلات استفاده شده در حمام کمی متفاوت‌‌ تر هستند و از طرفی به وسیله نگه دارنده ای به سری دوش متصل می شوند .

از آنجایی که این نوع از شیرآلات در تماس مستقیم آب قرار دارند باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند و در طول زمان دچار زنگ زدگی نشوند .

با توجه به اینکه شیرآلات در مدل‌ های بدون دستگیره ،‌ تک دستگیره و دو دستگیره طراحی می شوند باید این نکته را در نظر بگیرید که شیر های دو دستگیره بهترین انتخاب برای حمام‌ ها هستند چون آن‌ها برای تنظیم دما بسیار مناسب‌‌ تر هستند و به راحتی و با دقت بیشتری دما را تنظیم می کنند .خوب حالا تا به اینجای مقاله به نظر شما کدام برند شیرآلات بهتر است ؟

شیر دوش حمام

به دلیل املاح درون آب سر دوشی‌ های حمام معمولا زود تر از آن چیزی که فکر می کنید دچار مشکل می شوند و رسوباتی در داخل آن به وجود می آید که پاشش منظم و درست آب را مختل می کند در این زمینه تکنولوژی طراحی شده که با فشردن دکمه ای سوزن‌ هایی از سر دوشی‌ ها خارج شده و باعث از بین بردن رسوبات می شود .

قطعا تهیه این نوع سردوشی‌ ها کمک می کند تا در زمان کم مجبور به تعویض سر دوشی حمام نشوید .

شیر سینک ظرفشویی شاوری

کدام برند شیرآلات بهتر است ؟

لیست شیرآلات ایرانی و خارجی

از میان پر فروش ترین شیرآلات و بهترین شیرآلات ایرانی ، شیرالات اخوان ، شیرآلات درخشان ، شیرآلات راسان ، شیرآلات کی دبلیو سی ، شیرآلات قهرمان ، شیرالات سیتکو ، شیرالات لامیرا و شیرآلات زیگما و شیرآلات شودر  را می توان گفت که از شیرآلات ایرانی با کیفیت می باشند .

کدام-برند-شیرآلات-بهتر-است-؟شیر روشویی

کدام برند شیرآلات بهتر است ؟ شیرآلات درخشان

شرکت درخشان در سال ۱۳۶۷ بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و با حدود سه دهه فعالیت مستمر و پویا ،هم اکنون در زمره شرکت های برتر در زمینه تولید شیرآلات درخشان ، هود ، اجاق گاز و سینک به شمار می رود .

این شرکت از اوایل دهه 80 فعالیت خود را آغاز کرده است و با دریافت گواهینامه‌ ها و لوح‌ های سپاس متنوع موفق به ساخت یک برند محبوب در بین مصرف کنندگان شده است .

اکثر مردم هنگام خرید شیر آلات آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی بیشتر به نوع برند و جلوه ظاهری آن توجه می کنند در صورتی که برند تنها ملاک خرید نمی باشد .

شیر سینک ظرفشویی شاوری

شیر های ظرفشویی رنگی درخشان مناسب برای دکوراسیون‌ های خاص است که زیبایی دو چندانی به آن‌ ها می‌ بخشد.

شیر سینک ظرفشویی شاوری و فنری درخشان مناسب برای سینک‌ های بزرگ است تا اطراف آن را به راحتی شست‌ وشو دهد .

برخی از شیرهای درخشان مانند مدل بیوتی ، رز و پرنس در رنگ ‌های رزگلد ، طلایی و مشکی طلایی تولید می ‌شوند که مناسب برای دکوراسون‌ هایی با این ترکیب رنگ هستند .

علم یونیکای درخشان در رنگ‌ های طلایی ، مشکی طلایی ، کروم ، سفید و طلایی تولید می ‌شوند که با طراحی فوق‌ العاده و کاربرد زیاد خود ، زیبایی دو چندانی به حمام هر خانه می‌ دهد .

شیر سینک ظرفشویی دیواری

شیر توالت درخشان با طراحی منحصر به فرد ، دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را متفاوت خواهد کرد .

شیر دوش حمام درخشان با استفاده از قطعات با کیفیت و آبکاری فوق العاده که در تولید آن بکار رفته مناسب در پروژه های ساختمانی می باشد .

شیر روشویی درخشان با استفاده از کارتریج اسپانیایی استاندارد و با بهره گیری از علم شیر مجزا ساخته شده اند . بنابراین درخشان بهترین گزینه برای شیر روشویی خانه های شما می باشد که علاوه بر ظاهر زیبا از قیمت مناسب نیز برخوردار می باشد .

شیرسینک ظرفشویی کروم

کدام برند شیرآلات بهتر است ؟ شیرآلات راسان

شرکت ماهسان پویا با نام برند تجاری معروف شیرآلات راسان از اواخر دهه هفتاد فعالیت خود را آغاز کرد و با داشتن دستگاه های پیشرفته آلمانی توانست نامی معتبر برای خود بسازد .

این شرکت اکنون با داشتن نمایندگی در سراسر کشور و همچنین محصولات متنوع توانسته است نام راسان را در لیست پرطرفدار ترین مارک شیرآلات ایرانی قرار دهد .

 شیرآلات ساختمانی راسان فوق العاده با کیفیت با طراحی مدرن در رنگ های کروم ، سفید و طلایی تولید می شوند .

از جمله ویژگی شیرآلات بهداشتی راسان می توان به : کیفیت بدنه مطلوب ، ظاهری جذاب ، تنوع در رنگ و سبک ، آبکاری باکیفیت ، قیمت و ماندگاری مناسب و قطعات باکیفیتی که درون آن به کار رفته اشاره کرد .

یر-سینک-ظرفشویی-شاوری

کدام برند شیرآلات بهتر است ؟ شیرآلات قهرمان

کارخانه قهرمان ، یکی از پیشتازان ، درعرصه تولید شیر های ساختمانی ، لوازم و تجهیزات حمام و شیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است .

شیرآلات ساختمانی قهرمان از اوایل دهه پنجاه خورشیدی فعالیت خود را شروع کرد این مجموعه با سرلوحه قرار دادن کیفیت و دقت به سرعت مورد توجه بازار قرار گرفت .

محصولات این کارخانه ، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استاندارد های بین المللی می باشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشور های صنعتی مانند آلمان را داراست .

شرکت قهرمان از همان ابتدا با سرلوحه قرار دادن اصول مدیریتی و کیفیتی مورد اعتماد مصرف کنند گان واقع شده است .

شیر سینک ظرفشویی فنری

کدام برند شیرآلات بهتر است ؟ شیرآلات شودر

شیرآلات شودر ، از پیشروترین شیرآلات اهرمی و کلاسیک ، در ایران می باشد .

طراحی ویژه و متنوع ، هماهنگ با تکنولوژی اروپایی ، استاندارد ملی و مطابق با سلیقه‌ ی روز خانواده‌ ی ایرانی همواره از ویژگی‌ های برجسته‌ ی محصولات این شرکت بوده است .

شیرآلات شودر ، اولین تولید کننده‌ ی شیرآلات با طرح استیل در ایران است که با همکاری همتایان اروپایی این صنعت ، برترین کیفیت محصولات را در زمینه‌ ی فنی و طراحی ارائه می‌ دهد .

شرکت شودر با سازماندهی فنی و اداری جوان ، کاردان و پرشور به همراه مشاوران صنعتی و دانشگاهی که نیروی محرک و ارزش آفرین کارخانه ای با تجهیزات منحصر به فرد می باشند ، توانسته است محصولاتی مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی به بازار های داخلی و خارجی عرضه نماید .

شیرآلات شودر

کدام برند شیرآلات بهتر است ؟ شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات کی دبلیو سی – KWC در ایران تحت لیسانس کشور سوئیس در شرکت شیر های ساختمانی و صنعتی ایران تولید می شود . این کارخانه در سال ۱۳۶۳ در شهرک صنعتی کاوه تاسیس شد و نخستین تولیدات خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است . حال حاضر تولید کننده شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات چشمی ، شیرآلات توکار ، شیرآلات رنگی ، شیرآلات ترموستاتیک است .

شرکت شیر های ساختمانی و صنعتی ایران ، در یکصد و بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت ، اقدام به عقد قرارداد انتقال تکنولوژی تولید شیر های بهداشتی با استفاده از جدیدترین ماشین آلات تولید و تست و آخرین تکنولوژی آن شرکت که در خاورمیانه منحصر به فرد است ، نموده است .
شرکت شیر های ساختمانی و صنعتی ایران با استفاده از متخصصین مجرب خود که در سوئیس آموزش تئوری و عملی را توسط کارشناسان شرکت KWC گذرانده اند به تولید این شیرآلات پرداخته است .

شیر سینک ظرفشویی طلایی مات

خرید اینترنتی شیرالات بهداشتی ساختمانی

فروشگاه اینترنتی چینوپ با دارا بودن تمامی شیرآلات ساختمانی در انواع و مدل های مختلف و برند های گوناگون اماده ی عرضه این شیرالات و دیگر محصولات به مشتریان در سراسر کشور کرده است .

با خرید از این فروشگاه اینترنتی علاوه بر تجربه ی لذت یک خرید خوب از سایر خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه اینترنتی مانند :  بهترین قیمت ، درصد تخفیف بالا ، ضمانت نامه اصالت کالا ، ضمانت نامه بازگشت کالا ، تحویل سریع و به موقع محصول درب منزل و پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوید .همچنین با راهنمایی ما درباره ی اینکه کدام برند شیرآلات بهتر است ؟ می توانید شیرالات مد نظر خود را انتخاب کنید . 

شیر-سینک-ظرفشویی

روش خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ :

ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی چینوپ محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده آن را در سبد خرید قرارداده و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید .

پس از ثبت سفارش همکاران ما در واحد پشتیبانی و هماهنگی و ارسال سفارشات ظرف مدت 24 ساعت با شما تماس میگیرند و هماهنگی های لازم جهت ارسال برای شما را انجام می دهند و شما می توانید محصول خود را در آدرس مورد نظر خود دریافت کنید و پرداخت را انجام دهید .

شیر سینک ظرفشویی آشپزخانه

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول را در آدرس مورد نظر خود دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید . که پرداخت وجه برای شما می تواند به دو صورت باشد :

1- پرداخت درب منزل

2- پرداخت از طریق درگاه فروشگاه اینترنتی چینوپ

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال وجه را واریز نموده و محصول برای شما تا باربری ارسال می شود و با هزینه ی خریدار به شهر های دیگر ارسال می گردد .