قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan بنابر مدل های روکار ، توکار و زیرکار متفاوت است . سینک ظرفشویی اخوان – akhavan بنابر کیفیت و ظاهر بسیار زیبایی که دارد باعث زیبا تر شدن فضای آشپزخانه می شود همانطور دوام بالای این سینک ظرفشویی آشپزخانه موجب می گردد تا برای مدت زمان طولانی احتیاجی به تعویض سینک ظرفشویی نداسته باشید . استفاده از تكنولوژی و تجهيزات روز اروپا باعث تمايز اين مجموعه از ساير رقبا شده است . مهمترين رويكرد و استراتژی اخوان – akhavan در حوزه طراحي و توليد ،‌ همواره رضايت مصرف كننده و مشتريان بوده و خواهد بود . سینک ظرفشویی اخوان علاوه بر زیبایی و کیفیت همانطور که در بالا گفته شد ، از قیمت مناسبی نیز در مقابل با سینک های ظرفشویی دیگر که در بازار موجودند می باشد . به عبارت دیگر می توان گفت قیمت سینک ظرفشویی اخوان بسیار مناسب و ارزان است . 

نمای زیبای سینک ظرفشویی

قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan | قیمت سینک ارزان اخوان – akhavan

قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan | قیمت سینک ارزان اخوان – akhavan را می توانید در فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . این فروشگاه اینترنتی با هدف ایجاد خریدی آسان و مطمئن ایجاد شده و در تلاش بوده و هست تا بتواند بهترین در زمینه ی فروش باشد . لذا با ارئه خدمات ویِژه به خریداران در پی جلب نظریه مشتریان بوده است . در همین راستا ضمانت بازگشت کالا در صورت مشکل داشتن ، ضمانت اصالت کالا ، تحویل سریع و مطمئن و پشتیبانی 24 ساعته برای سفارشات درنظر گرفته شده ، تا تجربه خریدی آسان و آسوده برای تمام مشتریان فراهم شود . با خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ به پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت برخوردار شوید .

نمای زیبای سینک ظرفشویی

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

سینک ظرفشویی اخوان – akhavan | قیمت سینک ظرفشویی اخوان

اخوان – akhavan كيفيت برتر و كاربری آسان به همراه ايمنی را در اولويت اول تمامی فرايند های كاری خود در شركت و گروه صنعتی اخوان قرار داده و به آن پايبند بوده است . سینک ظرفشویی اخوان – akhavan به دلیل مواد اولیه با کیفیتی که در ساخت آن ها به کار رفته از دوام بالایی برخوردار است و می تواند انتخاب مناسبی برای خانواده های ایرانی باشد همچنین قیمت مناسب این محصول می تواند از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد . سینک ظرفشویی آشپزخانه اخوان – akhavan دارای تک لگن ، دو لگن و سه لگنه می باشد . همچنین این سینک ظرفشویی در مدل های روکار ، توکار و زیرکار تولید شده است .

سینک ظرفشویی سنگی

سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل

سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل ، از استیل مقاوم در برابر حرارت و لکه ساخته شده و در انواع و سایز های گوناگون موجود‌ند . سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل به راحتی با یک برس نرم تمیز می‌ شود و نشانه‌ های آب و خراش کمتر روی آن‌ ها نمایان خواهد بود . ویژگی سینک ظرفشویی آشپزخانه اخوان – akhavan مدل استیل این است : که به علت آنکه بدون آلیاژ است با قرار گیری در معرض آب زنگ نمی‌ زند و تغییر رنگ نمی‌ دهد . همچنین سینک ظرفشویی آشپزخانه اخوان – akhavan مدل استیل دچار فرورفتگی و برآمدگی نمی شود . ضخامت اغلب ورق‌ های سینک استیل اخوان ۰٫۸ میلی متر است که در سینک‌ های با کیفیت‌ تر و گران‌ تر این ضخامت به ۱٫۲ میلی متر می‌ رسد.  سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل خود انواع گوناگونی دارند می ‌توانند ساده یا ضد خش و همچنین مات یا براق باشند . سینک های ظرفشویی اخوان دارای تک لگن ، دو لگن و سه لگنه می باشد . سینک ظرفشویی اخوان – akhavan دارای ویژگی هایی مانند : استیل مقاوم و ضد زنگ ، نظافت آسان ، قیمت مناسب ، امکان هماهنگی این نوع سینک با بیشتر دکوراسیون‌ ها از جمله مدرن و کلاسیک است .

سینک ظرفشویی استیل

مزایای سینک ظرفشویی استیل اخوان – akhavan

  • قیمت این نوع سینک‌ ها با توجه به مزایا یشان نسبت به سایر انواع سینک‌ ها ، بسیار اقتصادی‌ تر است .
  • فناوری‌ های جدید به سینک‌ های ظرفشویی استیل اجازه می‌ دهند که کیفیت بالاتری داشته باشند . این سینک‌ های جدید ضخیم‌ تر هستند و هنگام ریختن آب درون آن‌ ها صدای کمتری تولید می‌ کنند .
  •  سینک ظرفشویی استیل کاملا ضد زنگ هستند و در برابر خش و لکه مقاوم‌ اند . این موضوع سبب عمر طولانی‌ تر آن‌ ها می‌شود .
  • اغلب سینک‌ ظرفشویی استیل دارای کاسه‌ های بزرگی هستند .
  • مراقبت از سینک‌ ظرفشویی استیل بسیار ساده‌ تر است و مواد شیمیایی کمتر آن‌ ها را تحت تاثیر قرار می‌ دهد .
  • این سینک‌ ها در برابر ضربه و شکستگی مقاوم هستند .
  • سینک ظرفشیی استیل دوستدار محیط زیست هستند ، زیرا استیل قابل بازیافت بوده و به هنگام بازیافت هیچ کدام از خواص خود را از دست نمی‌ دهد .

سینک ظرفشویی دو لگنه استیل

  • قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، سینک ظرفشویی اخوان روکار

برای اطلاع از قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، سینک ظرفشویی اخوان روکار می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . سینک ظرفشویی اخوان – akhavan روکار بر روی سطح کابینت و چسبیده به دیوار نصب می شود . با استفاده از سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، برای همیشه از شر تمیز کردن پی در پی فضای اطراف سینک و باد کردن کابینت بر اثر رطوبت ناشی از آب راحت می‌ شوید . البته ، در صورتی که ظرافت و زیبایی آشپزخانه را در الویت اول انتخاب سینک نمی‌ دانید ، این مدل بهترین گزینه برای شما عزیزان است .

سینک ظرفشویی اخوان روکار

  • قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، سینک توکار اخوان

قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، سینک توکار اخوان بنابر مدل های مختلف و تنوع بسیار زیاد این سینک ظرفشویی متفاوت است . سینک توکار اخوان بعد از برش صفحه کابینت بر روی سنگ یا چوب نصب کرده به طوری که سینک اخوان دقیقاٌ در وسط قرار بگیرد . این نوع سینک ظرفشویی اخوان ، دارای طرح‌ های بسیار متنوع و زیبایی بوده و صفحه کابینت شما را یکدست می‌ کند . از جمله معایب سینک ظرفشویی آشپزخانه توکار اخوان – akhavan باعث پخش شدن آب بر روی سطح کابینت و آسیب دیدن بافت چوب همراه است . به عبارتی دیگر ، در صورت خرید و نصب این نوع از سینک ، خشک کردن مداوم سینک و کابینت اطراف آن بعد از هر بار شستشو ضروری به نظر می‌ رسد .

  • قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان | سینک ظرفشویی زیرکار اخوان 

برای اطلاع از قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان | سینک ظرفشویی زیرکار اخوان می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان | سینک ظرفشویی زیرکار اخوان بعد از برش صفحه کابینت بر روی سنگ یا چوب نصب کرده به طوری که سینک دقیقاٌ در وسط قرار بگیرد . سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان ، دارای طرح‌ های بسیار متنوع و زیبایی بوده و صفحه کابینت شما را یکدست می‌ کند . از جمله معایب سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان | سینک ظرفشویی زیرکار اخوان باعث پخش شدن آب بر روی سطح کابینت و آسیب دیدن بافت چوب همراه است . به عبارتی دیگر ، در صورت خرید و نصب این نوع از سینک ، خشک کردن مداوم سینک و کابینت اطراف آن بعد از هر بار شستشو ضروری به نظر می‌ رسد .

نکات لازم جهت خرید و قیمت سینک ظرفشویی اخوان :

  1. تعداد لگن های یک سینک ظرفشویی در انتخاب آن بسیار موثر است . مثلا اگر کاربرد سینک ظرفشویی در خانه شما زیاد است و استفاده ی بیشتری از سینک دارید ، از سینک‌ دو لگنه و با سه لگنه استفاده کنید .
  2. چیدمان وسایل آشپزخانه شما از قبیل اجاق گاز مشخص می کند که سینک شما لگن راست باشد یا لگن چپ . پس قبل از خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه در ارتباط با این مورد با طراح کابینت آشپزخانه خود مشورت کنید .
  3. از ویژگی های سینک ظرفشویی براق و یا مات بودن آن هاست که در خرید سینک ظرفشویی مورد توجه قرار می گیرد . معمولا سینک های براق و از نوع استیل لکه های آب را کمتر نشان می دهند . تمیز کردن این مدل سینک ظرفشویی نیز بسیار راحت می باشد . براق بودن برخی سینک ها موقتی است و باید از کیفیت و دوام آن ها اطمینان یافت . چرا که بعضا با گذشت زمان از جلا و براقیت آن ها کاسته می شود . و در مقابل در برخی از مدل های سینک ظرفشویی که تکنیک الکتروپولیش بر روی آن ها پیاده می شود کمی از براقیت سینک کاسته می گردد . لکن دوام و کیفیت و کارایی سینک ظرفشویی را بالاتر می برد .
  4. ساده یا ضدخش بودن هم یکی دیگر از انتخاب‌ های شما هنگام خرید سینک ظرفشویی است . مدل‌ های ضد خش برخلاف دیگر مدل‌ ها که سطحی صیقلی دارند ، پر از دانه‌ های ریز هست . همین ویژگی مانع از خراش برداشتن سطح سینک می‌ شود . البته قیمت این مدل‌ ها بالاتر است .
  5. سینک‌ های ظرفشویی معمولا یک تکه‌ اند و جز قسمت راه‌ آب‌ رو ، برش دیگری ندارند . این مساله باعث می‌ شود تا امکان نشت آب تا جایی که ممکن است کاهش پیدا کند . ولی برای اطمینان بیشتر ، بهتر است بعد از خرید ، یک‌ بار سینک را پر از آب و سپس خالی کنید تا از باز بودن راه‌ آب‌ رو‌ها مطمئن شوید . برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید ، باید دقت زیادی در نصب آن داشته باشید . سینک‌ های به اصطلاح « روکار »‌ معمولا با نواری فلزی یا چسب‌ های آکواریوم به کابینت متصل می‌ شوند . با گذشت زمان ، اگر کناره سینک آسیب‌ ببیند ، آب به کابینت زیری نفوذ و دردسر درست می‌ کند . به همین دلیل بسیاری اعتقاد دارند که سینک‌ها بهتر است « تو کار » باشند تا این معضل به وجود نیاید .

سینک ظرفشویی توکار 2 لگنه

تعداد لگن های سینک ظرفشویی اخوان – akhavan

  • قیمت سینک ظرفشویی اخوان با یک لگن بزرگ

مزایا : یک سینک تک عمیق به شما اجازه می دهد به راحتی یک ماهی تابه ی بزرگ را بخیسانید یا بشویید یا مقدار زیادی از مواد غذایی را آماده کنید .

معایب : شستشوی سبزی در این نوع سینک ها در حالی که ظروف کثیف در حال خیس خوردن هستند ، نیاز به مهارت دارد .

البته بعضی از تولید کنندگان برای حل این مشکل لوازم اضافی مانند سبد سینک برای این نوع سینک ها تولید کرده اند که امکان انجام هم زمان شستشو و آماده سازی را فراهم می کند .

سینک-ظرفشویی-اخوان-با-یک-لگن-بزرگ

 

  • قیمت سینک ظرفشویی اخوان با دو لگن در اندازه های متفاوت

مزایا : سینک های دوقلو به شما این امکان را می دهند که کارهایتان مانند شستن ظروف و آماده سازی مواد غذایی را جدا انجام دهید .

سینک هایی که اندازه ی لگن آنها متفاوت است به این منظور تولید شده اند که شما کارهایی از قبیل شستن ظروف را در لگن بزرگ تر و کار های دیگر مانند آماده سازی مواد غذایی را در لگن کوچکتر انجام دهید .

سینک های دوقلو در صورتی که نخواهید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید نیز کارآمد هستند ، می توانید در یک لگن آب صابون بریزید و در لگن دیگر آب برای شستشو .

معایب: شستن و آب کشیدن ماهی تابه های بزرگ در لگن کوچک تر مشکل است .

سینک ظرفشویی اخوان با دو لگن در اندازه های متفاوت

 

  • قیمت سینک ظرفشویی اخوان با دو لگن هم اندازه

مزایا : این نوع سینک مناسب افرادی است که قرینگی در طراحی را دوست دارند .

این سینک همچنین امکان انجام فعالیت های هم زمان ( شستشو ، آماده سازی و … ) را به صورت جدا فراهم می کند .

معایب : این سینک ها ممکن است برای ماهی تابه های بزرگ ، کوچک باشند .

سینک ظرفشویی اخوان با دو لگن هم اندازه

قیمت سینک ظرفشویی دولگنه اخوان | قیمت سینک ظرفشویی اخوان دو لگنه

برای اطلاع از قیمت سینک ظرفشویی دولگنه اخوان | قیمت سینک ظرفشویی اخوان دو لگنه می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

  • قیمت سینک ظرفشویی اخوان با سه لگن ( دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک با امکان دفع زباله )

مزایا : شما می توانید از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سینک استفاده کنید .

معایب : در بعضی از مدل های سینک مانند این مدل ، شما نمی توانید باقی مانده های غذا را از کانتر به لگن دفع زباله منتقل کنید .

این نوع سینک ها چون عریض تر هستند ، فضای بیشتری را اشغال می کنند .

برای افرادی که می خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند ، این نوع سینک گزینه ی خوبی است .

سینک ظرفشویی اخوان با سه لگن

قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan | خرید سینک ظرفشویی اخوان – akhavan

برای اطلاع و خرید قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan | خرید سینک ظرفشویی اخوان – akhavan فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ انتخاب مناسبی می باشد . همانطور که می دانید رفتن به فروشگاه برای خرید کردن صرفا زمان زیادی می خواهد و امروزه بدلیل نبودن زمان کافی برای خرید و نبودن وقت ، مردم ترجیح می دهند که به صورت اینترنتی ( آنلاین ) خرید خود را انجام دهند . ولی اکثرا ترس خرید از فروشگاه اینترنتی را بدلیل نبودن اعتماد کافی دارند . فروشگاه اینترنتی چینوپ با هدف رضایت مندی اکثرا خریداران خود از خرید آسان و آسود و مطمئن به فعالیت خود ادامه داده است و موفق به کسب امتیازات ویژه در این زمینه گردیده است . برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی می توانید با شماره تلفن 02122337750 تماس حاصل نمایید و پس از استعلام موجودی و قیمت محصول را سفارش دهید .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

چند روش برای تمیز کردن سینک ظرفشویی اخوان – akhavan

  • استفاده از مسواک برای تمیز کردن سینک ظرفشویی اخوان – akhavan : هیچ چیزی مثل مسواک نمی تواند سینک ظرفشویی آشپزخانه شما را کاملاً تمیز کند . از آن ها برای دسترسی پیدا کردن به کوچک ترین شکاف ها و لبه ها در اطراف سینک و شیر استفاده کنید . آن ها دوده ، لکه های آهک و هر کثیفی دیگری را که ممکن است در سینک پنهان شده باشند را پاک می کنند و از بین می برند .
  • استفاده از لیمو برای تمیز کردن سینک ظرفشویی اخوان – akhavan : لیمو با خاصیت اسیدی بودن باعث از بین رفتم لکه های آهک در سینک ظرفشویی آشپزخانه می شود .
  • استفاده از پارچه میکروفایبری : پارچه میکروفایبری وقتی به سطوح براق می رسد ، بی نظیر است و باعث تمیزی و درخشندگی سینک ظرفشویی آشپزخانه می شود .
  • سینک ظرفشویی اخوان – akhavan خود را پس از هر استفاده پاک و خشک کنید : هرگز اجازه ندهید در وهله اول سینک ظرفشویی آشپزخانه خیلی بد و کثیف شود که پاک کردن لکه ها از سینک بسیار سخت باشد . از برس آشپزخانه و اسفنج برای تمیز کردن سریع بعد از هر باراستفاده ، استفاده کنید که واقعاً به جلوگیری از انباشته شدن آهک و دوده گیری کمک خواهد کرد .
  • از سفید کننده و جرمگیر برای تمیز کردن سینک ظرفشویی اخوان – akhavan استفاده نکنید : زیرا پس از خشک شدن ، لکه های تیره ایجاد می شود و سینک را کدر و مات می کند،  این لکه های تیره براحتی از بین نمیروند و حتی ممکن است برای همیشه باقی بمانند .
  • استفاده از سرکه برای تمیز کردن سینک ظرفشویی اخوان – akhavan : اگر روی سینکتان لکه و رسوب وجود دارد ، یک پارچه تمیز را در سرکه سفید بخیسانید ، روی سینک بکشید تا کاملا تمیز شود و لکه ها از بین بروند .