سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax دارای ظاهر و کیفیت و طراحی استاندارد می باشد .سینک ظرفشویی آشپزخانه بیمکث – bimax یک انتخاب مناسب برای هر آشپزخانه ایرانی است که با ظاهر بسیار زیبای خود موجب زیباتر شدن هر چه بیشتر فضای آشپزخانه شما می شود . سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax با نصب آسان و راحت خود ، قابلیت استفاده در همه ی آشپزخانه ها را دارد . کیفیت بالا در کنار ، نظافت سریع ، لگن عمیق و ضخامت بیشتر سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax دیگر ویژگی های این سینک ظرفشویی آشپزخانه می باشد . همچنین طراحی زیبا و چشمگیر این سینک ظرفشویی باعث شده نظر هر کس به سمت این سینک های ظرفشویی جلب شود . در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax آشنا سازیم .

سینک ظرفشویی دو لگنه استیل

خرید اینترنتی سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax

برای خرید اینترنتی سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ بهترین انتخاب و گزینه می باشد . با خرید از این فروشگاه آنلاین علاوه بر اینکه در زمان خود صرفه جویی کرده اید از سایر خدمات در نظر گرفته شده این فروشگاه اینترنتی استفاده می کنید . همانطور که می دانید امروزه وقت مهم ترین مسئله برای هر کسی هست و رفتن به بازار و خرید کردن صرفا نیازمند زمان زیادی است بنابراین بیشتر افراد ترجیح می دهند که به صورت اینترنتی ( آنلاین ) خرید خود را انجام دهند . این فروشگاه آنلاین همواره کوشیده تا ضمن ایجاد یک خرید مطمئن ، لذت یک خرید خاطره انگیز را در ذهن خریداران تداعی نماید . این فروشگاه آنلاین با پشتیبانی 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود در هر بازه ی زمانی می باشد . همچنین ضمانت نامه اصالت کالا و ضمانت نامه بازگشت کالا این اطمینان را به مشتریان می دهد تا در صورت بروز مشکل در محصول خریداری شده آن را مرجوع نمایند . با خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید محصول خود رادر کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

سینک ظرفشویی آشپزخانه زیرکار

برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی و خرید سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax  کافیست به سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و در قسمت دسته بندی محصولات در سمت راست وب سایت سر دسته اصلی سینک ظرفشویی آشپزخانه را انتخاب و کلیک نمایید و در زیر دسته سینک ظرفشویی آشپزخانه ، سینک ظرفشویی آشپزخانه بیمکث – bimax را انتخاب کنید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

سینک ظرفشویی بیمکث – bimax

در تولید سینک ظرفشویی بیمکث – bimax با استفاده از یشرفته ­ترین ماشین ­آلات و تکنولوژی مدرن و با بهترین کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی استفاده شده است که موجب گردیده خروجی این کارخانه سینک های با کیفیت برتر باشد . تولیدات این شرکت در حال حاضر طیف گسترده از محصولات آشپزخانه از جمله هود ، اجاق گاز ­های صفحه ­ای ، اجاق برقی ، سینک ظرفشویی ، فر و مایکروفر در انواع طرح­ ها و مدل­ ها را پوشش می­ دهد . این محصولات علاوه بر سطح ملی ، در سطح بین­ المللی نیز مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است . سینک ظرفشویی بیمکث – bimax در انواع استیل ( روکار ، توکار ، زیرکار ) و شیشه ای تولید می شود .

سینک ظرفشویی دو لگن زیرکار

سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax مدل استیل

سینک ظرفشویی آشپزخانه بیمکث – bimax مدل استیل از جنس فولاد ضد زنگ می باشد ولی رنگ روشنی دارد . فولاد ضد زنگ لکه دار می شود اما این لکه ها به راحتی پاک می شود . سینک ظرفشویی آشپزخانه بیمکث – bimax مدل استیل از پر فروش ترین سینک ها و جزو بهترین مدل سینک ظرفشویی در بازار است . این نوع سینک هر چقدر ضخیم تر باشد مرغوب تر است . در بازار در اندازه های 22 و 18 موجود می باشند . سینک ظرفشویی آشپزخانه بیمکث – bimax مدل استیل از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است . سینک های استیل بیمکث دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشند .

  • سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax مدل توکار

مدلی که امروزه به خاطر ظاهر مدرن و طرح های جذاب بیشتر در خانه ها مشاهده می شود سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax مدل توکار می باشد . یک صفحه کابینت را در نظر بگیرید که داخل آن به اندازه سینک برش خورده است و سینک ظرفشویی در دل کابینت قرار می گیرد به این نوع سینک ظرفشویی ، توکار می گویند . دور تا دور سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax مدل توکار را کابینت پوشش می دهد پس نصب این نوع سینک ، کاری تخصصی است . اکثر طراحان داخلی و دیزاینر ها از این نوع سینک ظرفشویی در طراحی های خود استفاده می کنند و در آشپزخانه های مدرن و امروزی سینک توکار حرف اول را میزند .

سینک ظرفشویی توکار استیل

  • سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax مدل روکار | سینک ظرفشویی روکار بیمکث

سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax مدل روکار | سینک ظرفشویی روکار بیمکث به سینک ظرفشویی گفته می شود که در هنگام نصب بر روی صفحه کابینت قرار می گیرد ، این سینک‌ ها نصب راحت‌ تری دارند و انتهای آن ها به دیوار متصل می شود . ابعاد سینک روکار در اکثر مدل ها بزرگ تر از سینک های توکار است . امروز بیمکث ، تولید کننده سینک روکار با طراحی های جذاب سعی بر این دارد که این نوع سینک را با ظاهری مدرن وارد بازار کند تا سلیقه مشتریانی که قصد خرید سینک ظرفشویی دارند جلب کند . مزیت این مدل در این است که نفوذ آب به صفحه کابینت کم تر است و امکان پوسیدگی صفحه کمتر می باشد . با استفاده از سینک ظرفشویی روکار بیمکث – bimax برای همیشه از شر تمیز کردن پی در پی فضای اطراف سینک و باد کردن کابینت بر اثر رطوبت ناشی از آب راحت می‌ شوید .

سینک ظرفشویی روکار

سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax مدل شیشه ای

شیشه بکار رفته در سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax مدل شیشه ای ، سکوریت نشکن بوده در واقع فقط قسمت سینی سینک از جنس شیشه است و لگن ها از جنس استیل می باشد . به علت شناخته شدن سینک شیشه‌ ای به عنوان کالایی لوکس و فانتزی در منازل‌ ، استفاده از آن در آشپزخانه‌ های پر رفت و آمد توصیه نمی‌ شود . در واقع ، در اثر به کارگیری مکرر و فشار زیاد احتمال شکسته شدن شیشه این سینک بسیار بالاست . این مورد را می‌ توان در ردیف معایب سینک‌ های شیشه‌ ای قرار داد . در واقع ، در اثر به کارگیری مکرر و فشار زیاد احتمال شکسته شدن شیشه این سینک بسیار بالاست . این مورد را می‌ توان در ردیف معایب سینک‌ های شیشه‌ ای قرار داد .

نکات لازم جهت خرید سینک ظرفشویی

  • تعداد لگن ها 

تعداد لگن های یک سینک ظرفشویی در انتخاب آن بسیار موثر است . مثلا اگر کاربرد سینک ظرفشویی در خانه شما زیاد است و استفاده ی بیشتری از سینک دارید ، از سینک‌ دو لگنه و با سه لگنه استفاده کنید .

  • سمت لگن سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax

چیدمان وسایل آشپزخانه شما از قبیل اجاق گاز مشخص می کند که سینک شما لگن راست باشد یا لگن چپ . پس قبل از خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه در ارتباط با این مورد با طراح کابینت آشپزخانه خود مشورت کنید .

  • روکار یا توکار بودن سینک ظرفشویی

سینک توکار : سینک‌های ظرفشویی توکار ، به گونه‌ ای نصب می‌ شوند که درون کابینت قرار می‌ گیرند و لبه‌ های کابینت ، دور و اطراف سینک را می‌ پوشاند .

سینک روکار : سینک‌ های ظرفشویی روکار ، از انواع قدیمی‌ سینک‌ های ظرفشویی هستند .

نوع دیگری از سینک‌ های ظرفشویی هستند که در زیر سنگ پیشخوان آشپزخانه قرار می‌ گیرند .

  • براق یا مات بودن

از ویژگی های سینک ظرفشویی براق و یا مات بودن آن هاست که در خرید سینک ظرفشویی مورد توجه قرار می گیرد . معمولا سینک های براق و از نوع استیل لکه های آب را کمتر نشان می دهند . تمیز کردن این مدل سینک ظرفشویی نیز بسیار راحت می باشد . براق بودن برخی سینک ها موقتی است و باید از کیفیت و دوام آن ها اطمینان یافت . چرا که بعضا با گذشت زمان از جلا و براقیت آن ها کاسته می شود . و در مقابل در برخی از مدل های سینک ظرفشویی که تکنیک الکتروپولیش بر روی آن ها پیاده می شود کمی از براقیت سینک کاسته می گردد . لکن دوام و کیفیت و کارایی سینک ظرفشویی را بالاتر می برد .

  • ساده یا ضد خش بودن

ساده یا ضدخش بودن هم یکی دیگر از انتخاب‌ های شما هنگام خرید سینک ظرفشویی است . مدل‌ های ضد خش برخلاف دیگر مدل‌ ها که سطحی صیقلی دارند ، پر از دانه‌ های ریز هست . همین ویژگی مانع از خراش برداشتن سطح سینک می‌ شود . البته قیمت این مدل‌ ها بالاتر است .

  • سینک‌ های ظرفشویی یک تکه‌ یا چند تکه

سینک‌ های ظرفشویی معمولا یک تکه‌ اند و جز قسمت راه‌ آب‌ رو ، برش دیگری ندارند . این مساله باعث می‌ شود تا امکان نشت آب تا جایی که ممکن است کاهش پیدا کند . ولی برای اطمینان بیشتر ، بهتر است بعد از خرید ، یک‌ بار سینک را پر از آب و سپس خالی کنید تا از باز بودن راه‌ آب‌ رو‌ها مطمئن شوید . برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید ، باید دقت زیادی در نصب آن داشته باشید . سینک‌ های به اصطلاح « روکار »‌ معمولا با نواری فلزی یا چسب‌ های آکواریوم به کابینت متصل می‌ شوند . با گذشت زمان ، اگر کناره سینک آسیب‌ ببیند ، آب به کابینت زیری نفوذ و دردسر درست می‌ کند . به همین دلیل بسیاری اعتقاد دارند که سینک‌ها بهتر است « تو کار » باشند تا این معضل به وجود نیاید .

سینک ارزان و با کیفیت بیمکث bimax | سینک ظرفشویی ارزان بیمکث bimax

سینک ارزان و با کیفیت بیمکث bimax | سینک ظرفشویی ارزان بیمکث bimax همانطور که مشخص است هم از کیفیت و هم از قیمت بسیار مناسب برخوردار است به طوریکه با تنوع این سینک های ظرفشویی و قیمت ارزان آن ها هر کس با هرسلیقه و توان مالی می تواند سینک مورد نظر خود را یافت وخرید کند . شرکت بیمکث – bimax با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه ، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی ، امروزه به عنوان یکی از برترین برند های تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده است . سینک ارزان و با کیفیت بیمکث bimax | سینک ظرفشویی ارزان بیمکث bimax دارای ویژگی هایی مانند : قابلیت استفاده در انواع آشپزخانه ها ، نصب راحت و آسان سینک ، کیفیت بالا ، نظافت سریع ، تخلیه فوری ، دارای لگن عمیق و ضخامت بیشتر ، طراحی زیبا و چشمگیر است .

سینک ظرشویی تک لگن زیرکار

خدمات پس از فروش بیمکث – bimax

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث Bimax در طراحی و تولید لوازم آشپزخانه ، دارای تجارب طولانی و ارزشمند بوده و در این صنعت پیشگام می باشد . شرکت بیمکث از فناوری های پیشرفته و مدرن و کادر متخصص برای طراحی و تولید انواع محصولات بهره می برد و بدین جهت روند رو به رشد و توسعه داشته و سودآوری مناسبی حاصل شده است . مهم ترین عامل در اطمینان از خرید و کیفیت یک محصول ، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد . شرکت محبوب و نام آشنای بیمکث نیز جهت احترام به حقوق مشتریان خود و افزایش هر چه بیشتر اطمینان خاطر آن ها از خرید محصولات بیمکث ، گارانتی و خدمات پس از فروش انواع این محصول را با اعتبار 25 ماهه ارائه می نماید . واحد خدمات پس از فروش بیمکث در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان و مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین استاندارد ها نموده است . ایجاد شبکه گسترده خدمات پس از فروش در 32 استان کشور و دریافت گواهی نامه های ایزو 10002 و ایزو 10004 در مدیریت شکایات و رضایتمندی مشتری گواهی بر این مدعاست .

سینک ظرفشویی دو لگن استیل

فروش سینک ظرفشویی ارزان قیمت بیمکث – bimax | سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax

فروش سینک ظرفشویی ارزان قیمت بیمکث – bimax | سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax در فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ با بهترین قیمت و بالاترین تخفیف صورت می گیرد . این فروشگاه اینترنتی در تلاش بوده و هست تا ضمن ارائه خدمات ویژه به مشتریان ، یک خرید آسان و مطمئن را ایجاد نماید . با خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ به پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت برخوردار شوید . انواع سینک ظرفشویی بیمکث – bimax در انواع و مدل های مختلف در این فروشگاه اینترنتی ارائه شده که با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار داده می شود .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

سینک ظرفشویی دو لگنه طلایی

چند روش برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax

  • استفاده از مسواک برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax : هیچ چیزی مثل مسواک نمی تواند سینک ظرفشویی آشپزخانه شما را کاملاً تمیز کند . از آن ها برای دسترسی پیدا کردن به کوچک ترین شکاف ها و لبه ها در اطراف سینک و شیر استفاده کنید . آن ها دوده ، لکه های آهک و هر کثیفی دیگری را که ممکن است در سینک پنهان شده باشند را پاک می کنند و از بین می برند .
  • استفاده از لیمو برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax : لیمو با خاصیت اسیدی بودن باعث از بین رفتم لکه های آهک در سینک ظرفشویی آشپزخانه می شود .
  • استفاده از پارچه میکروفایبری : پارچه میکروفایبری وقتی به سطوح براق می رسد ، بی نظیر است و باعث تمیزی و درخشندگی سینک ظرفشویی آشپزخانه می شود .
  • سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax خود را پس از هر استفاده پاک و خشک کنید : هرگز اجازه ندهید در وهله اول سینک ظرفشویی آشپزخانه خیلی بد و کثیف شود که پاک کردن لکه ها از سینک بسیار سخت باشد . از برس آشپزخانه و اسفنج برای تمیز کردن سریع بعد از هر باراستفاده ، استفاده کنید که واقعاً به جلوگیری از انباشته شدن آهک و دوده گیری کمک خواهد کرد .
  • از سفید کننده و جرمگیر برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax استفاده نکنید : زیرا پس از خشک شدن ، لکه های تیره ایجاد می شود و سینک را کدر و مات می کند،  این لکه های تیره براحتی از بین نمیروند و حتی ممکن است برای همیشه باقی بمانند .
  • استفاده از سرکه برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان بیمکث – bimax : اگر روی سینکتان لکه و رسوب وجود دارد ، یک پارچه تمیز را در سرکه سفید بخیسانید ، روی سینک بکشید تا کاملا تمیز شود و لکه ها از بین بروند .