سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz همانطور که از نام این سینک ظرفشویی پیداست از قیمت بسیار مناسب برخوردار است و می تواند انتخاب درستی برای آشپزخانه های ما باشد . تنوع این سینک های ظرفشویی به حدی زیاد است که شما به راحتی می توانید سینک مورد نظر خود را پیدا کنید . سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz با اصالت ترین و با سابقه ترین سینک ظرفشویی ایرانی در کشور است که به تولید و صادرات این سینک های ظرفشویی به دیگر کشور ها پرداخته است . سینک ظرفشویی استیل البرز steel alborz از ورق های استیل ضد زنگ 302 می باشد که خاصیت stainless steel را داراست . سینک ظرفشویی استیل البرز steel alborz به علت آنکه بدون آلیاژ است با قرار گیری در معرض آب زنگ نمی‌ زند و تغییر رنگ نمی‌ دهد همچنین ارزان بودن .این سینک های ظرفشویی بر ویژگی های این سینک ها افزوده است. در این مقاله می خواهیم شما را با انواع سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz آشنا سازیم .

سینک ظرفشویی دولگنه زیرکار

سینک ارزان و با کیفیت استیل البرز | سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز

سینک ارزان و با کیفیت استیل البرز | سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز با استفاده از تکنیک خاصی که در تولید آن بکار رفته است یکی از بهترین سینک ظرفشویی در بین برند های ایرانی تبدیل گردیده . طرح بندی متنوع لگن های سینک استیل البرز باکسی و نیمه باکسی و فانتزی می باشد که مطابق با استاندارد ها و طراحی های روز اروپا است . ورق های استیل این سینک ها ضخامتی بین 0/06 تا 1 میلیمتر را داراست و عمقی بین 16 تا 24 سانتیمتر را دارد حجم لگن های سینک البرز بازه ای بین 40 تا 50 لیتر است . جود عنصر نیکل درترکیب استیل سینک های ظرفشویی استیل البرز steel alborz باعث مقاومت فوق العاده در برابر انواع پوسیدگی ها و استحکام بسیار عالی سینک های ظرفشویی استیل البرزsteel alborz می باشد . شرکت صنایع استیل البرز steel alborz در راستای نیل به اهداف مشتری مدارانه خود ، تولید محصولات را بر پایه کیفیت قرار داده و با بکارگیری مدرن ترین خطوط تولید در ایران و خاورمیانه و با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ، موفق به اخذ گواهینامه ارزشمند از سری استاندارد های ISO 9001:2000 گردیده است .

انواع سینک ظرفشویی استیل البرز – steel alborz

1- سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل استیل

سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل استیل مقاوم در برابر حرارت و لکه هستند و در انواع و سایز های گوناگون موجود‌ند . این مدل سینک به راحتی با یک برس نرم تمیز می‌ شود و نشانه‌ های آب و خراش کمتر روی آن‌ ها نمایان خواهد بود . ویژگی سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل استیل این است که به علت آنکه بدون آلیاژ است با قرار گیری در معرض آب زنگ نمی‌ زند و تغییر رنگ نمی‌ دهد . همچنین این مدل سینک دچار فرورفتگی و برآمدگی نمی شود . استیل بکار رفته در این سینک ها ، استیل ناب و بدون آلیاژ است و در معرض زنگ زدگی و تغییر رنگ نمی دهد . ضخامت استیل بکار رفته در سینک ظرفشویی استیل البرز بین 1.6-1.8 و یا بالا تر است .

  • سینک روکار استیل البرز – steel alborz

سینک روکار استیل البرز – steel alborz ، بر روی سطح کابینت و چسبیده به دیوار نصب می‌شود . با استفاده از سینک روکار استیل البرز – steel alborz ، برای همیشه از شر تمیز کردن پی در پی فضای اطراف سینک و باد کردن کابینت بر اثر رطوبت ناشی از آب راحت می‌ شوید . البته ، در صورتی که ظرافت و زیبایی آشپزخانه را در الویت اول انتخاب سینک نمی‌ دانید ، این مدل بهترین گزینه برای شما عزیزان است .

سینک روکار استیل البرز

  • سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل توکار

سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل توکار بعد از برش صفحه کابینت بر روی سنگ یا چوب نصب کرده به طوری که سینک استیل البرز دقیقاٌ در وسط قرار بگیرد . این نوع سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل توکار ، دارای طرح‌ های بسیار متنوع و زیبایی بوده و صفحه کابینت شما را یکدست می‌ کند . از جمله معایب سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل توکار باعث پخش شدن آب بر روی سطح کابینت و آسیب دیدن بافت چوب همراه است . به عبارتی دیگر ، در صورت خرید و نصب این نوع از سینک ، خشک کردن مداوم سینک و کابینت اطراف آن بعد از هر بار شستشو ضروری به نظر می‌ رسد .

  • سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل زیرکار

سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل زیرکار بعد از برش صفحه کابینت بر روی سنگ یا چوب نصب کرده به طوری که سینک دقیقاٌ در وسط قرار بگیرد . سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل زیرکار دارای طرح‌ های بسیار متنوع و زیبایی بوده و صفحه کابینت شما را یکدست می‌ کند . از جمله معایب سینک زیرکورین استیل البرز – steel alborz باعث پخش شدن آب بر روی سطح کابینت و آسیب دیدن بافت چوب همراه است . به عبارتی دیگر ، در صورت خرید و نصب این نوع از سینک ، خشک کردن مداوم سینک و کابینت اطراف آن بعد از هر بار شستشو ضروری به نظر می‌ رسد .

2- سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل شیشه ای

شیشه بکار رفته در سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz مدل شیشه ای ، سکوریت نشکن بوده در واقع فقط قسمت سینی سینک از جنس شیشه است و لگن ها از جنس استیل می باشد . به علت شناخته شدن سینک شیشه‌ ای به عنوان کالایی لوکس و فانتزی در منازل‌ ، استفاده از آن در آشپزخانه‌ های پر رفت و آمد توصیه نمی‌ شود . در واقع ، در اثر به کارگیری مکرر و فشار زیاد احتمال شکسته شدن شیشه این سینک بسیار بالاست . این مورد را می‌ توان در ردیف معایب سینک‌ های شیشه‌ ای قرار داد . در واقع ، در اثر به کارگیری مکرر و فشار زیاد احتمال شکسته شدن شیشه این سینک بسیار بالاست . این مورد را می‌ توان در ردیف معایب سینک‌ های شیشه‌ ای قرار داد .

سینک ظرفشویی شیشه ای

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز | لیست قیمت سینک استیل البرز

برای اطلاع از قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز | لیست قیمت سینک استیل البرز فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ انتخاب مناسبی است . این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن انواع سینک ظرفشویی آشپزخانه استیل البرز مدل استیل ، شیشه ای ، روکار ، توکار و زیرکار آماده ی عرضه ی این محصولات به مشتریان در سراسر کشور می باشد . همچنین این فروشگاه آنلاین همواره کوشیده تا ضمن ایجاد یک خرید مطمئن ، لذت یک خرید خاطره انگیز را در ذهن خریداران تداعی نماید . این فروشگاه آنلاین با پشتیبانی 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود در هر بازه ی زمانی می باشد . همچنین ضمانت نامه اصالت کالا و ضمانت نامه بازگشت کالا این اطمینان را به مشتریان می دهد تا در صورت بروز مشکل در محصول خریداری شده آن را مرجوع نمایند . با خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید محصول خود رادر کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی و خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه استیل البرز – steel alborz کافیست به سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و در قسمت دسته بندی محصولات در سمت راست وب سایت سر دسته اصلی سینک ظرفشویی آشپزخانه را انتخاب و کلیک نمایید و در زیر دسته سینک ظرفشویی  آشپزخانه ، سینک ظرفشویی آشپزخانه استیل البرز – steel alborz را انتخاب کنید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

سینک ظرفشویی تک لگن توکار

تعداد لگن های سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz

  • سینک های ظرفشویی دو لگنه در اندازه های متفاوت

سینک های ظرفشویی دو لگنه در اندازه های متفاوت به شما این امکان را می دهند که کارهایتان مانند شستن ظروف و آماده سازی مواد غذایی را جدا انجام دهید . سینک هایی که اندازه ی لگن آن ها متفاوت است به این منظور تولید شده اند که شما کارهایی از قبیل شستن ظروف را در لگن بزرگ تر و کار های دیگر مانند آماده سازی مواد غذایی را در لگن کوچکتر انجام دهید .

  • سینک های ظرفشویی دولگنه با اندازه های یکسان

سینک های ظرفشویی دولگنه با اندازه های یکسان مناسب افرادی است که قرینگی در طراحی را دوست دارند . این سینک همچنین امکان انجام فعالیت های هم زمان ( شستشو ، آماده سازی و … ) را به صورت جدا فراهم می کند . شما می توانید از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سینک استفاده کنید .

سینک های ظرفشویی دولگنه با اندازه های یکسان

  • سینک با سه لگن ( دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک با امکان دفع زباله )

این نوع سه لگن ( دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک با امکان دفع زباله ) چون عریض تر هستند ، فضای بیشتری را اشغال می کنند . برای افرادی که می خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند ، این نوع سینک گزینه ی خوبی است . 

کیفیت سینک ظرفشویی استیل البرز – steel alborz

کیفیت سینک ظرفشویی استیل البرز – steel alborz با توجه به ویژگی های ممتازی این سینک های ظرفشویی دارا می باشند بسیار عالی است . سینک ظرفشویی استیل البرز – steel alborz دارای سبد میوه شور ، تخته برش ، سیفون ، زیر آب ، جامایع ، نوار آب بندی که مانع از نفوذ میکروب ها می شود و لکتروپلیش بودن لگن ها است . اگر شما از جمله کسانی هستید که کیفیت و طول عمر کالا برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است ، سینک های استیل البرز یک انتخاب فوق العاده هستند . وجود عنصر نیکل در ترکیب استیل سینک های ظرفشویی استیل البرز steel alborz باعث مقاومت فوق العاده در برابر انواع پوسیدگی ها و استحکام بسیار عالی سینک های ظرفشویی استیل البرز steel alborz می باشد .

نمای زیبای سینک ظرفشویی توکار در آشپزخانه

چند مدل سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz: 

  • سینک استیل البرز مدل 614
  • سینک استیل البرز مدل 735
  • سینک استیل البرز مدل 814
  • سینک استیل البرز مدل 816

سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz ، سینک استیل البرز مدل 614

سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz ، سینک استیل البرز مدل 614 بسیار عالی می باشد . این سینک ظرفشویی آشپزخانه در ابعاد 51 × 117 سانتی متر و عمق 17/5 تولید شده و به بازار عرضه گردیده است . ضخامت ورق سینک ظرفشویی استیل البرز مدل 614 ، 0/8 میلیمتر می باشد .

سایر ویژگی های این سینک ظرفشویی :

  • ابعاد سینک: 51 × 117 سانتی متر
  • عمق لگن بزرگ ( سانتی متر ) 17/5
  • عمق لگن کوچک ( سانتی متر ) 16/5
  • ظرفیت آب لگن بزرگ ( لیتر) 25
  • ظرفیت آب لگن کوچک ( لیتر ) 19
  • ضخامت ورق ( میلی متر ) 0/8
  • لوازم جانبی تخته ساطور , سبد , الگوی برش
  • محل نصب شیر آب دارد
  • سرریز روی سینی
  • دارای لگن چپ و لگن راست به انتخاب مشتری
  • جاذب صدا + نوار آببندی : دارد
  • وزن سینک ( کیلو گرم ) 5
  • وزن با بسته بندی ( کیلو گرم ) 9/5
  • شرایط گارانتی : دو سال گارانتی ( از تاریخ فاکتور ) و ده سال خدمات پس از فروش
  • رنگ سینک براق

سینک استیل البرز مدل 614

سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz ، سینک استیل البرز مدل 735

سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz ، سینک استیل البرز مدل 735 بسیار عالی می باشد . این سینک ظرفشویی آشپزخانه در ابعاد 52 × 116 سانتی متر و عمق 18 تولید شده و به بازار عرضه گردیده است . ضخامت ورق سینک ظرفشویی استیل البرز مدل 735 ، 0/8 میلیمتر می باشد .

  • ابعاد سینک : 52 × 116 سانتی متر
  • عمق لگن بزرگ ( سانتی متر ) 18
  • عمق لگن کوچک ( سانتی متر ) 18
  • ظرفیت آب لگن بزرگ ( لیتر ) 27
  • ظرفیت آب لگن کوچک ( لیتر) 27
  • جنس ورق استنلس استیل 304 – 18/10
  • ضخامت ورق ( میلی متر ) 0/8
  • لوازم جانبی تخته ساطور, سبد, مایع براق کننده, الگوی برش
  • محل نصب شیر آب دارد
  • سرریز سینی : ندارد
  • جاذب صدا + نوار آببندی : دارد
  • دارای لگن چپ و لگن راست به انتخاب مشتری
  • وزن سینک ( کیلو گرم ) 5/9
  • وزن با بسته بندی ( کیلو گرم ) 11/1
  • شرایط گارانتی دو سال گارانتی ( از تاریخ فاکتور ) و ده سال خدمات پس از فروش
  • رنگ سینک براق

سینک استیل البرز مدل 735

سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz ، سینک استیل البرز مدل 814

سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz ، سینک استیل البرز مدل 814 بسیار عالی می باشد . این سینک ظرفشویی آشپزخانه در ابعاد 52 × 120 سانتی متر و عمق 18 تولید شده و به بازار عرضه گردیده است . ضخامت ورق سینک ظرفشویی استیل البرز مدل 814 ، 0/8 میلیمتر می باشد .

  • ابعاد سینک : 52 × 120 سانتی متر
  • دارای لگن چپ و لگن راست به انتخاب مشتری
  • عمق لگن بزرگ ( سانتی متر ) 18
  • عمق لگن کوچک ( سانتی متر ) 17
  • ظرفیت آب لگن بزرگ ( لیتر ) 30
  • ظرفیت آب لگن کوچک ( لیتر ) 19
  • جنس ورق استنلس استیل 304 – 18/10
  • ضخامت ورق ( میلی متر ) 0/8
  • لوازم جانبی تخته ساطور , سبد , الگوی برش
  • محل نصب شیر آب دارد
  • سرریز روی سینی
  • جاذب صدا دارد
  • نوار آببندی دارد
  • وزن سینک ( کیلو گرم ) 5/8
  • وزن با بسته بندی ( کیلو گرم ) 10/5
  • شرایط گارانتی دو سال گارانتی ( از تاریخ فاکتور ) و ده سال خدمات پس از فروش
  • رنگ سینک براق

سینک استیل البرز مدل 814

نکات ضروری و لازم جهت خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه :

  • تعداد لگن ها

تعداد لگن های یک سینک ظرفشویی در انتخاب آن بسیار موثر است . مثلا اگر کاربرد سینک ظرفشویی در خانه شما زیاد است و استفاده ی بیشتری از سینک دارید ، از سینک‌ دو لگنه و با سه لگنه استفاده کنید .

  • سمت لگن

چیدمان وسایل آشپزخانه شما از قبیل اجاق گاز مشخص می کند که سینک شما لگن راست باشد یا لگن چپ . پس قبل از خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه در ارتباط با این مورد با طراح کابینت آشپزخانه خود مشورت کنید .

  • روکار یا توکار بودن سینک ظرفشویی

سینک توکار : سینک‌های ظرفشویی توکار ، به گونه‌ ای نصب می‌ شوند که درون کابینت قرار می‌ گیرند و لبه‌ های کابینت ، دور و اطراف سینک را می‌ پوشاند .

سینک روکار : سینک‌ های ظرفشویی روکار ، از انواع قدیمی‌ سینک‌ های ظرفشویی هستند .

نوع دیگری از سینک‌ های ظرفشویی هستند که در زیر سنگ پیشخوان آشپزخانه قرار می‌ گیرند .

  • براق یا مات بودن

از ویژگی های سینک ظرفشویی براق و یا مات بودن آن هاست که در خرید سینک ظرفشویی مورد توجه قرار می گیرد . معمولا سینک های براق و از نوع استیل لکه های آب را کمتر نشان می دهند . تمیز کردن این مدل سینک ظرفشویی نیز بسیار راحت می باشد . براق بودن برخی سینک ها موقتی است و باید از کیفیت و دوام آن ها اطمینان یافت . چرا که بعضا با گذشت زمان از جلا و براقیت آن ها کاسته می شود . و در مقابل در برخی از مدل های سینک ظرفشویی که تکنیک الکتروپولیش بر روی آن ها پیاده می شود کمی از براقیت سینک کاسته می گردد . لکن دوام و کیفیت و کارایی سینک ظرفشویی را بالاتر می برد .

  • ساده یا ضد خش بودن

ساده یا ضدخش بودن هم یکی دیگر از انتخاب‌ های شما هنگام خرید سینک ظرفشویی است . مدل‌ های ضد خش برخلاف دیگر مدل‌ ها که سطحی صیقلی دارند ، پر از دانه‌ های ریز هست . همین ویژگی مانع از خراش برداشتن سطح سینک می‌ شود . البته قیمت این مدل‌ ها بالاتر است .

  • سینک‌ های ظرفشویی یک تکه‌ یا چند تکه

سینک‌ های ظرفشویی معمولا یک تکه‌ اند و جز قسمت راه‌ آب‌ رو ، برش دیگری ندارند . این مساله باعث می‌ شود تا امکان نشت آب تا جایی که ممکن است کاهش پیدا کند . ولی برای اطمینان بیشتر ، بهتر است بعد از خرید ، یک‌ بار سینک را پر از آب و سپس خالی کنید تا از باز بودن راه‌ آب‌ رو‌ها مطمئن شوید . برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید ، باید دقت زیادی در نصب آن داشته باشید . سینک‌ های به اصطلاح « روکار »‌ معمولا با نواری فلزی یا چسب‌ های آکواریوم به کابینت متصل می‌ شوند . با گذشت زمان ، اگر کناره سینک آسیب‌ ببیند ، آب به کابینت زیری نفوذ و دردسر درست می‌ کند . به همین دلیل بسیاری اعتقاد دارند که سینک‌ها بهتر است « تو کار » باشند تا این معضل به وجود نیاید .

چند روش برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz

  • استفاده از مسواک برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz : هیچ چیزی مثل مسواک نمی تواند سینک ظرفشویی آشپزخانه شما را کاملاً تمیز کند . از آن ها برای دسترسی پیدا کردن به کوچک ترین شکاف ها و لبه ها در اطراف سینک و شیر استفاده کنید . آن ها دوده ، لکه های آهک و هر کثیفی دیگری را که ممکن است در سینک پنهان شده باشند را پاک می کنند و از بین می برند .
  • استفاده از لیمو برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz : لیمو با خاصیت اسیدی بودن باعث از بین رفتم لکه های آهک در سینک ظرفشویی آشپزخانه می شود .
  • استفاده از پارچه میکروفایبری : پارچه میکروفایبری وقتی به سطوح براق می رسد ، بی نظیر است و باعث تمیزی و درخشندگی سینک ظرفشویی آشپزخانه می شود .
  • سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz خود را پس از هر استفاده پاک و خشک کنید : هرگز اجازه ندهید در وهله اول سینک ظرفشویی آشپزخانه خیلی بد و کثیف شود که پاک کردن لکه ها از سینک بسیار سخت باشد . از برس آشپزخانه و اسفنج برای تمیز کردن سریع بعد از هر باراستفاده ، استفاده کنید که واقعاً به جلوگیری از انباشته شدن آهک و دوده گیری کمک خواهد کرد .
  • از سفید کننده و جرمگیر برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz استفاده نکنید : زیرا پس از خشک شدن ، لکه های تیره ایجاد می شود و سینک را کدر و مات می کند،  این لکه های تیره براحتی از بین نمیروند و حتی ممکن است برای همیشه باقی بمانند .
  • استفاده از سرکه برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان استیل البرز – steel alborz : اگر روی سینکتان لکه و رسوب وجود دارد ، یک پارچه تمیز را در سرکه سفید بخیسانید ، روی سینک بکشید تا کاملا تمیز شود و لکه ها از بین بروند .