قیمت فر توکار اخوان – akhavan در برابر کیفیت و ظاهر شیکی که دارد بسیار مناسب می باشد . تولید کنندگان این شرکت با توجه به مشکلات اقتصادی امروزه در تلاش اند که محصولی تولید نمایند که علاوه بر کیفیت عالی از قیمت مناسبی برخوردار باشد تا همه ی افراد با هر توان مالی بتوانند این فر های توکار را تهیه نمایند . در واقع قیمت فر توکار اخوان – akhavan بسیار ارزان است . فعاليت‎‌های توليدی برند اخوان – akhavan در کنار دانش و تجربه بالا منجر به ساخت فر های توکار در خور نیاز مصرف کننده است .

فر های اخوان دارای عملکرد های برقی ، برق و گاز و گازی و با نمای ظاهری شیشه ، استیل و استیل شیشه و در ابعاد مختلف بسته به هر نوع سلیقه ای می باشد . شركت اخوان جم با داشتن تیم های مهندسی خبره و طراحانی خلاق و کاردان توانسته است محصولاتی با کیفیتی عالی و قیمتی بی نظیر را روانه بازار کند .

فر توکار شیشه مشکی

قیمت فر توکار اخوان – akhavan بهترین فر توکار ایرانی

همانطور که گفته شد قیمت فر توکار اخوان – akhavan بهترین فر توکار ایرانی بسیار مناسب و ارزان می باشد . برای اطلاع و دیدن قیمت فر توکار اخوان – akhavan بهترین فر توکار ایرانی می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . هدف ما از راه اندازی سایت فروشگاهی چینوپ ، نمایش کلیه محصولات به همراه جزئیات فنی و قیمت دقیق مصرف می باشد که مشتری بتواند با دید بهتر برای خرید محصول خود اقدام نماید . همچنین ما در این سامانه تخفیف های ویژه برای مشتریان فراهم کرده ایم تا لذت خرید بهتر نصیب آنان گردد . قابل ذکر است که کلیه محصولات ارائه شده در این سایت از تضمین اصالت کالا برخوردار بوده و شامل گارانتی کارخانه اخوان جم می باشند . راه های ارتباطی شما عزیزان با ما از طریق شماره تماس 02122337750 می باشد .

طریقه ی ارسال محصولات 

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

با خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ از : پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات  ، تحویل سریع و به موقع درب منزل  ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت برخوردار شوید .

فر توکار آشپزخانه

کیفیت فر توکار اخوان – akhavan

کیفیت فر توکار اخوان – akhavan بسیار عالی می باشد و این بدلیل بکارگیری نیروی انسانی زبده و کارآمد ، دانش مهندسی روز ، استفاده از استاندارد های جهانی و تکنولوژی برتر ، مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است که باعث شده خروجی این کارخانه محصولاتی با کیفیت عالی باشد . در ساخت فر های توکار اخوان قطعات اصلی ایتالیا بکار رفته است . مصرف برق و گاز در فر توکار اخوان بسیار کم است و کلیه فر های این شرکت دارای گرید مصرفی A می باشند . فر توکار اخوان دارای تمیز کردن خودکار ، 65 برنامه از پیش تعیین شده برای پخت و پز ، تایمر تاچ اسکرین برای انجام کلیه تنظیمات و جوجه گردان و ترموکوبل دو زمانه می باشد .

بهترین مدل فر توکار اخوان – akhavan

  • فر توکار اخوان مدل f20
  • فر توکار اخوان مدل f21
  • فر توکار اخوان مدل f22
  • فر توکار اخوان مدل f23
  • فر توکار اخوان مدل f24
  • فر توکار اخوان مدل f25
  • فر توکار اخوان مدل f30
  • فر توکار اخوان مدل f35
  • فر توکار اخوان مدل f38

قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f20

برای اطلاع از قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f20 به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 0212233775 تماس بگیرید .

فر توکار اخوان مدل F20 دارای ابعاد 60*60 وعمق 60 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 12 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی f 20 اخوان لمسی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه مشکی ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک ، یخ زدایی و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای کارکرد تمام برقی و ۴ المنت ، دارای 12 برنامه پخت ، امکان استفاده برای یخ زدایی ، دارای قابلیت اندازه گیری درجه حرارت داخل گوشت و مرغ ، دارای شلف تلسکوپی و ریل دار ، دارای فن داکتی با پروانه ( یکنواخت کننده حرارت داخل فر ) ، دارای مصرف انرژی A ، دارای قابلیت برنامه ریزی ، تایمر تاچ اسکرین و دارای 20 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش گسترده اشاره کرد .فر توکار اخوان مدل f20

قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f21

برای اطلاع از قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f21 به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 0212233775 تماس بگیرید .

فر توکار اخوان مدل F21 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک نیز است . مدل کلید فر برقی F21 اخوان لمسی و ولومی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه مشکی ، فن خنک کننده ، قفل کودک و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای کارکرد گاز و برق | همزمان هم به گاز و هم به برق باید متصل باشد ، تایمر تاچ اسکرین ، دارای ترموکوپل دو زمانه ، دارای شلف تلسکوپی و ریل دار برای راحتی در جابجایی ظروف داغ ، دارای فن داکتی با پروانه ( یکنواخت کننده حرارت داخل فر ) ، موتور جوجه گردان ، دارای شعله گاز فر در قسمت پایین ، دارای گریل برقی در قسمت بالای فر اشاره کرد .فر توکار اخوان مدل f21

قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f22

برای اطلاع از قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f22 به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 0212233775 تماس بگیرید .

فر توکار اخوان مدل F22 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی و استیل به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک نیز است . مدل کلید فر برقی F22 اخوان لمسی و ولومی می باشد . این فر توکار دارای نمای شیشه و استیل ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک و جوجه گردان می باشد .

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای شلف تلسکوپی و ریل دار برای راحتی در جابجایی ظروف داغ ، با کارکرد گاز و برق | همزمان هم به گاز و هم به برق باید متصل باشد ، دارای شعله پخش کن گازی ، دارای گریل برقی ، مجهز به جوجه گردان ، دارای تایمر تاچ اسکرین با قابلیت تنظیم برنامه پخت ، شلنگ ایمنی استنلس استیل ، شیر ترموستاتیک ، دارای تایمر اشاره کرد .فر توکار اخوان مدل f22

قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f23

برای اطلاع از قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f23 به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 0212233775 تماس بگیرید .

فر توکار اخوان مدل F23 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک نیز است . مدل کلید فر برقی F23 اخوان لمسی و ولومی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه مشکی ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای کارکرد گاز و برق | همزمان هم به گاز و هم به برق باید متصل باشد ، دارای گریل برقی ، مجهز به جوجه گردان ، دارای شعله پخش کن گازی ، دارای تایمر تاچ اسکرین با قابلیت تنظیم برنامه پخت ، شلنگ ایمنی استنلس استیل ، شیر ترموستاتیک ، دارای پروانه تنظیم کننده درجه حرارت اشاره کرد .

قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f24

برای اطلاع از قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f24 به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 0212233775 تماس بگیرید .

فر توکار اخوان مدل F24 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی و استیل به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک نیز است . مدل کلید فر برقی F24 اخوان مکانیکی و لمسی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه مشکی و استیل ، فن خنک کننده ، قفل کودک و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای کارکرد گاز و برق | همزمان هم به گاز و هم به برق باید متصل باشد ، دارای گریل برقی ، مجهز به جوجه گردان ، دارای شعله پخش کن گازی ، دارای تایمر تاچ اسکرین با قابلیت تنظیم برنامه پخت ، شلنگ ایمنی استنلس استیل ، شیر ترموستاتیک ، دارای پروانه تنظیم کننده درجه حرارت اشاره کرد .

قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f25

برای اطلاع از قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f25 به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 0212233775 تماس بگیرید .

فر توکار اخوان مدل F-25 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 8 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی F-25 اخوان لمسی و ولومی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه  مشکی ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن و قفل کودک می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای تایمر تاچ اسکرین ، تمام برقی و دارای ۴ المنت ، دارای شلف تلسکوپی و ریل دار، مجهز به جوجه گردان ، دارای فن داکتی با پروانه ( یکنواخت کننده حرارت داخل فر ) ، کارکرد تمام برقی ( بدون نیاز به گاز ) برای محیط هایی که تاسیسات گاز در نظر گرفته نشده باشد ، قابلیت یخ زدایی ، مجهز به حسگر میت پراب ( جهت تعیین دمای داخلی غذا در حین پخت ) ، دارای مصرف انرژی A ، دارای قابلیت برنامه ریز ، مجهز به ولوم با حالت تلسکوپ اشاره کرد .

قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f30

برای اطلاع از قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f30 به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 0212233775 تماس بگیرید .

فر توکار اخوان مدل F30 دارای ابعاد 60*60 وعمق 60 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 8 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی F30 اخوان لمسی – ولومی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه مشکی ابزار خورده ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک ، یخ زدایی و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای تایمر تاچ اسکرین ، تمام برقی و دارای 3 المنت ، مجهز به جوجه گردان ،  دارای 8 برنامه پخت ، دارای شلف تلسکوپی و ریل دار ،  دارای فن داکتی با پروانه ( یکنواخت کننده حرارت داخل فر ) ، کارکرد تمام برقی ( بدون نیاز به گاز ) برای محیط هایی که تاسیسات گاز در نظر گرفته نشده باشد ، مجهز به حسگر میت پراب ( جهت تعیین دمای داخلی غذا در حین پخت ) ، دارای مصرف انرژی برق A و قابلیت برنامه ریز اشاره کرد .

فر-توکار-اخوان-مدل-F30

قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f35

برای اطلاع از قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f35 به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 0212233775 تماس بگیرید .

فر توکار اخوان مدل F35 دارای ابعاد 60*60 وعمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 12 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی F35 اخوان لمسی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه رفلکتیو و استیل ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک ، یخ زدایی و جوجه گردان می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای تایمر تاچ اسکرین ، تمام برقی و دارای ۴ المنت ، مجهز به جوجه گردان ، دارای 12 برنامه پخت ، قابليت باز شدن درب فر به صورت دستي و الكترونيكي ، بازشدن درب فر به طرفين ، دارای شلف تلسکوپی و ریل دار ، دارای فن داکتی با پروانه ( یکنواخت کننده حرارت داخل فر ) ، کارکرد تمام برقی ( بدون نیاز به گاز ) برای محیط هایی که تاسیسات گاز در نظر گرفته نشده باشد ، مجهز به حسگر میت پراب ( جهت تعیین دمای داخلی غذا در حین پخت ، دارای مصرف انرژی برق A ، قابلیت برنامه ریزی اشاره کرد .

قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f38

برای اطلاع از قیمت فر توکار اخوان ، فر توکار اخوان مدل f38 به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 0212233775 تماس بگیرید .

فر توکار برقی اخوان مدل F-38 دارای ابعاد 60*60 و عمق 55 سانتی متر است . بدنه ی ساخته شده این فر توکار از شیشه سکوریت نشکن 3 جداره مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد . این فر توکار با ظاهر زیبای شیشه مشکی و استیل به بازار عرضه گردیده . همچنین این محصول دارای قفل کودک و 12 برنامه عملکرد پخت غذا نیز است . مدل کلید فر برقی F-38 اخوان مکانیکی می باشد .

این فر توکار دارای نمای شیشه مشکی و استیل ، فن خنک کننده و داخلی کانوکشن ، قفل کودک  و جوجه گردان می باشد .

همچنین از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به :

دارای شیشه مشکی و استیل ، مجهز به جوجه گردان ، کارکرد با برق ، دارای تایمر تاچ اسکرین با قابلیت تنظیم برنامه پخت ، دارای فن داکتی داخلی جهت یکنواخت کردن حرارت ، دارای شلف به همراه ریل تلسکوپی ، شیلنگ ایمنی استنلس استیل ، شیر ترموستاتیک و شیشه ایتالیایی ، دارای ترموكوبل دو زمانه و دارای رده انرژی A اشاره کرد .

فر توکار اخوان مدل f38

خدمات پس از فروش فر توکار اخوان – akhavan

کلیه فر های این شرکت ،  دارای 20 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش اصلی شرکت اخوان جم هستند و این مساله موجب آسودگی خیال مشتریان می گردد .

تمام ویژگی های ذکر شده در باب فر های اخوان ، در کنار قیمت بسیار مناسب آن ها در مقایسه با سایر برند ها موجب شده است ، تا فرتوکار اخوان ، اولین انتخاب هر فرد در خرید فر باشند .

نمای زیبای فر توکار آشپزخانه

سایز فر اخوان – akhavan

فر اخوان دارای اندازه های مختلف 56 لیتری ، 60 لیتری و 70 لیتری می باشند . سایز فر اخوان – akhavan به صورتی ساخته شده است که در تمام آشپزخانه ی بزرگ و کوچک قابل استفاده است . 

انواع مدل فر اخوان – akhavan 

  • فر توکار برقی اخوان – akhavan

در این مدل فر توکار برقی اخوان – akhavan از المنت های برقی برای پخت غذا استفاده می شود . در ساخت این نوع فر توکار از تکنولوژی های بالایی از جمله : تمییز کنندگی خود کار، برنامه پخت ، تایمر هشدار ، قفل اتوماتیک در دماهای بالا و همچنین ثابت نگه داشتن درجه حرارت ،عایق های ضخیم تر ، نظافت آسان تر و یخ زدایی استفاده شده است . فر توکار برقی اخوان – akhavan باعث خشک شدن غذا می شود که این برای بعضی نقطه ضعف و برای بعضی دیگر جزو مزیت به شمار می رود . از طرف دیگر چون مصرف برق این مدل فر توکار مقداری بالا ست توصیه می شود الویت خود را به سطح A بدهید .

فر توکار برقی

  • فر توکار تمام گازی اخوان – akhavan

سوخت مصرفی فر توکار تمام گازی اخوان – akhavan از گاز شهری تامین می شود . برای استفاده از این مدل فر گازی اخوان – akhavan نیاز به لوله کشی از پیش تهیه شده و اتصال سیم فر به پریز برای روشن کردن لامپ ها و فن دارید . مرطوب بودن محیط داخلی این فر باعث جلوگیری از خشک شدن غذا می شود . همچنین زمان کمتری برای گرم و سرد شدن لازم دارد . هزینه این مدل فر توکار بسیار پایین است و این به دلیل پایین بودن گاز سوختی در ایران می باشد . تعمیر این فر توکار آسان و دوام آن نیزنسبت به سایرین بیشتر است . شایان ذکر است که به دلیل نبودن دمای ثابت در فضای داخلی این فر باعث عدم پخت غذا بطور یکنواخت می شود .

فر توکار گازی

  • فر توکار برقی و گازی اخوان – akhavan

در فر توکار برقی و گازی اخوان – akhavan انرژی لازم برای طبخ غذا به وسیله ی گاز صورت می گیرد و بخش هایی مثل فندک ، تایمر، جوجه گردان و … به وسیله برق . ولی حتما قبل از خرید این مدل فر توجه داشته باشید که باید از لوله کشی گازی استفاده کنید .

خدمات پس از فروش فر توکار اخوان – akhavan

کلیه فر های این شرکت،  دارای 20 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش اصلی شرکت اخوان جم هستند و این مساله موجب آسودگی خیال مشتریان می گردد .

تمام ویژگی های ذکر شده در باب فرهای اخوان – akhavan ، در کنار قیمت بسیار مناسب آن ها در مقایسه با سایر برند ها موجب شده است ، تا فرتوکار اخوان ، اولین انتخاب هر فرد در خرید فر باشند .

فر توکار شیشه مشکی دور استیل

روش تمیز کردن فر توکار

  1. پیش از تمیز کردن فر توکار بهتر است پنج دقیقه آن را گرم کنید .
  2. میتوان ابتدا فر توکار را با آب و اسفنج مرطوب و سپس دستگاه را روشن کرد .
  3. یک نکته پاک کردن فر توکار از مواد شوینده و شیمیایی در پایان کار نکته ی مهمی است .
  4. آثار مواد تمیز کننده را با دستمال مرطوب چند بار پاک کنید .
  5. برای تمیز کردن فر توکار گازی می توانید در منزل ، پاک کننده ارزان بسازید .
  6. یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی ، یک قاشق چایخوری لیموترش و یک و نیم قاشق چایخوری مایع سفید کننده را در یک لیوان آب گرم حل کنید .
  7. محلول را با اسفنج به دیوار های داخل فر توکار بمالید و بگذارید 45 دقیقه بماند . سپس با دستمال مرطوب چند بار سطوح را تمیز کنید . این پاک کننده مواد خشک شده و چربی های سوخته را از دیوار ها جدا می کند .