بهترین برند های شیرآلات ایرانی موجود در بازار کدام اند ؟

بهترین شیرآلات بهداشتی ایرانی چه ویژگی هایی دارند یا اینکه بهترین برند شیرآلات ایرانی چه شیرآلاتی هستند ؟

در مقاله بهترین برند های شیرآلات ایرانی سعی داریم شما را با انواع برند های ایرانی موجود در بازار آشنا سازیم . 

شیرآلات بهداشتی از جمله تجهیزاتی هستند که امکان استفاده از آب در قسمت های مختلف خانه نظیر حمام ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه را فراهم می کنند .

در گذشته اصولاً از شیر های واشری در ساختمان ها استفاده می شد اما در حال حاضر با ظهور شرکت های تولید کننده بزرگ ، شیرآلات با تنوع بسیار بالا در انواع اهرمی ، پدالی ، واشری و چشمی به بازار عرضه می شوند و نیاز تمام سلیقه ها را برطرف می نمایند .

این محصولات به عنوان المان های ضروری نه تنها باید از کارایی لازم برخوردار بوده بلکه طرح و مدل آن ها نیز باید با دکوراسیون محل استفاده مطابقت داشته باشد .

شیرآلات یکی از ابزار های پرکاربرد بهداشتی در استفاده از آب شرب توسط انسان در منازل و مکان عمومیست که رعایت شاخصه های استاندارد آن برای حیات بشر بسیار الزامی است.

تمامی اجزای تشکیل دهنده شیرآلات اعم از  بدنه شیر ، مهره اتصال ، شیلنگ و سایر اجزا به گونه ای باید تولید شود که در تماس با آب در دمای 90 درجه هیچ گونه تأثیری روی مزه و طعم ، رنگ و بو در ترکیبات آب نداشته باشد و از سویی در سرمای سخت آلیاژ های بدنه مقاوم باشند و ترک نخورد .

بهترین برند های شیرآلات

جنس بهترین برند های شیرآلات ایرانی

جنس بهترین برند های شیرآلات ایرانی که امروزه توسط شرکت های مختلف ساخته می شوند از جنس برنج یا سرب خشک هستند .

اگر بخواهیم این دو متریال را با هم مقایسه کنیم می توان گفت برنج در مقایسه با سرب بهتر است زیرا سرب مدتی پس از استفاده وارد آب شده و برای سلامتی انسان خطراتی در پی دارد .

علاوه بر آن سرعت پوسیدگی سرب سریع تر از برنج است .

شیر سینک ظرفشویی شاوری طلایی

هر چند برنج و سرب دو متریال اصلی در ساخت شیرآلات بهداشتی هستند اما تنوع ظاهر آن ها به دلیل روکش های متفاوت آنهاست .

روکش کاری یا آبکاری روشی مناسب برای افزایش مقاومت شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی در برابر فرسودگی و خوردگی است و نقش بسزایی در بالا رفتن طول عمر این محصولات ایفا می کند .

در کل روکش های مسی ، برنجی ، برنزی و استیل ضد زنگ از جمله روکش های رایج محسوب می شوند که توسط شرکت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند .

بهترین برند های شیرروشویی ایرانی

 آبکاری بهترین برند های شیرآلات ایرانی

  • آبکاری با روکش کروم

روکش کروم رنگی سفید مایل به آبی دارد . قدرت انعکاس سطح کروم کاری و صیقلی شده در حد ۶۵% است ، که این عدد برای نقره ۸۸% و  نیکل ۵۵% می باشد . اما با گذشت زمان خاصیت انعکاس نقره و نیکل ضایع می شود ، در حالی که در مورد کروم تغییری حاصل نمی شود . همچنین کروم در مقابل گاز ها ، مواد قلیایی و نمک ها مقاوم است .

  • آبکاری با روکش برنج

برنج آلیاژی از دو فلز مس و روی می باشد ، از این فلز بخاطر کاربرد های خاص در جاهای مختلف استفاده می کنند . برنج رنگی تقریبا زرد دارد که شبیه به رنگ طلا است و به همین علت در بازار به روکش طلا معروف است . مس داخل برنج به آن خاصیت میکروب کشی می دهد ، و به همین خاطر از برنج به عنوان دستگیره و دیگر فلزات رایج در بیمارستان ها استفاده می کنند .

شیر روشویی پایه کوتاه کروم

  • آبکاری با روکش مس

مقاومت مس در برابر خوردگی باعث شده انواع ظروف ، مخازن و لوله هایی که در معرض آب هستند ، را از آلیاژ های مسی بسازند . هنگامی که مس در معرض هوا قرار می گیرد ، در سطح بیرونی این فلز یک لایه سبز کم رنگ تشکیل می شود که زنگار نام دارد و مس را از زنگ زدن و خوردگی محافظت می کند.

  • آبکاری با روکش برنز

معروف ترین نوع برنز آلیاژی از مس و قلع می باشد ، که به آن برنز قلع دار می گویند . برنز های قلع کار شده محکم تر از برنج ها هستند . می توان گفت روکش برنزی جایگزین خوبی برای روکش مسی است و قیمت مناسب تری نسبت به آن دارد .

شیر سینک ظرفشویی کروم

 انواع پرفروش ترین شیرآلات ایرانی

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر های ساده

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر های ساده شیری است که تنها برای کنترل جریان آب نصب می‌ شود و عمل مخلوط کردن آب سرد و گرم مانند شیر های مخلوط را انجام نمی‌ دهند .

این شیر ها دارای اجزای زیر هستند که با بیشتر شیر های دیگر ، مشابه می‌ باشند .

شیر روشویی سفید کروم

– بدنه

– دیسک: که در شیر های توپی و مخروطی همان توپ یا استوانه مخروطی است .

– نشیمنگاه : که محل نشستن دیسک و یا واسط بدنه و دیسک یا همان واشر است .

اغلب از جنس نرمی ساخته می‌شود تا کار آب‌ بندی را انجام دهد .

– دسته و فلکه : فلکه یا دسته به دیسک وصل می‌شود .

معمولاً با چرخاندن فلکه شیر باز یا بسته می‌شود .

بهترین برند های شیرآلات ایرانی شیر های ساده

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر های پدالی

بهترین انتخاب برای اماکن عمومی شیر های پدالی یا غیر لمسی به دلیل عدم نیاز به انرژی مانند برق و باتری در قیاس با شیر های الکترونیکی است .

اما آن ها هم در هنگام استفاده با مشکلاتی مواجه‌ اند .

در مدل های جدید شیر های پدالی قابلیت‌ هایی مانند تنظیم مقدار و دمای آب سرد و گرم و پدال جمع‌شونده جهت سهولت نظافت در نظر گرفته شده و بر مزیت‌ های آن افزوده شده است .

شیر پدالی

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر های پدالی در مکان هایی مانند مدارس ، بیمارستانها ، کلیه مراکز پزشکی ، هتل‌ها ، مساجد ، رستوران‌ ها و … قابل استفاده‌ اند .

از دیگر مزایای انواع پدالی و چشمی عدم تماس دست با شیر است که مانع انتقال بیماری های واگیردار عفونی و پوستی می‌شود و به خاطر سرعت قطع آب در میزان مصرف آب و حتی انرژی نیز صرفه‌جویی می‌ شود .

از این رو برای اماکن عمومی بهترین انتخاب هستند .

شیر های پدالی ایرانی

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر های اهرمی

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر های اهرمی خود به دو مدل ایستاده و دیواری تقسیم می‌شوند که نوع ایستاده معمولاً در روشویی و سینک ظرفشویی استفاده می‌شود و نوع دیواری در حمام و توالت مورد استفاده است .

در شیر های اهرمی به جای مغزی از یک کارتریج استفاده می‌ شود .

کارتریج‌ ها در دو نوع پلاستیکی و سرامیکی موجود هستند که نوع سرامیکی آن مرغوب‌ تر است و محصول کشور های اروپایی به خصوص اسپانیا و ایتالیا مطلوب‌ تر می‌ باشد .

شیر سینک ظرفشویی اهرمی

نوع پلاستیکی آنها از رینگ‌ های پلاستیکی o شکل درون یک کارتریج استوانه‌ ای برای کنترل جریان آب استفاده می‌ کند .

در این نوع شیرها بر اساس دمای آب رنگ چراغ‌ های LED تغییر می‌کند و این چراغ‌ ها انرژی خود را از فشار آب بدست آورده و نیاز به برق و باتری ندارند .

برخی شیر ها هم مجهز به سیستم نمایش دمای آب هستند .

شیر های اهرمی 

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر های الکترونیکی ( چشمی )

در برخی پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر های الکترونیکی ( چشمی ) با استفاده از وبلاتور که هوا را داخل آب کرده و آب را  بصورت حباب بیرون می‌ریزد ، صرفه جویی بیشتری در مصرف آب می‌ شود .

البته با نصب سرشیر های مختلف و ترکیب هوا و آب در انواع دیگر شیرآلات نیز می‌توان مصرف آب را کاهش داد .

اساس کار پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر های الکترونیکی ( چشمی ) بر مبنای ارسال و دریافت نور مادون قرمز می‌باشد یعنی کاملاً الکترونیکی بوده و بدون تماس دست و تنها با قرار دادن دست مصرف کننده در میدان دید سنسور های مادون قرمز شروع به کار می‌کنند .

شیر روشویی چشمی طلایی

همچنین قابلیت استفاده همزمان از برق و باتری را دارند و در صورت قطع برق از باتری استفاده می‌کنند .

در صورتی که یک جسم ثابت در مقابل سنسور قرار گیرد بعد از یک مدت زمان مشخص مثلا 45 ثانیه جریان آب قطع می‌شود .

همچنین جهت صرفه‌ جویی در مصرف آب سردوش‌ هایی نیز در بازار موجود است که با ترکیب آب و هوا و کنترل جریان خروجی آب و حالت‌ های مختلف پاشش می‌تواند تا 50% مصرف آب را کم کنند .

در مورد شیر های چشمی می‌توان از باتری به جای برق استفاده کرد ولی قیمت شیر های چشمی نسبتا گران است .

شیرهای الکترونیکی ( چشمی )

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر پیسوار

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر پیسوار ، شیر ساده‌ ای است که معمولاً قبل از اتصال لوله‌ های آب سرد و گرم به شیر های مخلوط  نصب می‌ گردد .

در واقع رابط بین لوله‌ کشی و شیر مخلوط است و هدف از نصب آن این است که در صورت خرابی شیر های مخلوط با بستن آن ها بتوان جریان آب را قطع کرده و به تعمیر و یا تعویض آنها پرداخت .

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی . شیر پیسوار معمولاً یا از جنس برنجی با آب کاری نیکل کروم هستند و یا از جنس پلاستیک‌ های فشرده‌ اند و البته امروزه بیشتر از شیر های پیسوار فیلتردار که دارای فیلتری از جنس استنلس استیل هستند استفاده می ‌شود تا از ورود اجسام خارجی به داخل شیر مخلوط جلوگیری شود و از کارتریج شیر اهرمی محافظت شود .

محل دیگر شیر های پیسوار برای پر کردن سیفون توالت فرنگی یا شرقی است .

شیر پیسوار

بهترین برند های شیرآلات ایرانی موجود در بازار کدام اند ؟

امروزه در بازار انواع برند های مختلف شیرالات موجود است که هرکدام ویژگی ها و کیفیت های مختلفی دارند . اما سوال اینجاست که بهترین برند های شیرآلات ایرانی موجود در بازار کدام اند ؟

برند های زیادی در تلاش بوده و هستند تا بتوانند شیرالاتی تولید کنند که که علاوه بر زیبا سازی فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد و بتواند نظر خریدار را جلب نماید .

شیر روشویی کروم

در این مقاله به توضیح مختصر چند برند ایرانی که در بازار شناخته شده اند و از فروش خوبی برخودارند می پردازیم .

از جمله برند های ایرانی موجود در بازار که از نظر همگان پذیرفته شده است می توان به شیر الات درخشان ، شیر آلات راسان ، شیرآلات قهرمان ، شیرآلات سیتکو و شیرآلات شودر  … اشاره کرد .

در زیر به توضیح مختصر هر یک می پردازیم .

شیر سینک ظرفشویی طلایی مات

لیست شیرآلات ایرانی

  • بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات درخشان

شرکت درخشان در سال ۱۳۶۷ بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و با حدود سه دهه فعالیت مستمر و پویا ،هم اکنون در زمره شرکتهای برتر در زمینه تولید بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات درخشان ، هود ، اجاق گاز و سینک به شمار می رود .

این شرکت از اوایل دهه 80 فعالیت خود را آغاز کرده است و با دریافت گواهینامه‌ ها و لوح‌ های سپاس متنوع موفق به ساخت یک برند محبوب در بین مصرف کنندگان شده است .

شیر سینک ظرفشویی درخشان

این شرکت با توجه به اصول استانداردی که در ساخت بهترین شیرآلات ایرانی خود به کار برده توانسته این برند را در زمره برند هایی قرار دهد که از نظر کیفیت و مرغوبیت در رتبه تولید بهترین شیرآلات درخشان مشهور گردد .

این شرکت موفق به دریافت لوح های سپاس گردید و در حال حاضر به عنوان یک برند مطرح در بازار شیرآلات شناخته شده است.

شرکت درخشان گواه ایرانیان با توجه به نیاز روزمره مردم کشور و به پشتوانه دانش حاصل از سالها تجربه به ارائه تجهیزات داخلی آشپزخانه و سرویس بهداشتی پرداخته است .

بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات راسان

شرکت ماهسان پویا با نام برند تجاری معروف بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات راسان از اواخر دهه هفتاد فعالیت خود را آغاز کرد و با داشتن دستگاه های پیشرفته آلمانی توانست نامی معتبر برای خود بسازد .

این شرکت اکنون با داشتن نمایندگی در سراسر کشور و همچنین محصولات متنوع توانسته است نام راسان را در لیست پر طرفدار ترین مارک شیرآلات ایرانی قرار دهد .

شیر روشویی راسان

 شیرآلات راسان فوق العاده با کیفیت با طراحی مدرن در رنگ های کروم ، سفید و طلایی تولید می شوند .

از شعارهای اولیه ی کارخانه تولیدی شیرآلات راسان ، شعار کیفیت ، زیبایی ، نوآوری بوده است که وارد تار و پود این مجموعه شده است .

بنابراین کیفیت از مهمترین مولفه های درنظر گرفته شده برای محصولات تولیدی درنظر گرفته شده در نگاه مدیران آن می باشد ، تا جایی که محصولات شیرآلات راسان را رقیب جدی محصولات خارجی قرار داده است .

شیرآلات راسان 

بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات قهرمان

کارخانه بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات قهرمان ، یکی از پیشتازان ، درعرصه تولید شیر های ساختمانی ، لوازم و تجهیزات حمام و شیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است .

محصولات این کارخانه ، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استاندارد های بین المللی می باشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشور های صنعتی مانند آلمان را داراست .

شیر سینک ظرفشویی قهرمان

همه ی این کار ها بکار گرفته شده است تا محصولی تولید شود که علاوه بر زیبایی از دوام و کیفیت عالی برخوردار شود . در واقع می توان گفت کیفیت شیرآلات قهرمان بسیار عالی می باشد .

کارخانه قهرمان ، بخش زیادی از تولیدات خود را به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می کند ، که این امر ، در شکوفایی صنعت این مرز و بوم ، نقش بسزایی دارد .

شیرآلات ساختمانی قهرمان از اوایل دهه پنجاه خورشیدی فعالیت خود را شروع کرد این مجموعه با سرلوحه قرار دادن کیفیت و دقت به سرعت مورد توجه بازار قرار گرفت .

شرکت قهرمان از همان ابتدا با سرلوحه قرار دادن اصول مدیریتی و کیفیتی مورد اعتماد مصرف کنند گان واقع شده است .

شیر سینک ظرفشویی طلایی قهرمان

بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات شودر

بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات شودر ، از پیشروترین شیرآلات اهرمی و کلاسیک ، در ایران می باشد .

طراحی ویژه و متنوع ، هماهنگ با تکنولوژی اروپایی ، استاندارد ملی و مطابق با سلیقه‌ ی روز خانواده‌ ی ایرانی همواره از ویژگی‌ های برجسته‌ ی محصولات این شرکت بوده است .

شیر سینک ظرفشویی طلایی قهرمان

شیرآلات شودر ، اولین تولید کننده‌ ی شیرآلات با طرح استیل در ایران است که با همکاری همتایان اروپایی این صنعت ، برترین کیفیت محصولات را در زمینه‌ ی فنی و طراحی ارائه می‌ دهد .

شرکت شودر با سازماندهی فنی و اداری جوان ، کاردان و پرشور به همراه مشاوران صنعتی و دانشگاهی که نیروی محرک و ارزش آفرین کارخانه ای با تجهیزات منحصر به فرد می باشند ، توانسته است محصولاتی مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی به بازار های داخلی و خارجی عرضه نماید .

شیر روشویی کروم شودر

بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات سیتکو

شرکت سیتکو یک برند معتبر در زمینه ی تولید بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات سیتکو می باشد .

این شرکت با بکارگیری تمامی تلاش خود در ساخت شیرآلات بهداشتی ساختمانی کوشیده و توانسته موفقیت های بسیاری در این زمینه ی تولید بهترین شیرآلات در بیاورد .

بهترین برند های شیرآلات ایرانی . شیرآلات سیتکو حاصل ۱۳ سال تحقیق و اندیشه و فعالیت در زمینه تجهیزات ساختمانی می باشد که سر انجام در سال ۱۳۷۶ با نام واحد سیتکو تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است. جلب و رضایت مشتریان یکی از اهداف مهم برند سیتکو می باشد . مجموعه ی بزرگ سیتکو در زمینه ی شیرالات صنعتی ، بهداشتی ، اتصالات و لوله و بسیاری از ملزومات دیگر از جمله موتورخانه ، حمام و آشپزخانه فعال بوده است . این شرکت با در دست داشتن کارشناسان متخصص در این صنعت و شرکت در نمایشگاه های مختلف باعث شده تا در رده بالایی قرار بگیرد .

شیرآلات سیتکو

رتبه بندی شیرآلات ایرانی

امروزه به دلیل تنوع در ساخت شیرآلات ایرانی ، این امکان برای مشتریان فراهم شده است که برحسب قدرت خرید خود و سلیقه ، شیرآلات مورد نظر خود را تهیه نمایند . تمامی برند های ایرانی سالانه برحسب استاندارد های جهانی رتبه بندی می شوند و امتیاز می گیرند که این رتبه بندی برحسب کیفیت تولید و کیفیت خدمات انجام می شود . این قیاس ( رتبه بندی شیرآلات ایرانی ) می تواند به شما در خرید شیرآلات کمک کند .

شیر سینک ظرفشویی مشکی

قیمت شیرآلات ارزان ایرانی در فروشگاه اینترنتی چینوپ

برای دیدن قیمت شیرآلات ارزان ایرانی می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ مراجعه کنید . این فروشگاه اینترنتی با در نظر گرفتن بهترین قیمت برای شیرآلات و دیگر محصولات و همچنین بالاترین درصد تخفیف آماده ی فروش به مشتریان خود در سراسر کشور می باشد .

همچنین با خرید از این فروشگاه اینرتنتی علاوه بر تجربه ی لذت یک خرید خوب می توانید از خدماتی دیگر نظیر ضمانت نامه اصالت کالا ، ضمانت نامه بازگشت کالا ، تحویل سریع و به موقع کالا درب منزل ، پشتیبانی 24 ساعته و همچنین پرداخت وجه درب منزل پس از تحویل محصول اشاره کرد .

شیر-سینک

طریقه ی ارسال محصولات 

ارسال برای خریداران تهرانی :

شما می توانید محصول مورد نظر خود درب منزل دریافت نموده و پس از اطمینان از سلامتی کالا اقدام به پرداخت وجه کنید .

ارسال برای خریداران شهرهای دیگر :

شما پس از هماهنگی برای ارسال ، وجه را واریز نموده و محصول برای شما با هزینه ی خودتان به شهر مورد نظر ارسال می گردد .

شیر روشویی پایه بلند مشکی

مزایای خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی چینوپ
  • پایین ترین قیمت 
  • تخفیف ویژه برای کلیه محصولات 
  • تحویل سریع و به موقع درب منزل 
  • پرداخت درب منزل پس از اطمینان از سلامتی کالا
  • مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مشتری
  • دارا بودن گارانتی و خدمات شرکت