در مقاله راهنمای خرید فر توکار قصد داریم شما را با انواع فر توکار و برند های ایرانی و خارجی آشنا سازیم . با مطالعه مطالب راهنمای خرید فر توکار می تونید کلیه اطلاعات لازم درباره ی فر توکار را کسب کنید .

آشپزخانه مهمترین بخش هر خانه است که اعضای خانواده مدت زیادی از زمان حضورخود را در آن صرف می کنید به همین دلیل حفظ زیبایی و افزایش کارایی لوازم آشپزخانه اهمیت بسیاری در سلامت جسمی و روحی ما دارد .

امروزه در راستای حفظ سلامت اعضای خانواده و افزایش سرعت و تسهیل در امور آشپزی استفاده از فر در خانه های ایرانی رواج یافته است که پیش بینی می شود طی سال های آینده استفاده از فر در آشپزخانه ها فراگیرتر شود .

اگر برای انتخاب نوع و چیدمان فر توکار در آشپزخانیتان و اینکه با اجاق صفحه ای و دراور باشد یا نه سردرگم شده اید این مقاله به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید .
در رنج های کلاسیک ، اجاق صفحه ای و فر توکار در یک دستگاه معمولا 30 اینچی با 4 تا مشعل بالای فر توکار ارائه می شوند .
این ایده که بتوانیم یک یا دو تا فر توکار دیواری مجزا داشته باشیم برای خیلی از آشپز خانه ها که تو فکر تغییر دکراسیون آشپزخانشان هستند زیباست .

آیا شما دستگاه های جدیدی برای آشپزی درنظر دارید ؟

رویای همه برای آشپزخانشان به واقعیت نمی پیوندد و استفاده از بعضی دستگاه ها در فضای آشپزخانه بهتر از بقیه به کار می آید .
می توانید آپشن هایی که در اینجا ارائه می شوند را بررسی کنید تا بهترین انتخابتان را انجام دهید .

فر توکار چیست ؟ راهنمای خرید فر توکار

به دستگاهی گفته می شود که پخت غذا در محیط بسته و دمای یکنواخت در تمامی قسمت ها امکان پذیر است .

ساده ترین نوع فر توکار ، فر گازی است که دمای بین 100 تا 250 درجه سانتی گراد را دارند و دارای چند طبقه مجزا می باشند .

انتخاب یک فر مناسب می تواند تجربه دلچسبی از آماده سازی غذا را برای کد بانوی منزل به ارمغان بیاورد .

بنابراین در هنگام خرید باید با دقت بیشتری این کار انجام شوید .

فر های موجود در بازار از نظر نوع به دو دسته تقسیم می شوند :

  • فر های توکار built-in
  •  مبله free-stand ) 

که در سال های اخیر استفاده از فر توکار به علت هماهنگی با کابینت و زیبایی بیشتر جایگزین فر های مبله شده است .

فر-و-ماکروویو

انواع فر توکار . راهنمای خرید فر توکار

فر های توکار خود به سه دسته کوچک تر تقسیم می شوند : “گازی” ، “گازی و برقی”  و “برقی” .

فر توکار برقی

به فر هایی گفته می شود که تنها از انرژی برق بهره برده و برای پخت اصلی یا همان گرمای اصلی پایین و گرمای تکمیلی که همان گرمای ساطع شده از بالاست فقط نیاز به انرژی برق دارد .

فر برقی از یک یا چند المنت حرارتی برای ایجاد گرما و پخت مواد غذایی استفاده می‌کند .

در بعضی مدل‌ ها این المنت‌ ها در پایین دستگاه قرار گرفته‌ اند و در بعضی مدل‌ ها هم در بالای دستگاه و هم در پایین آن از این المنت‌ ها استفاده می‌شود .

ترموستات دستگاه میزان حرارت را اندازه می‌ گیرد و با خاموش و روشن کردن المنت‌ ها حرارت درون دستگاه را روی میزان مورد نظر نگه می‌ دارد .

معمولا به علت امکان تغییر جهت و حرارت پخت ( روشن شدن همزمان بالا و پایین فر ) نیاز به جوجه گردان نداشته .

به دلیل نیاز نداشتن فندک و ترموکوبل قابلیت تولید در مدل های زیبا و متنوع دارد .

مزایای فر توکار برقی :

۱. پخت یکنواخت

۲. سریع بودن

۳. دارای برنامه های پخت متنوع به معنی کنترل گرما در جهت های مختلف فر با حرارت های مختلف

۴. امکان بسته بودن در حین استفاده از فر که مانع اتلاف انرژی و خارج شدن بوی غذا می شود.

برخلاف فر های توکار گاز سوز که نیاز به باز کردن یا داشتن راه ورود هوا برای خاموش شدن های ناگهانی دارد .

۵. امکان طراحی و ساخت به صورت تمام لمسی ( تاچ )

۶. امکان پخت با برنامه های پیش فرض و پیشرفته از قبیل پیتزا پز یا یخ زدایی و پخت سریع و تمیز کردن خودکار

۷. امکان جانمایی قفل کودک

فر توکار برقی راهنمای خرید فر توکار

معایب فر برقی :

به دلیل اینکه در کشور ما هزینه‌ های مصرف گاز از انرژی برق ارزان تر است طبیعتا فر گازی هزینه پخت کمتری برای خانوار‌ ها ایجاد می‌ کند چرا که ( برای مثال ) برای پخت یک ماهی با برق شما حداقل ۵ کیلو وات بر ساعت برق مصرف می‌ کنید ( که هزینه زیادی برای پخت غذای با کیفیت به حساب نمی‌ آید ) .

ولی با همه این مزایای خوب و راحتی فر های برقی اگر همین پخت را با گاز انجام بدهید هزینه‌ های به مراتب کمتری را متحمل خواهید شد .

فر توکار گازی

به شاخه ای از فر توکار گفته می شود که برای پخت غذا از انرژی گاز استفاده می کند و فقط برای روشن شدن با موتور جوجه گردان از برق استفاده می شود .

این مدل فر توکار به دلیل معایب بسیار زیاد و مزایای کم اصلا توصیه نمی شوند .

مزیت استفاده از فر توکار گازی در این است که ایران یکی از بزرگترین منابع گازی جهان را دارد و قیمت گاز مصرفی در ایران بسیار پایین است پس مصرف سوخت این فر بسیار ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود .

از معایب فر توکار گازی در نحوه پخت آن است ، شعله های گاز گرمای زیادی در نوک شعله ایجاد می کند که این گرمای شدید از سمت شعله پایین باعث می شود کف ظرف غذای ما داغ شده و ته بگیرد ، از طرفی مغز غذا نپخته باقی بماند .

در فر توکار گازی معمولا ته غذا و سطح غذا ، بیشتر از مرکز غذا حرارت دریافت می کند و پخت ایده آلی نخواهید داشت.

فر توکار گازی

فر برقی و گازی

 فری است که به انرژی گاز و هم انرژی برق به صورت توامان نیاز دارد و بدون هرکدام از این دو انرژی آماده کار کردن نیست .

به طوریکه فر توکار برقی و گازی نوع پیشرفته تری از فر تمام گاز می باشد .

با این تفاوت که در فر برقی و گازی در قست بالای آن المنت تعبیه شده و گرمای بالای فر به وسیله برق تامین می شود که در یکنواختی پخت از بالا موثر است و پخت اصلی به وسیله گاز از پایین صورت می گیرد .

ولی به طور کلی با توجه به ایرادات گسترده فر های برقی و گازی این گونه از فر های توکار اصلا توصیه نمی شود .

مزایای فر توکار تمام گاز و فر برقی گازی :

در واقعیت تنها مزیت پخت با فر توکار گازی هزینه اندک گاز در ایران است که این نکته فقط برای مصرف کننده ای کاربرد خواهد داشت که از فِر توکار برای پخت و پز در مدت زمان طولانی حدود بیش از 8 ساعت استفاده نماید که ترجیحا این فر توکار را به مصرف کننده های خانگی پیشنهاد نمی دهیم .

فر برقی و گازی

معایب فر توکار گازی و فر توکار برقی و گازی :

  1. اساسی ترین مشکل فر توکار گازی خاموش شدن فر توکار به دلیل بسته بودن فضای فر است به این صورت که وقتی فر توکار شروع به کار می کند و درب آن بسته می شود . سیستم گازی داخل فر حین پخت به دلیل نرسیدن اکسیژن مرتب خاموش شده و سبب پایین آمدن کیفیت پخت غذا می شود .
راه حل های رایج در راهنمای خرید فر توکار برای خاموش نشدن فر های گاز سوز

 زیر یا پشت فضای فر توکار را باز گذاشته تا هوا کاملا در جریان باشد که معمولا در فضای کابینت غیر ممکن خواهد بود .

در فر توکار را به حالت نیمه باز بگذاریم . یا هر از چند گاهی درب فر را باز کنیم .

سوراخ کردن دور تا دور فضای تعبیه شده فر توکار تا راه های رسیدن هوا به فر باز باشد .

 قرار دادن ورق حلبی در بالای در فر توکار تا در هنگام پخت به حالت نیمه باز بماند و هوا به داخل محفظه برسد البته که خود باعث خروج گرما از داخل فر توکار به بیرون و پخش شدن بوی غذا به محیط می شود .

راهنمای خرید فر توکار فر توکار شیشه مشکی و استیل

۲. یکنواخت نبودن پخت در فر توکار گازی و فر توکار برقی و گازی :

چرا که در فر توکار گاز سوز شعله فقط در یک ردیف به عرض تقریبا 10 سانتیمتر و به طول فر قرار دارد ولی در فر توکار برقی این گرما در سرتا سر کف فر توکار به صورت یکنواخت و یکپارچه ساطع می شود .

در فر توکار گاز سوز جدید تر با قرار دادن فن در پشت فر سعی به برطرف سازی این مشکل نموده اند که به مرور ثابت شده که با اینکه فن در خاموش نشدن و خفه نکردن فر توکار بی تاثیر نبوده ولی در مواردی باعث خشک شدن مواد پخته شده می شود .

۳.فر توکار گازی و فر توکار برقی و گازی نیاز به پیش گرمایش دارند و حتما باید حداقل 10 دقیقه قبل از شروع به پخت فر توکار را روشن کنید تا گرم شود چرا که فر توکار گاز سوز با سرعت خیلی کمتر از فر توکار برقی به دمای مورد نظر خواهد رسید .

۴.یکی دیگر از مشکلات اصلی فر توکار برقی و گازی این است که این فر ها نمی توانند به طور همزمان از هر دو جهت بالا و پایین روشن باشند .

چرا که با چرخاندن پیچ فر توکار برای روشن کردن پایین فر المنت بالا خاموش شده و برای روشن کردن المنت بالا گاز پایین خاموش می شود که این امر مشکلات بسیاری برای مصرف کننده ایجاد می کند .

۵. فر توکار گازی و فر توکار برق  و گاز  به دلیل نیاز داشتن به فندک و ترموکوبل نمی توانند به صورت لمسی ( تاچ ) ساخته شوند.

و حتما نیاز به ولوم برای روشن کردن و عمل کردن فندک و ترموکوبل دارند .

فر-در-نمای-زیبای-آشپزخانه

انواع سیستم حرارت دهی و مزایای آن در راهنمای خرید فر توکار :

توجه داشته باشید معمولا کمترین حالت حرارت دهی در فر توکار نیز احتیاجات شما را بر آورده خواهد کرد چرا که برای پختن کیک ، پیتزا ، مرغ ، سوسیس ، مرغ و سایر مواد غذایی ،  اگر فری با المنت “ بالا – پایین ” و “ هوای سه بعدی ” داشته باشید کفایت خواهد کرد .

سایر سیستم های حرارت دهی فقط کار شما را راحت تر یا سریع تر انجام خواهد داد .
اما از این مقایسه کوتاه که بگذریم به مواردی می رسیم که باعث بالارفتن تنوع فر توکار در بازار می شود.

همین تنوع زیاد ممکن است گاهی انتخاب را برای ما سخت کند .

مزییت فر توکار ساده به الکترونیکی پیشرفته در راهنمای خرید فر توکار :

فر توکار الکترونیکی به دلیل داشتن برنامه غذایی از پیش تعیین شده ، ممکن است غذا را مطابق با ذائقه ما ایرانی ها نپزد. یعنی ممکن است در برنامه پخت یک مرغ کامل ، آن را کمتر یا بیشتر از مقداری که ما انتظار داریم طبخ کند .

از این رو ممکن است برخی از برنامه های پخت غذا در فر های توکار الکترونیکی پیشرفته با روش های پخت ما منطبق نباشد و برای همیشه بلا استفاده قرار بگیرند.

از طرفی ، فر های توکار ساده به دلیل سادگی در عملکرد ، مناسب برای هرگونه پخت و پز هستند ( از غذاهای متنوع گرفته تا انواع کیک و شیرینی ) پس هنگام خرید به این نکته خیلی توجه نکنید که چند برنامه پخت دارد یا خیر .

خرید فر توکار

نکات خرید قبل از خرید فر توکار

اندازه

اکثر فر های توکار سلف کلین را طوری طراحی کرده اند که در ارتفاع و به صورت ( Built-in ) توکار نصب می شوند و به طور کلی پهنای داخلی فضای نصب آن ها 56/5 سانتی متر است .

لطفا این موضوع را به خاطر داشته باشید که قبل از خرید ابتدا فضای موجود در آشپزخانه خود را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که با ابعاد محصول خریداری شده مطابقت دارد .

فر-توکار-استیل

ظرفیت

ظرفیت استاندارد فر های توکار سلف کلین تا 80 لیتر است .

چناچه برای خانواده ای با تعداد متوسط آشپزی می کنید این اندازه باید فضای کافی را فراهم کند و اما اگر زیاد میهمانی دارید یا دارای خانواده ای بزرگ هستید به دنبال فر با ظرفیت بالاتر باشید .

لعاب کاری

اکثر فر های توکار سلف کلین طبق استاندارد ، لایه لعابی مضاعف دارند و درب فر با دو لایه شیشه که این ویژگی دو مزیت دارد :

یکی اینکه گرمای داخل فر را محفوظ نگه می دارد ( که به کیفیت بهتر پخت و پز کمک می کند ) و دیگر اینکه فضای بیرون فر حین پخت و پز خنک می ماند .

فر-توکار-شیشه-مشکی

فن خنک کننده

اکثر فر های توکار سلف کلین پیرولیتیک و کاتالیزی دارای فن خنک کننده ی جانبی هستند که هوای خنک را در اطراف بدنه ی فر توکار گردش می دهد تا آشپزخانه خنک بماند و انتقال حرارت از فضای داخلی فر توکار به فضای آشپزخانه نداشته باشد .

تایمر با قابلیت نصب برنامه

برخی از فر های توکار استاندارد دارای تایمر الکترونیکی هستند که می توان روی آن برنامه خودکار تنظیم کرد که فر توکار را راه انداخته و برای پخت تنظیم کنید و زمانیکه دوره ی پخت به اتمام رسید خاموش شود .

مدل های پیشرفته تر آن ها دارای دستورالعمل هایی از پیش برنامه ریزی شده هستند ( سیستماتیک ) که دستور العمل ها را مرحله به مرحله برای غذا های در حال پخت بکار می گیرند .

فر-توکار-شیشه-سفید

یخ زدایی

قابلیت این تنظیمات جهت ذوب کردن یخ غذای منجمد است .

بریان کن فن دار

در این حالت فر توکار دارای المنت کبابی ( گریل ) در قسمت بالایی مرتبط با فن می باشد تا گوشت را خوب بریان کند .

برای پاستا و پخت سیب زمینی هم مناسب است .

جوجه گردان یا میله ی برشته کن

این ویژگی فر توکار زمانی حائز اهمیت است که بخواهید غذایی را برشته کنید .

میله ی برشته کن ، فلزی است سیخ مانند که در فر توکار نصب می شود و می توان آن را داخل گوشت فرو برد تا پخته شود .

 سه چیز که هنگام انتخاب فر توکار ارزش بررسی را دارد در راهنمای خرید فر توکار

آیا براحتی میتونید داخل فر توکار را ببینید؟ 

آیا موقعی که غذا در حال پخت است می توانید براحتی مشاهده کنید ؟

و اگر نیاز باشد لامپ فر توکار را تعویض کنید آیا این کار به راحتی انجام می شود ؟

بعضی فر های توکار دارای یک لامپ در قسمت پشتی فر توکار هستند که نیاز دارد هر چند وقت یکبار تعویض شود در حالیکه در بعضی فر های توکار این مورد به یک لامپ LED با طول عمر بالا تبدیل شده و تعداد بیشتری لامپ برای دید بهتر نصب گردیده است .

فر-توکار-شیشه-مشکی-برقی

 آیا شیشه های درب فر توکار جهت تمیز شدن جدا می شوند ؟

بیشتر فر های توکار طوری طراحی شده اند که یک یا چند پنل شیشه ای جهت تمیز شدن دوده و چربی قابل جدا شدن باشند .

اگر شما قصد انجام این کار را دارید هنگام جدا کردن ، تمیز کردن و نصب مجدد پنل شیشه ای دقت کنید .

گوشه های شیشه خصوصا آسیب پذیرند .

اگر چه شیشه های حرارت دیده در برابر حرارت بسیار مقاوم اند ولی این شیشه ها شکننده هستند و یک ترک کوچک که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست ، میتوانید در طول زمان گسترش پیدا کند و ناگهان باعث شکستن شیشه شود .

همچنین از استفاده پارچه های پشمی و ریختن مواد شیمیایی ساینده بر روی شیشه خودداری کنید .

فر-استیل

چند طبقه را ساپورت می کند؟

اجاق های ارزان تر تمایل دارند با داشتن قفسه های بیشتر سخاوتمندانه به نظر برسند ، بنابر این ممکن است شما به خاطر طبقات بیشتر ذوق زده شوید .

بعضی فر های توکار گران قیمت نیز نسبت به آنچه انتظار دارید طبقات کمتری دارند ، بنابراین قبل از خرید این مورد را بررسی کنید .

به ویژه اگر شما به طور خاص چیزی اضافی مانند یک سینی گریل می خواهید .

انواع فر توکار از نظر ظرفیت‌های استاندارد در بازار در راهنمای خرید فر توکار :

۱ –  ۲۵ لیتری
۲ –  ۲۸ لیتری
۳ – ۴۰ لیتری
۴ – ۵۵ لیتری
۵ – ۶۵ لیتری
۶ – ۷۰ لیتری ( مناسب برای تمامی خانواده های ایرانی )

فر-توکار-با-نمای-زیبا

انواع فر از نظر سایزهای استاندارد برای فر های توکار :

۱ – فر ۶۰ سانتی متری

2 – فر 7۰ سانتی متری ( مناسب برای تمامی خانواده ها )

3 – فر ۹۰ سانتی متری

4 –  فر ۱۲۰ سانتی متری

در خرید راهنمای خرید فر توکار چه مواردی مهم می باشد :

  • اندازه : معمولا فر های توکار رایج در بازار دارای ابعاد ۶۰*۶۰ سانتی متر می باشند .
  • ظرفیت : بین ۵۰ تا ۷۶ لیتر می باشند .
  • مصرف انرژی فر توکار
  • جنس بدنه داخلی ، کیفیت درب فر توکار
  • عایق بندی بدنه
  • راحتی در تمیز کردن ( easy to clean )
  • عایق بندی بدنه
  • قابلیت جدا سازی قطعات داخلی فر توکار
  • قفل کودک
  • ضمانت نامه معتبر

 در آخر چند نکته ظریف خرید فر توکار :

مصرف انرژی فر توکار

عایق بندی بدنه برای حفظ دمای داخلی

تحمل دمای شیشه داخلی

دارای ضمانت معتبر

جنس بدنه داخلی ، کیفییت درب فر توکار

سیسیتم فر توکار

سایز و اندازه فر توکار را هنگام خرید مد نظر قرار دهید .

فر-توکار-در-نمای-کابینت

روش تمیز کردن فر توکار

پیش از تمیز کردن فر توکار بهتر است پنج دقیقه آن را گرم کنید .

میتوان ابتدا فر توکار را با آب و اسفنج مرطوب و سپس دستگاه را روشن کرد .

این کار به بهتر و راحت تمیز شدن فر توکار کمک میکند.

یک نکته پاک کردن فر توکار از مواد شوینده و شیمیایی در پایان کار نکته ی مهمی است .

آثار مواد تمیز کننده را با دستمال مرطوب چند بار پاک کنید .

برای تمیز کردن فر توکار گازی می توانید در منزل ، پاک کننده ارزان بسازید .

یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی ، یک قاشق چایخوری لیموترش و یک و نیم قاشق چایخوری مایع سفید کننده را در یک لیوان آب گرم حل کنید .

محلول را با اسفنج به دیوار های داخل فر توکار بمالید و بگذارید 45 دقیقه بماند .

سپس با دستمال مرطوب چند بار سطوح را تمیز کنید .

این پاک کننده مواد خشک شده و چربی های سوخته را از دیوار ها جدا می کند .

فر-توکار-آشپزخانه

فر توکار چی بخرم ؟ راهنمای خرید فر توکار

امروزه در بازار انواع فر توکار ایرانی و خارجی موجود می باشد که هر کدام قابلیت و ویژگی های خاص خود را دارند .

در زیر به معرفی و توضیح چند نمونه از برند های ایرانی و خارجی می پردازیم .

از جمله برند های ایرانی موجود در بازار می توان به فر توکار اخوان ، فر توکار کن ، فر توکار استیل البرز ، فر توکار بیمکث ، فر توکار آریستون ، فر توکار فرامکو و فر توکار فوتیل و … را نام برد .

راهنمای خرید فر توکار . فر توکار اخوان

گروه صنعتی اخوان جم در طی نیم قرن فعالیت خود در صنعت آشپزخانه همواره توانسته است گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی را کسب نماید

از جمله از تولیدات این کارخانه می توان به فر توکار از جمله بهترین فر توکار اخوان اشاره کرد .

این کارخانه در طی تولید فر توکار از مواد اولیه مرغوب و متخصصین لازم در این زمینه استفاده می کند به طوریکه توانسته این برند از محبوبیت بی نظیری در بین مشتریان خود برخوردار باشد .

از جمله مدل های بی نظیر تولید شده این برند می توان به :

فر توکار اخوان

راهنمای خرید فر توکار . فر توکار استیل البرز

شرکت استیل البرز ، که یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های تولید تجهیزات آشپزخانه از جمله فر توکار در ایران است .

مجموعه ای از زیباترین ، لوکس ترین و با کیفیت ترین فر های توکار را ، تولید و به مشتریان خود عرضه نموده است .

استفاده از فر های توکار استیل البرز ، در آشپزخانه های مدرن و امروزی ، بسیار رایج و متداول می باشد و استفاده از آن ها ، موجب مدرن تر شدن فضای آشپزخانه می شود .

فر-توکار-استیل-البرز

از جمله مدل های استیل البرز می توان به این موارد اشاره کرد :

راهنمای خرید فر توکار . فر توکار کن

سبک نوین زندگی اهمیت یک فر توکار خوب در آشپزخانه را دو چندان می کند .

متناسب با تکنولوژی روز دنیا شاهد ارتقاء سطح کیفی فر توکار کن با تولید انواع فر توکار برقی مدل های مختلف هستیم که مجهز به آپشن های بروزی چون سنسور پخت گوشت ، تنوع برنامه ها ، فن کانوکشن و گریل کامل می باشد و در عین حال علایق خانواده های ایرانی به پخت سنتی را با آپشن جوجه گردان همچنان حفظ نموده است .

از فر توکار کن می توان به :

اشاره کرد .

راهنمای خرید فر توکار . فر توکار بیمکث

شرکت بیمکث ، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه ، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی ، امروزه به عنوان یکی از برترین برند های تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده است .

سیاست تولید در بیمکث ، مبتنی بر پیشرفته ­ترین ماشین ­آلات و تکنولوژی مدرن و با بهترین کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می ­باشد .

از برند های موجود فر توکار خارجی می توان به : فر توکار زیگما ، فر توکار فرامکو ، فر توکار لتو ، فر توکار آریستون و … اشاره کرد .

فر توکار زیگما

زیگما تولید کننده ی تجهیزات آشپزخانه از جمله فر توکار ، یکی از بهترین و شناخته شده ترین برند معرفی گردیده است .

شرکت زیگما با دارا بودن کلیه امکانات ساخت و تجهیزات عالیه توانسته از جمله تولید کنندگان سرآمد شناخته شود .

فر توکار فرامکو

فرامکو یکی از تولید کنندگان بهترین فر توکار می باشد .

کلیه فر های این شرکت ساخت کشور ترمیه و دارای تاییدیه استاندارد اروپا و ایران می باشد .

از دیگر توضیحات مختصر برای این شرکت می توان به :

  • دارای 5 سال ضمانت
  • دارای 10 سال خدمات پس از فروش
  • دارای ایزو 9001

فر توکار فرامکو

فر توکار لتو

شرکت لتو از سال 1387 با محصولاتی همچون سینک ظرفشویی ، اجاق گاز ، هود ، فر ، جاروبرقی ، ماشین ظرفشویی وارد بازار ایران شده است ودارای استاندارد اروپا و ایران است .

این شرکت برای محصولات خود 18 ماه گارانتی در نظر گرفته است .

فر توکار آریستون

شرکت آریستون با دارا بودن کلیه امکانات ساخت و تجهیزات به روز توانسته محصولات خود را به خوبی معرفی کند .

این برند برای کلیه محصولات خود 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده در نظر گرفته است.

شرکت تولیدی آریستون – ARISTON تولید کننده تجهیزات آشپزخانه ، از جمله فر و ماکروویو توکار به عنوان یکی از بهترین تولید کنند گان در این عرصه معرفی گردیده است  .

این برند با سعی و تلاش عالی در تولیدات خود توانسته محصولاتی مورد پسند و با کیفیت تولید کند و نظر مثبت مشتریان خود را بدست آورد .

محصولات شرکت آریستون – ARISTON ساخت کشور ایتالیا هستند .

فر توکار آریستون

خرید انواع فر توکار از فروشگاه اینترنتی چینوپ :

فروشگاه اینترنتی چینوپ با دارا بودن انواع فر های توکار خارجی و ایرانی و سایر محصولات دیگر به عرضه این محصولات در سراسر کشور پرداخته است.

این فروشگاه آنلاین با آسان کردن روند خرید و همچنین لذت یک خرید خوب برای مشتریان ، باعث  صرفه جویی در زمان به ارائه خدمات گردیده است .

از خدمات این فروشگاه اینترنتی می توان به تحویل سریع و به موقع محصولات درب منزل اشاره کرد .

روش خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ :

ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی چینوپ محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده آن را در سبد خرید قرار داده و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید . پس از ثبت سفارش همکاران ما در واحد پشتیبانی و هماهنگی و ارسال سفارشات ظرف مدت 24 ساعت با شما تماس میگیرند و هماهنگی های لازم جهت ارسال برای شما را انجام می دهند و شما می توانید محصول خود را در آدرس مورد نظر خود دریافت کنید و پرداخت را انجام دهید .

فر توکار در فروشگله اینترنتی چینوپ

ارسال برای خریداران تهرانی : شما می توانید محصول را با ارسال رایگان ، در آدرس مورد نظر خود دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید . که پرداخت وجه برای شما می تواند به دو صورت باشد :

1- پرداخت درب منزل

2- پرداخت از طریق درگاه فروشگاه اینترنتی چینوپ

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر : شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما  تا باربری رایگان ارسال می شود و با هزینه ی خریدار به شهرهای دیکر ارسال می گردد .