بیشتر مردم هنگام خرید فر توکار ، این سوال در ذهن آن ها ایجاد می شود که فر توکار چی خوبه ؟ ایرانی یاخارجی . فر توکار برقی ، گازی و یا گازی برقی . فر توکار استیل و یا شیشه ای . براستی فر توکار چی خوبه که بتونه قابلیت های کامل یک فر را داشته باشد و نیاز مصرف کننده را تامین نماید . در این مقاله سعی داریم شما را با فر توکار آشنا کنیم تا قبل از خرید به این سوال فر توکار چی خوبه بر نخورید .

فر توکار

فر توکار چی بخرم ؟

امروزه در بسیاری از خانه‌ ها برای تهیه و پخت ماهی ، گوشت ، پیتزا از فر توکار استفاده می شود .

بدون شک داشتن اطلاعات کافی پیش از خرید هر وسیله ای ، راهگشا و تسهیل کننده در امر انتخاب خواهد بود .

از آنجایی که اجاق‌ ها قیمت نسبتا بالایی دارند و ورودشان به منازل برای سال های طولانی خواهد بود لذا لازم است در انتخاب اجاق و فر توکار خود نهایت دقت را داشته باشیم .

فر توکار

در شیوه ی توکار نصب از داخل کابینت صورت می گیرد .

فر توکار از نظر نحوه ی پخت و پز به فر گازی و فر برقی و فر کانوکشن دسته بندی می شود .

که به ترتیب به گاز شهری ، المنت های برقی و امواج مایکروویو استفاده می کند .

فر توکار شیشه مشکی

فر توکار چی خوبه ؟ ( فر توکار برقی یا فر توکار گازی )

 فر توکار گازی

به نظر شما فر توکار چی خوبه ؟ فر توکار برقی یا فر توکار گازی . فر توکار گازی یا به اصطلاح فر تمام گاز به شاخه ای از فر های توکار گفته می شود که برای پخت تنها از انرژی گاز استفاده می کند و فقط برای روشن شدن و یا موتور جوجه گردان نیاز به انرژی برق دارد که با توجه به معایب بسیار و مزایای خیلی کم اصلا توصیه نمی شود .

فر توکار چی خوبه ( فر گازی )

مزایای فر توکار گازی

فر توکار گازی سریع تر گرم می شود ، سریع تر خاموش و سرد می شود .

محیط پخت در فر توکار گازی اصطلاحا مرطوب است که این پخت مرطوب سبب می شود که غذای شما نسبت به زمانی که در فر فر توکار برقی می پزد کمتر خشک شود .

هزینه ی مصرفی یک فر توکار گازی نسبت به فر توکار برقی پایین تر است ، به این دلیل که در کشور ما انرژی گاز ارزان تر از برق می باشد .

هزینه ی نگه داری و تعمیرات فر توکار گازی نسبت به فر توکار برقی پایین تر است .

همچنین یک فر توکار گازی به مراتب از فر توکار برقی بادوام تر است و چون قسمت های عملیاتی و متحرک کمتری دارند ، کمتر در معرض شکستن و خراب شدن هستند .

فر توکار گازی

معایب فر توکار گازی

بعضی از فر های توکار گازی درجه حرارت را به طور ثابت نگه نمی دارند بنابراین فرآیند پخت و پز به صورت یکنواخت انجام نمی شود.

فر توکار گازی در حد یک فر برقی نمی تواند محیط پخت را خشک کند ، این پخت مرطوب معایبی هم دارد از جمله اینکه برای پخت نان و کیک اسفنجی و … به مشکل بر می خوریم .

یکی دیگر از معایبی که می توان به فر توکار گازی گرفت این است که در این نوع گاز ها به دلیل تجمع گاز در فر و استفاده از جریان الکتریسیته ای که برای روشنایی لامپ یا نور پایلوت استفاده می شود ، احتمال بروز حادثه می باشد در نتیجه باید آگاهی کامل داشته باشیم .

به دلیل وابستگی فر های توکار گازی به شعله و نداشتن ساز و کار برقی برای کنترل داشتن فر گازی روی حرارت ، کنترل دمای داخل سخت تر از فرهای توکار برقی است .

نمای زیبای فر توکار شیشه ای

فر توکار چی خوبه ؟ فر توکار برقی

فر توکار برقی بیشتر برای محل هایی مناسب است که لوله کشی گاز وجود ندارد یا برای مشتریانی که می خواهند فر توکار حرفه ای داشته باشند که عمل گرم کردن یا یخ زدایی غذا را داشته باشد مفید است .

ولی فر های توکار برقی معایبی هم دارند که می توان به خشک کردن غذا و یا هزینه برقی که دارد اشاره نمود .

فر توکار چی خوبه ( فر برقی )

مزایای فر توکار برقی

میزان داغ شدن و درجه حرارت این فر توکار بسیار بالاتر از فر های گازی است .

ویژگی تمیز کنندگی خودکار هم به دلیل وجود همین حرارت بالا راحت تر شده است بدین صورت که گاهی با ایجاد دمای ۹۰۰ درجه سانتی گراید می تواند تمام تکه های باقی مانده از غذا را به خاکستر تبدیل کند .

فر توکار برقی مناسب برای پخت و پز خشک می باشد ( پخت وپز خشک اصطلاحی است که برای قیاس با فر گازی به کار می برند ) این پخت مناسب برای پخت نان و شیرینی و کیک اسفنجی و … است .

فر توکار برقی کنترل دقیقی به روی درجه حرارت دارد که این مزیت باعث می شود در طول پخت درجه حرارت ثابتی داشته باشیم .

فر توکار برقی

معایب فر توکار برقی

از نظر اندازه فر توکار برقی کوچک تر از فر توکار گازی است بدلیل وجود دیواره های عایق ضخیم در داخل فر توکار می باشد .

المنت های موجود در فر توکار برقی معمولا هر چند وقت نیاز به تعویض دارند .

میزان برق مصرفی فر های توکار برقی زیاد است .

فر توکار در فضای زیبای آشپزخانه

فر توکار چی خوبه ؟ فر توکار برقی و گازی

فر توکار برقی و گازی ، فری است که به انرژی گاز و هم انرژی برق به صورت توامان نیاز دارد و بدون هرکدام از این دو انرژی آماده کار کردن نیست .

به طوریکه فر توکار برقی و گازی نوع پیشرفته تری از فر توکار تمام گاز می باشد .

با این تفاوت که در فر توکار برقی و گازی در قست بالای آن المنت تعبیه شده و گرمای بالای فر به وسیله برق تامین می شود که در یکنواختی پخت از بالا موثر است و پخت اصلی به وسیله گاز از پایین صورت می گیرد .

ولی به طور کلی با توجه به ایرادات گسترده فر توکار برقی و گازی این گونه از فر ها اصلا توصیه نمی شود .

فر توکار برقی و گازی

بهترین فر توکار ایرانی و خارجی

فر توکار اخوان

شرکت اخوان بزرگ ترین تولید کننده فر توکار در خاورمیانه است . فر های اخوان دارای عملکرد های برقی ، برق و گاز و گازی و با نمای ظاهری شیشه ، استیل و استیل شیشه و در ابعاد مختلف بسته به هر نوع سلیقه ای می باشد .

شركت اخوان جم با داشتن تیم های مهندسی خبره و طراحانی خلاق و کاردان توانسته است محصولاتی با کیفیتی عالی و قیمتی بی نظیر را روانه بازار کند .

در ساخت بهترین فر توکار اخوان و یا کلیه فر های توکار اخوان آخرین تکنولوژی روز دنیا و قطعات اصلی ایتالیا بکار رفته است . مصرف برق و گاز در فر توکار اخوان بسیار کم است و کلیه فر های این شرکت دارای گرید مصرفی A می باشند . فر توکار اخوان دارای تمیز کردن خودکار ، 65 برنامه از پیش تعیین شده برای پخت و پز ، تایمر تاچ اسکرین برای انجام کلیه تنظیمات و جوجه گردان و ترموکوبل دو زمانه می باشد .

فر توکار اخوان

فر توکار داتیس

فر توکار داتیس با تلاش مهندسین و کارگران سخت کوش و مدیریت کارآمد موفق به اخذ انواع استاندارد ها و گواهینامه های داخلی و بین المللی گردید .

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس برای خدمات پس از فروش خود نیز گواهینامه جداگانه استاندارد رضایت مندی مشتری از TUV ایتالیا را دریافت نموده که نشان از مدیریت در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت مندی مشتری است .

فر توکار داتیس

فر توکار کن

برند تولید لوازم خانگی کن یکی از قدیمی ترین برند های موجود در این صنف می باشد کارخانه کن اولین تولید کننده هود آشپزخانه در ایران و در حال حاضر بسیار خوش آوازه است و حتی توانسته رقیبی جدی برای محصولات خارجی در این بخش باشد .

کن نمادی است از مدیریت موفق ، که توانسته است با استفاده از زیر ساخت های تولید و با استفاده از فن‌ آوری روز دنیا و بکار گیری سیستم های نوین مدیریتی ، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود .

فر توکار کن دارای ویژگی های فن خنک کننده اتوماتیک  ، لعاب کریستال کلین ( نظافت آسان ) ، کنترل پنل لمسی
تایمر دیجیتالی زمان بندی پخت اتوماتیک ، عملکرد پخت ، شیشه سه جداره و سنسور حرارتی مضاعف می باشد.

فر توکار کن

فر توکار بیمکث

شرکت بیمکث از جدید ترین تکنولوژی ها و به روز ترین ماشین آلات به همراه تیمی متخصص و مشاور هایی از خارج از کشور ، فرآیند تولید محصولات خود را انجام می دهد .

شرکت بیمکث ( نام دیگر این شرکت ” ستاره طلایی صنعت ” می باشد . ) با گذشت زمان تولیدات خود را گسترش داد و قدو به عرصه ی تولید لوازم خانگی و آشپزخانه گذاشت .

فر توکار بیمکث

قیمت فر توکار بیمکث

برای اطلاع از قیمت فر تو کار بیمکث می توانید با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید و پس از استغلام موجودی و قیمت محصول را سفارش دهید .

فر توکار استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز تولید کننده و صادرکننده تجهیزات آشپزخانه در خاورمیانه است که فعالیت خود را از سال‌ ها پیش با پیشرفته‌ ترین ماشین‌ آلات و ظرفیت سالیانه آغاز نمود .

مصرف انرژی مناسب ، عایق بندی بدنه ، حفظ دمای داخلی فر ، جنس بدنه درب فر ، سایز و رنگ فر توکار استیل البرز توانسته این فر را در زمره ی فر های توکار با کیفیت و مرغوب قرار دهد .

فر توکار استیل البرز

نکاتی که هنگام خرید فر باید به آنها دقت داشته باشید :

ـ به میزان مصرف انرژی دستگاه دقت کنید.

ـ خدمات پس از فروش و گارانتی را به دقت بررسی کنید.

ـ نحوه عایق‌ بندی و جنس بدنه دستگاه را در نظر داشته باشید . به خاطر داشته باشید نمونه‌ های شیشه‌ ای و استیل برای خانواده‌ های پر جمعیت گزینه ‌مناسبی نیست چون پس از مدتی لکه‌ های موجود روی بدنه دردسرساز خواهد شد .

ـ نوع شیشه محفظه ( در ) را بررسی نمایید . برای این منظور شیشه‌ ای که تحمل تنش دمایی بالاتری دارد گزینه مناسب شماست .

فر توکار شیشه دودی

ـ به کیفیت موتور جوجه‌ گردان فر توکار دقت کنید .

ـ تعداد سینی و سبد های موجود داخل محفظه پخت و ارتفاع قابل تنظیم آن ها را در نظر داشته باشید .

ـ هرگز خارج از ظرفیت فر توکار از آن انتظار پخت نداشته باشید چون با این کار به سیستم پخت خسارت وارد خواهد شد .

ـ نسبت به تهویه مطبوع داخل آشپزخانه حساس باشید بخصوص در مواردی که از فرهای توکار استفاده می‌کنید .

فر توکار ایرانی

فر توکار چی خوبه ؟ ( ایرانی یا خارجی )

امروزه انواع فر توکار ایرانی وخارجی در مدل و قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشد .

که هر کس بنا به سلیقه ای که دارد یک مدل را انتخاب می کند .

برای خرید انواع بهترین فرتوکار می توانید از فروشگاه اینترنتی چینوپ دیدن نمایید .

این فروشگاه اینترنتی با ارائه محصولاتی نظیر فر توکار در مدل و طرح های مختلف آماده ی عرضه ی محصولات خود به سراسر کشور می باشد .

همچنین از خدمات ارائه شده این فروشگاه می توان به تحویل سریع و به موقع محصولات درب منزل اشاره کرد .

بهترین فر توکار

خرید اینترنتی فر توکار

برای خرید اینترنتی فر توکار می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید .

فروشگاه اینترنتی نجهیزات آشپزخانه ی چینوپ با دارا بودن فر های توکار در مدل و طرح های مختلف ، عرضه کننده ی انواع فر توکار ایرانی و خارجی در ایران می باشد .

با خرید از این فروشگاه علاوه بر صرفه جویی در اتلاف وقت از بالاترین درصد تخفیف و همچنین از تحویل سریع و به موقع محصولات درب منل برخوردار شوید .

فقط کافیست با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید و وجه خود را درب منزل پس از تحویل محصول پرداخت نمایید .