--> هود قیمت مناسب | با فروش ویژه و خدمات پس از فروش در فروشگاه اینترنتی چینوپ

همه دسته بندی ها

هود قیمت مناسب

هود قیمت مناسب

به طور کلی افراد هنگام خرید یک وسیله به دنبال محصولی هستند که از قیمت مناسب برخوردار باشد . هود نیز مانند سایر وسایل باید دارای زیبایی و کیفیت عالی باشد و علاوه بر آن هود قیمت مناسب باشد . هود آشپزخانه که معمولاً بالای اجاق گاز نصب مي گردد جزء لوازم کليدی آشپزخانه به شمار مي رود . زيرا علاوه بر اينکه نوعي تصفيه کننده هواست ، تاثير بسزايي در زيبايي دکوراسيون آشپزخانه و منزل شما خواهد داشت . به طور کلی هود آشپزخانه وسیله ای جهت کشیدن دود ، چربی ، بو و بخاری است که ناشی از پخت غذا ایجاد می شود . هود های آشپزخانه امروزه یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده لوازم آشپزخانه می باشند که هم کاربردی هستند و هم می توانند در زیباتر سازی محیط آشپزخانه نقش بازی کنند .

هود-آشپزخانه-شومینه-ای-

هود قیمت مناسب برای آشپزخانه

امروزه هود قیمت مناسب برای آشپزخانه در برند های مختلف در بازار موجودند که دارای قیمت مناسبی می باشند .

بنابراین افراد با توجه به سلیقه ی خود می توانند هود مناسب برای آشپزخانه ی خود را در هر طرح و رنگی با قیمت مناسب تهیه نمایند .

اکثر افراد در انتخاب یک هود آشپزخانه مناسب نمی دانند چه انتخابی کنند که مناسب فضای داخلی آشپزخانه آن ها باشد چون شناختی راجع به هود های آشپزخانه ندارند .

در این مقاله سعی داریم شما را با هود آشپزخانه و انواع و مدل های آن و هود قیمت مناسب آشنا سازیم .

هود آشپزخانه-در-فضای-زیبای-آشپزخانه

انواع هود قیمت مناسب برای آشپزخانه :

هود قیمت مناسب . هود آشپزخانه زیر کابینتی

هود قیمت مناسب . هود آشپزخانه زیر کابینتی جزء قدیمی ترین مدل هود های آشپزخانه می باشند که طراحی بسیار ساده ای دارند .

این هود آشپزخانه در مقایسه با سایر مدل های دیگر از زیبایی کمتری برخوردارند و دارای صدای زیادی هستند .

همچنین فیلتر هود آشپزخانه زیرکابینتی غیر قابل شستشو و موتور آن دارای فن مکنده ی هوا بوده و فیلتر آن از الیاف پشم شیشه است .

هود فلت زیر کابینتی

قیمت هود زیرکابینتی

برای دیدن قیمت هود زیرکابینتی در مدل و طرح های مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

هود قیمت مناسب . هود آشپزخانه شومینه ای یا فلت :

هود قیمت مناسب . هود آشپزخانه شومینه ای یا فلت بر روی دیوار نصب می شوند و مجهز به فیلتر آلومینیومی قابل شستشو هستند .

این مدل ها چون کاملا در بالای اجاق گاز قرار می گیرند بنابراین از قدرت مکش بالایی برخوردارند .

بعضی از این مدل ها دارای تایمر خاموش شدن و سنسور حساس به بو و دود می باشند .

هود آشپزخانه فلت

هود قیمت مناسب . هود آشپزخانه شیبدار یا مورب

هود قیمت مناسب . هود آشپزخانه شیبدار یا مورب که بر روی ديوار نصب مي شوند ، با زاويه 45 درجه نسبت به صفحه گاز قرار می گيرند .

هودهای مورب اگر موتور پرقدرتی نداشته باشند ممکن است در مکش هوای آلوده نسبت به هود های ديگر ضعيف عمل می نمايند اما با اين حال بسياری از افراد به دليل طراحی زيبا و متفاوت آن ، هودهای آشپزخانه مورب را در بين انواع هود ها انتخاب می کنند .

هود آشپزخانه مورب مشکی

البته در هود های آشپزخانه 45 درجه يا مورب با موتور های قوی اين نکته صادق نيست يعنی تفاوتی بين مکش هود آشپزخانه مورب و فلت در صورت داشتن موتور و فن مکنده پر قدرت از نظر مکش هوا وجود ندارد  .

از نظر ميزان صدا نيز مانند هود های ديگر آشپزخانه بسته به موتور آن متفاوت است .

هود آشپزخانه مورب در طرح های شيشه ، استيل ، شيشه و استيل توليد می شود ، اين هود ها مجهز به فيلتر آلمينومی قابل شستشو و سيستم تشخيص زمان شستشو وتعويض فيلترهستند .

کنترل قسمت های هود آشپزخانه بسته به مدل آن از طريق ريموت کنترل ، صفحه لمسی و يا دکمه مکانيکی امکان پذير می باشد و روشنايی هود آشپزخانه از طريق لامپ هالوژن و يا ال اي دي ( LED ) است .

بعضی از مدل ها تايمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود نيز دارد .

هود آشپزخانه مورب

ارزانترین هود مورب

برای خرید انواع هود آشپزخانه مورب می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن انواع هود قیمت مناسب از جمله ارزانترین هود مورب ، آماده ی فروش این محصولات به مشتریان در سراسر کشور می باشد .

هود آشپزخانه شیبدار

هود قیمت مناسب . هود آشپزخانه مخفی ( توکار )

رایج ترین هود های موجود در بازار هود قیمت مناسب . هود آشپزخانه مخفی ( توکار ) می باشند .

این مدل هود آشپزخانه در داخل کابینت قرار می گیرند و هیچ نمایی از آن ها به چشم دیده نمی شود .

هود های آشپزخانه توکار هیچ فضایی در آشپزخانه را اشغال نمی کنند بنابراین برای کسانی که فضای آشپزخانه ی آن ها کوچک است مناسب می باشد .

هود های آشپزخانه مخفی عملکرد قابل توجهی دارند و از لحاظ مکش و کارایی همانند هود های آشپزخانه مورب و شومینه ای هستند .

هود آشپزخانه

هود مخفی ارزان قیمت

برای دیدن هود مخفی ارزان قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

هود قیمت مناسب . هود آشپزخانه جزیره ای

نوع دیگر از هود های آشپزخانه ای هستند که به هود قیمت مناسب . هود آشپزخانه جزیره ای معروفند .

این هود های دارای ظاهری زیبا و مدرن می باشند . جنس فیلتر این هود ها ذغالی است .

این مدل هود های آشپزخانه قابلیت نصب بر روی دیوار را ندارند .

در برخی از مدل های کوچک تر آن ها قدرت مکش کمتر است که در مدل های بزرگ تر آن این مشکل رفع گردیده است و همانند هود های آشپزخانه مورب و شومینه ای عمل می کند .

هود جزیره ای

هود قیمت مناسب را از کجا تهیه کنیم ؟

بعد از انتخاب هود مناسب فضای آشپزخانه ی خود می توانید برای خرید آن به فروشگاه اینترنتی چینوپ مراجعه کنید .

این فروشگاه با دارا بودن بهترین هود آشپزخانه و جدید ترین مدل های هود آشپزخانه در قیمت های مناسب آماده ی عرضه ی محصولات خود به مشتریان می باشد .

این فروشگاه با دارا بودن انواع هود ها در طرح و مدل های مختلف و بهترین مارک هود آشپزخانه ایرانی و خارجی به فروش محصولات خود پرداخته است .

با خرید از این فروشگاه علاوه بر تجربه ی یک خرید خوب می توانید از سایر خدمات آن مانند تحویل سریع و به موقع محصولات درب منزل برخوردار باشید .

هود-فلت در آشپزخانه

نکات مهم برای خرید هود قیمت مناسب

قبل از خرید هود آشپزخانه باید به این نکته توجه داشته باشید که چه مقدار مساحت برای نصب این وسیله در اختیار دارید و آیا هودی که قرار است خریداری شود ، برای اجاق گاز آشپزخانه ی شما مناسب است یا خیر؟

در مرحله بعد دقت کنید که این وسیله در حین داشتن قدرت مکش و سرعت انتقال بالا ، صدای بسیار کمی ایجاد کند .

پیشنهاد می شود جنس این دستگاه از نوعی انتخاب شود که در برابر گرما و حرارت مقاومت کافی داشته باشد و به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید و نگران لکه های آب یا چربی که بر روی آن باقی می ماند ، نباشید .

علاوه بر این فیلتر های استفاده شده در هود آشپزخانه بهتر است از نوع آلومینیومی باشند ؛ زیرا این نوع فیلتر قابلیت شستشو و استفاده ی مجدد دارند و در مقایسه با فیلتر های دیگر به صرفه تر بوده و در مدت زمان های کوتاه و به صورت مداوم نیازی به تعویض آن نخواهد بود .

توجه به این نکته ی مهم باعث صرفه ی جویی در هزینه های جانبی شما خواهد شد .

هود-شومینه-ای قیمت مناسب

سایر نکات مهم برای خرید هود قیمت مناسب

هودی که خریداری می شود بهتر است دارای سنسور روشن شدن اتوماتیک و کنترل از راه دور باشد تا در مواقع که احتیاج است بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید .

پس از انتخاب و خرید هود آشپزخانه نوبت به نصب آن در محیط می رسد ، در این مرحله توجه داشته باشید که درست و استاندارد نصب نمودن این دستگاه تاثیر زیادی بر روی راندمان آن دارد .

برای این که از عملکرد و درست کار کردن هود مطلع شوید ، نیاز است که هر چند وقت یک بار فیلتر آن را باز کرده و میزان جذب آلاینده ها را بررسی کنید .

همچنین برای افزایش راندمان این وسیله پیشنهاد می شود پس از مدتی ، سطوح خارجی و داخلی هود را به استفاده از مواد پاک کننده ی مناسب و مخصوص تمیز کنید این کار علاوه بر تاثیری که در افزایش کارایی وسیله دارد باعث طور عمر هود آشپزخانه خواهد شد .

برای افزایش طول عمر قطعات داخلی این دستگاه نیز پیشنهاد می شود زمانی که شعله گاز روشن است ، آن را روشن نمایید تا گرمایی که از طریق اجاق گاز تولید می گردد ، به قطعات داخلی آسیبی وارد نکند .

اگر زمانی نیاز به تمیز کردن هود داشتید ؛ بهتر است این کار را در موقعی انجام بدهید که هود خاموش و خنک شده باشد .

هود-شومینه-ای قیمت مناسب

نظافت هود :

  • قبل از نظافت هود ، آن را از برق بکشید .
  • از مواد شوینده و حلال در چربی برای از بین بردن چربی ها استفاده شود مانند صابون و یا مایع ظرفشویی
  • از تماس مواد شوینده به صفحه کلید و قسمت های الکترنیکی و برقی خوداری شود .
  • از مواد شوینده اسپری شکل جهت تمییز کردن لکه های موجود روی بدنه هود استفاده شود .
  • از برس فلزی ، سنباده ، سیم ظرفشویی و حلالهای قوی برای تمییز کردن هود استفاده نشود .
  • برای داشتن سطحی براق بهتر از پاک کننده های تخصصی استفاده نمود .
  • صفحه سوییچ فیلتر های استیل ، با پارچه نرم و مرطوب پاک شود .

نظافت هود قیمت مناسب

نگهداری :

در زمان روشن بودن ، دست و یا شئ ای نزدیک فن برده نشود ( برای جلوگیری از خفگی )

تمیز نگه داشتن فیلترهای هود ( شستن فیلترها بصورت حداقل ماهی 1 بار )

 انواع هود قیمت مناسب ایرانی 

 هود اخوان

اخوان جم در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی توکار از جمله هود اخوان در کشور شناخته می‌ شود .

کیفیت ، تنوع و خدمات گسترده به مشتریان و مصرف کنندگان محصولات اخوان، وجه تمایز برند اخوان از سایرین است . تمام محصولات این برند با ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی مدرن تولید می‌شوند .

گروه صنعتی اخوان جم در طی نیم قرن فعالیت خود در صنعت آشپزخانه همواره توانسته است گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی را کسب نماید . هود اخوان در مدل‌ های شومینه‌ ای ، مورب ، مخفی و زیرکابینتی تولید می شود و دارای طرح‌ های متنوعی هست .

 هود اخوان

قیمت هود اخوان

هود ارزان و با کیفیت اخوان را می توان از نظر تولید در بالاترین سطح کیفیت در نظر گرفت که این بدلیل بکار گیری تخصص لازم در تولید این هود های آشپزخانه می باشد . ناگفته نماند که قیمت هود اخوان عین مرغوبیتی که دارند از قیمت بسیار ارزان برخوردار هستند . بطوریکه هر فرد با هر بودجه مالی و هر سلیقه می تواند هود مورد نظر خود را انتخاب نماید .

هود-آشپزخانه-شومینه-ای-اخوان

 هود آشپزخانه کن

قطعات هود آشپرخانه کن ساخت کشور ایتالیا با استاندارد اتحادیه اروپا CE می باشد که در ایران مونتاژ می شود و دارای علامت استاندارد ایران که نشانه مرغوبیت کالاست ، می باشد . مکش مناسب بو و بخار غذای در حال طبخ بر روی اجاق گاز را می توان یکی از اصلی ترین وظایف هود آشپزخانه کن دانست .

هود آشپزخانه کن باعث تهویه مناسب در اطراف فضای آشپزخانه شما ، از بین بردن بخار ، دود ، چربی هوا می شود و باعث می شود تا آشپزخانه شما راحت و تمیز باشد . برند کَن یکی از اولین تولید کنندگان هود در کشور به حساب می آید که موتور هود های خود را با طراحی کشور ایتالیا به بازار عرضه می کند .

 هود آشپزخانه کن

قیمت هود کن

برای اطلاع از قیمت هود کن می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 021223367750 تماس بگیرید .

هود آشپزخانه بیمکث

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث (Bimax) ، در سال 1360 ، به عنوان یک پیشگام ، فعالیت خود را در زمینه تولید هود آشپزخانه آغاز نمود و محصولات خود را در سال­های آتی به سایر لوازم آشپرخانه توسعه داد . این شرکت ، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه ، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی ، امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده است .

بیمکث یکی از بزرگ‌ ترین کارخانه‌ ها در زمینه تولید لوازم آشپزخانه نظیر هود می باشد . همچنین بیمکث به‌ عنوان اولین و بزرگ‌ ترین تولید کننده‌ ی هود آشپزخانه بیمکث استاندارد در ایران شناخته می‌ شود .

هود آشپزخانه بیمکث

قیمت هود آشپزخانه بیمکث

برای اطلاع از قیمت هود آشپزخانه بیمکث می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

هود آشپزخانه استیل البرز

شرکت استیل البرز، به عنوان یکی از قدیمی ترین ، معتبرترین و مرغوب ترین شرکت های تولیدی لوازم و تجهیزات آشپزخانه در سراسر کشور شناخته شده است ، موفق به تولید انواع هود آشپزخانه استیل البرز در سه مدل ” مورب “، ” شومینه ای” و ” افقی ” شده است ، که هر یک مورد توجه گروهی از افراد قرار گرفته و در آشپزخانه های مختلف با چیدمان و دکوراسیون داخلی متفاوت ، مورد استفاده قرار می گیرند .

داشتن قدرت مکش زیاد و کم بودن صدای دستگاه به هنگام کار ، از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که در خرید هود آشپزخانه مورد توجه افراد قرار می گیرد و خوشبختانه انواع هود آشپزخانه استیل البرز ، از هر دوی این ویژگی ها در بالاترین سطح ممکن برخوردارند و زیبایی و کیفیت را به صورت همزمان ، برای شما به ارمغان می آورند .

هود آشپزخانه مخفی ستیل البرز

خرید اینترنتی ارزانترین قیمت هود آشپزخانه

برای خرید اینترنتی ارزانترین قیمت هود آشپزخانه می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید .

هدف این مجموعه ایجاد کامل‌ ترین سرویس آنلاین خرید تجهیزات آشپزخانه است که در آن به تمام جوانب یک خرید مطمئن توجه شده باشد .

در همین راستا ضمانت بازگشت کالا در صورت مشکل داشتن ، ضمانت اصالت کالا ، تحویل سریع و مطمئن و پشتیبانی 24 ساعته برای سفارشات درنظر گرفته شده ، تا تجربه خریدی آسان و آسوده برای تمام مشتریان فراهم شود .

هود آشپزخانه زیرکابینتی

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

درباره خسروی

دیدگاه خود را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شده اند*

پنج × چهار =

X
02126808422