قیمت گاز صفحه ای فرامکو – faramco با توجه به مدل های مختلف آن متفاوت می باشد . اجاق گاز فرامکو – faramco ترکیه دارای کیفیت عالی از نظر ساخت و تولید است و بدلیل تکنیک خاصی که در ساخت این اجاق گاز صفحه ای بکار رفته است و این اجاق گاز رومیزی را در دسته اجاق گاز رومیزی ایده آل قرار می دهد . بکارگیری تکنولوژی روز ، استفاده از استاندارد جهانی ، بکار گیری دانش مهندسی لازم و نیروی انسانی زبده و جوان سبب شده خروجی این کارخانه محصولاتی باشد که از نظر ساخت در دسته محصولات با کیفیت تولیدی قرار گرفته باشند . قیمت گاز صفحه ای فرامکو – faramco در برابر کیفیت و ظاهر بسیار شیک و لاکچری که دارد بسیار ارزان و مناسب است .

لیست قیمت گاز صفحه ای فرامکو | لیست قیمت گاز رومیزی فرامکو

برای اطلاع از لیست قیمت گاز صفحه ای فرامکو | لیست قیمت گاز رومیزی فرامکو می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . با راه اندازی این فروشگاه اینترنتی می توانید یک خرید آسان و مطمئن را تجربه نمایید . علاوه بر آن از خدماتی که این فروشگاه اینترنتی برای مشتریان در نظر گرفته است استفاده کنید . این فروشگاه آنلاین با در نظر گرفتن خدمات ویژه برای کلیه مشتریان خود سعی در جلب نظر مشتریان دارد و در این زمینه اقدامات بسیاری انجام داده است . این فروشگاه آنلاین با پشتیبانی 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود در هر بازه ی زمانی می باشد . همچنین ضمانت نامه اصالت کالا و ضمانت نامه بازگشت کالا این اطمینان را به مشتریان می دهد تا در صورت بروز مشکل در محصول خریداری شده آن را مرجوع نمایند .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

با خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ به پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت برخوردار شوید .

نمای زیبای اجاق گاز رومیزی

اجاق گاز فرامکو ترکیه | قیمت گاز صفحه ای فرامکو

اجاق گاز فرامکو ترکیه بهترین اجاق گاز رومیزی خارجی – faramco است . چرا که با داشتن ظاهر زیبا و لوکس موجب لوکس تر شدن هر چه بیشتر فضای آشپزخانه می شود . در کلیه فرآیند تولید این اجاق گاز های صفحه ای کلیه استاندارد های لازم و کاربردی بکار گرفته شده و موجب گردیده خروجی این کارخانه محصولاتی با کیفیت برتر باشد . قیمت گاز صفحه ای فرامکو – faramco بنابر مدل های مختلف آن متفاوت است . اجاق گاز صفحه ای فرامکو – faramco در مدل های استیل ، شیشه ای ، شیشه استیل ، برقی و گازی می باشد .

اجاق-گاز-رومیزی-شیشه-مشکی

  • قیمت گاز صفحه ای فرامکو ، اجاق گاز صفحه ای فرامکو – faramco مدل استیل

اجاق گاز صفحه ای فرامکو – faramco مدل استیل به دلیل زیبایی و مقاومتشان از باقی اجاق گاز ها طرفداران بیشتری دارند و مواد غذایی روی سطح آن ها راحت تمیز می شوند و به آن نمی چسبند . این نوع گاز ها خود به دو دسته ساده و آجدار تقسیم می شوند. اجاق گاز های استیل ساده به دلیل سهولت در نظافت بیشتر مورد توجه قرار دارد . ضمن اینکه باید توجه بیشتری در زمان نظافت اینگونه اجاق گاز ها داشت . برای نظافت این اجاق گاز صفحه ای باید از یک کهنه ی نرم استفاده کرد . همچنین می توان از محصولات براق کننده استیل که معمولاً در بازار یافت می شوند استفاده کرد و هرگز از پودر های ساب استفاده نکنید .

اجاق گاز صفحه ای استیل

  • قیمت گاز صفحه ای فرامکو ، اجاق گاز صفحه ای فرامکو – faramco مدل شیشه ای

در اجاق گاز صفحه ای فرامکو – faramco مدل شیشه ای از شیشه‌ های نشکن استفاده می‌ شود که از مقاومت و ضربه پذیری بالایی برخوردارند و برخلاف تصور برخی از افراد به راحتی یا با پخت و پز به مدت طولانی ، دچار ترک یا شکستگی نمی‌ شوند و آسیب نمی‌ بینند . ظاهر آن‌ ها بسیار لوکس و زیبا و تمیز شدنشان راحت است .  شیشه های این اجاق گاز از مقاومت بالایی برخوردارند و حتی با سرد و گرم شدن هم مشکلی بوجود نمی آید . با وجود اینکه به راحتی با یک دستمال خیس و کمی شیشه پاکن ، درخشندگی اولیه به آن‌ ها باز می‌ گردد اما روغن و لکه‌ های مواد غذایی بلافاصله پس از طبخ غذا ، روی آن ها به چشم می‌ آید و زود لک می‌ شوند . برای این امر بهتر است هر روز پاک شوند تا زیبایی این محصول در دراز مدت باقی بماند .

اجاق گاز رومیزی شیشه مشکی

  • قیمت گاز صفحه ای فرامکو ، اجاق گاز صفحه ای فرامکو – faramco مدل شیشه ای استیل

اجاق گاز صفحه ای فرامکو – faramco مدل شیشه ای استیل هم زیبایی اجاق شیشه ‌ای و هم دوام و ماندگاری اجاق گاز های استیل را داشته باشند . این اجاق گاز ها به خاطر بهره‌ مندی از نمای شیشه ‌ای به راحتی تمیز می شوند و به خاطر داشتن لبه های استیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند .

  • قیمت گاز صفحه ای فرامکو ، اجاق گاز برقی فرامکو – faramco

اجاق گاز برقی فرامکو – faramco دارای ظاهری شیک هستند و با برق کار می کنند و به جای پیچ های معمول شعله های اجاق ، صفحه های لمسی و دیجیتال دارند . این نوع از اجاق گاز ها دارای ایمنی بیشتری از نظر نشت گاز نسبت به گاز های دیگر هستند و زمان پخت و پز را به علت قدرت بالا ، کم می کنند اما مصرف برق با استفاده از این نوع اجاق گازها بالا می رود و درقطعی برق کارایی ندارند . از جمله ویژگی مثبت اجاق برقی توکار ، نصب سریع و اتصال آسان می باشد .

اجاق گاز رومیزی 5 شعله

قیمت اجاق گاز صفحه ای برقی فرامکو – faramco

قیمت اجاق گاز صفحه ای برقی فرامکو – faramco نسبت به مدل گازی آن گرانتر است . برای اطلاع از قیمت اجاق گاز صفحه ای برقی فرامکو – faramco می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

نکات لازم برای خرید اجاق گاز رومیزی آشپزخانه

اگر دنبال یک اجاق شیک و جمع و جور می‌ گردید ، خوب است بدانید که ویژگی دیگر این اجاق‌ گاز ها کم مصرف بودن و داشتن ضخامتی تنها به اندازه 5 تا 6 سانتی‌ متر است . این مدل گاز ها فر‌ ندارند و اگر قصد خریدشان را دارید باید به فکر یک فر جداگانه برای آشپزخانه‌ تان باشید . البته این بستگی به نیاز شما دارد . خیلی‌ ها از فر استفاده چندانی نمی‌ کنند . تعداد شعله‌ های گاز را براساس فضای آشپزخانه و تعداد افراد خانواده انتخاب کنید . برای خانواده‌ های پرجمعیت گاز های 5 و 6 شعله و برای کم‌ جمعیت‌ ها 3 و 4 شعله بهترین انتخاب است . موقع خرید ، ایمنی گاز را هم درنظر بگیرید . اجاق گاز های مجهز به فندک و ترموکوپل ایمنی بیشتری دارند . ترموکوپل به محض خاموش شدن شعله به هر دلیل ، جریان گاز را قطع می‌ کند . اگر سطح میز یا کابینت شما باریک است می‌ توانید اجاق‌ های توکاری را انتخاب کنید که همه شعله‌ های آن در یک ردیف قرار گرفته‌ اند و به شکل مستطیل باریکی هستند . در هنگام خرید به مسایل ایمنی توجه داشته باشید ، اجاق گاز های مجهز به فندک و ترموکوپل ایمن ترند ، ترموکوپل به محض خاموش شدن گاز به وسیله باد و یا سر رفتن مواد غذایی ، جریان گاز را بطور اتوماتیک قطع می کند و از انتشار گاز در فضا جلوگیری می شود . اگر سطح میز یا کابینت شما باریک است می توانید اجاق های توکاری انتخاب کنید که همه شعله ها در یک ردیف قرار گرفته و به شکل مستطیلی باریک است . در هنگام خرید به فاصله بین شعله ها دقت کنید این فاصله باید طوری باشد که بتوانید همزمان چند قابلمه را بدون برخورد با یکدیگر روی گاز قرار دهید . مهمترین شاخص در اجاق گاز های صفحه ای استاندارد اجباری در آنهاست ، پس در موقع خرید به داشتن نشان استاندارد و همچنین برند و خدمات پس از فروش آن بطور ویژه دقت کنید . در حقیقت از از برند های معروف و شناخته شده و دارای خدمات پس از فروش خریداری کنید ، زیرا اجاق گاز یک وسیله مهم و پر مصرف است و اگر از برند مرغوب و با کیفیتی نباشد شما مجبورید هزینه های تعمیرات مکرر را تحمل کنید .

اجاق گاز رومیزی 4 شعله

نمایندگی محصولات فرامکو – faramco | قیمت گاز صفحه ای فرامکو

همه ی شرکت های تولید کننده محصولات خانگی به دنبال کسب رضایت مشتری هستند . شرکت فرامکو – faramco نیز همچون دیگر شرکت ها ، به دنبال ارائه محصولات به بازار است ، که بتواند به راحتی رضایت مشتری را به خود جلب نماید . از این رو شرکت فرامکو تمام تلاش خود را برای طراحی و تولید محصولات با کیفیت به کار گرفته است .

خدمات پس از فروش گاز رومیزی فرامکو – faramco | قیمت گاز صفحه ای فرامکو

این شرکت در طی سال های فعالیت خود موفق شده است تا به راحتی خود را به جایگاه بالایی برساند . تمامی محصولاتی که توسط این شرکت تولید و وارد عرصه بازار گردیده اند ، برای جلب رضایت مصرف کننده از گارانتی های معتبری بهره مند شده اند . می توانیم به صراحت بیان کنیم که محصولات شرکت فرامکو – faramco همگی دارای بیش از 5 سال گارانتی معتبر ، بیش از 10 سال خدمات پس از فروش و 2 سال بیمه ایران برای محصولات خاصی نظیر اجاق گاز ها و انواع فر ، می باشند . محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای استاندارد اروپایی CE ، استاندارد های کشور ترکیه نظیر TSE و UKAS می باشند . علاوه بر آن محصولات شرکت فرامکو همگی دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 نیز هستند . به همین دلیل می توانید از کیفیت بالای این محصولات اطمینان حاصل نمایید . به یاد داشته باشید که یک شرکت معتبر باید از نظر مشتری های و مصرف کنندگان حکم تاییدیه دریافت نمایید . شرکت فرامکو موفق شده است در این زمینه نیز حکم تاییدیه دریافت نماید .

ظرف غذا روی اجاق گاز صفحه ای شیشه ای

پاک کردن اجاق گاز صفحه ای

برای نگه داری بهتر اجاق گاز توکار باید آن را به خوبی نظافت کنید .

پس از هر پخت و پز بهتر است اجاق خود را از گرد و غبار ، روغن ، آب و سایر آلودگی های دیگر پاک کنید .

اگر شما به طور مدارم اجاق گاز رومیزی را تمیز نگه دارید ، طول عمر و زیبایی اجاق شما ماندگار باقی می ماند .

شما باید اجاق گاز خود را با دقت پاک کنید .

اگر روغن وجود دارد . می توانید آن را با یک کاغذ پاک کنید ، سپس می توانید از پاک کننده استفاده کنید .

لطفا همیشه بخشی از بدنه و یا سر شعله ها را پس از آشپزی تمیز کنید . منتظر نمانید زیرا تمیز کردن آن به طور فزاینده ای دشوار خواهد بود .

با نگهداری مناسب ، اجاق گاز در خانه نه تنها به دوام ، بلکه دارای شعله ای آبی خواهید بود .

قیمت گاز صفحه ای فرامکو بهترین اجاق گاز رومیزی خارجی

قیمت گاز صفحه ای فرامکو بهترین اجاق گاز رومیزی خارجی را می توانید در فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مشاهده نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .  فروشگاه اینترنتی چینوپ با هدف ایجاد خریدی خوب و آسان و در عین حال مطمئن ایجاد شده و در تلاش بوده و هست تا بتواند یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سراسر کشور باشد . به همین جهت به ارائه خدمات ویژه به مشتریان در سراسر کشور پرداخته است . این فروشگاه آنلاین با پشتیبانی 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود در هر بازه ی زمانی می باشد . همچنین ضمانت نامه اصالت کالا و ضمانت نامه بازگشت کالا این اطمینان را به مشتریان می دهد تا در صورت بروز مشکل در محصول خریداری شده آن را مرجوع نمایند .

اجاق گاز رومیزی 5 شعله

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

با خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ به پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت برخوردار شوید .