فروشگاه اینترنتی چینوپ با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل ، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است .

تهران :

سفارش‌ها در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام سفارش انجام می دهند ارسال خواهد شد .

سفارشات با زمان تقریبی بین 24 تا 48 ساعت کاری نسبت به زمان ثبت نهایی سفارش انجام خواهد شد که از طریق تیم پشتیبانی چینوپ با مشتریان قبل از ارسال زمان تقریبی اعلام می گردد .

امکان تحویل سفارش‌ هایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند ، در روز بعد وجود دارد .

سفارش‌ هایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنج‌شنبه ، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند ، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد .

شهرستانها:

سفارش ها در شهرستانها از طریق باربری انجام می گردد.

پس از ثبت سفارش نهایی یکی از مراحل پرداخت ( کارت به کارت ، درگاه اینترنتی عضو بانکهای شتاب ) را انجام دهید تا مرسوله از طریق باربری برای شما ارسال شود .

زمان تقریبی بین بازه زمانی 2 تا 5 روز کاری انجام می گردد . لازم به ذکر است که سفارشات خود را به روز های پایانی هفته منتهی نفرمایید .

 لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید :

– باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود .

برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد . در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت .

 هزینه ی ارسال بار به تمام شهرستان ها به طور میانگین هر کارتن بین 10.000 تا 15.000 تومان می باشد ( کارتن هود ، سینک ، گاز ، فرتوکار ) .

– روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است .