بهترین گاز رومیزی ، گازی است که با دارا بودن کلیه ویژگی های لازم از کیفیت و مرغوبیت بالایی نیز برخوردار باشد . اجاق گاز یکی از مهم ترین لوازم خانگی است که خانم ها روزانه با آن سر و کار دارند پس باید در انتخاب و خرید آن با توجه به فضا و نیاز خود به نکات مهمی توجه کنید . اجاق گاز مهم ترین وسیله در آشپزخانه به شمار می آید و باید بیش از بقیه وسایل در انتخاب آن دقت داشته باشید تا مطابق شرایط آشپزخانه مناسب ترین و بهترین گاز رومیزی را انتخاب کنید . به علت استفاده روزانه و زیاد از گاز ، این وسیله باید به دقت انتخاب شود و دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی باشد . در انتخاب اجاق گاز صفحه ای علاوه بر کیفیت ، بودجه ، فضا و ترجیحات شخصی شما تا حد زیادی تاثیرگذار خواهد بود . در بازار لوازم خانگی اجاق گاز ها از تنوع زیادی برخوردارند و از شکل های مستطیل همیشگی ، به سمت اشکال هندسی چند ضلعی و حتی دایره و نیم دایره سوق یافته اند .

اجاق-گاز-صفحه-ای-5-شعله

انواع بهترین گاز رومیزی :

امروزه بهترین گاز رومیزی معمولا در چهار نوع تولید می‌شود :

  1. اجاق گاز رومیزی استیل
  2. اجاق گاز رومیزی شیشه‌ ای
  3. اجاق گاز‌ رومیزی استیل شیشه‌ ای
  4. اجاق گاز رومیزی سرامیکی

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای یا استیل ؟

بهترین گاز رومیزی . اجاق گاز‌ رومیزی ( توکار ) استیل :

بهترین گاز رومیزی . اجاق گاز‌ رومیزی ( توکار ) استیل معمولا به دو دسته ساده و آجدار تقسیم می‌ شوند .

اجاق گاز‌ های استیل ساده به دلیل سهولت در نظافت بیشتر مورد توجه قرار دارند .

ضمن اینکه باید توجه بیشتری در زمان نظافت اینگونه اجاق گاز ها داشت و باید از یک کهنه نرم استفاده نمود .

اجاق گاز های رومیزی استیل بهترین گاز رومیزی

همچنین می‌ توان از محصولات براق کننده استیل که معمولاً در بازار یافت می‌ شوند استفاده کرد ؛ اما هرگز از پودر های ساب استفاده نکنید‌ .

اجاق گاز‌ های استیل آجدار امروزه کمتر مورد توجه قرار دارد چرا که معمولا پاک کردن روغن و غذا از روی استیل آجدار به سختی انجام می‌ شود و به مرور زمان به دلیل چرک مردگی در محصولات استیل آجدار رنگ اجاق گاز کدر و تیره می‌ گردد .

تنها مزیت استیل آجدار ضد خش بود آن است .

بهترین گاز رومیزی . اجاق گاز رومیزی شیشه‌ ای :

تنوع محصول در بهترین گاز رومیزی . اجاق گاز رومیزی شیشه‌ ای بسیار بالا می‌ باشد .

در اینگونه محصولات از شیشه‌ های نشکن با قابلیت تحمل درجه حرارت بالا استفاده شده است در نمونه‌ های با کیفیت از شیشه‌ هایی استفاده شده است که امکان تنظیف این محصولات راحت‌ تر می‌ باشد .

با این حال باید توجه داشت برای داشتن اجاق گازی زیبا و ماندگار بهتر است پس از طبخ غذا به طور مرتب تنظیف صورت گیرد تا اثرات لک و چربی بر روی آن باقی نماند .

خیلی‌ ها فکر می‌کنند اجاق گاز‌ های شیشه‌ ای به راحتی خواهند شکست در صورتی که اگر گازی که خرید می‌ نمایید دارای شیشه به طور مثال ایتالیایی باشد به این راحتی‌ ها آسیب نخواهد دید .

اجاق گاز صفحه ای 5 شعله استیل

تقسیم بندی بهترین گاز رومیزی از نظر سیستم

امروزه اجاق‌ گاز ها در مدل‌ های گازی و برقی روانه بازار می شوند .

– مزایای اجاق گاز رومیزی برقی :

  1. سهولت در تمیز کردن : اجاق‌ گاز رومیزی مسطح و صاف الکتریکی ساده ترین نوع اجاق‌ گاز صفحه ای هستند که به راحتی تمیز می‌ شوند .
  2. با این حال اجاق گاز های دارای عایق فنری نیز برای تمیز کردن دشواری آنچنان خاصی ندارند . چون به راحتی می توانید عایق را جدا کرده و سطح اجاق گاز را تمیز کنید .
  3. سطح هموار : قابلمه و تابه های شما بر روی اجاق گاز برقی با سطح صاف پایداری بیشتری نسبت به اجاق الکتریکی با المنت فنری دارند .
  4. همچنین اجاق گاز های دارای عایق فنری پایداری بیشتری نسبت به میله‌ ای‌ ها دارند . یکی دیگر از مزایای اجاق‌ گاز های دارای سطح صاف این است که می‌توانید هنگامی که از آن استفاده نمی‌ کنید ، وسایل اضافی خود را بر روی آن قرار دهید که به عنوان یک فضای خالی به درد شما می خورد . همچنین باعث می‌شود روغن در یک طرف تابه جمع نشود و در همه جای ظرف شما پخش شود .
  5. اشتعال : برای روشن کردن مشعل اجاق گاز ، به راحتی می‌ توانید دکمه کنترل را بچرخانید و آن را روشن کنید . عایق به سرعت گرم شده و شعله روشن می‌ شود . اجاق‌ گاز های الکتریکی بهتر از اجاق های گازی گرم شده و وسیله ی شما را گرم می کند .
  6. امکانات دیگر : اجاق‌ گاز های الکتریکی با امکانات بیشتری نسبت به مدل‌ های گازی خود ظاهر می‌ شوند . این امکانات عبارتند از : هواکش ، سرخ کن ویژه و … . بعضی از مدل ها نیز دارای عایق پنجم به منظور گرم نگه داشتن غذا هستند .
  7. توزیع حرارت : گرما در یک اجاق گاز الکتریکی خشک‌ تر و به طور یکنواخت‌ تر نسبت به یک گاز توزیع می‌ شود که برای پخت و پز انواع غذاها بهتر است.

بهترین گاز رومیزی

معایب موجود در اجاق گاز های برقی

  1. منبع انرژی: اگر منبع انرژی قطع شود ، پختن غذا دیگر امکان پذیر نخواهد بود .
  2. طول عمر: اگر جسم سنگینی بر روی اجاق‌ گاز های سرامیکی بیفتد و یا آب سرد را بر روی اجاق گرم بریزید ممکن است اجاق گاز شما خراب شود . همچنین قابلمه‌ های آهنی سنگین که در تمام آشپزخانه‌ ها یافت می شوند می‌ توانند سطح براق اجاق را خراشیده و یا دچار تو رفتگی و … کنند .

بهترین گاز رومیزی گازی

 مزایای موجود در بهترین گاز رومیزی گازی

  1. به سرعت گرم می شوند : شعله در یک اجاق گازی ، بلافاصله روشن می‌ شود ، حرارت فوری می‌ دهد و همچنین می توانید درجه گرما را با دقت کنترل کنید . هنگامی که شعله را خاموش می کنید ، قطعات به سرعت خنک می شوند و این عامل از سوختن غذای شما جلوگیری می کند .
  2. منبع سوخت : منبع سوخت اجاق های گازی ، گاز طبیعی یا پروپان است که هر دو ارزان اند و به راحتی در دسترس قرار می‌ گیرند و معمولا در کشور ایران این نوع منبع سوخت دچار قطعی نمی‌ شود . به همین دلیل می‌توانید با استفاده از اجاق های گازی به جای برقی در هزینه‌ های خود نیز صرفه جویی کنید .
  3. دمایی که غذا در آن سرخ می شود : اگر دوست دارید غذایتان را سرخ کنید ، اجاق‌ های گازی نابرابری جذابی به غذای شما خواهد داد . مانند سیب زمینی یا پنیر موجود در سوپ پیاز .

اجاق گاز صفحه ای شیشه مشکی

معایب موجود در اجاق‌ های گازی

  1. توزیع حرارت : دما در قسمت بالایی اجاق گاز شما بسیار بیشتر از نقاط دیگر است . بنابراین باید دقت کنید که هنگام پخت و پز ، ظرف را دور از منطقه‌ ی داغ قرار داده و به طور مداوم آن را به هم بزنید و یا ظرف را بچرخانید . سرخ شدن به گرمای خشک نیاز دارد که اجاق‌ های گازی از این ویژگی محرومند و گرمای رطوبت‌ دار را به غذا منتقل می‌ کنند .
  2. پایداری شعله : اگر یک پنجره‌ ای در نزدیکی اجاق گاز خود دارید که در زمان پخت و پز آن را باز می کنید باید دقت داشته باشید که باد شعله‌ ی گاز را کاهش ندهد یا خاموش نکند . به این نکته نیز توجه داشته باشید که هنگام پخت غذاهایی که بوی بسیار زیادی دارند نیز به باز بودن پنجره نیاز دارید ، اما برای ثابت نگهداشتن شعله‌ ی گاز می توانید از یک هود اخوان برای اینکار استفاده کنید .
  3. نظافت بسیار دشوار : برای تمیز کردن اجاق گاز خود نیاز دارید که میله‌ های آهنی را از روی آن بردارید . هر مشعل دارای اجزای متحرک است که می‌ تواند به صورت تصادفی از جای خود خارج شود و در نهایت زمانی که آن ها را بر روی اجاقتان قرار می دهید ممکن است شعله‌ های ناهماهنگ ایجاد کنند .

اجاق-گاز-رومیزی-شیشه‌-ای

گاز صفحه ای چه مارکی خوبه ؟ | گاز رومیزی چی بخرم ؟

بسیاری از افراد هنگام خرید اجاق گاز صفحه ای با این سوال مواجه می شوند که گاز صفحه ای چه مارکی خوبه ؟ | گاز رومیزی چی بخرم ؟
امروهز برند های ایرانی و خارجی بسیاری در بازار وجود دارند که به تولید لچاق گاز رونیزی پرداخته اند در این قسمت به توضیح هر یک از این برند ها می پردازیم .

بهترین مارک گاز رومیزی ایرانی 

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای کن – can

برند تولید لوازم خانگی کن ، یک برند قدیمی و معروف در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه از جمله بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای کن – can می باشد . کن نمادی است از مدیریت موفق ، که توانسته است با استفاده از زیر ساخت های تولید و با استفاده از فن‌ آوری روز دنیا و بکارگیری سیستم های نوین مدیریتی ، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود . کلیه قطعات اجاق گاز صفحه ای کن – can ساخت کشور ایتالیا می باشد . این اجاق گاز صفحه ای با جنس استیل ، شیشه ، سرامیکی ، لعابی ، استیل و شیشه تولید گردیده است . اجاق گاز رومیزی کن – can دارنده ی نشان استاندارد اتحادیه اروپا CE-ORGINAL – گواهینامه سیستم مدیرت یکپارچه – راندمان حرارتی بالا – نشان زرین تضمین و مرغوبیت محصول در صنایع وابسته ساختمان – برگزیده جشواره ملی قهمانان صنعت – چهره ماندگار کیفیت ایران – دارای علامت استاندارد ایران و گرید انرژی A می باشد . شرکت کن – can با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیای تولید لوازم خانگی و آشپزخانه ، همواره در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود  قرار دهد . گاز رومیزی کن – can با استفاده از دانش مهندسان ایرانی و تکنولوژی روز دنیا توانسته نیاز خانواده های ایرانی را برآورده کند . تست های انجام شده شامل : تست تحمل حرارتی تا 300 درجه سانتی گراد برای شیشه ها ، تست ضربه برای شیشه ها ، تست نشت گاز عمومی می باشد .

اجاق گاز صفحه ای کن

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای اخوان – akhavan | اجاق گاز رومیزی اخوان – akhavan

شرکت اخوان ، مجموعه ای از زیباترین ، لوکس ترین و باکیفیت ترین گاز های رومیزی را ، در بازار ایران عرضه نموده است و بدین ترتیب این امکان را برای افراد فراهم آورده است ، تا آشپزخانه ی خود را ، با کم ترین هزینه ی ممکن ، تبدیل به آشپزخانه ای لوکس و مدرن نمایند . مجموعه بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای اخوان – akhavan | اجاق گاز رومیزی اخوان – akhavan در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند ، و گزینه ای ایده آل برای هر نوع سیلقه و یا بودجه را ، در اختیار افراد قرار می دهند . مهمترين رويكرد و استراتژی اخوان در حوزه طراحي و توليد ،‌ رضايت مصرف كننده و مشتريان بوده و خواهد بود . به همين منظور كيفيت برتر و كاربری آسان به همراه ايمنی را در اولويت اول تمامی فرايندهای كاری خود در شركت و گروه صنعتی اخوان قرار داده و به آن پايبند بوده است .

گاز رومیزی اخوان

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای استیل البرز – steel laborz | اجاق گاز رومیزی استیل البرز – steel laborz

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز رومیزی استیل البرز – steel alborz | اجاق گاز رومیزی استیل البرز – steel laborz ، یکی از محبوب ترین و مشهور ترین گزینه های موجود در بازار ایران می باشد که علاوه بر ظاهری لوکس و زیبا ، از کیفیت و عملکردی فوق العاده نیز بهره می برد . اجاق گاز رومیزی استیل البرز – steel laborz کاملا مطابق با استاندارد های روز دنیا ساخته شده و همین امر باعث شده اجاق گاز های این برند در دسته اجاق گاز های ایده آل قرار بگیرد . اجاق گاز های صفحه ای استیل البرز – steel laborz دارای دو دسته اجاق گاز هایی با قطعات ایتالیایی و قطعات ایرانی می باشد . شعله پخش کن های این اجاق گاز توکار با راندمان حرارتی بالا هستند . همچنین دارای ترموکوبل سریع و 40 مدل اجاق گاز صفحه ای توکار در طرح و مدل های مختلف است . شرکت صنایع استیل البرز در راستای نیل به اهداف مشتری مدارانه خود ، تولید محصولات را بر پایه کیفیت قرار داده و با بکارگیری مدرن ترین خطوط تولید در ایران و خاورمیانه و با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ، موفق به اخذ گواهینامه ارزشمند از سری اساندارد های ISO 9001:2000 گردیده است .

اجاق گاز صفحه ای استیل البرز

از جمله ویژگی بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای استیل البرز – steel laborz | اجاق گاز رومیزی استیل البرز – steel laborz می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اجاق گاز صفحه ای توکار استیل البرز دارای فندک الکتریکی
  • ترموکوپل
  • سر شعله ساخت شرکت ساباف و ایتالیا
  • ترموکوپل فوق سریع Top Time
  • شعله پخش کن های راندمان بالای High Efficiency
  • صفحه شیشه ای نشکن 
  • مقاوم در برابر ضربه و حرارت 
  • دارای استیل ضد خش
  • سهولت در نظافت 
  • دارای گواهینامه استاندارد ایران و همچنین دارای گواهینامه های استاندارد معتبر جهانی و بین المللی
  • گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله
  • بسته بندی ایمن 

سینک ظرفشویی شیشه ای 5 شعله

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای بیمکث – bimax

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای بیمکث – bimax دارای جنس استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر خط و خش است در مدل شیشه ای آن نیز جنس شیشه سکوریت نشکن می باشد . تعداد شعله های گاز صفحه ای بیمکث از یک شعله شروع شده و به شش شعله هم می رسد . اجاق گاز رومیزی بیمکث با راندمان حرارتی بالا و خاصیت دو حالته بودن ووک پلوپز ، به یکی از اجاق گاز های رومیزی ایده آل تبدیل شده است . همچنین همراه این اجاق گاز کلیه قطعات جانبی نصب می باشد . شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث (Bimax) ، در سال 1360 ، به عنوان یک پیشگام ، فعالیت خود را در زمینه تولید هود آشپزخانه آغاز نمود و محصولات خود را در سال­ های آتی به سایر لوازم آشپرخانه توسعه داد . این شرکت ، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه ، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی ، امروزه به عنوان یکی از برترین برند های تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده است . سیاست تولید در بیمکث ، مبتنی بر پیشرفته ­ترین ماشین ­آلات و تکنولوژی مدرن و با بهترین کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می­ باشد . بیمکث ( Bimax ) یکی از بزرگ‌ ترین کارخانه‌ ها در زمینه تولید لوازم آشپزخانه نظیر هود آشپزخانه ، سینک ظرفشویی ، اجاق گاز صفحه‌ ای و فر توکار است .

گاز رومیزی بیمکث

بهترین گاز رومیزی خارجی

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای فرامکو – faramco

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای فرامکو – faramco اکثرا گاز سوز هستند اما انواع مدل های برقی با صفحه های لمسی و دیجیتال هم هستند که بسیار شیک و زیبا هستند و جلوه و زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه می دهند . برند فرامکو سال ‌ها است که در زمینه واردات تجهیزات آشپزخانه از کشور ترکیه فعالیت می ‌کند . از نظر تنوع محصولات فرامکو – faramco کلیه سلایق ایرانی را در نظر گرفته و با توجه به کیفیت اروپایی این محصولات از نظر قیمت کاملا قابل رقابت با محصولات داخلی است . از جمله محصولات FARAMCO می ‌توان به هود آشپزخانه ، اجاق گاز ، سینک ظرفشویی و فر توکار اشاره کرد که دارای 5 سال گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش و 2 سال بیمه ایران ( برای اجاق گاز و فر ) است . محصولات فرامکو دارای استاندارد اروپایی CE و استانداردهای UKAS و TSE ترکیه هستند . اجاق گاز فرامکو ترکیه دارای کیفیت عالی از نظر ساخت و تولید است و بدلیل تکنیک خاصی که در ساخت این اجاق گاز صفحه ای بکار رفته  این گاز رومیزی در دسته اجاق گاز رومیزی ایده آل قرار گرفته است . بکارگیری تکنولوژی روز ، استفاده از استاندارد جهانی ، بکار گیری دانش مهندسی لازم و نیروی انسانی زبده و جوان سبب شده خروجی این کارخانه محصولاتی باشد که از نظر ساخت در دسته محصولات با کیفیت تولیدی قرار گرفته باشند .

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای لتو – leto

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای لتو – leto در ایتالیا ، ترکیه و چین تولید می شود و با استفاده از تکنیک های پیشرفته ، فن آوری های معروف و مواد رول با کیفیت بالا تحت نظارت عالی کارشناسان برجسته ، که به شرکت اجازه می دهد تا محصولات کاربردی ، عملی و ظریف را برای تامین نیاز های مختلف مشتریان با ارائه طیف وسیعی از محصولات ، تولید کند . اجاق گاز رومیزی لتو – leto به واسطه استفاده از قطعات کمپانی های معتبر ایتالیایی ساباف و دیفندی در ساخت و تولید آن ها ، از کیفیت بسیار بالایی در بین انواع برند های اجاق گاز رومیزی موجود در بازار برخوردار است . انواع اجاق گازهای صفحه ای توکار لتو – leto شامل اجاق گاز رومیزی شیشه ای ، اجاق گاز رومیزی استیل ، گاز صفحه سرامیکی ، اجاق گاز برقی رومیزی توکار و گاز صفحه القایی است . گازهای لتو – leto همگی دارای گواهینامه ایمنی اینترتک intertek می باشند . اینترتک معتبرترین مرجع بین المللی صدور گواهینامه ایمنی برای محصولات گازسوز است . اجاق گاز های رومیزی استیل لتو – leto از یک شعله تا شش شعله ، گاز استیل فلاش مونت flush mount یا همسطح ، گاز با دو شعله پلوپز ، اجاق های ترکیبی گاز و برق و صفحه های استیل برقی در انواع تک تا چهار شعله ، همگی تنوعی خیره کننده را در پیش روی خریداران قرار می دهد . گاز های شیشه ای رومیزی لتو نیز ضمن آنکه به لحاظ تعداد شعله از تنوع بالایی بهره مند هستند ، در طرح ها و رنگ های سفید و مشکی ، در کنار کیفیت بالای خود و ظاهر زیبای خیره کننده شان می توانند پاسخی برای تمامی سلیقه ها باشند .

بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای آریستون – ariston

آریستون – ariston یک کمپانی ایتالیایی است که در زمینه لوازم خانگی ، لوازم حرارتی و شستشو و نظافت ( اجاق گاز صفحه ای ، سینک ظرفشویی ، هود آشپزخانه و فر توکار )  فعالیت دارد. این شرکت 6600 نفر پرسنل دارد و دفتر اصلی آن در فابریانو ایتالیا قرار دارد . تلاش روز افزون شرکت آریستون – ariston در زمینه ی تولید محصولاتی از جمله بهترین گاز رومیزی ، اجاق گاز صفحه ای آریستون – ariston این اطمینان را به مشتریان خود می دهند که کلیه محصولات این شرکت دارای کیفیت عالی از نظر ساخت و تولید هستند و می توان آن ها را در دسته اجاق گاز صفحه ای با کیفیت قرار داد . این شرکت به تولید اجاق گاز صفحه ای استیل ، شیشه ای ، استیل شیشه پرداخته است . کیفیت بالای قطعات و تولید ، به همراه نوآوری در طراحی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا به طراحی زیبای این محصولات به همراه کیفیت و سرعت در ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی آریستون ، این برند اروپایی را در اولویت انتخاب بسیاری از مشتریان لوازم خانگی قرار داده است و موجب شده این شرکت تولید کننده ی بهترین گاز صفحه ای آریستون – ariston باشد . برند آریستون و زیر مجموعه آن با توجه به عمده فروش محصولات خود در اروپا و استفاده بسیاری از مردم این مناطق از محصولات آریستون ، استاندارد های تراز اول در خصوص تولید و عرضه محصولات خود را با توجه به استاندارد های اروپایی رعایت نموده و بدین جهت محصولاتی از برند آریستون که وارد کشور های دیگر از جمله ایران می گردند از این قاعده مستثنی نبوده و قادر به استفاده از محصولات آریستون – ARISTON با استاندارد های بالا می گردند .

اجاق گاز صفحه ای آریستون

مزايا و معايب بهترین گاز رومیزی صفحه ای

مزایا اجاق گاز صفحه ای

  •  گاز های استيل به نسبت ديگر جنس ها طرفدار بيشتری دارد زيرا كه راحت تر تميز می شوند و مواد غذايي روی آن ها نمی چسبد .
  •  گاز های روميزی امكان جا به جايی شان بيشتر است و قيمت آن ها ارزان تر است و برای فضا های اداری مناسبند .
  • اجاق گاز های شيشه ای به راحتی تميز می شوند .
  • گاز های برقی به دليل قدرت بالا ، زمان پخت را كم می كنند .

معایب اجاق گاز صفحه ای

  • اجاق گاز هايی كه جنس شان استيل آجدار است سطح خشن تری دارند و تميز كردن آن ها مشكل است و بعد از مدتی كدر و چرک مرد می شوند .
  • امكان خش برداشتن اجاق گاز های استيل ساده نسبت به استيل آجدار بيشتر است .

اجاق-گاز-کن

نكات خريد اجاق گاز مناسب

  1. هنگام خريد گاز به تعداد شعله های آن دقت كنيد و بر اساس نياز تان اجاق گاز مورد نظر تان را خريداری كنيد .
  2. جنس گاز مورد نظرتان و چگونگی تميز كردن آن از نكات مهم است .
  3. اجاق گاز های برقی به جای استفاده از پيچ برای شعله های گاز ، صفحه ای لمسی و ديجيتال دارند و از نظر نشت گاز و اين مسائل نسبت به اجاق های گازی ، ايمنی بيشتری دارند .
  4. ضخامت اجاق گاز های توكار ( صفحه ای ) 6 – 5 سانتی متر است .
  5. اجاق گاز های مجهز به فندک و ترموكوپل ايمني بيشتری دارند . زيرا ترموكوپل به محض خاموش شدن شعله به هر دليل ، جريان گاز را قطع مي كند .
  6. يكي از شاخصه های اصلی و اجباری در اجاق گاز ها استاندارد بودن آن ها است . علاوه بر توجه به استاندارد بودن شان به خدمات پس از فروش اجاق گاز ها توجه كنيد .
  7. به فاصله ميان شعله ها در هنگام خريد توجه كنيد . اندازه شان بايد جوری باشد كه همزمان چند قابلمه بر روي هر شعله بدون مزاحمت قرار بگيرد .

قطعات اجاق گاز

  • مشعل 
  • شیر
  • ولوم ها
  • چدنی
  • سیستم ایمنی – ترموکوپل

اجاق گاز صفحه ای اخوان

قیمت گاز رومیزی 

برای اطلاع از قیمت گاز رومیزی ایرانی و خارجی می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه نمایید .

این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن انواع اجاق گاز رومیزی خارجی و ایرانی و دیگر محصولات تجهیزات آشپزخانه آماده ی ارائه محصولات خود به سراسر کشور می باشد . این فروشگاه اینترنتی با هدف آسان کردن خرید برای مشتریان شروع به فعالیت کرده است و با در نظر گرفتن بالاترین درصد تخفیف برای محصولات خود عرضه کننده ی اجاق گاز صفحه ای با بهترین قیمت می باشد .

فروشگاه اینترنتی چینوپ در در مراحل فعالیت خود در عرصه ی فروشگاه اینترنتی به ارائه خدمات ویژه برای مشتریان پرداخته است . این فروشگاه آنلاین با پشتیبانی 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود در هر بازه ی زمانی می باشد . همچنین ضمانت نامه اطالت کالا و ضمانت نامه بازگشت کالا این اطمینان را به مشتریان می دهد تا در صورت بروز مشکل در محصول خریداری شده آن را مرجوع نمایند .

با خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید محصول خود رادر کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نمای زیبای اجاق گاز رومیزی استیل

طریقه ی ارسال محصولات برای مشتریان به سبک زیر است .

طریقه ی ارسال محصولات

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

مزایای خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی چینوپ

  • پایین ترین قیمت 
  • تخفیف ویژه برای کلیه محصولات 
  • تحویل سریع و به موقع درب منزل 
  • پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا
  • مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری
  • دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت