بهترین فر توکار موجود در بازار مصرف برق و گاز بسیار کمی دارد و دارای گرید مصرفی A می باشد . همچنین فر توکاری به عنوان بهترین فر توکار شناخته می شود که با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده باشد . به طور کلی به دستگاهی گفته می شود که پخت غذا در محیط بسته و دمای یکنواخت در تمامی قسمت ها امکان پذیر است . انتخاب یک فر مناسب می تواند تجربه دلچسبی از آماده سازی غذا را برای کد بانوی منزل به ارمغان بیاورد . بنابراین در هنگام خرید باید با دقت بیشتری این کار انجام شوید .

در این مقاله می خواهیم به توضیح بهترین فر توکار و انواع برند های بهترین فر توکار بپردازیم .

فر توکار

برای خرید بهترین فر توکار چه باید کرد ؟

  • برای خرید بهترین فر توکار چه پارامتری باید در نظر گرفت ؟
  • چه ویژگی هایی فرهای توکار را از هم متمایز می کند ؟
  • چه ویژگی هایی در خرید بهترین نوع فر توکار مهم است ؟
  • اقتصادی ترین نوع فر توکار کدام است ؟

فر توکار شیشه مشکی

برای خرید بهترین فر توکار ابتدا بهتر است تعریفی مختصری از فر توکار داشته باشیم .

به دلیل عدم وجود فضای کافی در آشپزخانه های امروزی و نصب اجاق گاز صفحه ای به جای اجاق های مبله ، تقاضا برای خرید انواع فر توکار افزایش یافته است .

فر وسیله ای جهت پخت و پز انواع غذا ها و شیرینی است ، که این روز ها در بیشتر آشپزخانه های مدرن دیده می شود .

فر توکار در نمای زیبای آشپزخانه

در خرید بهترین فر توکار چه مواردی مهم می باشد :

  • اندازه : معمولا فر های توکار رایج در بازار دارای ابعاد ۶۰*۶۰ سانتی متر می باشند
  • ظرفیت : بین ۵۰ تا ۷۶ لیتر می باشند .
  • مصرف انرژی فر
  • جنس بدنه داخلی ، کیفیت درب فر
  • عایق بندی بدنه
  • راحتی در تمیز کردن ( easy to clean )
  • عایق بندی بدنه
  • قابلیت جدا سازی قطعات داخلی فر
  • قفل کودک
  • ضمانت نامه معتبر

بهترین-فر-توکار-در-فضای-آشپزخانه

فر توکار چی بخرم ؟

همواره این سوال فر توکار چی بخرم ؟ با افراد هنگام خرید بوده است . انواع فر توکار مخوجوددر بازار به سه دسته گازی ، برقی ، برقی و گازی تقسیم می شود .

  • فر توکار برقی
  • فر توکار گازی و برقی
  • فر توکار گازی

نمای زیبای فرتوکار

فر توکار برقی

فر توکار برقی محبوب ترین نوع از انواع فر های توکار می باشد که با المنت های برقی کار می کنند .

اگر در کابینت آشپزخانه ی خود لوله کشی گاز ندارید و یا قصد استفاده ی حرفه ای از فر توکار با دقت درجه ی بالا را دارید ، فر برقی توکار انتخابی مناسب است .

لازم به ذکر است امروزه استفاده از فر توکار برقی مرسوم تر نسبت به دو نوع دیگر می باشد .

فر توکار گازی

از مزیت های فر توکار برقی می توان به : 

  • عمل گرم کردن
  •  یخ زدایی غذا اشاره کرد .

البته بستگی به مدل های مختلف فر برقی می تواند عملکرد های متفاوتی داشته باشد .

از معایب فر توکار برقی :

از معایب فر توکار برقی می توان به هزینه ی بالای آن اشاره کرد .

که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی این محصولات دارای برچسب انرژی A می باشند و باعث کاهش هزینه برق مصرفی می شود .

فر توکار برقی 

فر توکار گازی و برقی

فر توکار گازی و برقی همانطور که از اسم آن پیداست باید به طور همزمان هم به برق و گاز وصل باشد .

که برای گرم کردن فضای داخلی فر از شعله گاز و برای جوجه گردان ، تایمر و جرقه زدن از برق استفاده می شود .

لازم به ذکر است در فر های توکار گازی و برقی هر دو توامان استفاده می شود و قابلیت انتخاب استفاده تنها از گاز و یا برق را ندارند .

لازم به ذکر است جهت نصب فر فر توکار گازی و برقی حتما باید انشعاب گاز و فلکه گاز از اجاق گاز مبله یا گاز رومیزی جدا باشد در غیر اینصورت نصب و گارانتی نمی شود .

فر توکار گازی و برقی

فر توکار گازی

این نوع فر توکار با گاز شهری کار می کند و نحوه پخت آن از سطح شروع شده و به عمق می رسد .

قیمت و راه اندازی فر های توکار گازی ارزان تمام می شود .

اما نحوه عملکرد فر های توکار برقی در توزیع گرما بهتر از فر های توکار گازی می باشد .

این مدل نیز مانند فر توکار گازی و برقی باید انشعاب گاز و فلکه گاز از اجاق گاز مبله یا گاز رومیزی جدا باشد .

در غیر اینصورت نصب و گارانتی نمی شود .

لازم به ذکر است در حال حاضر فر های توکار برقی دارای تنوع بیشتری می باشند .

فر توکار برقی

مزایای فر توکار گازی

فر گازی سریع تر گرم می شود ، سریع تر خاموش و سرد می شود .

محیط پخت در فر گازی اصطلاحا مرطوب است که این پخت مرطوب سبب می شود که غذای شما نسبت به زمانی که در فر برقی می پزد کمتر خشک شود .

هزینه ی مصرفی یک فر گازی نسبت به فر برقی پایین تر است ، به این دلیل که در کشور ما انرژی گاز ارزان تر از برق می باشد .

فر توکار استیل

هزینه ی نگه داری و تعمیرات فر گازی نسبت به فر برقی پایین تر است .

همچنین یک فر گازی به مراتب از فر برقی بادوام تر است و چون قسمت های عملیاتی و متحرک کمتری دارند ، کمتر در معرض شکستن و خراب شدن هستند .

معایب فر توکار گازی

از معایب فر توکار گازی در نحوه پخت آن است ، شعله های گاز گرمای زیادی در نوک شعله ایجاد می کند که این گرمای شدید از سمت شعله پایین باعث می شود کف ظرف غذای ما داغ شده و ته بگیرد ، از طرفی مغز غذا نپخته باقی بماند .

بهترین فر توکار ایرانی و خارجی

در بازار انواع برند های ایرانی و خارجی وجود دارند که به تولید فر توکار پرداخته اند که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند .

در زیر به نام بردن چند برند و توضیح می پردازیم :

فر توکار شیشه ای

بهترین فر توکار . فر توکار کن

شرکت تولیدی کن CAN تولید کننده تجهیزات آشپزخانه ، از جمله بهترین فر توکار . فر توکار کن به عنوان یکی از شناخته شده ترین برند معرفی گردیده .

این برند با سعی و تلاش عالی در تولیدات خود توانسته محصولاتی مورد پسند و با کیفیت تولید کند و نظر مثبت مشتریان خود را بدست آورد .

برند تولید لوازم خانگی کن یکی از قدیمی ترین برند های موجود در این صنف می باشد کارخانه کن اولین تولید کننده هود آشپزخانه در ایران و در حال حاضر بسیار خوش آوازه است و حتی توانسته رقیبی جدی برای محصولات خارجی در این بخش باشد .

فر توکار کن

بهترین فر توکار . فر توکار داتیس

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس با واقع شدن در منطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران و با داشتن بیش از ۱۶ هزار متر مربع مساحت کارخانه ، اقدام به طراحی و تولید انواع اجاق گاز صفحه ای ( توکار ) ، هود و فر توکار و سینک نمود که بالغ بر ۱۲۰ مدل در انواع مختلف می باشد .

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس برای خدمات پس از فروش خود نیز گواهینامه جداگانه استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO ) از TUV ایتالیا را دریافت نموده که نشان از مدیریت در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت مندی مشتری است .

بهترین فر توکار . فر توکار داتیس با تلاش مهندسین و کارگران سخت کوش و مدیریت کارآمد موفق به اخذ انواع استاندارد ها و گواهینامه های داخلی و بین المللی گردید .

فر توکار داتیس

بهترین فر توکار . فر توکار استیل البرز

شرکت استیل البرز، که یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران است .

مجموعه ای از زیباترین ، لوکس ترین ، با کیفیت ترین و بهترین فر توکار را ، تولید و به مشتریان خود عرضه نموده است .

استفاده از فر های توکار استیل البرز ، در آشپزخانه های مدرن و امروزی ، بسیار رایج و متداول می باشد و استفاده از آن ها ، موجب مدرن تر شدن فضای آشپزخانه شده است .

مصرف انرژی مناسب ، عایق بندی بدنه ، حفظ دمای داخلی فر ، جنس بدنه درب فر ، سایز و رنگ بهترین فر توکار . فر توکار استیل البرز توانسته این فر را در زمره ی فر های توکار با کیفیت و مرغوب قرار دهد .

شرکت صنایع استیل البرز تولید کننده و صادرکننده تجهیزات آشپزخانه در خاورمیانه است که فعالیت خود را از سال‌ ها پیش با پیشرفته‌ ترین ماشین‌ آلات و ظرفیت سالیانه آغاز نمود .

فر توکار استیل البرز

بهترین فر توکار . فر توکار اخوان

شرکت اخوان بزرگ ترین تولید کننده فر توکار در خاورمیانه است . فر های اخوان دارای عملکرد های برقی ، برق و گاز و گازی و با نمای ظاهری شیشه ، استیل و استیل شیشه و در ابعاد مختلف بسته به هر نوع سلیقه ای می باشد .

شركت اخوان جم با داشتن تیم های مهندسی خبره و طراحانی خلاق و کاردان توانسته است محصولاتی با کیفیتی عالی و قیمتی بی نظیر را روانه بازار کند .

این شرکت همواره در تلاش بوده و هست تا بتواند بهترین فر توکار . فر توکار اخوان روانه ی بازار کند و بتواند نظر خریدار را جلب و رضایت مصرف کننده را تامین نماید .

در ساخت بهترین فر توکار اخوان و یا کلیه فر های توکار اخوان آخرین تکنولوژی روز دنیا و قطعات اصلی ایتالیا بکار رفته است . مصرف برق و گاز در فر توکار اخوان بسیار کم است و کلیه فر های این شرکت دارای گرید مصرفی A می باشند . فر توکار اخوان دارای تمیز کردن خودکار ، 65 برنامه از پیش تعیین شده برای پخت و پز ، تایمر تاچ اسکرین برای انجام کلیه تنظیمات و جوجه گردان و ترموکوبل دو زمانه می باشد .

بهترین فرتوکار اخوان

بهترین فر توکار . فر توکار بیمکث

شرکت بیمکث ( نام دیگر این شرکت ” ستاره طلایی صنعت ” می باشد . ) با گذشت زمان تولیدات خود را گسترش داد و قدو به عرصه ی تولید لوازم خانگی و آشپزخانه گذاشت .

شرکت بیمکث از جدید ترین تکنولوژی ها و به روز ترین ماشین آلات به همراه تیمی متخصص و مشاور هایی از خارج از کشور ، فرآیند تولید محصولات خود را انجام می دهد .

نکته قابل توجهی که در رابطه با محصولات بیمکث باید بدانید این است که این محصولات تنها در داخل کشور عرضه نمی شوند بلکه در سطح جهانی نیز ارائه می شوند .

فر توکار بیمکث به دستگاهی گفته می‌شود در آن غذا را در حالت بسته در هر دمایی که دوست دارید بین 50–300 درجه می‌توان طبخ کرد . فر توکار بیمکث در انداره‌های مختلف تولید شده‌ است در اندازه‌های 56 لیتری 60 لیتری و 70 لیتری . فر های توکار بیمکث در نماهای کاملاً استیل ، کاملاً شیشه ای و ترکیبی ار استیل و شیشه ساخته شده است .

فر توکار بیمکث

بهترین فر توکار . فر توکار آریستون

برند آریستون یک کمپانی ایتالیایی است که در زمینه لوازم خانگی ، لوازم حرارتی و شستشو و نظافت فعالیت دارد . این شرکت 6600 نفر پرسنل دارد و دفتر اصلی آن در فابریانو ایتالیا قرار دارد .

آریستون تولید کننده ی انواع فر توکار باکیفیت و دارای کارکرد عالی است که با ظاهر زیبایی که دارد در دسته فر توکارآشپزخانه ایده آل قرار گرفته است .

فر توکار آریستون

خرید اینترنتی بهترین فر توکار | قیمت فر توکار 

برای خرید اینرتنتی بهترین فر توکار و همچنین اطلاع از قیمت فر توکار می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه کنید . این فروشگاه اینترنتی یا در نظر گرفتن ساده کردن روش خرید به ارائه انواع فر توکار ایرانی و خارجی پرداخته است .

همچنین این فروشگاه آنلاین به ارائه خدماتی نظیر : ضمانت نامه اضالت کالا ، ضمانت نامه بازگشت کالا ، تحویل سریع و به موقع درب منزل ، پشتیبانی 24 ساعته و پرداخت وجه درب منزل پس از تحویل کالا اشاره کرد .

برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی می توانید با شماره تلفن02122337750 تماس حاصل نمایید و پس از استعلام موجودی و قیمت محصول را سفارش دهید

ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی چینوپ محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده آن را در سبد خرید قرار داده و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید . پس از ثبت سفارش همکاران ما در واحد پشتیبانی و هماهنگی و ارسال سفارشات ظرف مدت 24 ساعت با شما تماس میگیرند و هماهنگی های لازم جهت ارسال برای شما را انجام می دهند و شما می توانید محصول خود را در آدرس مورد نظر خود دریافت کنید و پرداخت را انجام دهید .

خرید بهترین فر توکار از فروشگاه اینترنتی چینوپ

ارسال برای خریداران تهرانی : شما می توانید محصول را در آدرس مورد نظر خود دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید . که پرداخت وجه برای شما می تواند به دو صورت باشد :

1- پرداخت درب منزل

2- پرداخت از طریق درگاه فروشگاه اینترنتی چینوپ

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر : شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما  تا باربری ارسال می شود و با هزینه ی خریدار به شهرهای دیکر ارسال می گردد .