مزیت خرید اینترنتی امروزه بر کسی پوشیده نیست . خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan علاوه بر مانع اتلاف زمان و وقت ، باعث صرفع جویی در هزینه می شود . زیرا شما برای رفتن به خرید باید ساعت های زیادی را صرف گشتن در فروشگاه ها و مغازه ها کنید و همین امر باعث صرف هزینه ی زیاد می شود . امروزه بدلیل وجود همین مشکلات بیشتر افراد ترجیح می دهند که به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند و بدون اتلاف زمان در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرند . فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ با هدف ایجاد خریدی آسان و مطمئن ایجاد شده و در تلاش بوده و هست تا بتواند بهترین در زمینه ی فروش باشد . لذا با ارئه خدمات ویِژه به خریداران در پی جلب نظریه مشتریان بوده است . در همین راستا ضمانت بازگشت کالا در صورت مشکل داشتن ، ضمانت اصالت کالا ، تحویل سریع و مطمئن و پشتیبانی 24 ساعته برای سفارشات درنظر گرفته شده ، تا تجربه خریدی آسان و آسوده برای تمام مشتریان فراهم شود .

خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan | خرید سینک اخوان با تخفیف

برای خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan | خرید سینک اخوان با تخفیف می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید . این فروشگاه اینترنتی با هدف ایجاد خریدی خوب و آسان برای مشتریان ایجاد شده و سعی کرده تا بتواند تجربه لذت یک خرید خوب را برای آن ها تداعی نماید . به همین منظور با ارائه خدمات ویژه به مشتریان و تحویل سریع محصولات درب منزل سعی در جلب نظر خریداران داشته است . با خرید از فروشگاه اینترنتی چینوپ به پایین ترین قیمت ، تخفیف ویژه برای کلیه محصولات ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا ، مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری ، دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت برخوردار شوید . انواع سینک ظرفشویی اخوان – akhavan در انواع و مدل های مختلف در این فروشگاه اینترنتی ارائه شده که با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار داده می شود .

شیر سینک ظرفشویی تک لگن

برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی و خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه اخوان – akhavan کافیست به سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و در قسمت دسته بندی محصولات در سمت راست وب سایت سر دسته اصلی سینک ظرفشویی آشپزخانه را انتخاب و کلیک نمایید و در زیر دسته سینک ظرفشویی  آشپزخانه ، سینک ظرفشویی آشپزخانه اخوان – akhavan را انتخاب کنید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

خرید اینترنتی سینک اخوان ، سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل

سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل ، از استیل مقاوم در برابر حرارت و لکه ساخته شده و در انواع و سایز های گوناگون موجود‌ند . سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل به راحتی با یک برس نرم تمیز می‌ شود و نشانه‌ های آب و خراش کمتر روی آن‌ ها نمایان خواهد بود . ویژگی سینک ظرفشویی آشپزخانه اخوان – akhavan مدل استیل این است : که به علت آنکه بدون آلیاژ است با قرار گیری در معرض آب زنگ نمی‌ زند و تغییر رنگ نمی‌ دهد . همچنین سینک ظرفشویی آشپزخانه اخوان – akhavan مدل استیل دچار فرورفتگی و برآمدگی نمی شود . ضخامت اغلب ورق‌ های سینک استیل اخوان ۰٫۸ میلی متر است که در سینک‌ های با کیفیت‌ تر و گران‌ تر این ضخامت به ۱٫۲ میلی متر می‌ رسد.  سینک ظرفشویی اخوان – akhavan مدل استیل خود انواع گوناگونی دارند می ‌توانند ساده یا ضد خش و همچنین مات یا براق باشند . سینک های ظرفشویی اخوان دارای تک لگن ، دو لگن و سه لگنه می باشد . سینک ظرفشویی اخوان – akhavan دارای ویژگی هایی مانند : استیل مقاوم و ضد زنگ ، نظافت آسان ، قیمت مناسب ، امکان هماهنگی این نوع سینک با بیشتر دکوراسیون‌ ها از جمله مدرن و کلاسیک است .

انواع سینک ظرفشویی استیل اخوان – akhavan

  • خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan مدل روکار | سینک روکار اخوان – akhavan

برای خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan مدل روکار | سینک روکار اخوان – akhavan فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ انتخاب مناسبی می باشد . سینک ظرفشویی اخوان – akhavan روکار بر روی سطح کابینت و چسبیده به دیوار نصب می شود . با استفاده از سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، برای همیشه از شر تمیز کردن پی در پی فضای اطراف سینک و باد کردن کابینت بر اثر رطوبت ناشی از آب راحت می‌ شوید . البته ، در صورتی که ظرافت و زیبایی آشپزخانه را در الویت اول انتخاب سینک نمی‌ دانید ، این مدل بهترین گزینه برای شما عزیزان است .

سینک روکار اخوان

 

  • خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan مدل توکار | سینک توکار اخوان – akhavan

برای خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan مدل توکار | سینک توکار اخوان – akhavan می توانید با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . سینک توکار اخوان – akhavan بعد از برش صفحه کابینت بر روی سنگ یا چوب نصب کرده به طوری که سینک اخوان – akhavan دقیقاٌ در وسط قرار بگیرد . این نوع سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، دارای طرح‌ های بسیار متنوع و زیبایی بوده و صفحه کابینت شما را یکدست می‌ کند . از جمله معایب سینک ظرفشویی آشپزخانه توکار اخوان – akhavan باعث پخش شدن آب بر روی سطح کابینت و آسیب دیدن بافت چوب همراه است . به عبارتی دیگر ، در صورت خرید و نصب این نوع از سینک ، خشک کردن مداوم سینک و کابینت اطراف آن بعد از هر بار شستشو ضروری به نظر می‌ رسد .

سینک توکار اخوان

  • خرید سینک زیرکار اخوان – akhavan

برای خرید سینک زیرکار اخوان – akhavan می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان – akhavan | سینک ظرفشویی زیرکار اخوان – akhavan بعد از برش صفحه کابینت بر روی سنگ یا چوب نصب کرده به طوری که سینک دقیقاٌ در وسط قرار بگیرد . سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان ، دارای طرح‌ های بسیار متنوع و زیبایی بوده و صفحه کابینت شما را یکدست می‌ کند . از جمله معایب سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان – akhavan | سینک ظرفشویی زیرکار اخوان – akhavan باعث پخش شدن آب بر روی سطح کابینت و آسیب دیدن بافت چوب همراه است . به عبارتی دیگر ، در صورت خرید و نصب این نوع از سینک ، خشک کردن مداوم سینک و کابینت اطراف آن بعد از هر بار شستشو ضروری به نظر می‌ رسد .

سینک زیرکار اخوان

قیمت سینک زیرکار اخوان – akhavan | قیمت سینک زیرکورین اخوان – akhavan

قیمت سینک زیرکار اخوان – akhavan | قیمت سینک زیرکورین اخوان – akhavan بنا بر مدل های مختلفی که دارد متفاوت است . برای اطلاع از قیمت سینک زیرکار اخوان – akhavan | قیمت سینک زیرکورین اخوان – akhavan می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید .

نکات لازم جهت خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan :

  1. تعداد لگن های یک سینک ظرفشویی در انتخاب آن بسیار موثر است . مثلا اگر کاربرد سینک ظرفشویی در خانه شما زیاد است و استفاده ی بیشتری از سینک دارید ، از سینک‌ دو لگنه و با سه لگنه استفاده کنید .
  2. چیدمان وسایل آشپزخانه شما از قبیل اجاق گاز مشخص می کند که سینک شما لگن راست باشد یا لگن چپ . پس قبل از خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه در ارتباط با این مورد با طراح کابینت آشپزخانه خود مشورت کنید .
  3. از ویژگی های سینک ظرفشویی براق و یا مات بودن آن هاست که در خرید سینک ظرفشویی مورد توجه قرار می گیرد . معمولا سینک های براق و از نوع استیل لکه های آب را کمتر نشان می دهند . تمیز کردن این مدل سینک ظرفشویی نیز بسیار راحت می باشد . براق بودن برخی سینک ها موقتی است و باید از کیفیت و دوام آن ها اطمینان یافت . چرا که بعضا با گذشت زمان از جلا و براقیت آن ها کاسته می شود . و در مقابل در برخی از مدل های سینک ظرفشویی که تکنیک الکتروپولیش بر روی آن ها پیاده می شود کمی از براقیت سینک کاسته می گردد . لکن دوام و کیفیت و کارایی سینک ظرفشویی را بالاتر می برد .
  4. ساده یا ضدخش بودن هم یکی دیگر از انتخاب‌ های شما هنگام خرید سینک ظرفشویی است . مدل‌ های ضد خش برخلاف دیگر مدل‌ ها که سطحی صیقلی دارند ، پر از دانه‌ های ریز هست . همین ویژگی مانع از خراش برداشتن سطح سینک می‌ شود . البته قیمت این مدل‌ ها بالاتر است .
  5. سینک‌ های ظرفشویی معمولا یک تکه‌ اند و جز قسمت راه‌ آب‌ رو ، برش دیگری ندارند . این مساله باعث می‌ شود تا امکان نشت آب تا جایی که ممکن است کاهش پیدا کند . ولی برای اطمینان بیشتر ، بهتر است بعد از خرید ، یک‌ بار سینک را پر از آب و سپس خالی کنید تا از باز بودن راه‌ آب‌ رو‌ها مطمئن شوید . برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید ، باید دقت زیادی در نصب آن داشته باشید . سینک‌ های به اصطلاح « روکار »‌ معمولا با نواری فلزی یا چسب‌ های آکواریوم به کابینت متصل می‌ شوند . با گذشت زمان ، اگر کناره سینک آسیب‌ ببیند ، آب به کابینت زیری نفوذ و دردسر درست می‌ کند . به همین دلیل بسیاری اعتقاد دارند که سینک‌ها بهتر است « تو کار » باشند تا این معضل به وجود نیاید .

نمایندگی سینک اخوان – akhavan | خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan

کلیه سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ،  دارای 20 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش اصلی شرکت اخوان جم هستند و این مساله موجب آسودگی خیال مشتریان می گردد . تمام ویژگی های ذکر شده در باب سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، در کنار قیمت بسیار مناسب آن ها در مقایسه با سایر برند ها موجب شده است ، تا سینک ظرفشویی اخوان – akhavan ، اولین انتخاب هر فرد در خرید سینک ظرفشویی باشند . جهت سهولت در فروش و ارتباط تنگاتنگ با مشتریان ، گروه اخوان در همه شهرهای کشور دارای نمایندگی فعال است . تنوع درمحصولات شرکت اخوان باعث شده محصولات این شرکت بزرگ دارای بازه گوناگونی از قیمت ها باشند . به طور کلی با توجه به شرایط حال حاضر بازار ، این شرکت محصولات خود را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می ‌کند .

نمای زیبای سینک ظرفشویی توکار

فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه ی چینوپ با دارا بودن انواع سینک ظرفشویی اخوان – akhavan در مدل و طرح های مختلف ، عرضه کننده ی محصولات این شرکت در سراسر کشور می باشد . با خرید از این فروشگاه علاوه بر صرفه جویی در اتلاف وقت از تحویل سریع و به موقع محصولات درب منل برخوردار می شوید . فقط کافیست با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید و وجه خود را درب منزل تحویل بگیرید .

سینک ظرفشویی استیل تک لگن

چند روش برای تمیز کردن سینک ظرفشویی اخوان – akhavan

  • استفاده از مسواک برای تمیز کردن سینک ظرفشویی اخوان – akhavan

هیچ چیزی مثل مسواک نمی تواند سینک ظرفشویی آشپزخانه شما را کاملاً تمیز کند . از آن ها برای دسترسی پیدا کردن به کوچک ترین شکاف ها و لبه ها در اطراف سینک و شیر استفاده کنید . آن ها دوده ، لکه های آهک و هر کثیفی دیگری را که ممکن است در سینک پنهان شده باشند را پاک می کنند و از بین می برند .

  • استفاده از لیمو برای تمیز کردن سینک ظرفشویی اخوان – akhavan

لیمو با خاصیت اسیدی بودن باعث از بین رفتم لکه های آهک در سینک ظرفشویی آشپزخانه می شود .

  • استفاده از پارچه میکروفایبری

پارچه میکروفایبری وقتی به سطوح براق می رسد ، بی نظیر است و باعث تمیزی و درخشندگی سینک ظرفشویی آشپزخانه می شود .

  • سینک ظرفشویی اخوان – akhavan خود را پس از هر استفاده پاک و خشک کنید

هرگز اجازه ندهید در وهله اول سینک ظرفشویی آشپزخانه خیلی بد و کثیف شود که پاک کردن لکه ها از سینک بسیار سخت باشد . از برس آشپزخانه و اسفنج برای تمیز کردن سریع بعد از هر باراستفاده ، استفاده کنید که واقعاً به جلوگیری از انباشته شدن آهک و دوده گیری کمک خواهد کرد .

  • از سفید کننده و جرمگیر برای تمیز کردن سینک ظرفشویی اخوان – akhavan استفاده نکنید :

زیرا پس از خشک شدن ، لکه های تیره ایجاد می شود و سینک را کدر و مات می کند،  این لکه های تیره براحتی از بین نمیروند و حتی ممکن است برای همیشه باقی بمانند .

  • استفاده از سرکه برای تمیز کردن سینک ظرفشویی اخوان – akhavan

اگر روی سینکتان لکه و رسوب وجود دارد ، یک پارچه تمیز را در سرکه سفید بخیسانید ، روی سینک بکشید تا کاملا تمیز شود و لکه ها از بین بروند .

سینک ظرفشویی دو لگن استیل

تشخیص سینک خوب از بد ؟ خرید اینترنتی سینک اخوان 

  1. عمق لگن : لگن های ظرفشویی دارای عمق متفاوت است . 14 سانت ، 18 سانت ، 20 سانت و 22 سانت که هرچه عمق لگن بیشتر باشد کیفیت سینک ظرفشویی بالاتر خواهد بود .
  2. ضخامت ورق : ضخامت های ورق موجود عبارتند از 0/6 ، 0/8 ، 1 ، 1/2 میلیمتر می باشد هرچه ضخامت بالاتر کیفیت محصول بالاتر است .
  3. نوع ورق : استیل ساده یا اجدار ؟ برای خرید سینک ظرفشویی سعی کنید تا حد ممکن استیل آجدار نخرید درسته که خط بر روی این مدل از محصولات نخواهد افتاد ولی تمیز کردن آنها بسیار سخت است .

تعداد لگن های سینک ظرفشویی اخوان – akhavan

  • سینک ظرفشویی اخوان با یک لگن بزرگ : یک سینک تک عمیق به شما اجازه می دهد به راحتی یک ماهی تابه ی بزرگ را بخیسانید یا بشویید یا مقدار زیادی از مواد غذایی را آماده کنید . شستشوی سبزی در این نوع سینک ها در حالی که ظروف کثیف در حال خیس خوردن هستند ، نیاز به مهارت دارد . البته بعضی از تولید کنندگان برای حل این مشکل لوازم اضافی مانند سبد سینک برای این نوع سینک ها تولید کرده اند که امکان انجام هم زمان شستشو و آماده سازی را فراهم می کند .
  • سینک ظرفشویی اخوان با دو لگن در اندازه های متفاوت : سینک های دوقلو به شما این امکان را می دهند که کارهایتان مانند شستن ظروف و آماده سازی مواد غذایی را جدا انجام دهید . سینک هایی که اندازه ی لگن آنها متفاوت است به این منظور تولید شده اند که شما کارهایی از قبیل شستن ظروف را در لگن بزرگ تر و کار های دیگر مانند آماده سازی مواد غذایی را در لگن کوچکتر انجام دهید . سینک های دوقلو در صورتی که نخواهید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید نیز کارآمد هستند ، می توانید در یک لگن آب صابون بریزید و در لگن دیگر آب برای شستشو . شستن و آب کشیدن ماهی تابه های بزرگ در لگن کوچک تر مشکل است .
  • سینک ظرفشویی اخوان با دو لگن هم اندازه :  این نوع سینک مناسب افرادی است که قرینگی در طراحی را دوست دارند . این سینک همچنین امکان انجام فعالیت های هم زمان ( شستشو ، آماده سازی و … ) را به صورت جدا فراهم  می کند . این سینک ها ممکن است برای ماهی تابه های بزرگ ، کوچک باشند .
  • سینک ظرفشویی اخوان با سه لگن : شما می توانید از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سینک استفاده کنید . در بعضی از مدل های سینک مانند این مدل ، شما نمی توانید باقی مانده های غذا را از کانتر به لگن دفع زباله منتقل کنید . این نوع سینک ها چون عریض تر هستند ، فضای بیشتری را اشغال می کنند . برای افرادی که می خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند ، این نوع سینک گزینه ی خوبی است .

قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan | خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan

برای اطلاع از قیمت سینک ظرفشویی اخوان – akhavan | خرید اینترنتی سینک اخوان – akhavan می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02122337750 تماس بگیرید . این فروشگاه آنلاین که به فروش تجهیزات آشپزخانه ( اجاق گاز صفحه ای ، سینک ظرفشویی ، هود آشپزخانه ، فر توکار و شیرآلات ) پرداخته است و همواره سعی کرده بهترین در این زمینه باشد . در همین راستا ضمانت بازگشت کالا در صورت مشکل داشتن ، ضمانت اصالت کالا ، تحویل سریع و مطمئن و پشتیبانی 24 ساعته برای سفارشات در نظر گرفته شده ، تا تجربه خریدی آسان و آسوده برای تمام مشتریان فراهم شود .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .