به راستی که یک هود آشپزخانه ارزان قیمت می تواند از لحاظ کیفیت و کارایی در دسته هود های عالی قرار بگیرد ؟ آیا قیمت هود می تواند نشان دهنده ی این موضوع باشد که هود در رتبه بهترین هود آشپزخانه قرار دارد . در این مقاله می خواهیم شما را با هود آشپزخانه ارزان قیمت ویژگی هایی که می تواند نشان دهنده یک هود عالی و مورد قبول اکثریت باشد آشنا سازیم .

یکی از اصلی ترین بخش های یک خانه ، آشپزخانه است . یک بانو به خصوص بانوی ایرانی احتمال دارد تایم زیادی را در آشپزخانه بگذراند و در معرض انواع بو ها ، آلاینده ها و میکروب های دیگر باشد . زمانی که غذا می پزید ، دود و ذرات آزاد شده از آن وارد هوا می شوند و محیط آشپزخانه مملو از دود و ذرات می شود که قطعا برای شما و دیگر اعضا خانواده عذاب آور است .

هود-آشپزخانه-مخفی

هود آشپزخانه ارزان قیمت موجود در بازار

انواع هود آشپزخانه ی ارزان قیمت موجود در بازار کدام است ؟

از کجا میتوان این مدل هود آشپزخانه را تهیه کرد ؟

فروشگاه اینترنتی چینوپ ، فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه از جمله هود آشپزخانه می باشد .

این فروشگاه با دارا بودن هود خوب و ارزان یکی از عرضه کنند گان بهترین هود آشپزخانه و هود آشپزخانه ی ارزان قیمت می باشد .

همچنین این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن انواع هود آشپزخانه در مدل و طرح های مختلف به عرضه این محصول در سراسر کشور پرداخته است .

با خرید از این فروشگاه اینترنتی علاوه بر تجربه ی لذت یک خرید خوب می توانید از خدماتی دیگر نظیر تحویل سریع و به موقع محصولات درب منزل برخوردار شوید .

هود-مورب

بهترین مارک هود آشپزخانه ایرانی

از جمله بهترین مارک هود آشپزخانه ایرانی و خارجی موجود در بازار که از قیمت های مناسبی برخوردار هستند می توان به :

هود آشپزخانه شومینه ای

هود آشپزخانه ارزان قیمت . هود کن

این کارخانه اولین تولید کننده هود آشپزخانه ارزان قیمت . هود کن در ایران می باشد که در قلب محصولات خود از موتور با طراحی کشور ایتالیا استفاده می نماید .

اگر به دنبال کمترین صدای هود آشپزخانه در بین هود های ایرانی هستید تولیدات این کارخانه می تواند یکی از انتخاب های شما باشد .

قطعات هود آشپرخانه کن ساخت کشور ایتالیا با استاندارد اتحادیه اروپا CE می باشد که در ایران مونتاژ می شود و دارای علامت استاندارد ایران که نشانه مرغوبیت کالاست ، می باشد .

هود کن

برند کَن یکی از اولین تولید کنندگان هود در کشور به حساب می آید که موتور هود های خود را با طراحی کشور ایتالیا به بازار عرضه می کند .

از جمله انواع هود کن را می توان به مدل های شیشه ای و استیل در رنگ های مشکی و سفید اشاره کرد .

از ویژگی های مهم هود آشپزخانه کن می توان صدای بسیار کم دستگاه در حین کار را نام برد . محصولات این شرکت در کنار دوام بالا ، زیبایی و تناسب را به آشپزخانه هدیه می کند .

هود آشپزخانه توکار

قیمت هود کن

برای اطلاع از قیمت هود کن می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

هود کن

هود آشپزخانه ارزان قیمت استیل البرز

شرکت استیل البرز ، که به عنوان یکی از قدیمی ترین ، معتبرترین و مرغوب ترین شرکت های تولیدی لوازم و تجهیزات آشپزخانه در سراسر کشور شناخته می شود ، موفق به تولید انواع هود آشپزخانه ارزان قیمت استیل البرز است .

داشتن قدرت مکش زیاد و کم بودن صدای دستگاه به هنگام کار ، از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که در خرید هود آشپزخانه مورد توجه افراد قرار می گیرد و خوشبختانه هود آشپزخانه ی استیل البرز ، از هر دوی این ویژگی ها در بالاترین سطح ممکن برخوردارند و زیبایی و کیفیت را به صورت همزمان ، برای آشپزخانتان به ارمغان می آورند .

هود آشپزخانه شومینه ای استیل البرز

هود آشپزخانه ارزان قیمت اخوان

شرکت اخوان یکی از مشهورترین و باسابقه ترین برند های موجود در بازار ایران است که توانسته با پاسخگویی به نیاز های مشتریان ، همراه با نوع آوری در طراحی ، جای خود را در آشپرخانه های ایرانی حفظ نماید .

اخوان جم در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی توکار از جمله هود آشپزخانه در کشور شناخته می‌ شود .

کیفیت ، تنوع و خدمات گسترده به مشتریان و مصرف کنندگان محصولات اخوان، وجه تمایز برند اخوان از سایرین است .

هود آشپزخانه فلت اخوان

 تمام محصولات این برند با ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی مدرن تولید می‌شوند .

موتور استفاده شده به صورت باکالیت یا فلزی می باشد و ضمانت 18 ماهه کارخانه بر روی محصولات می تواند پشتیبانی قوی را برای شما به ارمغان آورد .

هود آشپزخانه ارزان قیمت اخوان را می توان از نظرتولید در بالاترین سطح کیفیت درنظر گرفت که این بدلیل بکار گیری تخصص لازم در تولید این هود های آشپزخانه می باشد . ناگفته نماند که هود های تولید شده این شرکت در عین مرغوبیتی که دارند از قیمت بسیار ارزان برخوردار هستند . بطوریکه هر فرد با هر بودجه مالی و هر سلیقه می تواند هود مورد نظر خود را انتخاب نماید .

هود آشپزخانه اخوان

قیمت هود اخوان

برای اطلاع از قیمت هود اخوان می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . قیمت هود اخوان در برابر زیبایی و کارایی که دارد بسیار مناسب است و میتوان گفت هودهای آشپزخانه این شرکت ارزان قیمت هستند .

هود آشپزخانه شومینه ای اخوان در نمای زیبای آَشپزخانه

هود آشپزخانه ارزان قیمت بیمکث

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام معروف بیمکث از سال ۱۳۶۰ به تولید هود آشپزخانه ارزان قیمت بیمکث پرداخته و دراین زمینه به صورت تخصصی کار کرده است و بعدها محصولات دیگری را به آن اضافه نموده و شرکت خود را به محبوبیت و ارزش بالایی رسانده است .

شرکت بیمکث با به کارگیری ماشین آلات و تکنولوژی‌های مدرن در کنار متخصصان ایرانی توانمند و مشاوران خارجی بهترین نمونه از هود های ایرانی را با قیمت قابل قبول ارائه می‌ دهد .

هود-آشپزخانه-بیمکث

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث (Bimax) ، در سال 1360 ، به عنوان یک پیشگام ، فعالیت خود را در زمینه تولید هود آشپزخانه آغاز نمود و محصولات خود را در سال­های آتی به سایر لوازم آشپرخانه توسعه داد . این شرکت ، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه ، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی ، امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده است .

سیاست تولید در بیمکث ، مبتنی بر پیشرفته ­ترین ماشین ­آلات و تکنولوژی مدرن و با بهترین کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می­ باشد .

هود آشپزخانه فلت مشکی بیمکث

قیمت هود آشپزخانه بیمکث | قیمت هود بیمکث

برای اطلاع از قیمت هود آشپزخانه بیمکث | قیمت هود بیمکث می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

بهترین مارک هود آشپزخانه خارجی

هود آشپزخانه لتو

شرکت لتو یکی از تولید کنندگان مطرح لوازم خانگی در جهان می باشد که در سال 1993 در ایتالیا آغاز به کار نمود .

شرکت لتو در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و آشپزخانه نظیر هود آشپزخانه لتو ، سینک ظرفشویی ، اجاق گاز ، مایکروویو پیشتاز بوده و توانسته انقلابی اساسی در سبک زندگی مردم در سراسر دنیا ایجاد نماید .

هود آشپزخانه زیرکابینتی

هود آشپزخانه لتو در مدل های شومینه ای ، مورب ، زیرکابینتی و مخفی و با نمای استیل و شیشه تولید شده و روانه ی بازار گردیده است . ما معتقدیم ، با هر گونه خرید +LETO ، شما قطعا کیفیت را لمس خواهید کرد . ما همچنین معتقد هستیم که شرکت لتو در حال ارائه انواع و نوآوری نهایی و همچنین امنیت کامل به مشتریان است .

هود آشپزخانه لتو

هود آشپزخانه فرامکو

برند فرامکو سال‌ ها است که در زمینه واردات تجهیزات آشپزخانه از کشور ترکیه فعالیت می‌ کند . از نظر تنوع محصولات فرامکو کلیه سلایق ایرانی را در نظر گرفته و با توجه به کیفیت اروپایی این محصولات از نظر قیمت کاملا قابل رقابت با محصولات داخلی است . محصولات فرامکو دارای استاندارد اروپایی CE و استانداردهای UKAS و TSE ترکیه هستند .

هود آشپزخانه فرامکو 

هود آشپزخانه آریستون

کلیه محصولات آریستون با استفاده از بالاترین استاندارد بهره وری ، سطح پایین مصرف ، شخصیت منحصر به فرد ، عملکرد عالی ، سازگاری با محیط زیست ساخته شده است و خروجی این کارخانه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا می باشد .

آریستون با گارانتی کردن محصولات خود این اطمینان را به مصرف کنندگان می دهد که در ساخت این محصولات کلیه استاندارد های لازم و ضروری و روز دنیا را بکار گرفته شده است .

هود آشپزخانه جزیره ای

حمایت و نظر مصرف کننده همیشه از اهمیت ویژه ای برای آریستون برخوردار بوده است بطوریکه همیشه با مشتریان در ارتباط بوده اند تا در صورت بروز مشکل در محصول مهندسان آموزش دیده در خدمت آن ها باشند .

نکات مهم برای خرید ، نگهداری و تعمیر هود

• قبل از خرید هود آشپزخانه باید به این نکته توجه داشته باشید که چه مقدار مساحت برای نصب این وسیله در اختیار دارید و آیا هودی که قرار است خریداری شود ، برای اجاق گاز آشپزخانه ی شما مناسب است یا خیر؟

اندازه هود آشپزخانه باید متناسب با اجاق گاز باشد ، پس بهتر است هودی انتخاب کنید که اندازه اجاق گازتان باشد تا تمام ذرات دود و مواد غذایی را خارج کند . همچنین اندازه آن باید با فضای آشپزخانه متناسب باشد .

هود آشپزخانه شومینه ای

• در مرحله بعد دقت کنید که این وسیله در حین داشتن قدرت مکش و سرعت انتقال بالا ، صدای بسیار کمی ایجاد کند .

اگر در آشپزی از روغن بسیار زیادی استفاده می کنید و یا هر روز غذا های جدیدی طبخ می کنید و تمام وقت خود را در آشپزخانه هستید ، بهتر است از هودهای آشپزخانه قوی تری استفاده کنید ، از هود هایی استفاده کنید که CFM ( اندازه محفظه ای که هوا را خارج می کند ) بالاتری دارند .

هود-آشپزخانه-ی-شومینه-ای

سایر نکات مهم برای خرید ، نگهداری و تعمیر هود آشپزخانه

• پیشنهاد می شود جنس این دستگاه از نوعی انتخاب شود که در برابر گرما و حرارت مقاومت کافی داشته باشد و به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید و نگران لکه های آب یا چربی که بر روی آن باقی می ماند ، نباشید .

علاوه بر این فیلتر های استفاده شده در هود آشپزخانه بهتر است از نوع آلومینیومی باشند ؛ زیرا این نوع فیلتر قابلیت شستشو و استفاده ی مجدد دارند و در مقایسه با فیلتر های دیگر به صرفه تر بوده و در مدت زمان های کوتاه و به صورت مداوم نیازی به تعویض آن نخواهد بود .

توجه به این نکته ی مهم باعث صرفه ی جویی در هزینه های جانبی شما خواهد شد .

  • هودی که خریداری می شود بهتر است دارای سنسور روشن شدن اتوماتیک و کنترل از راه دور باشد تا در مواقع که احتیاج است بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید .
هود در نمای زیبای آشپزخانه

جدیدترین مدل هود آشپزخانه

اورزه در بازار هود های مختلفی با مدل های متفاوت تواید می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و مدل های متفاوتی هستند . اما بعضی از این هود ها از قیمت پایین تری نسبت به مدل های دیگر برخوردارند .

در این قسمت به توضیح بعضی جدیدترین مدل هود آشپزخانه موجود در بازار می پردازیم .

هود آشپزخانه ایرانی بیمکث

هود شومینه ای ارزان | هود فلت

هود شومینه ای ارزان بر روی دیوار نصب می شود و عمدتاً به شکل قیف برعکس است . هود های شومینه ای غالبا استیل یا ترکیب استیل و شیشه هستند . هود شومینه ای بلند تر و بزرگ تر از هود معمولی ست . جنس این هود از مس و فلز هایی ست که در مقابل گرما و حرارت بادوام هستند . یکی از فواید این هود این است که به راحتی تمیز می شود . هواکش این هود آشپزخانه به سقف و یا دیوار وصل می شود که نوع سقفی آن به هود جزیره ای معروف است . هود آشپزخانه فلت به دلیل مکش زیادی که دارد یکی از بهترین انواع هود شومینه ای می باشد .

هود فلت

هود مخفی ارزان قیمت

برای خرید هود مخفی ارزان قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزحانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

گاهی اوقات برای زیباتر کردن چهره آشپزخانه ، هود آشپزخانه را داخل کابینتی در بالای گاز نصب می‌ کنند . این نوع هود آشپزخانه به دلیل اینکه دیده نمی‌ شود به هود مخفی شهرت دارد . هود مخفی همه کار های یک هود معمولی زیر کابینتی یا سایر هود ها را انجام می‌ دهد ، با این تفاوت که صرفا برای جلوه و از دیدگاه دکوراسیون آشپزخانه ، طوری تعبیه می‌شود که دیده نشود . اغلب هود های آشپزخانه رو به بالا یا سقف هستند و در کل بالای اجاق گاز قرار می‌ گیرند .

هود آشپزخانه توکار

خرید اینترنتی هود آشپزخانه ارزان قیمت | خرید اینترنتی هود ارزان و با کیفیت

برای خرید اینترنتی هود آشپزخانه ارزان قیمت | خرید اینترنتی هود ارزان و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید .

این فروشگاه اینترنتی با هدف آسان کردن خرید برای مشتریان شروع به فعالیت کرده است و با در نظر گرفتن بالاترین درصد تخفیف برای محصولات خود عرضه کننده ی شیرآلات با بهترین قیمت می باشد .

فروشگاه اینترنتی چینوپ در در مراحل فعالیت خود در عرصه ی فروشگاه اینترنتی به ارائه خدمات ویژه برای مشتریان پرداخته است . این فروشگاه آنلاین با پشتیبانی 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود در هر بازه ی زمانی می باشد . همچنین ضمانت نامه اطالت کالا و ضمانت نامه بازگشت کالا این اطمینان را به مشتریان می دهد تا در صورت بروز مشکل در محصول خریداری شده آن را مرجوع نمایند .

با خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید محصول خود رادر کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی می توانید با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

هود آشپزخانه فلت در نمای زیبای آشپزخانه

طریقه ی ارسال محصولات برای مشتریان به سبک زیر است .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

مزایای خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی چینوپ
  • پایین ترین قیمت 
  • تخفیف ویژه برای کلیه محصولات 
  • تحویل سریع و به موقع درب منزل 
  • پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا
  • مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری
  • دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت