سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan در سایز و مدل های متنوعی تولید می شوند که علاوه بر دارا بودن کیفیت عالی از قیمت بسیار مناسب و ارزان برخوردار است . سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan به دلیل مواد اولیه با کیفیتی که در ساخت آن ها به کار رفته از دوام بالایی برخوردار است و می تواند انتخاب مناسبی برای خانواده های ایرانی باشد همچنین قیمت مناسب این محصول می تواند از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد . سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan در مدل های روکار ، توکار و زیرکار با نماهای استیل و شیشه ای تولید شده و به بازار عرضه گردیده که هر کس بنابر سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود می تواند این سینک های ظرفشویی را خریداری نماید .

نمای زیبای سینک ظرفشویی آشپزخانه

خرید اینترنتی سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan

در دنیای امروزی که به دلیل محدودیت زمان بیشتر افراد توانایی رفتن به خرید و ساعت ها گشت در فروشگاه را ندارند ترجیح می دهند که در منزل یا محل کار خود نشسته و خرید را انجام دهند . مزیت خرید اینترنتی ( آنلاین ) بر کسی پوشیده نیست . افراد می توانند با صرف کمترین زمان و قیمت محصول خود را سفارش و درب منزل تحویل بگیرند . برای خرید اینترنتی سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan ، فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ انتخاب مناسبی است . این فروشگاه اینترنتی با در نظر گرفتن لذت یک خرید خوب برای خریداران ، در پی ارائه خدمات دیگری نظیر ضمانت نامه اصالت کالا ، ضمانت نامه بازگشت کالا ، تحویل فوری محصول درب منزل ، پشتیبانی 24 ساعته و همچنین پرداخت وجه درب منزل پس از تحویل محصول پرداخته است . برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی می توانید با شماره تلفن 02122337750 تماس حاصل نمایید و پس از استعلام موجودی و قیمت محصول را سفارش دهید .

سینک-ظرفشویی-دو-لگنه

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

با خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ به پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت برخوردار شوید .

سینک ظرفشویی اخوان – akhavan

سینک ظرفشویی اخوان – akhavan به دلیل مواد اولیه با کیفیتی که در ساخت آن ها به کار رفته از دوام بالایی برخوردار است و می تواند انتخاب مناسبی برای خانواده های ایرانی باشد همچنین قیمت مناسب این محصول می تواند از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد . سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan دارای استیل مقاوم و ضد زنگ ، نظافت آسان ، قیمت مناسب و امکان هماهنگی این نوع سینک ها با بیشتر دکوراسیون‌ ها از جمله مدرن و کلاسیک وجود دارد . سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan دارای تک لگن ، دو لگن و سه لگنه می باشد . سینک ظرفشویی اخوان علاوه بر زیبایی و کیفیت همانطور که در بالا گفته شد ، از قیمت مناسبی نیز در مقابل با سینک های ظرفشویی دیگر که در بازار موجودند می باشد. به همين منظور كيفيت برتر و كاربری آسان به همراه ايمنی را در اولويت اول تمامی فرايند های كاری خود در شركت و گروه صنعتی اخوان قرار داده و به آن پايبند بوده است .

سینک ارزان و با کیفیت اخوان – akhavan | سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan

سینک ارزان و با کیفیت اخوان – akhavan | سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan علاوه بر دارا بودن کیفیت عالی از قیمت بسیار مناسب و ارزان برخوردار است . این سینک های ظرفشویی آشپزخانه در مدل های روکار ، توکار و زیرکار تولید شده و به بازار عرضه گردیده است که هر کس بنابر سلیقه ی شخصی خود می تواند آن ها را خریداری نماید .

سینک ظرفشویی تک لگن

  • سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan ، سینک روکار اخوان

سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan ، سینک روکار اخوان ، بر روی سطح کابینت و چسبیده به دیوار نصب می‌شود . با استفاده از سینک روکار اخوان – akhavan ، برای همیشه از شر تمیز کردن پی در پی فضای اطراف سینک و باد کردن کابینت بر اثر رطوبت ناشی از آب راحت می‌ شوید . البته ، در صورتی که ظرافت و زیبایی آشپزخانه را در الویت اول انتخاب سینک نمی‌ دانید ، این مدل بهترین گزینه برای شما عزیزان است .

سینک ظرفشویی روکار

  • سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan ، سینک توکار اخوان

سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan ، سینک توکار اخوان بعد از برش صفحه کابینت بر روی سنگ یا چوب نصب کرده به طوری که سینک اخوان دقیقاٌ در وسط قرار بگیرد . این نوع سینک ظرفشویی اخوان ، دارای طرح‌ های بسیار متنوع و زیبایی بوده و صفحه کابینت شما را یکدست می‌ کند . از جمله معایب سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan ، سینک توکار اخوان باعث پخش شدن آب بر روی سطح کابینت و آسیب دیدن بافت چوب همراه است . به عبارتی دیگر ، در صورت خرید و نصب این نوع از سینک ، خشک کردن مداوم سینک و کابینت اطراف آن بعد از هر بار شستشو ضروری به نظر می‌ رسد .

سینک ظرفشویی توکار

  • سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan ، سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان

سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan ، سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان بعد از برش صفحه کابینت بر روی سنگ یا چوب نصب کرده به طوری که سینک دقیقاٌ در وسط قرار بگیرد . سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan ، سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان ، دارای طرح‌ های بسیار متنوع و زیبایی بوده و صفحه کابینت شما را یکدست می‌ کند . از جمله معایب سینک زیرکورین اخوان – akhavan باعث پخش شدن آب بر روی سطح کابینت و آسیب دیدن بافت چوب همراه است . به عبارتی دیگر ، در صورت خرید و نصب این نوع از سینک ، خشک کردن مداوم سینک و کابینت اطراف آن بعد از هر بار شستشو ضروری به نظر می‌ رسد .

سینک ظرفشویی زیر کورینی

جنس سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan

سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل

سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل ، از استیل مقاوم در برابر حرارت و لکه ساخته شده و در انواع و سایز های گوناگون موجود‌ند . سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل به راحتی با یک برس نرم تمیز می‌ شود و نشانه‌ های آب و خراش کمتر روی آن‌ ها نمایان خواهد بود .

ویژگی سینک ظرفشویی آشپزخانه اخوان – akhavan مدل استیل این است : که به علت آنکه بدون آلیاژ است با قرار گیری در معرض آب زنگ نمی‌ زند و تغییر رنگ نمی‌ دهد . همچنین سینک ظرفشویی آشپزخانه اخوان – akhavan مدل استیل دچار فرورفتگی و برآمدگی نمی شود . ضخامت اغلب ورق‌ های سینک استیل اخوان ۰٫۸ میلی متر است که در سینک‌ های با کیفیت‌ تر و گران‌ تر این ضخامت به ۱٫۲ میلی متر می‌ رسد.  سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل خود انواع گوناگونی دارند می ‌توانند ساده یا ضد خش و همچنین مات یا براق باشند . سینک های ظرفشویی اخوان دارای تک لگن ، دو لگن و سه لگنه می باشد .

سینک ظرفشویی توکار استیل

  • سینک های ظرفشویی دو لگنه اخوان در اندازه های متفاوت

سینک های ظرفشویی دو لگنه اخوان در اندازه های متفاوت به شما این امکان را می دهند که کارهایتان مانند شستن ظروف و آماده سازی مواد غذایی را جدا انجام دهید .

سینک هایی که اندازه ی لگن آن ها متفاوت است به این منظور تولید شده اند که شما کارهایی از قبیل شستن ظروف را در لگن بزرگ تر و کار های دیگر مانند آماده سازی مواد غذایی را در لگن کوچکتر انجام دهید .

سینک های دوقلو در صورتی که نخواهید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید نیز کارآمد هستند ، می توانید در یک لگن آب صابون بریزید و در لگن دیگر آب برای شستشو .

سینک ظرفشویی دو لگن در انداره های مختلف

  • سینک های ظرفشویی دولگنه اخوان با اندازه های یکسان

سینک های ظرفشویی دولگنه اخوان با اندازه های یکسان مناسب افرادی است که قرینگی در طراحی را دوست دارند .

این سینک همچنین امکان انجام فعالیت های هم زمان ( شستشو ، آماده سازی و … ) را به صورت جدا فراهم می کند .

شما می توانید از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سینک استفاده کنید .

سینک-های-ظرفشویی-دولگنه-با-اندازه-های-یکسان

  • سینک با سه لگن ( دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک با امکان دفع زباله )

این نوع سه لگن ( دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک با امکان دفع زباله ) چون عریض تر هستند ، فضای بیشتری را اشغال می کنند .

برای افرادی که می خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند ، این نوع سینک گزینه ی خوبی است

چیدمان وسایل آشپزخانه شما از قبیل اجاق گاز مشخص می کند که سینک شما لگن راست باشد یا لگن چپ .

پس قبل از خرید سینک ظرفشویی در ارتباط با این مورد با طراح کابینت آشپزخانه خود مشورت کنید .

خدمات پس از سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan

کلیه سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ،  دارای 20 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش اصلی شرکت اخوان جم هستند و این مساله موجب آسودگی خیال مشتریان می گردد . تمام ویژگی های ذکر شده در باب سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan ، در کنار قیمت بسیار مناسب آن ها در مقایسه با سایر برند ها موجب شده است ، تا سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، اولین انتخاب هر فرد در خرید سینک ظرفشویی باشند .

سینک ظرفشویی دو لگن زیر کار استیل

نکات ضروری و لازم جهت خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه :

  • تعداد لگن ها

تعداد لگن های یک سینک ظرفشویی در انتخاب آن بسیار موثر است . مثلا اگر کاربرد سینک ظرفشویی در خانه شما زیاد است و استفاده ی بیشتری از سینک دارید ، از سینک‌ دو لگنه و با سه لگنه استفاده کنید .

  • سمت لگن

چیدمان وسایل آشپزخانه شما از قبیل اجاق گاز مشخص می کند که سینک شما لگن راست باشد یا لگن چپ . پس قبل از خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه در ارتباط با این مورد با طراح کابینت آشپزخانه خود مشورت کنید .

  • رو کار یا توکار بودن سینک ظرفشویی

سینک توکار : سینک‌های ظرفشویی توکار ، به گونه‌ ای نصب می‌ شوند که درون کابینت قرار می‌ گیرند و لبه‌ های کابینت ، دور و اطراف سینک را می‌ پوشاند .

سینک روکار : سینک‌ های ظرفشویی روکار ، از انواع قدیمی‌ سینک‌ های ظرفشویی هستند .

نوع دیگری از سینک‌ های ظرفشویی هستند که در زیر سنگ پیشخوان آشپزخانه قرار می‌ گیرند .

  • براق یا مات بودن

از ویژگی های سینک ظرفشویی براق و یا مات بودن آن هاست که در خرید سینک ظرفشویی مورد توجه قرار می گیرد . معمولا سینک های براق و از نوع استیل لکه های آب را کمتر نشان می دهند . تمیز کردن این مدل سینک ظرفشویی نیز بسیار راحت می باشد . براق بودن برخی سینک ها موقتی است و باید از کیفیت و دوام آن ها اطمینان یافت . چرا که بعضا با گذشت زمان از جلا و براقیت آن ها کاسته می شود . و در مقابل در برخی از مدل های سینک ظرفشویی که تکنیک الکتروپولیش بر روی آن ها پیاده می شود کمی از براقیت سینک کاسته می گردد . لکن دوام و کیفیت و کارایی سینک ظرفشویی را بالاتر می برد .

سینک ظرفشویی زیرکار استیل مات

  • ساده یا ضد خش بودن

ساده یا ضدخش بودن هم یکی دیگر از انتخاب‌ های شما هنگام خرید سینک ظرفشویی است . مدل‌ های ضد خش برخلاف دیگر مدل‌ ها که سطحی صیقلی دارند ، پر از دانه‌ های ریز هست . همین ویژگی مانع از خراش برداشتن سطح سینک می‌ شود . البته قیمت این مدل‌ ها بالاتر است .

  • سینک‌ های ظرفشویی یک تکه‌ یا چند تکه

سینک‌ های ظرفشویی معمولا یک تکه‌ اند و جز قسمت راه‌ آب‌ رو ، برش دیگری ندارند . این مساله باعث می‌ شود تا امکان نشت آب تا جایی که ممکن است کاهش پیدا کند . ولی برای اطمینان بیشتر ، بهتر است بعد از خرید ، یک‌ بار سینک را پر از آب و سپس خالی کنید تا از باز بودن راه‌ آب‌ رو‌ها مطمئن شوید . برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید ، باید دقت زیادی در نصب آن داشته باشید . سینک‌ های به اصطلاح « روکار »‌ معمولا با نواری فلزی یا چسب‌ های آکواریوم به کابینت متصل می‌ شوند . با گذشت زمان ، اگر کناره سینک آسیب‌ ببیند ، آب به کابینت زیری نفوذ و دردسر درست می‌ کند . به همین دلیل بسیاری اعتقاد دارند که سینک‌ها بهتر است « تو کار » باشند تا این معضل به وجود نیاید .

سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی

 بازار سینک ظرفشویی تهران | فروش سینک  ظرفشویی ارزان اخوان

فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ ،  بازار سینک ظرفشویی تهران می باشد که به فروش و عرضه ی انواع سینک های ظرفشویی اخوان – akhavan پرداخته است . این فروشگاه اینترنتی که به فروش سینک  ظرفشویی ارزان اخوان پرداخته است در تلاش بوده تا بتواند لذت یک خرید خوب را برای مشتریان به وجود بیاورد . به همین منظور پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت سعی در جلب نظریه مشتریان داشته است . این فروشگاه آنلاین با پشتیبانی 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود در هر بازه ی زمانی می باشد . همچنین ضمانت نامه اصالت کالا و ضمانت نامه بازگشت کالا این اطمینان را به مشتریان می دهد تا در صورت بروز مشکل در محصول خریداری شده آن را مرجوع نمایند . فقط کافیست با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید و وجه خود را درب منزل تحویل بگیرید .

سینک ظرفشویی زیر کورین

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

جدید ترین مدل سینک ظرفشویی اخوان – akhavan

اخوان تولید کننده ی جدید ترین مدل سینک ظرفشویی اخوان – akhavan موجود در بازار می باشد که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهترین امکانات ، مواد اولیه و دانش مهندسی لازم ساخته شده است و دارای امکانات پیشرفته و به روز می باشد . کارخانه ی تولیدی اخوان در تلاش بوده و هست تا بتواند محصولی تولید کند که از کلیه امکانات روز دنیا برخوردار باشد و علاوه بر آن همچنان کیفیت خود را در ساخت و تولید حفظ کند .

سینک ظرفشویی آشپزخانه زیرکار

چند روش برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan

  • استفاده از مسواک برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan

هیچ چیزی مثل مسواک نمی تواند سینک ظرفشویی آشپزخانه شما را کاملاً تمیز کند . از آن ها برای دسترسی پیدا کردن به کوچک ترین شکاف ها و لبه ها در اطراف سینک و شیر استفاده کنید . آن ها دوده ، لکه های آهک و هر کثیفی دیگری را که ممکن است در سینک پنهان شده باشند را پاک می کنند و از بین می برند .

  • استفاده از لیمو برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan

لیمو با خاصیت اسیدی بودن باعث از بین رفتم لکه های آهک در سینک ظرفشویی آشپزخانه می شود .

  • استفاده از پارچه میکروفایبری

پارچه میکروفایبری وقتی به سطوح براق می رسد ، بی نظیر است و باعث تمیزی و درخشندگی سینک ظرفشویی آشپزخانه می شود .

  • سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan خود را پس از هر استفاده پاک و خشک کنید

هرگز اجازه ندهید در وهله اول سینک ظرفشویی آشپزخانه خیلی بد و کثیف شود که پاک کردن لکه ها از سینک بسیار سخت باشد . از برس آشپزخانه و اسفنج برای تمیز کردن سریع بعد از هر باراستفاده ، استفاده کنید که واقعاً به جلوگیری از انباشته شدن آهک و دوده گیری کمک خواهد کرد .

  • از سفید کننده و جرمگیر برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan استفاده نکنید :

زیرا پس از خشک شدن ، لکه های تیره ایجاد می شود و سینک را کدر و مات می کند،  این لکه های تیره براحتی از بین نمیروند و حتی ممکن است برای همیشه باقی بمانند .

  • استفاده از سرکه برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ارزان اخوان – akhavan

اگر روی سینکتان لکه و رسوب وجود دارد ، یک پارچه تمیز را در سرکه سفید بخیسانید ، روی سینک بکشید تا کاملا تمیز شود و لکه ها از بین بروند .

 افتخارات گروه تجهیزات آشپزخانه اخوان
  • دارای استاندارد اروپا و ایران
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان
  • خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور
  • تندیس اجلاس مدیر شایسته ملی
  • بزرگترین تولید کننده هود در خاورمیانه
  • دریافت سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد و بین المللی
  • دریافت سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد و بین المللی سال 1397
  • جشنواره قهرمانان صنعت سال 95
  • دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • دریافت سیستم مدیریت کیفیت Iso 9001
  • برگزیده زرین کنگره ملی حماسه اقتصادی در سال 1392